• Reklama

CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58, N63

Sprawy mechaniczne dotyczące BMW serii X (X1, X2, X3, X4, X5, X6, X7).

Moderatorzy: Kruk, trzastek

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez wehyr » 20 Sie 2019 12:38

BMW g20 ma lekko zmienione silniki niż f30, choćby serię w f30 330i mam 252/343 pb98, po dp+kat mg motorsport końcowy wydech m performance i ic wagner dedykowany wyszło 322/485,a teraz w serii 330i 258/400 czy w x2 35i 306/450nm czy to ten sam silnik tylko zmieniony program??
Awatar użytkownika
wehyr
 
 
 
Posty: 802
Dołączenie: 12 Kwi 2016 21:13
Miejscowość: Nikozja
Moje BMW: 330i 2017 322ps/485nm

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez mariobravox » 13 Paź 2019 23:42

A czy po programie nie da się przywrócić fabryki bez śladu w razie problemów?
mariobravox
 
 
 
Posty: 72
Dołączenie: 22 Maj 2019 21:30
Moje BMW: nie mam

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez jnx » 18 Paź 2019 12:15

Nasza oferta dla silników M40i :


Chiptuning BMW G20 M340i 374KM- Tuning Box RC :

Image
Image

Chiptuning BMW G20 M340i 374KM - Stage 1 :

Image
Image
CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715
ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW
http://www.TC-PERFORMANCE.eu

Image

https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!
Awatar użytkownika
jnx
 
 
 
Posty: 840
Dołączenie: 26 Sty 2011 11:38
Miejscowość: Łódź
Moje BMW: G30 M550i

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez Fleurrose » 17 Gru 2019 21:49

Geno napisał:Jak Ciebie interesuje to napisz takie samo zapytanie. Ja proszę o ofertę 530xd, nie każdego musi interesować pełna oferta z DP/IĆ i programem, a tylko sam program.
audacity temp mail origin

Dzień dobry mam g30 520d 190 km i gwarancje co mozemy mi zaproponować ?
Fleurrose
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 2
Dołączenie: 17 Gru 2019 21:47
Moje BMW: Serie 4

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez Oliklos » 28 Gru 2019 10:32

Witam

Mam f10 535D Xdrive z 2015roku. Przebieg teraz to jakieś 62 tyś. Zastanawiam się dan wgraniem softa do niego? I tu pojawiają się dwa pytania
1. o jakich przyrostach (rozsądnych) możemy mówić,
2. jaki wpływ ma soft na dyfry, skrzynie itd? Piwrwszy raz mam auto z Xdrive?

Dziękuję
Oliklos
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 1
Dołączenie: 29 Paź 2014 08:34
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: F10 535D Xdrive

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez BS89 » 29 Gru 2019 20:01

Przymierzam się do tuningu 320i G20 xDrive, może w przyszłym roku, może w kolejnym - zależy kiedy znudzi mi się obecna moc. Mam kilka pytań do osób bardziej doświadczonych:

1) Jaka realnie moc jestem w stanie bezpiecznie osiągnąć programem bez dodatkowych modyfikacji?
2) Czy dealer wyłączy gwarancje na wszystkie elementy auta czy tylko te które bezpośrednio związane są z tuningiem, jak np sterownik silnika? Co z pakietem serwisowym - czy nadal jest kontynuowany?
3) W przypadku auta w leasingu konsumenckim w BMW, czy nie ma problemu w przypadku serwisowania auta u nich dopóki płace za nie w terminie i zamierzam wykupić?

Jestem w temacie totalnym laikiem, ta 3ka to właściwie pierwsze moje auto które w jakikolwiek sposób można nazwać w miarę żwawym/szybkim (stad decyzja o zakupie 320i, nie potrzebuje obecnie nic więcej ale w dłuższym okresie chciałbym coś dołożyć).
BS89
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 11
Dołączenie: 06 Lis 2019 19:55
Moje BMW: X1, 3 G20 w zamówieniu

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez radek_rr » 29 Gru 2019 21:13

Przeczytaj ten wątek, co chwilę ktoś pyta o utratę gwarancji.
Sprawa wygląda tak: jesli padnie Ci nawet jakis czujniczek w ukladzie wydechowym to dealer Ci nie uzna gwarancji. Oczywiście ciężko sobie wyobrazić, że np. Jakas sonda padła w wyniku tuningu, wiec zawsze możesz w sądzie udowodnić, że masz rację.
Cała wiązka elektryczna traci gwarancję, silnik, podzespoły, w zasadzie wszystko, bo nawet jak padnie radio to ktos moze pomyslec, ze jakis badylarz zhakował auto i to dlatego. Bo to jest hakowanie nie swojego auta.
Nie tyle o gwarancje co o stosunek z leasingodawcą powinieneś się martwić, bo jakikolwiek wypadek hakowanym autem to juz podstawa do odrzucenia wniosku o wypłatę z OC/AC, wiec wracamy do punktu "możesz udowadniać swoją rację w sądzie.
Najpierw bedzie decyzja odmowna a potem ewentualne rozwiązywanie sporu. Tyle teorii. W praktyce jesli zrobisz czipa to auta nie zajedziesz, w koncu te same jednostki często różnią się nieznacznie, już od lat robi się programy i nie ma dziur w tłokach, a łańcuchy się nie zrywają.

