Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Planuje kupić BMW 740IL

https://allegro.pl/ogloszenie/bmw-740il-individual-lift-7943658811


VIN: WBAGH81030DD39848

Rozmawiałem ze sprzedającym i poinformował mnie że skrzynia nie szarpie i silnik jest suchy(wiadomo :roll: ). Ogólnie auto sprawuje dobrze i nie powinno być problemów.


Co myślicie o tym egzemplarzu co podałem linka do niego?

Warto się pchać czy nie?

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ciekawy egzemplarz, warto sprawdzić. Widać, że świeci się poducha, jakbyś potrzebował pomocy w sprawdzeniu to daj znać, mam niedaleko.


VIN WBAGH81030DD39848

Prod. Date 2000-04-26

Type 740IL FACELIFT (EUR)

Series E38 (7 Series)

Body Type LIM

Steering Left Hand Drive

Engine M62TU

Displacement 4.40

Power 210kw / 286hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour ANTHRAZIT METALLIC (397)

Upholstery SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)

Editions And Packages

S710A M Leather Steering Wheel

S785A White Direction Indicator Lights

Comfort And Interior Equipment

S403A Glass Roof Electrical

S416A Roller Sun Vizor Rear Lateral

S423A Floor Mats Velours

S428A Warning Triangle And First Aid Kit

S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip

S455A Active Seat For Driver And Passenger

S456A Comfort Seat With Memory

S460A Comfort Seat Rear Electr Adjustable

S494A Seat Heating Driverpassenger

S496A Seat Heating Rear

Multimedia

S609A Navigation System Professional

S620A Voice Control

S629A Car Telephone GSM W Card Reader Front

S672A CD Changer For 6 CDs

S676A HiFi Speaker System

Driver Assistance And Lightning

S500A Headlight WipewashIntensive Cleaning

S508A Park Distance Control PDC

S522A Xenon Light

S533A Air Conditioning Rear

S549A Radio Clock

S548A Kilometercalibrated Speedometer

Wheels And Drive

S216A Hydro Steeringservotronic

S223A Dynamic Damping Control

S245A Steering Wheel Column Adjustmentelectr

S261A Side Airbags For Rear Passengers

S265A Tyre Pressure Control TPC

S202A Steptronic

S210A Dynamic Stability Control

S220A Selflevelling Suspension

Environment And Safety

S302A Alarm System

S316A Automatic Trunk Lid Mechanism

S319A Integrated Universal Remote Control

S341A Bumpers Completely In Body Colour

S348A Highlight Exterieur

S352A Insulating Doubleglazing

S366A BMW LA Wheel Star Spoke 70

S863A Retailer Directory Europe

S879A Onboard Vehicle Literature German

S851A Language Version German

Individual Equipment

S775A Headlining Anthracite

Other Equipment

L801A National Version Germany

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL

S937A REQUEST CD ROM ON DELIVERY

S938A Individual Series

S940A Special Equipment BMW Individual

S978A Innovation Package

- Code Description Interface Description EPC S431A INNENSPIEGELAUTOMATISCH ABBLENDEND Interior Mirror With Automaticdip S459A SITZVERSTELLUNG ELEKTRMIT MEMORY Seat Adjuster Electric With

- S431A

- S459A

- S473A

- S488A

- S499A

- S602A

- S694A

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dzięki że tylko 1os. Się wypowiedziała

A Ty w ilu innych tematach o autach się wypowiedziałeś?


