Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Zamierzam kupić E60, 530d, automat.

Co sądzicie o tym ?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-garazowany-bezwypadkowy-serwisowany-wnetrze-salonowe-ID6CdXRA.html#299c5123d3

A może ktoś z Was sprzedaje coś przyzwoitego ? ;-)


Pozdrawiam,

Artur

Edytowane przez artur.kg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Popraw tytuł, to 530d. Sprawdź przebieg, silniki z tych lat sporo znoszą.

VIN: WBANC71050B646818

Type code: NC71

Model: 530D (EUR)

E-F-R series: E60

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M57/TU

Displacement: 3.00

Power: 160 (217 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 430 - OXFORDGRUEN 2 METALLIC

Upholstery code: U6BA - LEDER NASCA BEIG

Prod.date: 2004-05-13

S8SA Navigation access request,country-spec.

S8SB Telematics access request,country-spec.

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S217 Active steering

S229 Dynamic Drive

S248 Steering wheel heater

S255 Sports leather steering wheel

S320 Deleted, model lettering

S403 Glass roof, electrical

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S438 Fine wood trim

S441 Smoker package

S442 Drink holder

S453 Climatised front seats

S456 Comfort seat with memory

S465 Through-loading system

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S589 BMW LA wheel, star spoke 122

S606 Navigation system Business

S610 Head-up display

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S698 Area-Code 2 for DVD

S760 High gloss shadow line

S761 Individual sunshade glazing

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw tytuł, to 530d. Sprawdź przebieg, silniki z tych lat sporo znoszą.

Eh, te przyzwyczajenia z 3-ki ;-)

Dzięki, poprawione.

Co sądzicie o tych wszystkich wymianach które opisał właściciel ?

Te auta się tak sypią ? Przejechałem E91 ponad 100 000 km w 4 lata i nawet nie dotykałem większości rzeczy które są tam wypisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Skoro nie zrobiłeś to znaczy że nie wiesz że masz te rzeczy do wymiany. :lol:


Wypisana jest uczciwa eksploatacja BMW na takiej przestrzeni kilometrów, nie ma tam żadnej prawdziwej awarii. Duży plus dla sprzedającego.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Normalna eksploatacja 15-letniego auta :wink:

J.w. :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie zrobiłeś to znaczy że nie wiesz że masz te rzeczy do wymiany. :lol:


Wypisana jest uczciwa eksploatacja BMW na takiej przestrzeni kilometrów, nie ma tam żadnej prawdziwej awarii. Duży plus dla sprzedającego.

Heh, akurat tak się składa, że dzisiaj byłem na przeglądzie i nic do roboty nie ma. Ale to może dzięki temu, że objeżdżam studzienki ;-)