Co do gwarancji w praktyce - jeśli kierownikiem serwisu jest Twój przyjaciel to sie nie masz co martwić. Podobnie z ubezpieczeniem.

Sam oceń ryzyko zczytania programu z kompa w wyniku wypadku, gdy np. Ktos Ci wjedzie w dupe i powie, że nie miałeś stopu. Jesli stopu nie ma to powinien byc blad na desce prawda? Bledu nie bylo wiec co... zgrywamy bledy z kompa i sie okazuje, że jakiś element ma inne wartości.
Pewnie w sądzie się wybronisz, o ile Twój pełnomocnik sie zna i nie da ciała, lub masz przyjaciela prawnika. Sam oceń, czy warto, ale jak nic sie nie wydarzy (awaria, diagnostyka), to bedziesz miał tanio ze 100 KM wiecej.

W praktyce lepiej poczekać nie tyle na zakonczenie gwarancji co na wykupienie auta, bo w ostateczności, szkodzisz głównie sobie, a nie dzialasz na szkode leasingodawcy, który to jest właścicielem auta.
radek_rr
 
 
 
Posty: 477
Dołączenie: 17 Sty 2012 21:35
Moje BMW: G20 330i
F45 218d
Ex: e87, e84, e91, e36, e91.

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez BS89 » 29 Gru 2019 22:29

Dzieki za odpowiedz. Znajomosci w serwisie nie mam, ale szczerze to jestem przygotowany na pokrywanie napraw z własnej kieszeni w razie problemów (w szczególności jeśli miały jakikolwiek związek z tuningiem). Ciekawa informacja o OC/AC - tego nie wiedziałem i to chyba bardziej wpłynie tu na decyzje o pozostawieniu wszystkiego takim jakim jest (tym bardziej, ze z auta jestem zadowolony a ewentualny tuning byłby tylko dla podbicia zadowolenia, nie dlatego ze coś z nim nie tak). Nigdy nie wiem czy ktoś we mnie nie wjedzie, a wolałbym nie ryzykować 200 tysiącami na kółkach dla trochę lepszego przyspieszenia do wykorzystania na autostradzie raz na 3 miesiące (jeżdżę praktycznie tylko w miescie).

W przypadku power boxow z tego co czytałem z gwarancja może być różnie (nawet po wypięciu), z ubezpieczycielem pewnie nie będzie problemów, ale dla silnika juz tak zdrowe to niekoniecznie będzie?
BS89
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 11
Dołączenie: 06 Lis 2019 19:55
Moje BMW: X1, 3 G20 w zamówieniu

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez radek_rr » 30 Gru 2019 07:19

Największe ryzyko jest w relacji z właścicielem - leasingodawcą. Sytuacje opisane przeze m ie w poprzednim poście to raczej wyjątkowa rzadkość, jednak dłubać lepiej w swoim aucie jak już ;)
To w sumie kwestia Twojej tolerancji na ryzyko, sam miałem moto z USA, jezdzilem chyba 8 lat z czerwonymi kierunkami i akcesoryjnym wydechem, no ale to byla młodość :D
radek_rr
 
 
 
Posty: 477
Dołączenie: 17 Sty 2012 21:35
Moje BMW: G20 330i
F45 218d
Ex: e87, e84, e91, e36, e91.

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez BS89 » 30 Gru 2019 08:40

radek_rr napisał:Największe ryzyko jest w relacji z właścicielem - leasingodawcą. Sytuacje opisane przeze m ie w poprzednim poście to raczej wyjątkowa rzadkość, jednak dłubać lepiej w swoim aucie jak już ;)
To w sumie kwestia Twojej tolerancji na ryzyko, sam miałem moto z USA, jezdzilem chyba 8 lat z czerwonymi kierunkami i akcesoryjnym wydechem, no ale to byla młodość :D


Wole jednak ryzykować mniej niż więcej w tym wypadku, szczególnie ze kolejne auto prawie na pewno będę brał w tej samej opcji leasingu w BMW. ;) tak jak mówię, gdybym miał problem z tym jak jeździ auto to może jeszcze bym zaryzykował, ale w obecnej sytuacji chyba poczekam. Leasing mam na 5 lat wiec po wykupie pewnie zmienię auto zamiast je modyfikować. Ewentualnie zdecyduje się na box od DTE jezeli rzeczywiście jest w stanie osiągnąć +30-35KM / 50 Nm bo to może mi realnie zejść do 6.5s do 100 w 320i i zrobić spora różnice na 100-200, ale to najpierw muszę potestować.
BS89
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 11
Dołączenie: 06 Lis 2019 19:55
Moje BMW: X1, 3 G20 w zamówieniu