Pytasz o bardzo specyficzny samochód, poczytaj tematy o E38 i V8 z tych lat. Są to dobre samochody, ale wymagające w naprawach i kosztowne. Ten konkretny egzemplarz wygląda nieźle, ma bardzo fajne wyposażenie (ale drogie w naprawach). Nie widać też grzyba rosnącego między szybami, więc może nawet był garażowany.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ze zdjęcia pod maską brakuje jedynie uszczelek nad reflektorami, reszta fabrycznie poukładana. Silnik nie ma prawa być suchy, dlatego jest porządnie umyty i wyplakowany, mam w swych autach trzy takie silniki i co roku cieknie z innego miejsca niż było zrobione :mrgreen: przebiegi dużo niższe od tego z linku ale może dlatego że nie jeżdżą tylko stoją, najgorsza robota to przedni dekiel rozrządu, rozbierania od groma, centralny dekiel, boczne dekle zaworów, miska, tylna odma no i skrzynia biegów, osobny temat, auta sa stare więc ma prawo. Do tego głośne vanosy, napinacz łańcucha lub same łańcuchy, sprawny układ chłodzenia, uszczelniacze zaworowe. Odklejająca sie podsufitka, wykruszone gumki chromów ( jeden chrom 800zł ) to też norma. Jeśli masz tego wszystkiego świadomość to jechać i oglądać. Co do karoserii mam swoje spostrzeżenia ale nie chcę kasować auta po zdjęciach, reasumując jak nie masz 10tys zł w tylnej kieszeni a chcesz ją ogarnąć po swojemu, pozostań w domu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Koledzy po prostu zobaczyli to wnętrze i zaniemówili.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Fajna wersja, mi się wnętrze podoba, żeby nie robić ot. Lubię klasyczne E38 tak poza tym.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wybacz że nie mam postów na tym forum ale jestem nowy i niegdy nie miałem auta marki BMW. A co za tym. Idzie? :?: nie miałem. Okazji być zarejestrowany na takim forum i udzielać się.

Jeśli kogoś urazilem wybaczcie.

Dzięki panowie za opinie.

Co do auta to je biore. Zapłaciłem pewnemu Adamowi z okolic Wrocławia i pojechał sprawdzić te auto za mnie. Dlaczego zleciłem takie coś? Jestem na poligonie jeszcze tydzień i kolejny tydzień mam do załatwiania poważne rzeczy a sprzedający nie chciał rezerwować auta. Z tego co się dowiedziałem po ogledzinach wszystko w aucie śmiga, cała elektryka, grzanie, masaże no jak mało kiedy w takim aucie.


Pozdrawiam

Świta :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja nie lubię samochodów przedłużanych. :|

Z zasady, bo kojarzą mi się z sytuacją, kiedy to ja jestem szoferem właściciela... :oops:

Męczy mnie ego...

Dywaniki gumowe firmy Mat_gum w tym aucie mnie zabijają... :(

Sprawdź dokładnie wskazania drogomierza, żeby nie było - że dotyczą np. końca okresu gwarancyjnego...


PS.

No i nie zapomnij, że w ogłoszeniu na all_pl nie jest zaznaczona opcja bezwypadkowy...

:?:

I oby to nie było coś więcej - niż widać na zdjęciach.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z tego co się dowiedziałem po ogledzinach wszystko w aucie śmiga, cała elektryka, grzanie, masaże no jak mało kiedy w takim aucie.

A jakieś konkrety odnośnie pracy silnika, jego stanu, jak i osprzętu, skrzyni biegów, układu przeniesienia napędu? Czyli drogich w naprawach elementów?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się dowiedziałem po ogledzinach wszystko w aucie śmiga, cała elektryka, grzanie, masaże no jak mało kiedy w takim aucie.

A jakieś konkrety odnośnie pracy silnika, jego stanu, jak i osprzętu, skrzyni biegów, układu przeniesienia napędu? Czyli drogich w naprawach elementów?

 


