Skocz do zawartości

BMW Z4 E85 WBABT51040LR88066


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Czy ktoś z Was ma możliwość sprawdzenia historii auta jak w tytule? Chodzi mi przede wszystkim o lata, kiedy auto było jeszcze na terenie Niemiec.

Najważniejsze to czy przyjechało do nas w całości i z jakim stanem licznika.


Z góry dzięki za jakiekolwiek informacje!


Pozdr!

PasjonAuta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nie ma takiej możliwości. jedyne co możesz zrobić to wykupić raport np. autobaza czy inny carvertical oraz wykupić raport historii serwisowej.

A to czy przyjechał w całości zbadasz będąc przy aucie w jakim jest stanie.

Gdzie link do ogłoszenia?

Model	Z4 3.0i
Market	Europe
Development Code	E85
Chassis	Roadster
Steering	left
Doors	2
Engine	M54
Displacement	3.00 l
Power	170 kW
Drivetrain	Rear-Wheel Drive
Transmission	automatic
Color	Sterling-grau Metallic - 472
Upholstery	Leder "oregon"/schwarz - LASW
Manufacturer	BMW AG
Production Plant	Spartanburg, USA
Production Date	2003-08-18

224	Driving Mode Pro	Fahrmodi Pro
230	Eu Specific Additional Equipment	Eu Spezifische Zusatzumfaenge
255	Sports Leather Steering Wheel	Sport-lederlenkrad
302	Alarm System	Alarmanlage
313	Exterior Mirror Package	Aussenspiegelpaket
345	Chrome Line Interior	Chrome Line Interieur
350	Sa Auspuffanlage Verchromt	Sa Auspuffanlage Verchromt
380	Hardtop Preparation	Hardtop-vorbereitung
399	Softtop Operation, Fully Automatic	Verdeckbetaetigung Vollautomatisch
423	Floor Mats, Velour	Fussmatten In Velours
428	Warning Triangle	Warndreieck
430	Interior And Exterior Mirror Packa	Innen- Und Aussenspiegelpaket
441	Smokers Package	Raucherpaket
493	Storage Compartment Package	Ablagenpaket
494	Seat Heating F Driver/front Passenger	Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
502	Headlight Washer System	Scheinwerfer-waschanlage
508	Park Distance Control (pdc)	Park Distance Control (pdc)
520	Foglights	Nebelscheinwerfer
521	Rain Sensor	Regensensor
522	Xenon Light	Xenon-licht
534	Automatic Air Conditioning	Klimaautomatik
540	Cruise Control	Geschwindigkeitsregelung
548	Speedometer With Kilometer Reading	Kilometertacho
609	Navigation System Professional	Navigationssystem Professional
644	Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf.	Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts.
672	Cd Changer Bmw For 6 Cds	Cd Wechsler 6-fach
676	Hifi Loudspeaker System	Hifi Lautsprechersystem
704	M Sport Suspension	M Sportfahrwerk
801	Germany Version	Deutschland-ausfuehrung
851	Language Version German	Sprachversion Deutsch
863	Europe/dealer Directory	Service Kontakt-flyer Europa
879	German / On-board Documentation	Deutsch / Bordliteratur
925	Shipping Protection Package	Versandschutzpaket

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp.

Link do ogłoszenia poniżej:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-sprzedam-ID6E8ChH.html#0c0674759b

Zdjęć jest mało i dość słabej jakości. Historię auta w PL już sprawdzałem - jest czysto i faktycznie w jednych rękach od samego początku.

Orientuje się może ktoś od którego roku baza CEPIK ma wpisy historii przeglądów (nie pytam o wpisywany przebieg, bo to wiadomo)?

Pytam, bo pierwsze wpisy są dopiero od 2012 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Pojechałbym obejrzeć, nie wygląda źle wśród obecnego dziś ścieku Z4 na otomoto.

Brak tylko bocznych oznaczeń modelu na błotnikach przednich.


EDIT: Ma 300k nabite, także może brać olej, będzie to auto niesprzedawalne zaraz z powodu swojego przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem umówiony na dziś, więc ocenię na żywo co i jak.

Co do braku oznaczeń bocznych to nigdy nie wiem kiedy być powinny, a kiedy nie - który zapis z rozkodowanego VIN-u o tym mówi?

Przebieg - jestem świadomy, ale:

- cena wyjściowa jest moim zdaniem adekwatna,

- auto ma 18 lat i z moich obserwacji ciężko o przebieg poniżej 200k w egzemplarzach z 3.0 pod maską (oczywiście są takie, ale ceny zaczynają się od 45/50k+),

- z analizy historii wynika, że znaczna większość tego przebiegu została zrobiona jeszcze w Niemczech, czyli auto raczej robiło długi dystanse, co z pewnością jest lepsze dla silnika (a w szczególności M54) niż tłuczenie go po mieście i sprinty od świateł do świateł,

- zadbanych egzemplarzy jest bardzo mało, więc jeśli tu minusem okaże się tylko przebieg to nie traktowałbym tego jako powód do odrzucenia tego egzemplarza.


Ale to tylko moja opinia - przebiegiem się nie jeździ, tylko stanem technicznym auta. Jeśli była lana dobra oliwa i wymieniana często to silnik powinien spokojnie jeszcze 100k zrobić bez większych problemów.


Dam znać po oględzinach :cool2:


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jeśli po rozkodowaniu VIN jest zapis - model designation deletion, wówczas auto nie ma oznaczeń, ani bocznych ani żadnych.

Daj znać co wyszło. Taka rada ode mnie, jak będziesz siedział w wozie to obejrzyj się przez ramię w lewo i zobacz w jakim stanie jest wanna na dach, czy jest tam mokro itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Byłem, oglądałem i podziękowałem po 15 minutach.

Auto ma oryginalny lakier tylko na tylnej klapie (już wiadomo czemu ostało się tylko oznaczenie Z4) - cała reszta malowana raz, bądź niektóre elementy kilka razy - największa warstwa na przednich błotnikach, około 700 mikronów. Właścicielka utrzymuje, że malowała go tylko po to, żeby ładnie wyglądał, natomiast mimo to ma mnóstwo przycierek i zadrapań i wgniotek - nie sprawdzałem podłużnic, ale ogólnie auto wyglądało na proste, bez widocznych śladów dzwonów w przeszłości. Przedni zderzak i plastiki od spodu połamane - do wymiany, a zderzak do malowania i profilowania na gorąco. Tylny też nie był idealny...

Silnik - klasyka M54, czyli wycieki z: uszczelka dekla zaworów, miska olejowa, podstawa filtra, bagnet i jeszcze ten przewód olejowy, co idzie od Vanosów. Zakładam, że odma też ma dość, bo zapocona była też DIS-a, czyli pewnie olej siedzi już w dolocie. Ale to jeszcze nic - zaglądam pod korek oleju, a tam widać, że przetarte czymś dopiero co, zaglądam na kartkę z ostatniej wymiany oleju, a tam 10W60...(komentarz właścicielki - przecież to jest sportowe auto, więc musi być sportowy olej)

Wyciągam bagnet, a tam oleju gruuuubo poniżej minimum - wiadomo o co chodzi.

Środek - widać zużycie, no ale auto ma ponad 300k, więc tego się nie ma co czepiać.

Pozostałych rzeczy już nie sprawdzałem - szkoda czasu.

Podziękowałem i nie złożyłem żadnej oferty - to auto spokojnie pochłonie jego równowartość, żeby doprowadzić go do względnego ładu.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.