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez Randall » 30 Gru 2019 08:59

Przydarzyła Ci się odmowa wypłaty odszkodowania przez program czy to wszystko dzieło wyobraźni jak reszta tego postu ? :lol:
Image
Awatar użytkownika
Randall
Moderator
Moderator
 
Posty: 5470
Dołączenie: 26 Cze 2008 13:20
Miejscowość: 016
Moje BMW: Było:
E46 320i
F20 120d
E36 316i
E36 323ti
E46 320d
F30 328ix
Jest:
E91 320d
F25 20i
G20 330i

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez Michael1916 » 30 Gru 2019 09:56

Nigdy nie słyszałem zeby komus przez chiptuning odszkodowania nie wypłacili. Nigdy nie słyszałem o żadnych kłopotach z leasingiem. Ktokolwiek tutaj zna lub znał taki przypadek? W polskich warunkach szczegolnie, chyba tylko doprowadzenie do katastrofy w ruchu lądowym spowodowałoby śledztwo obejmujace tak dokładne badanie stanu technicznego samochodu a nawet wowczas wykazanie zwiazku miedzy zwiekszona moca a samym zdarzeniem byłoby trudne. Firmy tuningowe maja takie oblężenie, że u renomowanych specow o termin trudno i wszyscy ich klienci to tacy ryzykanci? Mysle, że łatwiej komuś udowodnić wine, a na pewno wykryć opony bez gwiazdki ( homologacja BMW) niz zmiane oprogramomowania silnika.
Awatar użytkownika
Michael1916
 
 
 
Posty: 787
Dołączenie: 10 Lut 2009 11:49
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: G05 M50D & F10 520D & F13 640i

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez Michael1916 » 30 Gru 2019 10:04

Jeszcze cos dopisze bo gęsty absurd tutaj poczułem. W naszym kraju jeździ miliony sprowadzonych "ulepow" ktore nie miałyby prawa jeździc za nasza zachodnia granica a nawet w Rosji. Z USA sprowadza sie setki tysiecy samochodow gdzie 99,9% jest "odpadami". Czestokroc wspomniane przeze mnie "samochody" sa leasingowane. Czy ktos słyszał o problemach z leasingiem po kolizji? Ja nigdy.
Awatar użytkownika
Michael1916
 
 
 
Posty: 787
Dołączenie: 10 Lut 2009 11:49
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: G05 M50D & F10 520D & F13 640i

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez BS89 » 30 Gru 2019 15:24

Dzieki za odpowiedzi!

To zmienia postać rzeczy. Jezeli jedynym ryzykiem będzie dla mnie, ze w razie jak coś pójdzie naprawe pokryje z własnej kieszeni, to sprawa jest bardziej interesująca. Od 8 lat jeżdżę autami na gwarancji i miałem zero napraw gwarancyjnych, choc wiem ze to niemiarodajne, ale jednak myśle ze nagle 20 czy 30 tysięcy na naprawy (odpukać) nie wydam.
BS89
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 11
Dołączenie: 06 Lis 2019 19:55
Moje BMW: X1, 3 G20 w zamówieniu

Re: CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58,

Postprzez radek_rr » 01 Sty 2020 11:31

Wszystko zależy od wyobraźni Janusza, z którym będziesz miał potencjalny wypadek, ja raz miałem takich cwaniaków.
Z ubezpieczeniem rzeczywiscie ryzyko jest małe, jednak niech mi ktos napisze, ze ryzyka nie ma. To jak przyciemniane szyby na przednich szybach. Tez masa ludzi tak jezdzi i dopoki nie trafia na frajera co jest pieniaczem i mu ością stanie, że masz ładniejsze auto, jest ok.
To, że ryzyko jest małe, nie znaczy, że go nie ma, no ale to sponsorowany wątek o cziptuningu, więc czego się spodziewać jak nie zachęt.
Jednak te firmy z tymi kolejkami odpowiedzialnosci za auto nie biorą i reprezentacji w razie konfliktu na linii właścixiel auta - hakujący użytkownik, nie oferują.
Oczywiscie, ze prawdopodobnie nic sie nie wydarzy, wiemy, że stop nie przestanie działać, ale to, czy bedziemy miec problemy czy nie, zalezy od wyobrazni kogos obcego.
radek_rr
 
 
 
Posty: 477
Dołączenie: 17 Sty 2012 21:35
Moje BMW: G20 330i
F45 218d
Ex: e87, e84, e91, e36, e91.

PoprzedniaNastępna

Powróć do Serie X

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości