Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

VIN WBA5A5C56GG353428

Prod. Date 2016-05-09

Service History !! CHECK HISTORY !!

Type 528i

Series F10 (5 Series)

Body Type Saloon

Steering Left Hand Drive

Engine N20

Displacement 2

Power 180kw / 245hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour 668

Upholstery K8SW


Comfort and interior equipment

S488 Lumbar support, driver and passenger

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S4UR Ambient interior light

S423 Floor mats velours

S465 Through-loading system

S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO

S4NE Blow-by heater

S494 Seat heating driver/passenger

S403 Glass roof, electrical

S431 Interior mirror with automatic-dip

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S4BN Fine-wood trim ash grain


Multimedia

S6AE Teleservices

S609 Navigation system Professional

S6AM Real-Time Traffic Information

S6AC Intelligent emergency call

S693 Preparation BMW satellite radio

S697 Area-Code 1 for DVD

S6AP Remote Services

S645 BMW US Radio

S676 HiFi speaker system

S6AK Connected Drive Services

S6NP Telephony USA

- Bavsound speaker upgrade available


Driver assistance and lightning

S534 Automatic air conditioning

S5DS Emergency release, luggage compartment

S575 Additional 12V sockets

S5A1 LED Fog lights

S524 Adaptive Headlights

S508 Park Distance Control (PDC)


Wheels and drive

S258 Tyres with runflat properties

S2K1 BMW LA wheel, V spoke 236

S255 Sports leather steering wheel

S2VB Tyre pressure display

S2TB Sport automatic gearbox


Environment and safety

S853 Language version, English

S302 Alarm system

S8KL Oil service interval 15,000 km/12 months

S823 Hot-climate version

S8SM Car ident. number visible from outside

S3AG Reversing camera

S8TN Daytime driv.lights adjus.via light menu

S850 Dummy-SALAPA

S876 Radio frequency 315 MHz

S319 Integrated universal remote control

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S8S4 Decoding, variable light distribution


Other equipment

S925 Dummy-SALAPA

S1CD Brake Energy Regeneration

S1CB CO2 equipment

S9AA Outer skin protection

S1CA Selection of COP-relevant vehicles

S1CC Auto start/stop function

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Właściwe ogłoszenie https://www.copart.com/lot/57265489/


Z reguły nie oceniamy tu aut z aukcji z takiego powodu że nie ma się co napalać na żaden samochód którego się nie widziało na żywo. Załóż żelazny budżet z zapasem paru tysięcy PLN na naprawę każdej perełeczki z aukcji USA, licytacje zawsze rób z założeniem "nie ten to następny". W tym przypadku:

-z tym "drive" to bym nie przesadzał, prawe przednie koło stoi inaczej niż lewe więc szansa na uszkodzenie podwozia jest bardzo duża,

-poza uszkodzeniem błotnika jest szansa na to że uszkodzone są drzwi przednie prawe oraz lewa lampa.


Samochód jest do odratowania, kwestia ceny.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak samemu go nie ściągniesz, więc zagadaj z dobrą firmą importującą auta z USA aby Ci podesłali carfax na ten egzemplarz.

Auto od dużej ubezpieczalni a to spory plus.

Potem wykup sobie od kogoś raport z serwisu BMW, jeśli nie będzie nic niepokojącego to śmiało go lictyuj. To bardzo łatwe uszkodzenia do odratowania. Na pewno będziesz miał do prostowania/wymiany felgę, do wymiany drążek kierowniczy, błotnik, klosz albo całą lampę. Reszta wyjdzie w praniu.

Run & Drive oznacza jedynie tyle, że auto zapala i można wrzucić drive/Reverse i przetoczyć się kawałek do przodu/tyłu - nic więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skala uszkodzen troche mala jak na szkode calkowita, warto sprawdzic jak dlugo auto stoi na aukcji i czy po drodze nie bylo "poporawione".

Cos jeszcze musi byc do roboty, czego nie widac na zdjeciach, inaczej nie wystarczyloby szkod na skasowanie auta.

Mysle, ze nawet w takim przypadku, jak tutaj trzeba zalozyc budzet napraw na 10-15k PLN.


Mozesz w sumie napisac do tych, co przekleili aukcje do swojego serwisu. Zrobia Ci takie podstawowe sprawdzenie auta, ew. zasugeruja inny egzemplarz, gdyby cos byl nie tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.