Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć


Co śadzicie o tej furce.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-118d-ID6E2JCW.html?


Może przy okazji ktoś mi rozkodować vin wyposażenia.

Te silniki chyba sa na comon raily a one chyba są wporząsiu. w e46 miałem 2litry comon raily i spoko śmiga jak tralala.


WBAUD71090P317535

Moja Galeria

W przyszłości E60 530D + Automat

E87 Aktualnie dla żony

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=388667

Była E46

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=215281

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Stereotypy o włoszkach pewnie znasz.

Opcja "bezwypadkowy" w opcjach 0T0M0T0 nie jest zaznaczona...

Trzeba pytać sprzedawcę.


Zdekodowany VIN: WBAUD71090P317535

Type UD71

Model 118d

Market Europe

Development Code E87 (MUE)

Chassis Sports Hatch

Steering left

Doors 5

Engine N47

Displacement 2.00 l

Power 105 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission automatic

Color Black-sapphire Metallic - 475

Upholstery Stoff "elektra"/anthrazit - EAAT

Manufacturer BMW AG

Production Plant Regensburg, Germany

Production Date 2010-03-01



Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten

441 Smokers Package Raucherpaket

4AK Interior Trim Finishers Silver Interieurleisten Silber

520 Foglights Nebelscheinwerfer

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

698 Area-code 2 Area-code 2

845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung

855 Language Version Italian Sprachversion Italienisch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

884 Italian / On-board Documentation Italienisch / Bordliteratur

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

8SP Cop Control Cop Steuerung


YZJXppk.jpg

8d5LZqH.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, silnik jest na cr a to czy jest wporząsiu to zależy od poprzedniego właściciela, jak często wymieniał olej, na jaki, czy rozrząd został wymieniony. Warto zapytać o serwisy skrzyni, jak ich nie było to warto to zrobić jak najszybciej, o ile oczywiście działa jeszcze poprawnie. E87 w automacie to łakomy kąsek więc lepiej szybko namyślać się i działać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
E87 w automacie to łakomy kąsek więc lepiej szybko namyślać się i działać.

Potwierdzam.

Dobre E87 118d N47 z automatem to świetne zestawienie.

Remap na okolice 180KM i lata.


Inna sprawa - w teraźniejszości trudno jest znaleźć porządną sztukę bez głupich braków w wyposażeniu...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak macie rację dlaczego pytam o silnik bo mam w e46 po lifcie i sprawuję się bez problemu olej tylko wymieniam i nic więcej.

Łańcuch też nie był robiony.


Niestety Włoch ale jak by miał malowane zderzaki to pół biedy od obić to nic mu nie będzie :)


A jesteście w stanie coś dodać o tych skrzyniach automatycznych jakieś info bo będzie to pierwszy automat i w sumie nie wiem za bardzo czy ma jakieś felery.

Wiem aby olej był zruzcany i filtr oleju jesli posiada w skrzyni a tak po zatym to chyba to samo co manual tylko dodatkowo komputer sterujacy

Moja Galeria

W przyszłości E60 530D + Automat

E87 Aktualnie dla żony

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=388667

Była E46

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=215281

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To całkowicie inny silnik, Ty masz m47n a tu jest n47 - rozrząd z tyłu, który wymienia się co ok 150-200 tys. km (wiem, wiem można i 300..), wtryskiwacze piezo, których nie regeneruje się tylko wymienia. Skrzynia jest bardzo wytrzymała, jak jest serwisowana to jeździ tyle co auto, jak nie jest to w okolicy 350-400 tys. km widać już zużycie. Jeżeli przebieg jest autentyczny, działa ona prawidłowo to serwis, kolejne co 80 tys. km i przejedzie spokojnie 3x tyle.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Silnik N47 przy odrobinie wysiłku sprawuje się gładko (rozsądnie - to niepodrobiony olej co 15 tys. km, rozrząd co około 150 tys. km), a jedzie ostro i pali mało, do tego automat ZF jest chyba jednym z najlepszych na rynku.

W skrzyni ZF pierwszy olej i filtromiskę na 120 - 150 tys. km, a potem co 60 - 75 tys. km i jeździ latami...

Do tego w dieslu beemkowy automat ZF jest fajniejszy niż manual (bo eliminuje wieczne wachlowanie dźwignią ze względu na dość mały zakres użytecznych obrotów pracy diesla) i realnie jest tańszy w eksploatacji niż zestaw manual + koło dwumasowe + sprzęgło.


Zaznaczam, że mówię o autach z dobrze prowadzonym serwisem i pewnym przebiegiem.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej a jak np. miewa się silnik o mocy 177km też 2.0 i tez na comon raily to w ogóle ma znaczenie czy jest po prostu wyżyłowany bardziej.


Czy w tych samochodach tez trzeba zwracać uwagę na klapki w kolektorze dolotowym?

Moja Galeria

W przyszłości E60 530D + Automat

E87 Aktualnie dla żony

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=388667

Była E46

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=215281

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.