Skocz do zawartości

X5 E70 3.0si Kalisz WBAFE41029L248521


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Rozglądam się za X5 w 3-litrowej benzynie. Czy możecie mi powiedzieć coś więcej na temat tego egzemplarza? VIN: WBAFE41029L248521

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-3-0-benzyna-instalacja-gazowa-ID6BuWGQ.html?#gallery-open


Z góry dziękuję :)

rozkodowany VIN:

Type FE41

Model X5 3.0si

Market Europe

Development Code E70

Chassis Sports Activity Vehicle

Steering left

Doors 5

Engine N52K

Displacement 3.00 l

Power 200 kW

Drivetrain All Wheel-Drive

Transmission automatic

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Leder Nevada/d3 Sattelbraun - LUD3

Production Plant Spartanburg

Production Date 2009-03-23


225 Standard Suspension Serienfahrwerk

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

2M9 M Alloy Wheels V- Spoke 227 M/mb M Lm Raeder V-speiche 227 M / Mb

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

337 M Sport Package M Sportpaket

3MB Individual Ext.line Alu. Satinated Individual Ext Line Alu Satiniert

3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L Indiv.dachreling Hochgl.shadow Line

417 Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch.

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

441 Smokers Package Raucherpaket

459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.

571 Boosted Power Supply Staerkere Stromversorgung Plus

633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch.

672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach

698 Area-code 2 Area-code 2

6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices

6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices

6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

7M5 M Exterior Parts M Exterieurumfaenge

822 Gulf Version Golf-ausfuehrung

823 Hot Climate Version Heissland-ausfuehrung

840 High Speed Synchronisation Hochgeschwindigkeitsabstimmung

845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung

853 Language Version English Sprachversion Englisch

861 Change Of Coding Data Set Aenderung Codierdatensatz

864 Overseas/dealer Directory Service Kontakt-flyer Uebersee

880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur

887 Arabic / On-board Documentation Arabisch / Bordliteratur

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar

8SX Provider Control, Telematics 1 Providersteuerung Telematik 1

925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket

955 Mo Package Mo Paket

993 Model Year Code Modelljahrescode

9AA External Skin Protection Aussenhautschutz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Auto z Dubaju ;)

:oops: z koranem w wyposażeniu fabrycznym...

887 Arabic / On-board Documentation Arabisch / Bordliteratur

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi :)

Smutno, że golas, ale i tak chciałem założyć komputer z androidem. To źle że z Arabii? Silnik to chyba już poprawione n52? Czego fajnego brakuje jej tak naprawdę z wyposażenia? Jak w ogóle w tej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli grzeje Cię taki rodzaj pojazdu w tej marce to myślę, że zwiększ budżet i poszukaj z 3.0d...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sęk w tym, że miałem e38 z m57 6 lat i diesel jakoś do mnie nie przemawia. Sporo napraw różnych, kilka lawet, chciałbym chyba prostszy silnik. Na przyspieszeniu nie zależy mi aż tak. Podoba mi się gabaryt e70 i wnętrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Faktem jest, że niemieckie lobby samochodowe stara się zarobić na wywołanej przez siebie aferze spalinowej... :duh:

Zwęszyli interes - więc pod przykrywką ratowania świata obracają teraz kota ogonem... :oops:

Tylko czy my musimy tą sieczkę marketingową powielać :?:

A, że swoje trupy sprzedają do Afryki -tym cholernym hipokrytom nic nie przeszkadza. :mad2:

Do jasnej cholewy - za każdy grosz się dadzą ogolić... :|

 

Sądziłem, że mniej pomp, prostsze wtryski i brak turbo oznacza tańsze/prostsze naprawy :)

:nienie:

Te teorie dotyczą może Land Cruisera.

Jeśli chodzi o markę BMW - w suvach 3.0d rządzi... :cool2:

 

Właśnie sęk w tym, że miałem e38 z m57 6 lat i diesel jakoś do mnie nie przemawia. Sporo napraw różnych, kilka lawet, chciałbym chyba prostszy silnik. Na przyspieszeniu nie zależy mi aż tak. Podoba mi się gabaryt e70 i wnętrze

Zwiększ budżet.

