Skocz do zawartości

BMW Z4 WBABT11080LN57237 UWAGA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Auto z Olesna, Olesno, Opolskie.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-e85-2-2-r6-ID6E2BoV.html#18c4b749f5

Żeby komuś nie przyszło do głowy poważnie myśleć o tym cudzie.

Szkoda w historii.

Jedziemy:

- Regenerowana deska rozdzielcza, pokryta kij wie czym

- Poducha kierowcy po strzale, lata jak szmata w kierownicy, bo blacha odgięta od kiery siłą wystrzału

- Przód nieumiejętnie złożony

- Dywaniki allegro

- Oklejone dekory wnętrza

- Pompa dachu w bagażniku

- Brak ogranicznika pasa na pasie

- aftermarketowe kołki na osłonie chłodnicy

- nalejki nie w tym miejscu pod maską

Reszta nawet szkoda oglądać, nie ma sensu.

WBABT11080LN57237

exterior.jpg

interior.jpg

Model Z4 2.2i

Market Europe

Development Code E85

Chassis Roadster

Steering left

Doors 2

Engine M54

Displacement 2.20 l

Power 125 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission manual

Color Black-sapphire Metallic - 475

Upholstery Leder "oregon"/schwarz - LASW

Manufacturer BMW AG

Production Plant Spartanburg, USA

Production Date 2004-09-22

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

302 Alarm System Alarmanlage

313 Exterior Mirror Package Aussenspiegelpaket

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

380 Hardtop Preparation Hardtop-vorbereitung

387 Wind Deflector Windschutz

399 Softtop Operation, Fully Automatic Verdeckbetaetigung Vollautomatisch

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

441 Smokers Package Raucherpaket

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

550 On-board Computer Bordcomputer

662 Radio Bmw Business Cd Radio Bmw Business Cd

672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach

676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

7SA Open Air Package Open Air Paket

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

8SP Cop Control Cop Steuerung

925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migracja pompy dachu w suche miejsce (np. do bagażnika) to bardzo dobry manewr (jak zrobione porządnie) - nie ulegnie zalaniu i nie zardzewieje, jak w przypadku domyślnego położenia (w pokrowcu, a ten w odpływie).


Oklejenie dekorów też dyskusyjne (kumpel wszystko "robi w carbon", bo tak chce) - o gustach się nie dyskutuje


Dywaniki też nie dyskwalifikują (jeżeli pod nimi nie ma dziury w podłodze) - laska jeżdżąca w obcasach szybko "załatwi" każdy dywanik ....


Co do reszty - zgadzam się

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tytule dodałeś "UWAGA", ponadto napisałeś: "Reszta nawet szkoda oglądać, nie ma sensu." - bardzo to nosi znamiona opinii, stąd (błędnie?) założyłem, że wymieniałeś poszczególne fakty w kontekście np. negatywnym.


Tak, czy siak - wiadomo już o co chodzi :-)

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oglądałem je i jest jak mówisz, nawet nie wyłapałem paru kwestii, które poruszyłeś.


Od siebie dodam:

- drzwi kierowcy całe ukitowane i to źle, wygląda to słabo,

- prawa podłużnica ma pogięty element, do którego mocowany jest pas przedni (tak jak zostało już wspomniane, auto było strzelone w to miejsce czego sprzedający nie ukrywa),

- bicie kierownicy podczas hamowania,

- pas przedni prostowany, wygląda to źle, do tego prawy przód źle spasowany (co widać w sumie już na zdjęciach),

- jedna z opon z innego rocznika, dużo starsza.


Oprócz tego nie ma tragedii, klima chodzi, wszystko wydaje się sprawne. Poza drzwiami auto nie ma dużo kitu, rdzy na nadwoziu nie widać poza dołami drzwi od wewnątrz (puchnie), podłoga kładąc się pod autem też wyglądała ok. Podczas jazdy poza tym biciem nie odczułem niczego dziwnego, ale też nie była to długa jazda i nie pocisnąłem nim za bardzo.


Auto zdecydowanie za drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze


Auto zdecydowanie za drogie.

 

No to dość ciekawe stwierdzenie :) Sprawdziłem ile podobna fura by kosztowałą w Szwajcarii (wyjdźmy z mojego doświadczenia i załóżmy, że była serwisowana, nie kręcona i nie bita) i oferty zaczynają się od 8500chf a sednio około 10 000.

Koszt sprowadzenia takiego z opłatami to policzmy (zależnie od negocjacji, transportu itp, mniejsza o to) około 45000 - 60000pln .


Więc biorąc pod uwagę cenę za którą ta fura jest wystawiona to można by powiedzieć - adekwatna do stanu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.