Skocz do zawartości

E90 330i 2005r WBAVB31090PP96302


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czytając wszystkie tematy dotyczące e90 330i i silników n52 napadły mnie pewne obawy. Mam upatrzony egzemplarz, cena wynegocjowana, nic tylko jechac i brać ale wole sie upewnic. Doczytałem ze silniki n52 maja wady tłoków i głowic. Niektorzy musieli wymieniac silniki w tych samochodach bo naprawa byla nieopłacalna. Ale swiatelko w tunelu pojawilo sie gdy przeczytalem ze z początku produkcji te wady nie wystepowały. Jak to dokladnie jest i jak sie ma do tego samochodu ktory jest w podanym niżej ogłoszeniu?

Juz wiem ze klapa krzywo siedzi i ma wyszczerbiony tylny lewy wewnetrzny reflektor. I jak sie ma uzytkowanie gazu? Załozony byl przy 187k przebiegu, a przebieg na 85% prawdziwy. Przygotowac sie na jakies ewentualne koszty z nim związane? Jak jeszcze macie jakies uwagi to smialo piszcie. Szczerze mowiac zalezy mi na czasie.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-330i-manual-doinwestowane-2005-ID6BRhAQ.html#f621537c4d



Z góry dziekuje za pomoc



Pozdrawiam.



========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAVB31090PP96302

Type code: VB31

Model: 330I OL (EUR)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N52

Displacement: 3.00

Power: 190 (258 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH

Prod.date: 2005-08-11

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2HB BMW light alloy wheel, spider spoke 160

S4AB Fine wood trim burr walnut

S4AE Armrest front, retractable

S8SB Telematics access request,country-spec.

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S226 Sports suspension settings

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S302 Alarm system

S321 Exterior parts in vehicle colour

S358 Climate comfort windscreen

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S459 El. front seat adjustment w. memory

S465 Through-loading system

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S497 Centre armrest, rear

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S605 Telematics preparation

S607 Preparation, Teleservice

S609 Navigation system, Professional

S612 BMW Assist

S620 Voice control

S633 Preparation, mobile phone, Business

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziano go na żywo, nawet jezdzono. Ma normalne ślady użytkowania. Kilka rys, obic parkingowych drzwiami, szyby oryginalne. Malowana maska i tylny zderzak. Maska od odpryskow, zderzak po obcierce parkingowej. Zdarty lakier na srubach od klapy, ale już dowiedziałem się ze przyjechała z Niemiec z uszkodzona klapa (pytałem się poprzedniego właściciela, który ja sprowadzał). Do jazdy nie było zastrzeżeń. Samochód zimny, odpalił na strzała bez dymka, silnik chodzi równo na gazie i benzynie. Oleju nie było czuć, plam również nie zostawił.



To jak z tymi tłokami i głowica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
przebieg na 85% prawdziwy.
:)

Zamiast kupować autobazy sprawdź ją u Draya.


Gdzieś już widziałem to auto, może było w galerii na forum? Trochę jest pozmieniane ale raczej na plus. Szkoda że w szmatach. Te silniki są ok.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Po mocnym butowaniu i wjechaniu na kanal był widoczny wyciek, nie wiem skąd on jest, ale ochlapane byla cala wnęka kola przedniego prawego, tak jakby koło roznosilo olej i olej leciał po prawej stronie tej plastikowej osłony podwozia, ktoś wie może skad mogłoby to lecieć? Właściciel nic nie wiedział o tym wycieku, lub dobrze udawał chociaż w ogłoszeniu napisał ze brak wyciekow i wyglądał na zdziwionego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście chodzi mi o stronę pasażera :8)

Turbin? W n52?

Jest możliwe ze to olej z nieszczelnej miski olejowej, albo co gorsza skrzyni? A jeśli to z intercoolera to ktoś wie droga byłaby naprawa? Oczywiście szacunkowo ;) Nie chce kupić auta i od razu pakować się w takie problemy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko stwierdzić, być może jakiś przewód odmy / sama odma padła, ona potrafi zrobić ładny bałagan. Uszczelkę miski olejowej raczej bym nie podejrzewał bo raczej jest to zapocenie - gdyby jednak to pamiętaj, że taka wymiana uszczelki to z robocizną koszt 5-7 stówek :roll: Ogólnie raczej bym nie panikował bo w E90 często padają uszczelki po X km i trzeba to zrobić. Podskoczyłbym również do jakiegoś specjalisty żeby sprawdził skąd dokładnie wyciek - jeśli gość faktycznie był zdziwiony to nawet mu na rękę będzie sprawdzenie. Daj znać co wyszło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.