Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Taki egzemplarz: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-xdrivefvat435iautomat-ID6BEahb.html#e35ff3fe55 Mentalnie trudno mi się przekonać, bo swoje 16 letnie e46 sprzedałem z przebiegiem 143kkm. Pytanie czy dla N55 taki nalot to już próg wytrzymałości i epopeja sporych kosztów. Niestety ten samochód też nie uciekł spod pistoletu lakiernika i miał wg sprzedawcy lakierowane zderzaki i tylny błotnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ma foty przed lakierowaniem? Może nie kres, ale bliżej niż dalej :wink: a tak na poważnie to trzeba przeanalizować historię serwisową. Produkcja jak widać 2013.


vin WBA3R51050F729846

typeCode 3R51

type 435I XDRIVE (EUR)

series F32 ()

serie 4

bodyType COUPE

steering LL

doors 2

engine N55

displacement 3.00

power 225

drive ALLR

transmission AUT

color ALPINWEISS 3 (300)

upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

prodDate 2013-08-31

individualInteriorCode

S2PLA 19"M LM RAEDER DOPPELSPEICHE 442 M Obr. BMW, st. le. M podw. szpr. 442

S2TBA SPORT-AUTOMATIK GETRIEBE Sportowa automatyczna skrzynia biegów

S2VFA ADAPTIVES M FAHRWERK Adaptacyjne podwozie M

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4DLA AKZENTLEISTEN SCHWARZ HOCHGLAENZEND Listwy akcent. czarna, wysoki połysk

S4NEA BLOW-BY-HEIZER Nagrzewnica Blow-By

S420A SONNENSCHUTZVERGLASUNG Przyciemniane szyby

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN- UND AUSSENSPIEGELPAKET Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S5DAA BEIFAHRERAIRBAG-DEAKTIVIERUNG Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż.

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S552A ADAPTIVER LED-SCHEINWERFER Adaptacyjny reflektor LED

S575A ZUSAETZLICHE 12-V-STECKDOSE Dodatkowe gniazda 12V

S6ACA INTELLIGENTER NOTRUF Inteligentne połączenie ratunkowe

S6AEA TELESERVICES Teleservices

S6AKA CONNECTEDDRIVE SERVICES Connected Drive Services

S6AMA REAL TIME TRAFFIC INFORMATION Real-Time Traffic Information

S6ANA CONCIERGE SERVICES Concierge Services

S6APA REMOTE SERVICES Remote Services

S6NRA APPS Apps

S6NSA KOMFORTTELEFONIE MIT ERW. SMARTPHON Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem

S6WAA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny

S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM Harman/Kardon Surround Sound System

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

P7XPA NAVIGATIONSPAKET CONNECTEDDRIVE Pakiet nawigacji Connected Drive

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE Dummy-SALAPA

S8THA SPEED LIMIT INFO Speed Limit Info

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S999A AUFTRAGSSTEUERUNG HEA Zarządzanie zleceniami HEA

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już więcej wiem. To kolejna sztuka, która miała ... wymieniane poszycie tylnego błotnika. :( Skoro USA mają podobme historie to po co przepłacać? Szczerze liczyłem że przebieg spory, ale chociaż w oryginalnej powłoce lakierniczej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro od początku nie jesteś zainteresowany tym egzemplarzem to po co rozpoczynasz kolejny temat? Wymiana błotnika to nie wielkie halo, serwisy autoryzowane mają takie procedury nawet przy niewielkich wgnieceniach, czy przetarciach(większa kasa dla nich). Przy takim przebiegu nawet jak nie uszkodzisz nic samemu to gwarantuję Ci, że ktoś inny to zrobi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Moze wejdz w zakladke na stronie bmw.de.

Wybierasz gebrauchte auto, 435i, przebieg do 100 tys km.

Zaczynasz rozmowe od 30 tys euro, z m pakietem to okolo 33-35 tys euro. Dorzuc akcyze i w wyjdzie okragla kwota.

435i to nie 320d poflotowe ktore kupisz ponizej 10 tys euro.

