Skocz do zawartości

[xDrive] Patent na diagnozę napędu 4x4


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów,

Moje auto : X3/F25/xDrive/2.0 (N47) 186 kucy / 2011


Czy możecie podzielić się wiedzą jak w moim przypadku zdiagnozować źródło metalicznego dźwięku dochodzącego z tyłu auta podczas jazdy z prędkością ponad 40 km/h ? Chodzi mi o patent jak stwierdzić czy to łożysko/piasta koła, czy to z dyfra wychodzi czy jeszcze z innego miejsca skoro przy xDrive po podniesieniu auta na kanale nie da się rozkręcić kół do wysokich obrotów bo od razu działają ESP i inne ABS' y? Nawet po wyłączeniu ESP auto wyhamowuje koła. Po zgaszeniu silnika wchodzi P na sprzyni i kołem nie ruszysz. Auto jeździ normalnie, tylko ten dźwięk. Jego czestotliwosc rosnie proporcjonalnie do osiąganej prędkości. Pół roku temu miałem wymieniane w ASO uszczelniacze wału i osi w tylnim dyfrze. Dyfer suchy, nie wiem jak sprawdzić czy ma olej, ale w garażu sucho. Czy jest jakiś patent żeby włączyć Neutrala i zgasić silnik aby skrzynia nie wchodziła na Parking ?


Będę wdzięczny za poradę jak to w garażu na kanale skutecznie osłuchać / zlokalizować.


Pozdrawiam!


edit: gramatyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.