Skocz do zawartości

BMW F10 528i Puławy WBA5A5C52FD512865


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

sprawdzał ktoś już to auto?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-ID6CGfv3.html#af43b3f8b8

VIN: WBA5A5C52FD512865

https://autoastat.com/en/vehicle/WBA5A5C52FD512865-1106268 Widzę, że kupione za 9700$ Chociaż widzę nie nie ma opcji " Run and drive" a przy rozwalonym zderzaku tył teoretycznie powinien jeździć

Co sądzicie ? Teoretycznie nieduże uszkodzenia itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurtynę wywaliło ,po za tym to nie jedyna przygoda; Przód strasznie krzywo leży. aa i jesteś świadom wersji silnikowej?

 

Nie chce 3 litrowego silnika a interesuje mnie tylko benzyna także dostaje mi 28I. Wiem, że mają swoje problemy, ale ogólnie chyba silnik jest ok jak się o niego dba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylne prawe poszycie musiało zostać wymienione. No chyba że gość znalazł cierpliwego magika który to wyciągnął ( w co wątpię ).

Nie było run&drive bo wystrzeliła kurtyna (a więc i napinacze kierowcy+klema pirotechniczna).

Przód moim zdaniem krzywo siedzi, bo prawy zamek maski jest niedomknięty, a nie ze względu na krzywe spasowanie. Potwierdzałoby to zdjęcie ekranu nawigacji (komunikat o wysokiej temperaturze spod maski pojawia się po jej otwarciu).

Jeśli dobrze naprawiony to możesz się zainteresować.

Pewnie trzeba będzie go przerobić na Europę, bo włącznik świateł jest z wersji USA, więc i lampy tylne pewnie USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylne prawe poszycie musiało zostać wymienione. No chyba że gość znalazł cierpliwego magika który to wyciągnął ( w co wątpię ).

Nie było run&drive bo wystrzeliła kurtyna (a więc i napinacze kierowcy+klema pirotechniczna).

Przód moim zdaniem krzywo siedzi, bo prawy zamek maski jest niedomknięty, a nie ze względu na krzywe spasowanie. Potwierdzałoby to zdjęcie ekranu nawigacji (komunikat o wysokiej temperaturze spod maski pojawia się po jej otwarciu).

Jeśli dobrze naprawiony to możesz się zainteresować.

Pewnie trzeba będzie go przerobić na Europę, bo włącznik świateł jest z wersji USA, więc i lampy tylne pewnie USA.

 

Na pewno auto jest zarejestrowane i ubezpieczone. Teoretycznie nie powinni podbić przeglądu bez przeróbek.

 

28i w Stanach ma interwał olejowy 15 kkm co jest sporym plusem.

Masz rację.. interwał co 30 to tylko chwyt marketingowy i później ludzie się dziwią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.