Skocz do zawartości

e91 325i WBAVS11070AG95348 J Góra


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Ogólnie moja opinia jest taka że E91 325iA to będzie krok wstecz względem V50 D5. Zdziwi Cię zwłaszcza mały bagażnik, osiągi też będą słabsze. Nie musisz tego co mówię brać pod uwagę, ale umów się na jazdę próbną takim autem i obejrzyj je na spokojnie na żywo.


Czy ta konfiguracja silnik/skrzynia jest dla Ciebie jakaś szczególnie poszukiwana? Bo ten silnik borykał się z problemami konstrukcyjnymi.


Jeżeli chodzi o konkretnie to ogłoszenie to auto wygląda na znacząco obniżone ale trzeba sprawdzić stan zawieszenia, w touringach siadają tylne sprężyny. Z tyłu lampy (światłą cofania) są oklejone lub pomalowane. Poza tym niewiele widać bo zdjęcia bardzo kiepskie.


Pytaj o remonty silnika, ile bierze oleju.

 

 Type
Value
VIN	WBAVS11070AG95348
Prod. Date	2005-07-15
Type	325i
Series	E91 (3 Series)
Body Type	Touring
Steering	Left Hand Drive
Engine	N52
Displacement	2.5
Power	160kw / 218hp
Drive	HECK
Transmission	Automatic
Colour	Titan-silber (354)
Upholstery	Leather "Dakota"/schwarz (LCSW)

Editions And Packages
S7AP	Dynamics + Advantage Package

Comfort And Interior Equipment
S441	Smoker Package
S494	Seat Heating Driver/Passenger
S4AD	Interior Trim Strips, Brushed Aluminium
S431	Interior Mirror With Automatic-Dip
S459	Seat Adjustment, Electric, With Memory
S470	Isofix-System
S464	Ski Bag
S428	Warning Triangle And First Aid Kit
S481	Sports Seat
S417	Roller Sun Visor, Rear Door
S418	Luggage Compartment Package
S493	Storage Compartment Package
S423	Floor Mats Velours

Multimedia
S609	Navigation System Professional
S676	HiFi Speaker System
S672	CD Changer For 6 CDs
S620	Voice Control
S644	Preparation F Mobile Phone W Bluetooth

Driver Assistance And Lightning
S548	Kilometre Speedo
S520	Fog Lights
S521	Rain Sensor
S507	Park Distance Control (PDC), Rear
S534	Automatic Air Conditioning
S563	Light Package
S502	Headlight Cleaning System
S522	Xenon Light
S541	Active Cruise Control

Wheels And Drive
S255	Sports Leather Steering Wheel
S249	Multifunction F Steering Wheel
S205	Automatic Transmission
S2AB	BMW LA Wheel Ellipsoid Spoke 162
S226	Sports Suspension Settings

Environment And Safety
S849	Deleted: Automatic Emergency Call
S386	Roof Railing
S896	Daytime Driving Lights
S879	On-Board Literature, German
S321	Exterior Parts In Vehicle Colour
S322	Comfort Access
S319	Integrated Universal Remote Control
S863	Dealer List Europe
S8SP	Control Unit COP
S851	Language Version German

Other Equipment
S999	Job Control "HEA"

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mi się znudziły klekoty w manualu dlatego szukam benzyny w automacie. 320i to trochę za słaby silnik więc się rozglądam albo za 325i albo za 330i. Choć 330i to juz po mieście (wrocław w 90%) pewnie bardzo duże spalanie będzie.

Mogę jakoś zdiagnozować ew. pękniętą głowicę w tym silniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje V50 2400 diesel w manualu po wrocku pali koło 8,5l/100km z klimą, jesteś swiadomy że 325i zeżre jakieś 12l/100km ale przy mom przebiegu to raptem może 100 zł więcej w miesiacu.

Komfort automatu jednak bezcenny.

Bagażnik V50 ma 417 litrów co przy 460litrach w E91 to kapkę więcej jednak.

Tylko te pękające głowice mnie teraz niepokoją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

O tym jak diagnozować te benzyny jest mnóstwo tematów na tym forum, długo by pisać. Pierwszy kto może Ci coś powiedzieć to obecny właściciel.


Co do pojemności kufra to naprawdę zobacz sobie organoleptycznie. Nie mówię że jest dramat ale ustawność kufra w E91 jest kiepska, litry są dodane we wnęce bo nie ma koła zapasowego, a dużo miejsca zajmuje kobylasta (choć fajna jak ktoś tylko ładuje zakupy) roleta. Miałem E91, eksploatuję teraz Seata Exeo (buda Audi A4 B7) i litry niby mają te same, a do Seata ładuję rzeczy o których w BMW nie było mowy.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moje V50 2400 diesel w manualu po wrocku pali koło 8,5l/100km z klimą, jesteś swiadomy że 325i zeżre jakieś 12l/100km ale przy mom przebiegu to raptem może 100 zł więcej w miesiacu.

Komfort automatu jednak bezcenny.

Bagażnik V50 ma 417 litrów co przy 460litrach w E91 to kapkę więcej jednak.

Tylko te pękające głowice mnie teraz niepokoją.

Już mi się znudziły klekoty w manualu dlatego szukam benzyny w automacie. 320i to trochę za słaby silnik więc się rozglądam albo za 325i albo za 330i. Choć 330i to juz po mieście (wrocław w 90%) pewnie bardzo duże spalanie będzie.

Mogę jakoś zdiagnozować ew. pękniętą głowicę w tym silniku ?

Jak jesteś przyzwyczajony do Volvo ze SŁYNNYM 5 cylindrowym dieslem 2.4 w manualu, to żadne BMW 325i czy 330i z tego okresu nie dorasta do pięt niezawodnością owemu 5 cylindrowemu dieslowi Volvo.