Wszystko w porządku z silnikiem. Równo pracuje, skrzynia też śmiga bez zarzutu. Co do napędu to nie pamiętam co mi tlumaczyl(zarobiony jestem i dużo przedsięwzięć mam aktualnie bo na poligonie jestem) ale powinno być w porządku ponieważ bym pamiętał o wadach jeśli by wspomniał o takiej sprawie. Egzemplarz jest wart kupna. Przedstawiciel mówił o drobnych usterkach ale nie były to powazne że będę musiał odrazu inwestować. Wiadomo auto ma swoje lata i jak każde będzie potrzebował drobnych napraw. W niedzielę jadę zobaczyć te auto już osobiście i więcej niż pewne że je kupię. Ale wiadomo że jeszcze sam muszę sprawdzić auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem, że auta już w sprzedaży nie ma, a więc go kupiłeś. Ja się nim już w marcu interesowałem. Nieuczciwość sprzedającego mnie zniechęciła do oglądania tego pojazdu. Fakt jestem spod Lublina i musiałbym zrobić wycieczkę na 500 km. W rozmowie telefonicznej sprzedający oczywiście nic nie wiedział o żadnych jego wcześniejszych uszkodzeniach, twierdził, że go sprowadził w takim stanie i najprawdopodobniej miał tylko położoną drugą warstwę lakieru na prawym boku. Twierdził też, że nie działa elektryczno-hydrauliczne podnoszenie i opuszczanie pokrywy bagażnika, bo urwany jest siłownik i nie ma oleju i najprawdopodobniej ktoś próbował zamknąć kalpę ręcznie i ułamał siłownik. To od razu mnie zaniepokoiło, bo nie ma takiej możliwości aby przy zamykaniu ręcznym uszkodzić taki siłownik. Takie uszkodzenie może nastąpić jedynie przy uderzeniu w tył lub bok pojazdu. W Niemczech nikt nie robi prezentu, żeby sprzedawać taki pojazd za śmiesznie niską cenę, bo liczą cenę zakupu, transport pojazdu z Niemiec na lawecie, naprawę, zarobek na tym pojeździe i po opłaceniu akcyzy ogólna kwota jaką ode mnie chciał to 22000 zł. musi z czegoś wynikać. Sprawdziłem ten pojazd w AutoDNA i carVertical i moje przypuszczenia się potwierdziły. Samochód miał w NIemczech we wrześniu 2017 roku szkodę w wysokości 7000-10000 Euro przy stanie licznika 286833 km, a następnie w lutym 2019 r. przy stanie licznika 297035 km total schaden na kwotę 10000-15000 Euro. To pokazuje uczciwość sprzedawcy. Przecież doskonale wiedział, i sprowadził go rozwalonego. Musi mieć też zdjęcia tego pojazdu tylko nie chce pokazać, bo do akcyzy robił opinię rzeczoznawców, w której jest udokumentowany jego stan po tym rozwaleniu. Tak więc sprawdź dokładnie co było w nim rozwalone i wstawiane, która ćwiartka a może cały tył był szyty na miarę. Nie wiem, czy rzeczywiście był to trafiony zakup, ale może będziesz z niego zadowolony, pomimo, że historia pokazuje co innego. Jak chcesz to mogę ci przesłać raporty na maila, żebyś nie płacił za nie drugi raz. Mój mail alterapars@o2.pl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Widziałem, że auta już w sprzedaży nie ma, a więc go kupiłeś. Ja się nim już w marcu interesowałem. Nieuczciwość sprzedającego mnie zniechęciła do oglądania tego pojazdu. Fakt jestem spod Lublina i musiałbym zrobić wycieczkę na 500 km. W rozmowie telefonicznej sprzedający oczywiście nic nie wiedział o żadnych jego wcześniejszych uszkodzeniach, twierdził, że go sprowadził w takim stanie i najprawdopodobniej miał tylko położoną drugą warstwę lakieru na prawym boku. Twierdził też, że nie działa elektryczno-hydrauliczne podnoszenie i opuszczanie pokrywy bagażnika, bo urwany jest siłownik i nie ma oleju i najprawdopodobniej ktoś próbował zamknąć kalpę ręcznie i ułamał siłownik. To od razu mnie zaniepokoiło, bo nie ma takiej możliwości aby przy zamykaniu ręcznym uszkodzić taki siłownik. Takie uszkodzenie może nastąpić jedynie przy uderzeniu w tył lub bok pojazdu. W Niemczech nikt nie robi prezentu, żeby sprzedawać taki pojazd za śmiesznie niską cenę, bo liczą cenę zakupu, transport pojazdu z Niemiec na lawecie, naprawę, zarobek na tym pojeździe i po opłaceniu akcyzy ogólna kwota jaką ode mnie chciał to 22000 zł. musi z czegoś wynikać. Sprawdziłem ten pojazd w AutoDNA i carVertical i moje przypuszczenia się potwierdziły. Samochód miał w NIemczech we wrześniu 2017 roku szkodę w wysokości 7000-10000 Euro przy stanie licznika 286833 km, a następnie w lutym 2019 r. przy stanie licznika 297035 km total schaden na kwotę 10000-15000 Euro. To pokazuje uczciwość sprzedawcy. Przecież doskonale wiedział, i sprowadził go rozwalonego. Musi mieć też zdjęcia tego pojazdu tylko nie chce pokazać, bo do akcyzy robił opinię rzeczoznawców, w której jest udokumentowany jego stan po tym rozwaleniu. Tak więc sprawdź dokładnie co było w nim rozwalone i wstawiane, która ćwiartka a może cały tył był szyty na miarę. Nie wiem, czy rzeczywiście był to trafiony zakup, ale może będziesz z niego zadowolony, pomimo, że historia pokazuje co innego. Jak chcesz to mogę ci przesłać raporty na maila, żebyś nie płacił za nie drugi raz. Mój mail alterapars@o2.pl.

