• Reklama

[xDrive] Patent na diagnozę napędu 4x4

czyli sprawy ogólne dotyczące wspólnie wielu modeli BMW.

Moderator: Konrad201993

[xDrive] Patent na diagnozę napędu 4x4

Postprzez ventillo » 13 Maj 2019 20:46

Witam Kolegów,
Moje auto : X3/F25/xDrive/2.0 (N47) 186 kucy / 2011

Czy możecie podzielić się wiedzą jak w moim przypadku zdiagnozować źródło metalicznego dźwięku dochodzącego z tyłu auta podczas jazdy z prędkością ponad 40 km/h ? Chodzi mi o patent jak stwierdzić czy to łożysko/piasta koła, czy to z dyfra wychodzi czy jeszcze z innego miejsca skoro przy xDrive po podniesieniu auta na kanale nie da się rozkręcić kół do wysokich obrotów bo od razu działają ESP i inne ABS' y? Nawet po wyłączeniu ESP auto wyhamowuje koła. Po zgaszeniu silnika wchodzi P na sprzyni i kołem nie ruszysz. Auto jeździ normalnie, tylko ten dźwięk. Jego czestotliwosc rosnie proporcjonalnie do osiąganej prędkości. Pół roku temu miałem wymieniane w ASO uszczelniacze wału i osi w tylnim dyfrze. Dyfer suchy, nie wiem jak sprawdzić czy ma olej, ale w garażu sucho. Czy jest jakiś patent żeby włączyć Neutrala i zgasić silnik aby skrzynia nie wchodziła na Parking ?

Będę wdzięczny za poradę jak to w garażu na kanale skutecznie osłuchać / zlokalizować.

Pozdrawiam!

edit: gramatyka
ventillo
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 9
Dołączenie: 22 Mar 2018 21:38
Moje BMW: Może będzie X3 F25 M-pakiet 2011

Powróć do Eksploatacja, felgi, opony, oleje, paski

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości