Skocz do zawartości

e60 2.0d 177km wbanx31010c180764


Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie Panowie o tym samochodzie


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-520d-lifting-automat-jak-nowa-nawigacja-xenon-z-niemiec-ID6FgUfE.html#gallery-open


sprzedający pisał,ze tylko błotnik tylny przy rancie samym obcierka parkingowa i kawałek zderzaka :roll:

Edytowane przez niko999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

Rozrząd do roboty. Trochę ponad dwa lata temu miała 222tys.km


Szczegóły pojazdu

VIN:WBANX31010 C180764 / Seria:5' E60 LCI / Opis sprzedaży:520d / Nadwozie:Limousine

Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:NX31 / Skrzynia biegów:NX31 / Układ kierowniczy:Lewostronny

Data produkcji:06.04.2009 / Lakier:354 / Tapicerka:ALAT

Dane dot. pojazdu

Nazwa Wartość

Drzwi 4

Silnik N47

Pojemność 2

Moc (kW) 130

Napęd HECK

Lakier 354 titan-silber

Tapicerka ALAT Materiał "Fluid" lub "Linea"/antracyt

Poziom integracji (fabryczny) E060-09-03-515

Poziom integracji (aktualny) E060-09-03-515

Wyposażenie indywidualne Nie

Wypełnianie ilości

Wypełnianie ilości do Ilość zmienna w litrach WSKAZÓWKA

Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 7.4 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 0 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Tylna oś 1 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Silnik (N47) 5.2 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Skrzynia biegów (GA6HP-19Z) 9.5 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Hamulec 1 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Wyposażenie

Kod Opis

Wyposażenie seryjne

02SB BMW LA wheel, start spoke 242

0346 Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

04BX Listwy wewn., wysoki połysk, szare

0548 Licznik kilometrów

0851 Wersja językowa, niemiecki

Opcje

01CA Selekcja COP ważnych pojazdów

01CB Zakres CO2

0205 Automatyczna skrzynia biegów

0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

0320 Brak napisu modelu

0354 Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

03DY Listwy wejściowe

0415 Roleta przeciwsłoneczna tylna

0416 Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

0423 Dywaniki podłogowe Velours

0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

0464 Worek na narty

0465 System załadunku

0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

0502 Spryskiwacze reflektorów

0508 Park Distance Control (PDC)

0522 Światło ksenonowe

0534 Klimatyzacja automatyczna

0544 Regulacja prędkości z funkcją hamowania

0606 System nawigacji Business

0698 Area-Code 2 do DVD

07H1 Edycja specjalna

0801 Wersja krajowa Niemcy

0843 Redukcja mocy

0863 Spis dealerów, Europa

0879 Literatura pokładowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zainteresowałbym się.

A to już bardzo dużo.

Oczywiście uważna weryfikacja (jak przy każdym zakupie auta) jest konieczna, ale pochyliłbym się.


Naturalnie trzeba mieć na uwadze, ze to nastoletnie auto klasy premium.

I aby porządnie służyło trzeba mieć sporą rezerwę budżetową, która na pewno będzie potrzebna.


BTW.

Kupiłem dokładnie w tym komisie (Łomża, Legionów 207) ileś lat temu Saab 9-3.

Miałem do nich 450 km w jedną stronę.

Pogoda była tragiczna, śniegu było dużo, cały czas padał.

Saab czekał na mnie w ogrzewanej hali, wyczyszczony i pachnący.

I suchy.

Mogłem go weryfikować do woli.

Auto okazało się świetne, było uczciwie opisane na ogłoszeniu, każde słowo o aucie podczas rozmowy telefonicznej potwierdziło się podczas weryfikacji, dokumentacja serwisowa było oryginalna i potwierdzała przebieg.

Dokonałem zakupu.

Późniejsza kilkuletnia eksploatacja utwierdziła mnie w przekonaniu, że to był świetny zakup.


Jeśli historia tego BMW będzie podobna - to POLECAM.


A to zdjęcie z mojej wizyty w tym komisie.

AvjYBLA.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem sobie ją na autobaza i mi pokazało tak


2022-10 tl-r-repair

WARTOŚĆ ZDARZENIA: 4500 - 5000 PLN

ZDARZENIE: TYŁ,LEWY TYŁ,LEWY BOK,TYLNIA SZYBA

GRUPY CZĘŚCI: ELEMENTY KAROSERII ZEWNĘTRZNEJ,ELEMENTY KONSTRUKCYJNE NADWOZIA,SZYBY

KRAJ LUB JĘZYK INFORMACJI:POLSKA


czy to duża/mała szkoda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że mała kwota , jakaś drobnostka w BMW :D

U mnie ledwo pęknięty zderzak z tyłu to 9 tys. ( bezgotówkowo ASO z AC ) ,

Innym razem kradzież lusterek z obudowami karbonowymi następne tyle ( bezgotówkowo ASO z AC ).

Tak że nic przesądzone .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że mała kwota , jakaś drobnostka w BMW :D

U mnie ledwo pęknięty zderzak z tyłu to 9 tys. ( bezgotówkowo ASO z AC ) ,

Innym razem kradzież lusterek z obudowami karbonowymi następne tyle ( bezgotówkowo ASO z AC )

Tak że nic przesądzone .

 

no właśnie myślę nad nią tylko,że w historii serwisowej bmw nie ma nić własnie o szkodzie itp.. więc musiało być robione poza aso.Sprzedający mi mówił,że parkingowe zarysowanie po lewej stronie na dole rantu przy progu i to samo zderzak po tej samej stronie na dole.. tylko czemu autobaza pokazała,że tylna szyba też? sprawdzałem historie bmw i tam w 2014r bodajże była wymieniana tylna szyba bo pisało ''naprawa po burzy'' i była wymieniana :


-tylna szyba

-tylna półka

-jeden tylny głośnik+ kratownica

-uszczelka szyby


to było w 2014r przy niskim dość przebiegu.Wygląda jakby spadało coś na szybę? zapewne gałąź? ale to by szybę wybiło a dachu ani klapy tylnej nie uszkodziło ? mam tam 380km w jedną stronę mam miernik dobry tylko,że jak sprawdzam jakieś auta to szukam w pobliżu osoby,która mi sprawdzi auto.Dwa razy już bimmercheck mi sprawdzał + inne firmy masakra ile kasy wydane juz na sprawdzenia aut :duh: wszędzie po 500-700zł i tu też patrzyłem firmę która by mi mogla takie coś sprawdzić to pobliżu są dwie osoby takie jak np bimmer co auta sprawdzają i wołają 700zł bez skp i 800 z skp.. zaś samemu jechać to też nie mam komputera itp miernik mam to tam pomierzę ale sprzedający mówił,że tam jak tył lewy na dole to miernik pokazywał w ''dołku'' czy jakoś tak 250mikronów że szpachli tam żadnej nie ma..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami może być tak że masz bok ale żeby polakierować, coś zdemontować itp. trzeba zrobić cos obok np, zakleić szybę żeby jej tez nie lakierować. Różnie to opisują, zawsze trzeba też brać pod uwagę ludzkie błędy albo nadgorliwość tego co wprowadzał dane, często na podstawie zgłoszenia klienta bez inspekcji osobistej.

 

Wygląda jakby spadało coś na szybę? zapewne gałąź? ale to by szybę wybiło a dachu ani klapy tylnej nie uszkodziło ?

 

Jak jeszcze mieszkałem na Warszawskim Powiślu to w nocy obudziło mnie mega walnięcie, okazało się bryła lodu spadła z dachu i trafiła idealnie w tylną szybę auta które tam stało, szyba w drobny mak a reszta cała.

Edytowane przez actchris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
sprawdziłem sobie ją na autobaza i mi pokazało tak


2022-10 tl-r-repair

WARTOŚĆ ZDARZENIA: 4500 - 5000 PLN

ZDARZENIE: TYŁ,LEWY TYŁ,LEWY BOK,TYLNIA SZYBA

GRUPY CZĘŚCI: ELEMENTY KAROSERII ZEWNĘTRZNEJ,ELEMENTY KONSTRUKCYJNE NADWOZIA,SZYBY

KRAJ LUB JĘZYK INFORMACJI:POLSKA


czy to duża/mała szkoda?

 

Taka wartość zdarzenia to mówiąc szczerze... GROSZE.

Kluczowa jest JAKOŚĆ NAPRAWY.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie auto wygląda bardzo dobrze na tym ogłoszeniu, w tle widać dużo aut i przejrzałem kilka ogłoszeń od tej firmy i też nie wyglądają źle, konto na otomoto od 2008r budzi zaufanie ta firma, no i oczywiście myślę że plusem jest 2009r auto w sedanie ostatni wypust :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie myślę jeszcze nad tym autem tylko sam nie wiem czy nie lepiej szukac 525d 197km.. tam jest silnik m57t2 i zalezy mi na aucie w sedanie :)


tu mi odpowiada wizualnie samochód ciekawe tylko jak z naprawą bo niby tam 250mikronów to nie dużo ale byle nie było wiecej typu 300/400 :roll:


do rzeczy 2.0d 177km z redukcją mocy do 163km.. to jak to względem e46 320d 150km manual będzie jechać? gorzej? bo e60 wazy trochę czipa nie planuje póki co wiec czy powrót do 177km to tylko ''update oprogramowania'' lub wgranie tego samego winkfp tylko czyste i będzie znów 177km?


a co mnie zniechęca to silnik n47.. o ile rozrządu się nie boje bo to bym zrobił od razu po zakupie o tyle pełno w sieci jest i na yt filmików nie tylko tyczy się to n47 ale i innych diesli vag itp opiłkowanie pompy cp4 i o ile koszty rzędu 2,3tys od razu nie są jakimś wielkim problemem o tyle w razie awarii 10tys na wtryski,pompę cr i inne rzeczy dać z marszu to już tak..


dlatego raczej wolałbym silnik m57t2 ale w sedanie np e60/e90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz diesla to musisz się liczyć z tymi niuansami które są kosztowne jeśli chodzi o silnik diesla, jak weźmiesz 6 cylindrów to też tanio nie bedzie ale ogólnie to 6 cylindrów bez podjazdu do dwulitrowki R4. A co piszą to piszą w necie, jak ktoś ma gruza ze skręconym przebiegiem to wszystko się mu będzie psulo niezależnie od modelu, z uzywka trzeba trafić a to loteria
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

BTW.


 

właśnie myślę jeszcze nad tym autem tylko sam nie wiem czy nie lepiej szukac 525d 197km.. tam jest silnik m57t2 i zalezy mi na aucie w sedanie :)

@Niko999 - powiem tak - (moim zdaniem) w teraźniejszości w dieslu E6x / e9x w 4 cyl. to tylko N47, a w 6 cyl. nie ma aż takiego znaczenia, na YT często wyolbrzymiają i przesadzają, bo mówią o autach REALNIE bardzo wyeksploatowanych.

I wtedy faktycznie M57T jest super, M57T2 dobry, a reszta jakoby zła.


Ale w realu tak nie ma.

Sam znam E90 w 6 cyl. N57, kupione z przebiegiem około 600 tys. km.

Ma teraz ponad 650 tys. km, jeździ NADAL FAJNIE, a mówią, że to ten silnik już mniej wytrzymały....

Mniej wytrzymały? - 650 tys. km i nadal dobrze jeździ - to mało?

Przecież to i tak silnikowa górna półka.


Poza tym - gorszy / lepszy - idzie zwariować.

Na pewno nowszy, ostrzej jeżdżący, I MNIEJ PALI.

Kupisz w normalnym stanie? - i będzie cacy!

 

tu mi odpowiada wizualnie samochód ciekawe tylko jak z naprawą bo niby tam 250mikronów to nie dużo ale byle nie było wiecej typu 300/400 :roll:

Lepsze 1000 μm naprawiane przez "klepanie" solidnego blacharza bez cięcia niż 150 μm z cięciem blach.

Przecież kolizja zdarzyć się może każdemu...


Już nie wspomnę, że czujniki grubości lakieru nie mierzą np. cyny, a wykorzystywana jest przez porządnych blacharzy. :oops:

I co? Czy to zła naprawa? Bo grubość lakieru wyższa? :norty: :evil:


Polacy ma punkcie grubości lakieru zwariowali... :oops:

A i tak przy drogich autach, gdzie prognozowany zysk jest spory, są z łatwością pokonywani przez handlarzy. :cry2:

Nowe blachy, blachy w kolor, zdzieranie lakieru, niedomalowania, klar ze spraju - to wszystko, żeby było pod czujnik... :oops: :duh:

A pod spodem ciężkie naprawy blacharskie konstrukcji... :mad2:


Fakt jest taki, że trzeba kojarzyć naprawy blacharskie i umieć weryfikować.

Teraz to weryfikacja polega na machaniu czujnikiem lakieru po podwórku.

Stąd bzdurna opinia.

 

do rzeczy 2.0d 177km z redukcją mocy do 163km.. to jak to względem e46 320d 150km manual będzie jechać? gorzej? bo e60 wazy trochę czipa nie planuje póki co wiec czy powrót do 177km to tylko ''update oprogramowania'' lub wgranie tego samego winkfp tylko czyste i będzie znów 177km?

N47 w 163/177KM po remapie zjada na drodze każde M47, bo to sporo nowszy silnik i to ma lepszą dynamikę jazdy oraz niższe spalanie

I czuć to bardzo.


N47 zawsze ostrzej jedzie i mniej pali, ma jedną wadę - mniej trwały i droższy rozrząd. Ale jedna wada to tak dużo?

Nie przesadzajmy...

A M47 to stare tematy - raczej nie wchodziłbym, chyba, że będziesz tym jeździł w Kazachstanie...

 

a co mnie zniechęca to silnik n47.. o ile rozrządu się nie boje bo to bym zrobił od razu po zakupie o tyle pełno w sieci jest i na yt filmików nie tylko tyczy się to n47 ale i innych diesli vag itp opiłkowanie pompy cp4 i o ile koszty rzędu 2,3tys od razu nie są jakimś wielkim problemem o tyle w razie awarii 10tys na wtryski,pompę cr i inne rzeczy dać z marszu to już tak..

Wybierz sztukę w normalnym stanie - i na 99% zrobisz TYLKO rozrząd.

Ta reszta - to raczej opowieści ludzi którzy kupili złoma i nie umieją się przyznać, że na weryfikację pojechali z narzeczoną, przyszłym teściem i dwoma kolegami.

A miał ich zostać w domu, a na weryfikację zabrać jedynie ZAWODOWCA obeznanego w temacie.

 

dlatego raczej wolałbym silnik m57t2 ale w sedanie np e60/e90

E6x w sedanie E60 - owszem.

E9x sugeruję w kombi (E91). Sedan E90 - moim zdaniem niezbyt.

Coupe E92 są OK, ale dużo droższe i jest bardzo mało w normalnym stanie. Przykre, ale w tej chwili większość oferowanych na ogłoszeniach E92 to wypudrowany gruz.


PODSUMOWANIE.

Skup się na naprawdę rozsądnym i chłodnym wyborze, porządnej weryfikacji, CZYLI zakupie auta w naprawdę dobrym stanie, a będziesz zadowolony.

Złomy zostaw w spokoju i..., i będzie naprawdę OK.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a zerknie ktoś czy to auto ma lusterko wewnętrzne fotochrom,zeby w nocy nie waliły światła innych aut i czy zewnętrzne też ma? iczy podgrzewane lusterka ta wersja ma? bo w poprzedniej e46 wewnętrzne miałem a zewnętrzne to nie pamiętam już :D


WEWNĘTRZNE chyba nie jest bo nie ma nic w vinie o tym... a jak z zewnętrznymi?? moze mi ktos to sprawdzić po vinie?


niech mi ktos sprawdzi czy auto ma : czujnik deszczu,zmierzchu i lusterka fotochrom z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę kropki na środku (w górnej cześci) lusterka wewnętrnego dlatego wydaję mi się że nia ma automatycznego przyciemniania, ale też może być problem że na zdjeciach nie widać do końca całego lusterka.

U mnie są dwa kody i któryś z nich odpowiada za te lusterka

1. 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d

2. 430 Interior And Exterior Mirror Packa


Czujnik zmierzchu raczej na pewno ma - tak widać po przełączniku świateł

Czujnik deszczu - przełącznik na prawej manetce też wskazuje że powinien być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zleciłem oględziny tej e60 znalazłem z Białegostoku osobę która zajmuje się sprawdzaniem aut opinie ma dobre wiec powinno byc ok.. poniżej link niech ktoś rzuci też okiem na tą osobę :)


https://www.facebook.com/autodoradcanr1/


Koszt kompleksowego sprawdzenia to 800zł :wink:


Jak sprawdzam auto to szukam firmy tak + - 100km od danego miasta z pozytywnymi opiniami.. bo są niektórzy też co sprawdzają profi ale cóż sprawdzenie 600 i paliwo/droga 600zł :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

I tak bym zamówił Andrzeja z www_bimmer-check_com...


PS.

Na weryfikacji akurat bym nie oszczędzał.

Najwyżej alufelgi kupisz później...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak bym zamówił Andrzeja z www_bimmer-check_com...


PS.

Na weryfikacji akurat bym nie oszczędzał.

Najwyżej alufelgi kupisz później...

 

już zleciłem oględziny tej osobie z fb :roll:

ps a jeszcze dopytam


czy cena jak za 2.0d diesla jest ok? 35.900 ta końcówka to pewnie do urwania.. bo jak patrzyłem ogłoszenia aut i na grupach itp to w tej cenie 35-40 to już 3.0 przewaznie sprzedają itp ale jak mam dać 40 za 3.0 i auto nie halo to wolę 2.0d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wolny rynek / cena wywoławcza/ cena transakcyjna / podaż / popyt / przychód / rozchód / dochód...

Mamy kapitalizm.


Dobry samochód swoje kosztuje, a ten ZANOSI się na dobrą sztukę.

Nie martw się na zapas.


A jak będzie?

Się okaże...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Te grupy to taka gęsta patologia że słów brakuje. To miejsce gdzie ludzie kupują chińskie zderzaki i używane tarcze hamulcowe. Przeglądam je na bieżąco i czasami aż włosy stają dęba.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

@Randall - uważam tak samo, pisałem zresztą powyżej, że bohater tego tematu powinien poprosić Andrzeja z bimmer-check, to by miał tą beemkę przetrzepaną na wylot, ale...

Ale wie lepiej... :duh:


SZKODA !

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Randall - uważam tak samo, pisałem zresztą powyżej, że ma dzwonić do Andrzeja z bimmer-check, to by miał tą beemkę przetrzepaną na wylot, ale...

Ale wie lepiej. :duh:


PS. Nie ma to jak oszczędzać tam, gdzie nie wolno tego robić. :mad2:

 

dam znać po sprawdzeniu co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto sprawdzone juz i sam nie wiem co mam myśleć.. tylny błotnik miał mieć 250 w dołku tak mówił sprzedający,że szpachli tam nie ma natomiast wyniki są takie:


https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/YWk~xBdcjegAhseJWbZs31CtE1m0xs


i też czemu jest coś takiego:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/LVNOXy6ZVvhcPZFI8NgqQNEMYC2Hpf widać jakby śruba przesunięta a niby nie odkręcane są zawiasy drzwi


550 to juz sporo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj wklejam z pomiarów raport niech ktoś rzuci okiem


https://drive.google.com/file/d/1bNowe_FBSnkYDhXyVV0mIDBvVDhWG3fS/view?usp=sharing


chyba odpuszczę niby 530mikronów tylko jest ale jakby to było 3.0d to bym to zaakceptował.. a tu 2.0d 163km i jeszcze szpachla na tylnym błotniku :roll: i jaka pewność,ze korozja tam nie wyjdzie :roll: pozniej przy odsprzedaży też moze być problem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.