Skocz do zawartości

Bezpieczeństwo, tył napęd


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstępie zaznaczę że jestem młodym kierowcą i dopiero co zdałem egzamin na prawo jazdy. Chciałbym zapytać doświadczonych kierowców BMW czy polecacie tą markę na pierwszy samochód, na moim celowniku jest E46 1.8 w benzynie, mam pewne obawy co do tył napędu, znajomi mi odradzają takiego wyboru na pierwszy samochód gdyż mówią że łatwo mi będzie wypaść z zakrętu i rozwalić auto (i siebie). Czy jeżeli nie będę świrował i jeździł z głową to będę miał problem z tego typu samochodem? Z góry dziękuję za odpowiedz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dobre opony zimowe, sprawne zawieszenie plus normalny kierowca i będzie dobrze. Autem RWD jeździ się bardzo dobrze. Najpierw sprawdź czy dasz radę utrzymać 1.8 czyli zapewne silnik n42 w normalnej kondycji. Wszystkie części są droższe niż np do golfa 4. Same opony np Continental TS850 to koszt ~230-250 zł za sztukę z założeniem, używka to jakieś 130-150zł (roczne). Nie zakładaj szajsu bo to się mści nawet przy tej pojemności i mocy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
znajomi mi odradzają takiego wyboru na pierwszy samochód gdyż mówią że łatwo mi będzie wypaść z zakrętu i rozwalić auto (i siebie).

Napęd na tył charakteryzuje się tym, że będziesz zdecydowanie częściej wpadał w poślizgi niż Twoi koledzy ale z drugiej strony będziesz miał łatwiej z nich wychodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomi mi odradzają takiego wyboru na pierwszy samochód gdyż mówią że łatwo mi będzie wypaść z zakrętu i rozwalić auto (i siebie).

Napęd na tył charakteryzuje się tym, że będziesz zdecydowanie częściej wpadał w poślizgi niż Twoi koledzy ale z drugiej strony będziesz miał łatwiej z nich wychodzić.