Także jeżeli chcesz sobie polepszyć a nie pogorszyć - to w przypadku BMW E91 albo z 6 cylindrowym 325d/330d albo 335i.

A jeśli nadal 325i/330i to sugeruję "pomęczyć" się jeszcze tym Volvo, jak się lekko znudził, a masz dobrą sztukę swojego Volvo to może dołóż pakiet R-design czy / i / lub - zrób mu remap. :cool2:

Może też jakiś detailing, można też porządnie zajrzeć do zawieszenia tylnego... :|

Polubisz swoje Volvo na nowo. Na 100% :cool2:

Twoje Volvo w Twojej wersji to bardzo solidne żelazo. Bardzo. :cool2:

Jak każde auto, także i V50 2.4d manual ma pewne uchybienia, ale oby każde auto miało tylko takie uchybienia jak to Volvo... :cool2:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NAjbardziej mi zależy na automacie, żeby nie wachlować we wrocku, co 50 metrów sprzęgłem i biegami, a z forum które już przejrzałem to ani BMW( w dieslu) ani Volvo nie mają dobrych skrzyn w automacie.

Volvo w automacie ma japońskie skrzynie które nie wytrzymujż ich momentu obrotowego (400nm) i sypią się (dlatego też kupiłem D5 w manualu)

BMW 330d ma (z tego co wyczytałem) skrzynie GM które też nie słyną z bezawaryjności..

Zdaje sobie sprawe że diesel się odpycha lepiej niż benzyna ale te wszystkie DPFy, turbiny, wtryski przyprawiają o ból portfela.

Dlatego też szukam albo 325i automat albo M..tfutffu....s C c300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
NAjbardziej mi zależy na automacie, żeby nie wachlować we wrocku, co 50 metrów sprzęgłem i biegami...

Rozumiemy. Tak jest. I to prawda. Wiadomo...

 

z forum które już przejrzałem to ani BMW( w dieslu) ani Volvo nie mają dobrych skrzyn w automacie...

BMW 330d ma (z tego co wyczytałem) skrzynie GM które też nie słyną z bezawaryjności...

Straszne rzeczy piszesz. I niestety nieprawdziwe.

Automaty GM w dieslu BMW były w E46... Czyli niemal 20 LAT TEMU.

I miały podobne problemy jak Aisin Volvo...

BMW w modelu E9x i późniejszych ma automat ZF, która jest najprawdopodobniej najlepszym i najtrwalszym automatem na rynku.

Gdy zadbane - lepszym, trwalszym i tańszym w eksploatacji niż połączenie manual - sprzęgło z kołem dwumasowym.

Dlatego BMW np. w najmocniejszym dieslu E9x 335d nie oferowało manuala nawet w Stanach...

 

Volvo w automacie ma japońskie skrzynie które nie wytrzymują ich momentu obrotowego (400nm) i sypią się (dlatego też kupiłem D5 w manualu)

Prawda. Zauważyłeś, że zauważyłem, i podkreślałem, że masz świetną wersję V50 2.4d manual :cool2:

Zdaje sobie sprawe że diesel się odpycha lepiej niż benzyna ale te wszystkie DPFy, turbiny, wtryski przyprawiają o ból portfela.

Dlatego też szukam albo 325i automat albo M..tfutffu....s C c300

Stereotypy... Aż oczy bolą.

Kupisz auto przezroczyste w normalnym stanie i wyjdzie taniej niż myślisz.

A merca nie polecam, w tych latach korozja powoduje, że te auta są już dziś nic nie warte, albo niedługo będą...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bardzo fajna wersja :cool2: dopytaj o pobór oleju, pewnie coś wyczujesz z gadki, od razu o serwisy skrzyni też. 21k to niewygórowana kwota, za tyle ciężko będzie o zadbane i dobrze wyposażone 330d. Jakbyś potrzebował pomocy przy sprawdzeniu to mam niedaleko.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie niezłe, ogólnie jadna. Musisz zobaczyć na miejscu resztę ale z tym silnikiem to prawda, może być kłopot albo już od dawna jest (konsumpcja oleju)

Zainteresuj się może 325/330d

 

Wszystkie te wersje N52 mają wady konsktrucyjne czy tylko te z początków produkcji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie niezłe, ogólnie jadna. Musisz zobaczyć na miejscu resztę ale z tym silnikiem to prawda, może być kłopot albo już od dawna jest (konsumpcja oleju)

Zainteresuj się może 325/330d

 

Wszystkie te wersje N52 mają wady konsktrucyjne czy tylko te z początków produkcji ?

 

N52 od 2005-2007r 2 wersje, jedna z problemem pierścieni Olejowych.Wszystkieraczej z problemem głowic.Na forum znajdziesz wszystko o n52b25.

Chyba źe n53 b30 po 2007r Generalnie problem z głowicami i braniem oleju ustał ale pojawiły się wtryski które kosztują około 1000 zł za sztukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie niezłe, ogólnie jadna. Musisz zobaczyć na miejscu resztę ale z tym silnikiem to prawda, może być kłopot albo już od dawna jest (konsumpcja oleju)

Zainteresuj się może 325/330d

 

Wszystkie te wersje N52 mają wady konsktrucyjne czy tylko te z początków produkcji ?

 

N52 od 2005-2007r 2 wersje, jedna z problemem pierścieni Olejowych.Wszystkieraczej z problemem głowic.Na forum znajdziesz wszystko o n52b25.

Chyba źe n53 b30 po 2007r Generalnie problem z głowicami i braniem oleju ustał ale pojawiły się wtryski które kosztują około 1000 zł za sztukę.

 


Cześć, jeszcze jedno pytanie, czy silniki n52b30 też borykają się z konsumpcją oleju/kiepskimi pierścieniami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.