Skocz do zawartości

E90 320i 150hp - WBAVA71070VC17896


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Kumpel sie rozglada za jakims E90. Wpadlo mu to w oko. Co sadzicie? Oplaca sie? Wiem, ze te silniki trapi kiepawy rozrzad (ktory to podobno w tym przypadku byl wymieniony, ale czy dobrze...?) oraz uszczelniacze olejowe (spore zuzycie oleju)... Poproszę jakies zgrubne opinie etc.

 

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-320i-150hp-CID5-IDas6xn.html#eae4b28144

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie napisze ze dziwne ze ktos sprzedaje auto po pol roku od zakupu...Wizualnie wyglada no wlasnie nie wyglada. Zdjecia robione 2mp chyba aparatem. Od siebie dodam ze 19 przy tej mocy zmula auto... a o komforcie nie wspomne. Bedzie mega twardo. Sadze ze auto moze lykac olej dosc mocno i ktos chce sie go szybko pozbyc. Przy tym przebiegu wlasnie uszczelniacze daja znac. Ale to tylko moje wymysly. Zadzwon zapytaj o olej. Te silniki maja tez wadliwa glowice ja bym dal sobie spokoj.

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaż auta po pół roku od zakupu wgl nie jest dziwna :) Nie dla każdego samochód to zakup na lata, spora cześć ludzi jeździ autem do czasu aż mu się po prostu znudzi :)

 

Pół roku jest po prostu granicą podatku dochodowego, w przypadku sprzedaży pojazdu za więcej niż się kupiło

 

Sprzedaż auta po pół roku jego użytkowania przez obecnego właściciela nie może być kryterium do jego ! (Naszym skromnym zdaniem) :)

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : biuro@moto-check.pl

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Numer podwozia WBAVA71070VC17896

Kod typu VA71

Typ 320I OL (EUR)

Typoszereg E E90 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N46

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Data prod. 2006-03-22

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2BGA LM RAEDER DOPPELSP.161/MISCHB. Obr. BMW, st. le. podw. spr. 161

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie napisze ze dziwne ze ktos sprzedaje auto po pol roku od zakupu...Wizualnie wyglada no wlasnie nie wyglada. Zdjecia robione 2mp chyba aparatem. Od siebie dodam ze 19 przy tej mocy zmula auto... a o komforcie nie wspomne. Bedzie mega twardo. Sadze ze auto moze lykac olej dosc mocno i ktos chce sie go szybko pozbyc. Przy tym przebiegu wlasnie uszczelniacze daja znac. Ale to tylko moje wymysly. Zadzwon zapytaj o olej. Te silniki maja tez wadliwa glowice ja bym dal sobie spokoj.

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

Opinia z cyklu wróżka Semirata...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak wogole, w takim razie, jest jakis benzynowy silnik w e90, ktory nie bierze ojelu i w nim nie peka glowica... Szczerze pytam po sprzedazy M54b22 w e60,

tam nie zjadalo prawie nic. E90 320i, 318i uznawalem za spoko auta do latania po miescie. Aha... Szacun Dawid1984 za opisanie swoich przygod, ale czy nie podciagasz pod to innych aut?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podciagam stwierdzam tylko na co trzeba zwrocic uwage. Moze auto jest super i niezawodne. Natomiast ktos kupil auto wymienil olej i filtry rozrzad i nagle niestety sprzedaje. Sam kupilem auto ktore na 1 rzut oka bylo super poza 1 malym mankamentem;-). Duzo osob posiadajacych 320i robilo uszczelniacze. przy podobnym przebiegu dlatego zalecam ostroznosc.

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi. Kumpel po poczytaniu forum darowal sobie ten silnik i szuka jedynki albo trojki z M47N2 (Na R6 budzet nie pozwala).

 

Tak "baj de łej" to ogladalismy inne e90 318i - totalnego golasa. Bardzo ladny stan (male wgniecenia na drzwiach), silnik po wymianie rozrządu aczkolwiek jak stanalem z tylu a kumpel dodawal gazu to ladne chmurki puszczal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jedyne co trzeba brać pod uwagę to uszczelniacze zaworów 800-1000 części z robocizną, silnik valvetronica 400-600 sam silniczek, i rozrząd ok. 600+koszt wymiany od 200-700 w zależności czy robisz w trakcie np wymiany uszczelniaczy czy tylko rozrząd. Jak to zrobisz to masz z głowy. Może koleś wymienił uszczelniacze, ale dalej bierze olej na potęgę więc pierścienie a to koszt ok.4tyś i dlatego sprzedaje. Natomiast pierścienie nie są bolączką tego silnika tylko bolączką wymiany oleju W interwałach co 30tysięcy km jak to zaleca producentbmw i oleji longlife
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wszyscy pisza ale chyba nikt nie wymienial tego rozrzadu w n46. W n42 byl wadliwy napinacz i rozciagaly sie lancuchy ale ten silnik byl montowany w e46 z konca produkcji. Mialem klika lat temu e90 z tym silnikiem, jak sprzedawalem miala cos ok 212 tysi przelotu i nie trzeba bylo robic uszczelniaczy, rozrzadu i valvetronica. Moja latala 95% trasa i olej wymienialem co 15 tysi. Jak ktos wymienia co 30-40 tysiecy to moze cos tam sie kaszani. Najgorszym wrogiem kazdego auta jest/sa poprzedni wlasciciele.
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos wymienia co 30-40 tysiecy to moze cos tam sie kaszani. Najgorszym wrogiem kazdego auta jest/sa poprzedni wlasciciele.

 

No właśnie. Ja niestety trafiłem na auto, które wyglądało pięknie i wydawało się, że było oczkiem w głowie i możecie się śmiać, ale niemiec miał łzy w oczach. Jak wracaliśmy z żoną z Niemiec to wszystko działało bez zarzutu. Wszystko zaczęło się po wymianie oleju... dym, zużywanie oleju, błędy silnika. Naszczęście juz ogarnięte i teraz można się dalej cieszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba łzy szczęscia to były :D

 

Koleś sprzedawał bo musiał przynajmniej z rozmowy wynikało że ma problemy finansowe a pieniędzy nawet do ręki nie wziął i widać było że nie bardzo chciał sprzedać. Teraz ja mogę się cieszyć, że tylko tyle musiałem włożyć żeby doprowadzić auto do porządku. Sory za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.