Co prawda moje E91 ma teraz 10 lat, ale sterowniki beru, termostaty, wał kolumny kierowniczej i sporo elementów zawieszenia na 40 000km wydaje mi się dość dużo w porównaniu z tym, jak to wyglądało u mnie do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Od razu zaznaczę, że nic nie sugeruję, ale są kierowcy, którzy jeżdżą puki auto jedzie a inni, którzy interesują się jego stanem odrobinę dokładniej, czyli np. ktoś z forum :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja sprzedaję ten samochód. Ogrom prac przy tym samochodzie w ostatnich 40 tyś jest pokłosiem zaniedbania poprzedniego właściciela, ponadto ja wymieniam od razu jak wiem że będzie do wymiany, nie czekam ponieważ ten samochód służy mi do pracy i nie mogę sobie pozwolić na jakąkolwiek awarię. Gdyby nie miły facet który przyjechał z rodzinką (pozdrawiam Was) powiedział mi, że na forum wypisują jakieś oszczerstwa na temat mnie i tego samochodu nawet bym się pewnie nie logował. A facet który w innym temacie pisał na temat mojego samochodu to jest czysty oszust i frajer najwyraźniej, do dnia dzisiejszego nikt u mnie nie był oglądać samochodu, auto jest w stanie b.dobrym, bezwypadkowe, niemalowane, nieszpachlowane, zapraszam z czujnikiem lakieru, tyko przebieg za duży na polskie realia... Wracając do kogoś kto nie wiem dlaczego mnie oczernia https://www.bmw-klub.pl/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=147512 to po profilu już widzę że to typowe oszustwo 01.06 dołączył 03.06 ostatnie logowanie... i w tym czasie tylko na mój temat się wypowiedział... Nie rozumiem co tacy ludzie mają w głowie. Proponuje po prostu podjechać pooglądać, sprzedaję ponieważ biorę nowe G30 530e z Floteo a do zabawy mam e39 benzyniaka w manualu. Taka ciekawostka, jeżeli komuś się przyda to na samochód wystawiam fv23% ponieważ mam go wprowadzony jako środek trwały do firmy żeby odliczać paliwo. Pozdrawiam, zwłaszcza tych mądrych ludzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nerwów po tych oględzinach się pomyliłem, przepraszam nie spojrzałem na rok... Ja to BMW mam od 10.2018 r. Kupiłem z przebiegiem ok 300 tyś a teraz ma 354 tyś. (cepik prawdę powie) i w tym czasie zrobiłem to wszystko na co nie miał poprzedni właściciel. Samochód ma moc, jedzie jak po sznurku, idealny w trasy. Nie zmienia faktu że ten facet co to oglądał rok temu to niezły troll, samochód nie jest po żadnym dzwonie bo bym go nie kupił nawet, a to nie mój pierwszy samochód ani nie pierwsza bmk-a.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem E91 ponad 100 000 km w 4 lata i nawet nie dotykałem większości rzeczy które są tam wypisane.

 

1. Pisząc tak po prostu nie dbałeś o auto.

2. Pisząc tak jeździłeś bardzo mało albo wcale.

3. Pisząc tak pasowało Ci, że jeździsz kiblem.

4. Widać, że użytkownik dbał o auto i są to normalne czynności względem użytkowanego auta.

5. Jeśli to prawda to chce za mało pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Czasem niektórzy nawet nie wiedzą, że coś jest nie tak z zawiechą. potem wsiadają do 2 letniego auta i ALE TO JEŹDZI, a u nich amory spocone, sprężyny pęknięte i luz na każdej gumie, ale jeździ przecież prosto.

Nie mówię tego do użytkownika 100k km i 4 lata bez napraw, luźne dywagacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Normalna eksploatacja starego E60

Ojciec sprzedawal E60 z przebiegiem 300 tys (kupione nowe)

I mial podobne naprawy, dolozylbym jeszcze konwerter skrzyni biegów który czesto wymaga wymiany przy 200-250 tys km.

W końcu sie poddal i kupił nowe auto. Utrzymanie starego auta w stanie idealnym klasy bmw E60(nie mówię to stanie nic nie puka nic nie stuka, hamuje i skreca) okazuje sie droższe w uzytkowaniu niz nowe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamień z serca jak widzę, że są tu ludzie którzy mają pojęcie. Już przez moment myślałem że ze mną jest coś nie tak, kiedy ładuje tyle w samochód żeby jego stan był b.dobry a przez telefon słyszę tylko lament czemu ten przebieg taki duży i pewnie wszystko do wymiany jest... Sprzedaż samochodu w Polsce z przebiegiem 300+ to jest kabaret i pokaz ludzkiej niewiedzy, nie każdy musi się znać - okej, ale jak ktoś mi mówi przez tel że to jest złom na kółkach za duże pieniądze bo ma taki nalot to ręce mi opadają, mózg z tego samego materiału co baran ma jaja... Współczuje wszystkim forumowiczom którzy wiedzą co sprzedają i muszą się męczyć takimi telefonami od "znafcuw" , a żaden nawet nie przyjedzie tylko jak szaman, auto magicznie diagnozuje po liczbach z cyferblatu, a może wyrocznia...?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jak ojciec sprzedawal swoje zadbane b. bogate E60 (cena wg konfiguratora 325 tys), to kupujacy też wybrzydzal. Kupowal auto uzywane za mniej niż 10% wartości nowego, a oczekiwał stanu salonowego.

Albo nowe i mega utrata wartosci, albo stare i naprawy (potencjalne). Nie nożna mieć ciastka i zjesc ciastko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamień z serca jak widzę, że są tu ludzie którzy mają pojęcie. Już przez moment myślałem że ze mną jest coś nie tak, kiedy ładuje tyle w samochód żeby jego stan był b.dobry a przez telefon słyszę tylko lament czemu ten przebieg taki duży i pewnie wszystko do wymiany jest... Sprzedaż samochodu w Polsce z przebiegiem 300+ to jest kabaret i pokaz ludzkiej niewiedzy, nie każdy musi się znać - okej, ale jak ktoś mi mówi przez tel że to jest złom na kółkach za duże pieniądze bo ma taki nalot to ręce mi opadają, mózg z tego samego materiału co baran ma jaja... Współczuje wszystkim forumowiczom którzy wiedzą co sprzedają i muszą się męczyć takimi telefonami od "znafcuw" , a żaden nawet nie przyjedzie tylko jak szaman, auto magicznie diagnozuje po liczbach z cyferblatu, a może wyrocznia...?

 

Czekam z utęsknieniem kiedy wejdzie w życie kodeks karny odnośnie kręcenia liczników.

Się towarzystwo w końcu nauczy, dokształci.... nie wiem, zmądrzeje, że Polacy ciągną z zachodu szrot a przebiegi pow. 600 tys. km to norma w 15 letnim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Utrzymanie starego auta w stanie idealnym klasy bmw E60 okazuje sie droższe w uzytkowaniu niz nowe auto.

 

Co masz na myśli w tym sformuowaniu? Koszty utrzymania, wliczając koszt samochodu? Rozumiem, że można mieć furę z salonu i przez 3 lata - 100k km mieć wszystko w cenie, ale bez przesady.


Za nową "piątke" zapłacisz ze 3 tysiaki leasingu - 36 000 w pierwszym roku, więc mniej więcej tyle ile płacisz za dobrą e60 przed liftem, za drugie tyle spokojnie utrzymujesz samochód w stanie idealnym przez 3 lata i na koniec okresu jesteś dajmy na to 36000 do przodu, plus cały czas masz swój samochód który nawet jeśli przebijesz magiczną granicę 300k km możesz opchnąć za 20 tysiaków. Przy czym fura w leasingu nawet Twoja nie jest, nic nie zyskasz, a każda przycierka to dopłata.


Coś za coś, ja wolę mieć starszą furę i nie przejmować się czy nie zrobie większego przebiegu niż mam w umowie, płakać jak ktoś na parkingu mi przytrze, jak dzieci mi plastiko połamią, dekory porysują, coś wyleją itp, ale są ludzie dla których są rzeczy warte tej ceny - niezawodność, świeżość, nowsza techologia, ale najbardziej racjonalne to jest jeśli na siebie taka fura zarabia - w firmie.


A co do sprzedaży - ja przygotowuje ofertę taką, jakbym sam chciał zobaczyć, pełen opis + wrzucam do oferty link do galerii na forum. telefonów dużo nigdy nie miałem, ale za to konkretne, najfajniejsze jest, jak ktoś dzwoni i mówi "widziałem opis i galerię, w sumie to pytanie mam jedno - kiedy mogę obejrzeć".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Mialem kilka BMW kupione jako roczne auta z niewielkim przebiegiem. Do przebiegu 100 tys km, koszt napraw nie istnieje. Tylko przegląd, opony, ubezp. (pakiety dealerskie i ubezpieczalem za 3-5 tys zl) no i jeszcze klocki ham. .

Potem się zaczyna, amortyzatory, skrzynia biegów (olej, konwerter) amortyzatory i ogólnie zawieszenie, rozrusznik, paski osprzetu, turbo, kolektor ssacy, alternator, akumulator. Caly czas coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A Ponta jak zwykle w swoim stylu, nie do końca zrozumiał, nie do końca przeczytał, a komentuje bez żadnego merytorycznego wkładu wrzucając trochę absurdu :mrgreen:


A jak chcesz coś o ekonomii to zacznij od porównania siły nabywczej - PL vs zachodnia europa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.