Jak kupowalem swoje AMG, rozwazalem 340i, 335i w kombi. Ceny bylo konkretne. Trzeba zaplacic za takie auto sporo, takie realia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze wejdz w zakladke na stronie bmw.de.

Wybierasz gebrauchte auto, 435i, przebieg do 100 tys km.

Zaczynasz rozmowe od 30 tys euro, z m pakietem to okolo 33-35 tys euro. Dorzuc akcyze i w wyjdzie okragla kwota.

 

Pisałem już w innym temacie. Tak, zacząłem od mobile.de, ale chce samochod tym razem w leasingu, a nie kupować za gotówkę, dwa, obserwuję sztuki za 30 i 40k euro 2013, 2014 i od pół roku stoją w ogłoszeniach. Więc albo sa przesadzone cenowo, albo nie ma popytu. Nie rozumiem tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Też brałem w leasingu, to nie problem.

Zakup coupe,cabrio czy jakiejś M-ki to fanaberia. Za chęć wyróżniania i spełnienia swoich zachcianek się płaci się ekstra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...


Pisałem już w innym temacie. Tak, zacząłem od mobile.de, ale chce samochod tym razem w leasingu, a nie kupować za gotówkę, dwa, obserwuję sztuki za 30 i 40k euro 2013, 2014 i od pół roku stoją w ogłoszeniach. Więc albo sa przesadzone cenowo, albo nie ma popytu. Nie rozumiem tego.

 

Oczywiście że są przestrzelone cenowo, bo te samochody obiektywnie nie są warte takich pieniędzy.

40 tys euro + akcyza to się robią olbrzymie pieniądze, jak za zwykle w sumie 5 letnie auto, nie unikat serii M czy coś w tym stylu.

Popytu jak widać na takie auta nie ma, bynajmniej w tych cenach.


Zent ciekawy segment rynkowy badasz.

Rozumiem parcie na 6-cylindrową benzynę - to kwintesencja BMW.

Ale czy f32 jest już koniecznością?

Jeśli nie masz koniecznie parcia na nowszy model poszukaj może e92? Też dobre, solidne i ładne auto. Wydasz dużo mniej i będziesz miał wcale nie gorszy samochód.

Ciekawym wyjściem jest też f10 - np. 528/530i z początku produkcji. Za 60-65 tys zł masz auto z 2010/2011 roku z 6 cylindrową, dobrą wolnossącą benzyną. Jest tego trochę w ogłoszeniach.

Zadbane auto, np. f10 528i, z sensownym przebiegiem z 2010/2011 roku nie jest, moim zdaniem, jakoś wyraźnie gorsze od np. f32 z 2013.

No i wydajesz 60 czy 65 tys zł a nie 160 czy 180 tys zł.


F32 bardzo trzymają ceny, wiadomo to coupe, bo jest parcie na nowy model, bo prestiż itp., jeszcze w wersji 335i dobre osiągi i magia benzyny R6...

Ale skoro w bogatych Niemczech czy Europie Zachodniej nie ma za bardzo chętnych na takie auta za 30-40 tys euro...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jestem zafiksowany na N55 już od paru lat. W 2010 roku spróbowałem i wiedziałem że chcę ten silnik. Co do nadwozia, to coupe miało być 15 lat temu, ale żona kwiczała coś o praktyczności. W sierpniu niepotrzebnie sprzedałem e46, również pod naciskiem żony, bo chciała SUVa. Niestety po bliższym kontakcie różnych marek, skończyło się awanturą i powróciłem z marzeniami do coupe. Jako że za trzy lata 50'ka, kiedy kupić takie nadwozie jeśli nie teraz? :lol: Oczywiście w odwodzie mam e92/93 jako alternatywa, ale tu też jest problem z sensownymi egzemplarzami, a interesuje mnie tylko Lift. Dlaczego F32? Bo do leasingu musi być stosunkowe młode auto, a potrzebuję jakiś kosztów. Amortyzacja e92 bedzie trwała 5 lat, a potem przy sprzedaży trzeba zapłącić podatek. Na e46 sporo straciłem przez to. F10 jest za duża i też wszystko kombinowane z USA.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.