Skocz do zawartości

BMW e91 320i 150kM WBAVR71080FT32314


Rekomendowane odpowiedzi

w tym egzemplarzu jakoś nie widzę nic interesującego, chyba że masz na myśli te dystanse na przodzie? koła wystają grubo jeju jak to kiczowato wygląda :duh: silnik na pewno nie warty tej kwoty podanej w ogłoszeniu


jeśli już chcesz oglądać to sprawdz czy nie dymi z wydechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koła wystają grubo jeju jak to kiczowato wygląda :duh: silnik na pewno nie warty tej kwoty podanej w ogłoszeniu

Nawet nie zwróciłem uwagi na te wystające koła, rzeczywiście wygląda to źle. Ogłoszenie mnie zainteresowało ze względu na pasujące mi wyposażenie, nie za wysoki przebieg (czy rzeczywisty to by się okazało) no i właśnie silnik. Poszukuje konkretnie e90 z silnikiem n46 - biorąc pod uwagę informacje jakie znalazłem w internecie są to najmniej problematyczne benzyny jakie występowały w e90. Mógłbyś rozwinąć myśl dlaczego silnik nie warty tej ceny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koła wystają grubo jeju jak to kiczowato wygląda :duh: silnik na pewno nie warty tej kwoty podanej w ogłoszeniu

Nawet nie zwróciłem uwagi na te wystające koła, rzeczywiście wygląda to źle. Ogłoszenie mnie zainteresowało ze względu na pasujące mi wyposażenie, nie za wysoki przebieg (czy rzeczywisty to by się okazało) no i właśnie silnik. Poszukuje konkretnie e90 z silnikiem n46 - biorąc pod uwagę informacje jakie znalazłem w internecie są to najmniej problematyczne benzyny jakie występowały w e90. Mógłbyś rozwinąć myśl dlaczego silnik nie warty tej ceny ?

 

miałem serię 1 E87 z N46 miała najechane 147tkm, prawdziwe z ksiązką serwisową, w aso też sprawdziłem było około 40stron historii serwisowej, na dzieńdobry uszczelnianie silnika, pozniej wymieniłem olej to zaczeła dymic na niebiesko co po 2 miesiącach ustało, dolewki oleju tez sie zdarzały, potrzymałem to zaledwie rok bo musiał bym dalej inwestowac a potrzebowałem wiekszego auta, sprzegło z dwumasem i rozrząd juz po mału były do roboty czyli z 5k trzeba było by zainwestować, silnik sam w sobie fajny nawet przyjemny w dźwięku jak na R4, dobrze się nim jeździło, skrzynia fajna manualna, normalne spalanie


ogólnie tak jak mowisz benzyna którą jeszcze można kupić, ale też nie bez wad, nie tania w obsludze, z tych silników lubi się pocić, olej też mogą brać, dla mnie bylo to zbyt małe autko aby inwestować w takie rzeczy dalej, szczerze to bym wolał kupić M47 diesla ale to też nie jest łatwe bo przebiegi spore itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie zaniepokoiłeś swoimi doświadczeniami. Poszukuję auta z silnikiem w który nie będę musiał inwestował więcej niż w części typowo eksploatacyjne i wydawało mi się że N46 to ostatnie benzynowce od BMW które się w to kryterium wpisują. Diesla wgl. nie biorę pod uwagę ze względu na to że auto głównie będzie eksploatowane do jazdy po Warszawie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie zaniepokoiłeś swoimi doświadczeniami. Poszukuję auta z silnikiem w który nie będę musiał inwestował więcej niż w części typowo eksploatacyjne i wydawało mi się że N46 to ostatnie benzynowce od BMW które się w to kryterium wpisują. Diesla wgl. nie biorę pod uwagę ze względu na to że auto głównie będzie eksploatowane do jazdy po Warszawie.

 


a no i wkurzający ten elektroniczny wskaźnik poziomu oleju... który oczywiście wymieniałem nie tanio bo głownie ori z bmw na tylko sens :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.