Poszukaj przezroczystej i niezmęczonej sztuki w 3.0d, potem o nią dbaj i nigdy nie będziesz potrzebował lawety.

A w przypadku porównywalnie zmęczonych silników w suvie BMW to benzyna zawiedzie o wiele częściej od diesla...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Musiałeś trafić zły egzemplarz 3.0d w E38. Te samochody jeżdżą w nieskończoność, wystarczy je regularnie serwisować.


E70 z silnikiem N57 też będzie spoko, ale wątpię żeby poniżej ok. 70 tys PLN coś się sensownego znalazło.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
"zwiększ budżet" - to znaczy do ilu w takim razie? I którego konkretnie diesla szukać?

Nic ciekawego nie powiem - czym więcej pieniążków do wydania tym teoretycznie ciekawsze auto.

Jak to w życiu.

A że wybrałeś taki rodzaj pojazdu, który szuka i kupuje się ciężko, tym bardziej jest to wiadome.

Jest naprawdę mało niewyeksploatowanych sztuk z przezroczystą historią.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałeś trafić zły egzemplarz 3.0d w E38. Te samochody jeżdżą w nieskończoność, wystarczy je regularnie serwisować.

 

Też się z tym zgadzam. M57 jest nie do zabicia.

 

E70 z silnikiem N57 też będzie spoko, ale wątpię żeby poniżej ok. 70 tys PLN coś się sensownego znalazło.

 

A przy takich twierdzeniach przy dużych x-ach zawsze bym dołączał ten link poniżej. N57 + X = wpisać sobie samemu


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=84&t=239469

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Że w n57 trzeba wymieniać rozrząd to każdy chyba wie, inaczej jest niestety z m57n2 (i w jego pochodnych z mniejszą mocą - 25d, jak i większa - 35d), wiele osób żyje w nieświadomości po m57 i m57n. Więc tak, w 3.0d po 2005r. łańcuch nie jest bezobsługowy i jest bardzo dużo przypadków ich zerwania przy przebiegu ok 200 tys. km (potwierdzonego), co ciekawe często jest to rok produkcji 2007, ale w każdym z aluminiowym blokiem trzeba mieć na uwadze wymianę, to w tym przypadku eksploatacja, tylko użytkownicy są nieświadomi (tak jak większość mechaników).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maniek21112


Wszystko w zasadzie napisałeś. Dodam tylko, że ta nieświadomość bierze się z legendy pancernego i długodystansowego M57 który zdobywał przez kilka lat nagrody International Engine of the Year. Tak było, ale to jest historia która się dawno skończyła. Od wersji M57N2 czyli dokładnie od momentu kiedy zrobili blok alu, a później kolejne wcielenia silnika 3.0D N57 z rozrządem przeniesionym na tył, te motorki mogą się posypać w najmniej oczekiwanym momencie. Piętą achillesową to właśnie rozrząd i nie ma na to rady. Trzeba go wymieniać i nie czekać na cud bo łańcuchy w 3.0 też się rwą jak i w mniejszym N47 niestety. Natomiast wiedzą o tym Ci którzy siedzą od lat w BMW i obserwują co się dzieje z tą marką. Jak ktoś z boku poczyta o legendzie 3.0D nie wie tak naprawdę, że ta legenda w wersji bezawaryjnej z pancernym rozrządem, zakończyła się ~ 14 lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądziłem, że mniej pomp, prostsze wtryski i brak turbo oznacza tansze/prostsze naprawy :)

Bardzo dobrze sądziłeś. Przy wyższych przebiegach 3,0d wydrenuje ci portfel (turbo, wtryski itd.) M54 będzie co najmniej dwa razy tańszy w naprawach od M57. Inna sprawa że jeżeli kupisz zadbane M57 z udokumentowanym przebiegiem i wymianami najdroższych podzespołów to lepiej iść w M57 ale znalezienie takiego ponad 10 letniego graniczy powoli z cudem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.