Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem tu nowy, witam wszystkich fanatyków. Przymierzam się powoli do zakupu bmw serii 5 e39 lub e60. Nie wiem co będzie rozsądniejszym wyborem, natomiast mnie bardziej podoba się e39 i to bmw ma coś w sobie a e60 tak średnio mi sie podoba. Zadbane egzemplarze chodzą mniej więcej po tych samych cenach, zależy mi na wrażeniach z jazdy, bezawaryjności i wyglądzie. Szukam auta z przebiegiem do 250 tysięcy kilometrów, w cenie do 30 tysięcy cebulionów, tylko w benzynie, jeśli chodzi o eksploatację cena gra mniejszą role. Prosiłbym o rady które auto będzie lepsze i co byście sami wybrali. I pytanie najważniejsze czy bmw rwd idzie w ogóle jeździć w Zimę? :nienie:


BMW z VIN z tytułu (https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-e39-v8-535i-ID6C4rqc.html#586d8f335e) Dla mnie sztuka warta uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
I pytanie najważniejsze czy bmw rwd idzie w ogóle jeździć w Zimę? :nienie:

Oczywiście, podstawa to porządne zimowe opony z czołówki na rynku i jazda jest bez obaw.


VIN WBADN21070GR70512

Prod. Date 1998-11-06

Type 535I (EUR)

Series E39 (5 Series)

Body Type LIM

Steering Left Hand Drive

Engine M62TU

Displacement 3.50

Power 180kw / 245hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery STANDARDLEDERGRAU (N6TT)

Editions And Packages

S339A ShadowLine

S704A M Sports Suspension

S710A M Leather Steering Wheel

Comfort And Interior Equipment

S403A Glass Roof Electrical

S423A Floor Mats Velours

S428A Warning Triangle And First Aid Kit

S431A Interior Mirror With Automaticdip

S456A Comfort Seat With Memory

S494A Seat Heating Driverpassenger

S438A Fine Wood Trim

Multimedia

S602A Onboard Monitor With TV

S620A Voice Control

S629A Car Telephone GSM W Card Reader Front

S670A Radio BMW Professional RDS

S672A CD Changer For 6 CDs

Driver Assistance And Lightning

S500A Headlight WipewashIntensive Cleaning

S508A Park Distance Control PDC

S522A Xenon Light

S520A Fog Lights

S534A Automatic Air Conditioning

S540A Cruise Control

S548A Kilometercalibrated Speedometer

S555A Onboard Computer V With Remote Control

Wheels And Drive

S216A Hydro Steeringservotronic

S261A Side Airbags For Rear Passengers

S291A BMW LA Wheel Cross Spoke 2section

S202A Steptronic

S210A Dynamic Stability Control

Environment And Safety

S320A Deleted Model Lettering

S358A Climate Comfort Windscreen

S863A Retailer Directory Europe

S879A Onboard Vehicle Literature German

Other Equipment

L801A National Version Germany

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S473A Armrest front

S488A Lumbar support, driver and passenger

S694A Provisions for BMW 6 CD changer

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W zimę trzeba jeździć z głową, ale jak wiesz co robisz, to jest cała masa zabawy :)


A co do samochodu to jak każdy inny - trzeba porządnie sprawdzić, od historii i przebiegu po oględzieny osobiste, żeby wiedzieć w co się człowiek pakuje. Na zdjęciach wygląda w miarę ok, trochę nadmiernie zużyta kierownica i fotel jak na ten przebieg, choć bardzo prawdopodobne, że już wiek daje o sobie znać, no i dużo od kierowcy zależy. Da się sprawdzić tym co pisałem wcześniej. Tym bardziej jak fura z Danii, tam jest ogólnodostępny rejestr, a z ASO możesz wyrwać co konkretnie było robione u DRAYa, jeśli czegoś nie znajdziesz na FV.


A największy minus ze zdjęć to te chińskie przednie lampy - ktoś próbował go zrobić na po-lifta po taniości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A największy minus ze zdjęć to te chińskie przednie lampy - ktoś próbował go zrobić na po-lifta po taniości.

