Skocz do zawartości

Zawieszenie M Sport vs EDC


fixerq

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim :)


Jestem właśnie na etapie konfigurowania BMW 2 GC. Biorę M-pakiet, a zatem w standardzie jest zawieszenie i układ kierowniczy M. Dodam, że felgi będą miały 18 cali, opony RFT (bo chyba takie dają w standardzie).


Mam możliwość dopłaty kilku stówek do zawieszenia EDC. Czy warto? A może zawieszenie M będzie optymalne do codziennych podróży, w przeważającej części po mieście i nie ma się co pchać w EDC?


Proszę o wasze sugestie. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To różnica 700 lub 800 zł przy tej cenie auta to żaden wydatek. Czy w przyszłości zwiększy to koszty eksploatacji? Pewnie sprzedaż auto do tego czasu.

Nie czuję większej różnicy między Sport/Comfort ale przy Sport niby usztywnia amortyzatory ale może kiepski ze mnie tester.

No i i przy tej konfiguracji BMW nie homologuje 19" koła więc jesteś skazany na 18" (osobiście wolałbym bardziej wypełnić nadkola).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, 700 zł dopłaty. Niemniej nie chodzi o pieniądze, a raczej to, czy pozbywając się zawieszenia i układu kierowniczego M na rzecz EDC coś stracę.


Zastanawiam się, czy zawieszenie M nie byłoby mimo wszystko złotym środkiem.


Jak oceniasz komfort jazdy mając EDC?


PS. Dla mnie 18 są wystarczające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Tryb sport nadaje się aby na równą drogę bez dziur, fałd itp. Auto się mega utwardza i czuć każdą dziurę aż chce urwać kierownice. :mrgreen:

Comfort jest w miarę komfortowy ale również czuć drogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem EDC kiedyś w F10 i uważam, że to totalnie zbędny gadżet podwajający jak nie 3x ceny amortyzatorów. Totalna dyskwalifikacja braku homologacji przy 19'' felgach dla F44. Ale jak nie masz na co wyrzucić 700zł i 18'' Ci pasują i wiesz, że to nie jest za mały rozmiar to zawsze jakiś bajer.


Dla mnie EDC jest spalone i uważam, że nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Ostatecznie wzialem EDC i mogę zdecydowanie polecić. Jeździłem 2gc z zawieszeniem sportowym M i jak dla mnie było zbyt twarde. Na pewno przyczyniły się do tego opony RF o niskim profilu (40).


Komfort w zawieszeniu EDC jest dla mnie naprawdę spory, żona ma X4 g02 z zawiasem M i w mojej ocenie jest twardsze. A przecież to suv, a profil opony sporo wyzszy (koło 20 cali).


Koła 18 są dla mnie wystarczające :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ja mam bez EDC i letnie mam 19'' bez RF (profil 35) a zimówki mam 18'' z RF (profil 40) - szczerze - różnicy nie czuje między nimi... Niestety EDC nie jest dostępne przy felgach 19'' a na dodatek miałem EDC w mojej starej F10 i uważam, że nic totalnie nie daje, no ale kwestia może szerszego doświadczenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.