 

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc auto było robione. Tylne nadkole i drzwi. Jak wspomniane było nie działa klapa bagażnika. Nie było to poważne uszkodzenie :wink: części są oryginalne, przeszczepu też nie było. Poduszki powietrzne też nie wystrzelił. Było to jakieś otarcie czy coś w tym stylu. Nie mydlmy sobie oczu :) masz szkodę w aucie chcesz jak najwięcej wyciągnąć z ubezpieczenia. A że za to auto można fajnie sobie koszty policzyć(no chyba wiadomo) do odszkodowania. Druga sprawa jest to że jak my jeszcze usłyszymy że to w "łojro" było liczone i przemnozymy przez 4 już wzbudza nasze podejrzenia. Auto albo było lekko stukniete lub po bandzie [BAD] uciekła na zjeździe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Tak więc auto było robione. Tylne nadkole i drzwi. Jak wspomniane było nie działa klapa bagażnika. Nie było to poważne uszkodzenie :wink: części są oryginalne, przeszczepu też nie było. Poduszki powietrzne też nie wystrzelił. Było to jakieś otarcie czy coś w tym stylu. Nie mydlmy sobie oczu :) masz szkodę w aucie chcesz jak najwięcej wyciągnąć z ubezpieczenia. A że za to auto można fajnie sobie koszty policzyć(no chyba wiadomo) do odszkodowania. Druga sprawa jest to że jak my jeszcze usłyszymy że to w "łojro" było liczone i przemnozymy przez 4 już wzbudza nasze podejrzenia. Auto albo było lekko stukniete lub po bandzie [bAD] uciekła na zjeździe.

No nie wiem, to nie lepiej oddać na naprawę bezgotówkową do ASO BMW? A nie jak janusz chęć zarobienia na kolizji? I jutro co, znów na rondzie bęk niech płaci ja zarobię. Potem ubezpieczenia do góry :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, to absolutnie nie tylko drzwi i nadkole. Taka szkoda nie wyniesie nigdy 10000-15000 Euro. Pracowałem 7 lat w serwisie BMW we Frankfurcie u Marco Anusica jako blacharz i lakiernik i wiem jakie są koszty takiej naprawy, o której mówisz. Zwróć uwagę jeszcze, że powinien mieć oryginalne felgi star spoke 70 8Jx17 ET 23 a nie szprychowe 16. Na bank dostał w zawieszenie i szlak trafił felgę albo felgi. Tak jak pisałem uszkodzenia musiały sięgnąć dużo głębiej niż mówisz bo wyłamało siłownik hydrauliczny. Gość już nie chciał inwestować ponad 1800 zł w serwisie, bo tyle kosztuje taki siłownik. Sprawdź dobrze czy ćwiartka nie była szyta i zmieniana zawieszenie. Oby na mokrej nawierzchni trzymał się drogi i tył nie wyprzedzał przodu. Tak czy inaczej życzę zadowolenia z jazdy i oby ci służył jak najlepiej. Ale pamiętaj że ta cena z czegoś wynikała.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem auto wczoraj. Dobrze kolego że nie kupiłeś go w marcu. A dlaczego? Zwina byś mi naprawdę fajny i dobry egzemplarz. A tak ja go kupiłem za dobrą gotówkę. Nic nie było szyte, cały oryginał :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

To jak to się ma do tego?

