Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Juz niestety przejrzałem cały rynek i swojego bmw 2 drzwiowego w moim budżecie nie znajdę wiec pokusiłem się na takie coś:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-428i-gran-coupe-m-performance-krajowy-bezwypadkowy-fv-23-ID6zqpUH.html

 

Co sądzicie czy samochód od Gazdy warto sprawdzać? 1 właściciel kupiony u nich w salonie. Na coś warto zwrócić uwagę czy nie ma sensu? Mam nadzieję ze ten silnk da frajdę bo szkoda wydawać 150k a tu lipa. Mam zamiar od razu zrobić chip burgera i zmienić ten wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wyposażenie

 

Drukuj

Składanie Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBA4A710X0D411823

Kod typu 4A71

Typ 428I XDRIVE (EUR)

Typoszereg E F36 ()

Seria 4

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N20

Pojemność skokowa 2.00

Moc 180

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka STOFF HEXAGON ALCANTARA/ANTHRAZIT (HAAT)

Data prod. 2014-09-30

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Wheel bolt locks

S2PLA 19"M LM RAEDER DOPPELSPEICHE 442 M Obr. BMW, st. le. M podw. szpr. 442

S2TBA SPORT-AUTOMATIK GETRIEBE Sportowa automatyczna skrzynia biegów

S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG Autom. uruchamianie tylnej klapy

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S420A SONNENSCHUTZVERGLASUNG Przyciemniane szyby

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4DLA AKZENTLEISTEN SCHWARZ HOCHGLAENZEND Listwy akcent. czarna, wysoki połysk

S4NEA BLOW-BY-HEIZER Nagrzewnica Blow-By

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S575A ZUSAETZLICHE 12-V-STECKDOSE Dodatkowe gniazda 12V

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S5DAA BEIFAHRERAIRBAG-DEAKTIVIERUNG Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż.

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6ACA INTELLIGENTER NOTRUF Inteligentne połączenie ratunkowe

S6AEA TELESERVICES Teleservices

S6NHA FREISPRECHEIN. M. USB-SCHNITTSTELLE Zest. głośnomów. ze złączem USB

S6WAA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem

S6WAA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S7NHA SERVICE INCLUSIVE 5/100 Technika serwisowa BMW

S8A1A SPRACHVERSION POLNISCH Polska wersja językowa

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S8ATA POLNISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, polski

S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE Dummy-SALAPA

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mówię że odrazu bez oglądania ale co tu oglodac chyba salony aż tak nie ciulaja ;D przecież nie wezne od nich samochodu do sprawdzenia w ich aso ;p

 

 

Dzięki kolego za polska rozpiske.Co to jest Nagrzewnica Blow-By?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety ponieważ 435i w tej kwocie co mogę przeznaczyć nie ma nic normalnego mam na myśli bity lekko lub wcale.a tutaj mam 428i 1 właściciel wszystko serwisowane w środku pachnie nówka. Zrobię chip na 300km i wydech mg motosport i myśle ze w porównaniu do mojego byłego 320d e90 bendzie niebo a ziemia(mam taką nadzieję)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozterki każdego kupującego...lepszy silnik i mniejszy przebieg kosztem "że ze stanów" albo większy przebieg i mniejszy silnik, ale za to aso....

28i jeździ całkiem ok ale od osiągów 35i dzieli go przepaść. I nie zasypiesz jej softem ;)

Mam oba silniki w garażu, wiem co mówię. 28i wystarczy do całkiem sprawnego przemieszczania, ale jak kiedyś spotkasz 35i na światłach to już nie będziesz taki zadowolony z jego osiągów. A przebieg wybranego przez Ciebie egzemplarza wskazuje na rychłą obsługę rozrządu i pompy oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera właśnie nad tym się zastanawiałem jaka najbliższa usterka go czeka wiesz może jaki to jest koszt + - ?? rozrząd i pompa oleju?

Wiem wiem najgorsze jest to ze zawsze mówiłem oby jak największa benzyna i żeby samochód sprawiał przyjemność bo tylko po to go kupuje ponieważ rodzinny mam zupełnie inny. Miałem już prawie w garści 435i ale leasing nie pozwolił na to bank uznał że szkoda była zbyt duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wie nikt. O n20 sporo poczytasz na forum. Sztuki z przebiegami rzędu 250tys też się zdarzają. Wymianę rozrządu i napędu pompy oleju to każdy zaleci ci właściwie już. Olej w automacie pewnie też nie ruszany, czyli szykuj dychę na dzień dobry ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie szukałem na Niemyckich stronach bo nawet nie wiem gdzie ale najważniejsze do mnie to jest to żeby była pełna Faktura Vat bo muszę wziąć samochód na leasing.

 

Kurde może faktycznie czekać nie pali mi się z tematem na jakąś ciekawą 435i chyba jestem z gorącej wodzie kompany.

ale wątpię żeby na Polskim rynku (może być lekko bita ) znalazłem 435i do max 160 tyś.Znów sprowadzone z dojczów liczą się z akcyzą 18%.

 

 

 

Tym bardziej że każdy mi powiedział że 435i to zupełnie inna lepsza mocniejsza jednostka szerze myślałem że między nimi nie ma aż tak znaczącej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Na stronie bmw.de znajdź zakładkę gebrauchte bmw i znajdź auto z pełną f vat. Ptaszek w okienku mwst ausweisbar czy jakoś tak. Potem tylko bierzesz pośrednika który sprowadzi auto bezpośrednio do leasingu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale akcyzy nie ominiesz. I też bardzo nie zaniżysz wartości opisem jeśli auto jest pełnosprytne. Jestem przekonany, że właśnie w tej chwili w polskich stodołach klepie się przynajmniej kilka 435 z ameryki :). Będą się pojawiać na otomoto, zaczekaj z miesiąc, coś na pewno wyskoczy. Szukaj po niedużych uszkodzeniach (zdarzają się amerykany naprawdę lekko uszkodzone). Osobiście uważam, że ważniejszy jest mały przebieg niż oryginalny lakier (oczywiście z pominięciem skrajności- lepsze 200tys w bezwypadkowej budzie niż 20 tys w topielcu z florydy). Porównaj ceny tej 428 z innymi 428 z usa czy skądkolwiek, zobaczysz różnicę. Co będzie bardziej niesprzedawalne za kilka lat? za drogi salon polska z dużym przebiegiem czy stosunkowo tani amerykan z niskim przebiegiem i jakąś niegroźną historią wypadkową? Nie ma co brać na klate tematów pt. trójkolowiec, rogal czy topielec, za to można śmiało kupić auto, w którym naprawa oparła się o przykręcanie i lakierowanie, bez cięcia ciągnięcia i ładowania szpachli łopatą. Kwestia znalezienia takiego egzemplarza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę nad tym myślał bo to warta uwaga.Byłem pojeździć samochodem ale tylko w trybie comofort ponieważ (jak wspomniał Pan z salonu) sportu się nie załączy prawdopodobnie przez niskie ciśnienie w oponach (wyskakiwał błąd niskiego ciśnienia) kwestia dopompować.Samochód ładnie jechał mam pytanie czy wieka jest różnica między trybem sport a comfort? chodzi mi o dźwięk i przyśpieszenie?

 

120 tyś przebieg jak wspomniał jeden kolega może być problem z pompą powiedziałem o tym i dodatkowo może mi za darmo zaoferować 2 lata gwarancji.

 

Ogólnie samochód zrobił na mnie pozytywne wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji mam pytanie

 

 

https://www.fotosik.pl/zdjecie/2db1ae8226bcb110

 

Był tam taki wydech no i mam pytanie czy to oznacza ze no własnie co?? co te m oznacza czy to same końcówki one mogą zmieniać coś dźwięk samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Samochód ładnie jechał mam pytanie czy wieka jest różnica między trybem sport a comfort? chodzi mi o dźwięk i przyśpieszenie?

 

Jak nie masz aktywnego wydechu to dźwięk będzie taki sam.

przyspieszenie też się nie zmieni. w trybie sport skrzynia trzyma obroty na wyższych polach.

jak na comfort wciśniesz kick-down to masz taki sam efekt jak na sport.

 

imho cena jest za wysoka. 120 netto = 147 brutto, za (już za chwilę) 4 letnie auto z przebiegiem 120 tys km.

za niecałe 190 tys brutto możesz kupić demo z nowym silnikiem (bez wady pompy 430i) z przebiegiem poniżej 10 tys km.

w dodatku jeden user na forum ma 530i i twierdzi, że osiąga spalanie nawet 4 l/100 km/h :norty:

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, że jest budżet którego nie chcesz przekroczyć.

btw uważam, że to auto nie jest warte tej kasy.

nie wiem jak długo zamierzam trzymać to auto, ale zakładając roczny przebieg ok 30 tys km, to za dwa lata auto będzie miało nalatane 180 tys km, brak gwarancji, opinię wadliwego (przez silnik) i warte połowę tej ceny.

zastanów się czy stać cię na taką deprecjację.

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nic tylko się cieszyć :D jeśli na gwarancji takie coś się stanie Dostane praktycznie nowy samochód:D

 

a tak serio nie rozumiem tego n20 tyle jest posiadaczy tego silnika jedni mówią że jest ok polecają inni że pompa ok dobra niech już będzie naprawię nie jest to taki duży koszt ale czemu zdarzają się akcje wymiany całego silnika czy to doś popularna usterka...ale czy ten silnik na prawdę jest taki zły przecież na pewno daleko mu do awaryjności 650i 550i. 428i n20 to podobno bardzo popularna jednostka.Oczywiście gość z ASO mi mówił że plus tego silnika jest taki że bardzo łatwo go potem sprzedać a 435i to wyżyłowane jednostki bo właściciele w większości myślą że posiadają m4.

 

 

Czytają tutaj na forum podobno po 2013 już był spokoju. Jeździłem 435i ale po chipie 360km inna jazda zupełnie większa frajda ale tak jak wcześniej wspomniałem wszystko mocno bite mi to nawet nie przeszkadza ale nie chcieli mi dać na to leasingu...a z drugiej stony kupować auto za prawie 200k rozwalone też mi się nie uśmiecha.

 

 

Jeszcze chciałem dodać że mój przebieg roczny to max 10tyś.

 

PS: a na te silnki n20 była jakaś akcja serwisowa jest możliwość że w samochodzie był już robiony rozrząd i pompa?

 

 

 

Wydrukowali mi parę kartę co było robione i specyfikacje ale nic konkretnego tam nie jest napisane.

 

 

IMG_20171231_131454.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam w garażu silnik n20 i n55. Pod względem kultury pracy i dźwięku są to całkowicie nieporównywalne silniki. Słuchałem kilka n20 przy różnych przebiegach. Generalnie każdy n20 sprzed 2015 roku przy przebiegu 80 tys. km kwalifikuje się na wymianę rozrządu. Nie wszyscy są tego świadomi i jeżdżą dalej. Wówczas to już jest tylko loteria każdego dnia. Wymiana rozrządu w ASO to 11 tys. zł. U mnie zrobili to w ramach dobrej woli po gwarancji.

 

Moim zdaniem powiedz dealerowi że kupisz ten samochód o ile załatwi Tobie natychmiastową wymianę rozrządu w ramach dobrej woli.

 

N55 też nie jest ideałem. Masowo lecą w nim panewki, wastegate, pompy wody. Łańcuch jest ten sam co w n20 i też się zdarza problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N4S Bardzo dobry pomysł wtedy będę mieć pewność że wszystko jest ok i nie muszę się o nic martwić...chociaż on mi na pewno powie że o to się nie muszę martwić bo i tak mam 2 lata gwarancji że na gwarancji mi to wymienią.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.