To raczej forma "tuningu"

Z Zewnątrz wygląda dobrze jak na srebrny kolor ,fotel zjechany bo właściciel pewnie jeździł na tyłku z zamkiem od spodni i szorował cały czas

I pytanie najważniejsze czy bmw rwd idzie w ogóle jeździć w Zimę?

Do spokojnej jazdy wystarczą dobre opony + sprawny esp i nie czego się bać.

Po za tym można się fajnie pobawić na placu z rwd ,aczkolwiek wolałbym to robić w jakimś gruzie. Tego egzemplarza za szkoda na polską sól.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
E39 będzie bardziej wymagające pod kątem blacharki, natomiast E60 pod kątem elektroniki, silniki v8 w E39 będą mniej problematyczne.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...


A największy minus ze zdjęć to te chińskie przednie lampy - ktoś próbował go zrobić na po-lifta po taniości.

Zapomniałeś wspomnieć o chińskich tylnych lampach.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przyjdzie zima to i najlepsze opony nie pomogą tylny napęd to strzał w kolano ,jeżeli nie służy do wygłupów,a jeżeli do tej pory latałeś 4x4 to nawet nie oglądaj takich aut,moje ostatnie auto to w221 auto nabite na maksa we wszelkiej maści systemy i po równym podwórku w zimie ciężko dojechać do bramy,nigdy więcej tylnego napędu,to tak na ochłode :D ,a poprzednio miałem a8 w cudownym napędzie quattro także tylny napęd znienawidziłem na maksa :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie zgadzam się (podejrzewam jak większość tu udzielających się), ale to raczej nie miejsce na takie dyskusje, to co piszesz to preferencje, ja osobiście jak siadam za kierownicą fwd na śliskiej nawierzchni to czuję się o wiele mniej pewnie, nie ważne czy to deszcz, śnieg czy lód, ale tak jak mówiłem zimowe opony z czołówki. 4x4 oczywiście daje przewagę, ale tu jak się przegnie to można się mocno zdziwić, osobiście wolę wyprowadzać z ewentualnego poślizgu rwd niż 4x4, ale to znowu podchodzi pod preferencje :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maniek mi nie chodziło o jazde tylko o ruszanie,a raczej jego brak,jak już sie ktoś uprze może zastosować najbardziej niezawodny i skuteczny system dla tego napędu,podjeżdzasz na skład budowlany kupujesz kilka worków cementu i jakoś to zaczyna ruszać :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co kto lubi. Na razie zimy zwłaszcza poza górami są słabiutkie, a AWD trzeba wozić że sobą cały rok. Nie jest to jednak wątek o napędach tylko o konkretnym samochodzie, który na dodatek nie był dostępny w X, więc wspominanie o AWD nie ma za bardzo sensu.
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za około 60 tysięcy to już BMW F10 można kupić z tego co widzę po ogłoszeniach, nie jestem specjalistą więc nie wiem w jakim są faktycznie stanie


Dzięki za poradę w sprawie wyboru, aczkolwiek nawet do 30 tysięcy za e60 nie raz piszą właściciele, że "stan bardzo dobry" np. ta poniżej nie wygląda zewnątrz i wewnątrz na zajechaną.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-sprzedam-pilnie-ID6ChhoD.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wpisać,że klocki do wymiany i już połowa nie zadzwoni albo,że pali 2 setki więcej niż se gość ubzdura i po temacie,taki mamy chory rynek,w używce zawsze jest coś zużytego i innych nie ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

e39 w górach nie raz byłem na nartach i nigdy problemu nie było, jeden raz musiałem łańcuchy założyć, ale to i ludzie z przednim napędem musieli, bo śnieg był ubity a pod spodem lód. Dobre świeże opony podstawa. Raz jeden miałem problem kiedy ktoś zaparkował na pół ulicy i nie mogłem pod krawężnik podjechać, żeby go ominąć.


W E60 xDrive można odłączyć, załączyć i wyregulować do potrzeb na lato za pomocą aplikacji jak ktoś ma ochotę. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rbttuning.xDelete&hl=en

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.