Widziałem, że auta już w sprzedaży nie ma, a więc go kupiłeś. Ja się nim już w marcu interesowałem. Nieuczciwość sprzedającego mnie zniechęciła do oglądania tego pojazdu. Fakt jestem spod Lublina i musiałbym zrobić wycieczkę na 500 km. W rozmowie telefonicznej sprzedający oczywiście nic nie wiedział o żadnych jego wcześniejszych uszkodzeniach, twierdził, że go sprowadził w takim stanie i najprawdopodobniej miał tylko położoną drugą warstwę lakieru na prawym boku. Twierdził też, że nie działa elektryczno-hydrauliczne podnoszenie i opuszczanie pokrywy bagażnika, bo urwany jest siłownik i nie ma oleju i najprawdopodobniej ktoś próbował zamknąć kalpę ręcznie i ułamał siłownik. To od razu mnie zaniepokoiło, bo nie ma takiej możliwości aby przy zamykaniu ręcznym uszkodzić taki siłownik. Takie uszkodzenie może nastąpić jedynie przy uderzeniu w tył lub bok pojazdu. W Niemczech nikt nie robi prezentu, żeby sprzedawać taki pojazd za śmiesznie niską cenę, bo liczą cenę zakupu, transport pojazdu z Niemiec na lawecie, naprawę, zarobek na tym pojeździe i po opłaceniu akcyzy ogólna kwota jaką ode mnie chciał to 22000 zł. musi z czegoś wynikać. Sprawdziłem ten pojazd w AutoDNA i carVertical i moje przypuszczenia się potwierdziły. Samochód miał w NIemczech we wrześniu 2017 roku szkodę w wysokości 7000-10000 Euro przy stanie licznika 286833 km, a następnie w lutym 2019 r. przy stanie licznika 297035 km total schaden na kwotę 10000-15000 Euro. To pokazuje uczciwość sprzedawcy. Przecież doskonale wiedział, i sprowadził go rozwalonego. Musi mieć też zdjęcia tego pojazdu tylko nie chce pokazać, bo do akcyzy robił opinię rzeczoznawców, w której jest udokumentowany jego stan po tym rozwaleniu. Tak więc sprawdź dokładnie co było w nim rozwalone i wstawiane, która ćwiartka a może cały tył był szyty na miarę. Nie wiem, czy rzeczywiście był to trafiony zakup, ale może będziesz z niego zadowolony, pomimo, że historia pokazuje co innego. Jak chcesz to mogę ci przesłać raporty na maila, żebyś nie płacił za nie drugi raz. Mój mail alterapars@o2.pl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co tam było robione :| napewno prawa strona. Ale części są oryginalne. Cały jest oryginalny. Siłownik urwane mocowanie ale też uszkodzone są przewody przy nim. Więc całkiem możliwe że ktoś go recznie uszkodził przewody się zepsuły. Więcej o aucie będę mógł powiedzieć jak zjade do siebie z krk i pojadę do znajomego na stację diagnostyczne. Jedynie co mogę powiedzieć że trochę więcej pali niż vectr c 1.9 cdti 150km :twisted: :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siema.

Sory że dopiero piszę ale wiem co trzeba już zrobić w niej.

Więc jak byłem ostatnio na stacji diagnostyczne to mam do wymiany:

-drążek kierowniczy

-uszczelka pod śruba spustu oleju na tylnym moście

-i mam lekki Wyciek na pompie wspomagania(czyli uszczelka)

Tak to całe zawieszenie zdrowe i dół auta też :twisted:

Co do kolejnych wydatków to w przyszłym tyg. Wymieniam siłownik klapy hydrauliczne z tyłu, olej silnikowy, zestaw filtrów oraz muszę zakupić xenony bo jeden mi się przepala.

W niedalekiej przyszłości jak kolejka się zmniejszy to będę wymieniać podsufitki tzn. obicie jej(ta gąbka czarna). Dlaczego? Ponieważ naderwal mi się róg przy szyber dachu i byłem z tym u tapicerka aby sprawdził jak to wygląda. Po obejrzeniu cała podsufitka niedługo opadnie ponieważ dotykając jej zostają ślady palców co świadczy że gąbka jest zniszczona. I będę wymieniać w całym aucie ta tapicerkę(dach, słupki oraz pod tylnia szyba).

Tak więc z tym autem raczej się nie wjebalem :lol: :norty:

I wszsytko z nim w porządku :cool2:

Auto będzie sobie latać po Polskich drogach bardzo długo, ale spokojnie nie zrobię z niego "wiejskiego tuningu" :duh: to ma być klasyk :cool2:

Pozdrawiam:

Michał / Świta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.