Skocz do zawartości

BMW F10 528i. N53 WBAFS51060C274041


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Link?

Sprzedający:

Osman Automobile Ostring 112, 66740 Saarlouis-Fraulautern Niemcy

Auto:

https://home.mobile.de/home/index.html?customerId=3602036#des_339709388


33TG0UA.jpg

 

Witam,

proszę o opinię osób które miały odczynienia z silnikiem N53. Chodzi mi głównie o pracę silnika. VIN już sobie rozkodowałem. Wrzucam filmik z pracy silnika.

 

Nie chcę krzywdzić, ale:

1. Najpierw sprawdź wskazania drogomierza

2. Przyjrzyj się uważnie pirotechnice


ZNEMR7j.jpg


Co do pracy silnika - raczej nikt Ci mądrej odpowiedzi nie da. N53 to silnik dużego ryzyka, a Ty w trakcie nagrywania biegasz przy tym aucie z tym telefonem jak przysłowiowy poparzony (przepraszam, ale szczerze).


Na wszelki wypadek: ten silnik nie lubi miejskiej eksploatacji, nie lubi ostrej jazdy - patrząc stereotypowo to jak diesel w głowach niezorientowanych...

NOX, wtryski, cewki - tematy drogie, a kłopoty pewne.

No i branie oleju.

Jak w pełni sprawny - to jedzie nieźle, ale swoje łyknie. Niestety.


BTW.

Moim zdaniem N53 w zamyśle świetny pomysł, a w teraźniejszości to wspomnienie po wolnossących 6 cylindrowych arcydziełach motoryzacji lat minionych.

Jedyny duży plus to fajne brzmienie.


Zdekodowany VIN: WBAFS51060C274041

BMW 528i

Code / Type F10 / FS51

Chassis Sedan (4 Doors)

Market Europe (left Steering)

Engine N53 (3.00 l / 190 kW)

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission automatic

Color Imperial-blau Brillant Metallic (A89)

Upholstery Leder "dakota"/schwarz (LCSW)

Manufacturer BMW AG / Dingolfing, Germany

Mileage pokaż przebieg tego pojazdu

Production Date 2010-02-24


Options

1CB Co2 Content Co2 Umfang

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 Lm Raeder V-speiche 328

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften

3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

322 Comfort Access System Komfortzugang

4AT Int.tr.fini. Black High-gloss Int.leist. Schwarz Hochglaenzend

4UR Ambient Light Ambientes Licht

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory

464 Skibag Skisack

465 Through-load System Durchladesystem

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

496 Seat Heating For Rear Seats Sitzheizung Fuer Fondsitze

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

522 Xenon Light Xenon-licht

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices

6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

610 Head Up Display Head-up Display

612 Bmw Assist Bmw Assist

614 Internet Preparation Internet Vorbereitung

615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information

616 Bmw Online Bmw Online

620 Voice Input System Spracheingabesystem

633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch.

698 Area-code 2 Area-code 2

7A2 Innovation Package Ii Innovationspaket Ii

7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth

8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate

8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz.

8TH Speed Limit Info Speed Limit Info

8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur


bb1irYV.jpg


tCKggTL.jpg

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi - wiem z czym się wiąże silnik N53 znam jego teoretyczne wady i zalety i myślę ze to i tak jeden z najbardziej „bezpiecznych” silników w F10/11 czytając na tym forum oraz u innych źródeł narzekania na inne jednostki napędowe. W tym konkretnym przypadku chodziło mi o opinię o pracy tego konkretnego silnika osób które miały już z N53 doświadczenie.


Kolego miczek.mk: to nie ja latałem wokół auta jak poparzony :D

Wskazania drogomierza? Chodzi Ci o raport historii pojazdu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.