Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Czy interesował się ktoś tym autem: "E46 325i lift Touring Topasblau mpakiet m54 zadbana", WBAEN31090PB61736?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e46-325i-touring-kombi-mpakiet-bardzo-zadbana-i-doinwestowana-ID6Bz39j.html

3.jpg


Ciągnie mnie nadal do e46. Uważam, że doskonale sprawdzi się jako daily car. Wprawdzie szukam, z tym silnikiem, compacta ale na forumowej giełdzie pojawił się touring.

Podobno ze rdzą w normie, oleju bierze ok. 250ml/1000 km, płynu chłodniczego nie ubywa. Wie ktoś, coś więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ciekawa sztuka, żeby tylko te 250 ml nie było w porywach do 800; co oznacza, że rdza w normie?


VIN: WBAEN31090PB61736

Type code: EN31

Model: 325I (EUR)

E-F-R series: E46 3FL

Series: 3

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M54

Displacement: 2.50

Power: 141 (192 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 364 - TOPASBLAU METALLIC

Upholstery code: G7AT - STOFF LASER/ANTH

Prod.date: 2003-02-22

S167 EU4 exhaust emissions standard

S210 Dynamic stability control III

S226 Sports suspension settings

S235 Towing hitch, detachable

S338 M Sports package II

S386 Roof railing

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S473 Armrest front

S481 Sports seat

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S650 CD player

S661 Radio BMW Business (C43)

S710 M sports steering wheel, multifunction

S716 Aerodynamics package

S760 High gloss shadow line

S772 Interior strip strips, Alu Black Cube

S775 Headlining anthracite

S785 White direction indicator lights

S788 BMW LA wheel, Individual

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S832 Battery in luggage compartment

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

P972 Comfort package

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
co oznacza, że rdza w normie?
Tam gdzie zwykle wyłazi w touringu. Miałem już 3 sztuki i standardowo: progi tył, ranty drzwi, coś na klapie bagażnika, nadkola.

Właściciel rzeczowy, podesłał masę zdjęć oraz posiada dokumentację poprzednich właścicieli. Auto miało coś robione z przodem ale podobno bez dramatu.

Jak mi się uda to pod koniec tygodnia lub w weekend podjadę popatrzeć. Ogólnie szukam czegoś czym wygodnie zrobię ok. 1500 km tygodniowo - oczywiście auto do zagazowania.

Właściciel z minimalnym stażem forumowym:
Zdaję sobie z tego sprawę. Trzeba dokonać weryfikacji na miejscu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak mi się uda to pod koniec tygodnia lub w weekend podjadę popatrzeć.

Śpiesz się bo według sprzedającego jego auto jest jak stare wino-im starsze tym droższe :norty:


Po drugie piszę ,że

Względem serii moje BMW różni się:

- Doposażyłem ten egzemplarz w kierownicę multifunkcyjną

przecież taka kierownica jest już z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Śpiesz się bo według sprzedającego jego auto jest jak stare wino-im starsze tym droższe :norty:
Zdaję sobie z tego sprawę :wink:


Po drugie piszę ,że

przecież taka kierownica jest już z fabryki.
też to doczytałem ale już po rozmowie ze sprzedawcą.

 

przy takich przebiegach e46 w mpakiecie trochę twarde...
Fakt. Połowę robię autostradą. Poza tym naprawdę mam dylemat na co się przesiąść. Musi to być lpg. Brałem pod uwagę hondę civic oraz subaru impreza lub legacy. Ale honda z serwisem i lpg wyszłaby ok. 30 tyś zł, a subaru trochę się boję. W porównaniu do bmw to egzotyczny samochód. W bmw wiem co mnie może zaskoczyć, a za rok i tak będę zmieniał - tyle że e91. Potrzebuję 2 samochodów i muszę to jakoś "rozłożyć" finansowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Po drugie piszę ,że

Względem serii moje BMW różni się:

- Doposażyłem ten egzemplarz w kierownicę multifunkcyjną

przecież taka kierownica jest już z fabryki.

Fabrycznie to auto nie miało multifunkcji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po drugie piszę ,że

Względem serii moje BMW różni się:

- Doposażyłem ten egzemplarz w kierownicę multifunkcyjną

przecież taka kierownica jest już z fabryki.

Fabrycznie to auto nie miało multifunkcji.

 

To co oznacza to: "S710 M sports steering wheel, multifunction" w nr VIN, który sam rozkodowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem 8 touringiem e46, przedtem 4 lata innym kombi.

Chodzi o relingi i otwarty przykryty roletą "kufer".

W sedanie masz blachę, brak szyb po bokach bagażnika, nie wiem jak jest w coupe, ale chyba też. Wtedy jest cisza.

W touringach/kombi jest nawet głośniej niż w samochodach kompaktowych z "półką"

Oczywiście relingi w e46 można ściągnąć ale wygląda wtedy obrzydliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem jak w e46, ale w e39 jest głośniej, ale tylko trochę i głównie na tylnej kanapie. Jak się załaduje walizki wszystko się wycisza i jest jak w sedanie :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dziękuję bardzo za zainteresowanie tematem. Sam nie wiem co zrobić. Byłaby to czwarta e46 u mnie, i ma służyć na co dzień. Co prawda trasy ale jednak w tygodniu ok. 1500 km. Hałas- w stosunku do sedana - nie jest jakoś znacząco przeszkadzający. Ostatnie 50 tyś km zrobiłem peugeotem 307 sw - taki bardziej elegancji kurnik, tam to dopiero słychać, że się jedzie! Poprzedniczką e46 też 325i również nakręciłem ok. 10 tyś w trasie i zbytnio mi to nie przeszkadzało. Moje zapędy ratuje trochę brak czasu - nie mam kiedy podjechać i obejrzeć auta. Może w weekend? Jakby coś się zmieniło to będę informował. Dzięki!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Wydech jakiś pomodzony?

Mi znów brakuje trochę pomruku r6 w seryjnym wydechu:)

Ile pije oleju? W moim 330i ubywa 200- 300 ml/1000 km a przy długich trasach bez szaleństw potrafi nie ubyć prawie wcale - z racji na ten wynik kupiłem drugi słupek i będę remontował i przekładał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pomruk jest ok, ale robiąc tygodniowo ok. 1500 km autostradowymi prędkościami jest po prostu głośno. :roll:

Porównując poprzednią moją 325i bez mpakietu - obecny, sportowy - jest zbyt głośny.

Bez szaleństw, po wymianie odmy silnik spalał ok. 900 ml (niecały litr) na 1500 km czyli 600 ml/1000 km. We wtorek odebrałem samochód od mechanika - robiłem remont silnika i za tydzień, dwa będę wiedział co się zmieniło. Powinno nie ubywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.