Skocz do zawartości

4 GC - podoba się Wam czy nie podoba ?


konopson

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 135
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie mówiąc o wadze, poprzedni nie była lekka a teraz kuźwa prawie 2 tony to już zupełnie dyskwalifikują ten samochód.

 

Trochę za dużo to fakt, coupe 430i waga 1545 kg, coupe 440i 1740 kg ale to wiadomo napęd 4x4 oraz silnik większy.

Ale skoro znalazłeś dane że GC waży aż pod 2t to faktycznie bardzo dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bmw przeprowadziło małą zmianę w 4GC w dolnej części atrapy chłodnicy: brakuje obramowania w kolorze samochodu, które zostało zaprojektowane jako kompletna rama w Coupé i Cabrio.

Efekt tej pozornie niewielkiej zmiany jest ogromny, zwłaszcza w połączeniu z opcjonalną linią Shadow Line o rozbudowanych funkcjach: dolna część atrapy chłodnicy z podwójną nerką, która normalnie jest błyszcząca w chromie, znika praktycznie całkowicie w dolnym wlocie powietrza w kolorze czarnym, dzięki czemu kratka nerki wydaje się znacznie mniej widoczna.


https://www.bimmertoday.de/2021/06/15/minimal-facelift-bmw-4er-gran-coupe-tragt-entscharfte-niere/

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bmw przeprowadziło małą zmianę w 4GC w dolnej części atrapy chłodnicy: brakuje obramowania w kolorze samochodu, które zostało zaprojektowane jako kompletna rama w Coupé i Cabrio.

Efekt tej pozornie niewielkiej zmiany jest ogromny, zwłaszcza w połączeniu z opcjonalną linią Shadow Line o rozbudowanych funkcjach: dolna część atrapy chłodnicy z podwójną nerką, która normalnie jest błyszcząca w chromie, znika praktycznie całkowicie w dolnym wlocie powietrza w kolorze czarnym, dzięki czemu kratka nerki wydaje się znacznie mniej widoczna.


https://www.bimmertoday.de/2021/06/15/minimal-facelift-bmw-4er-gran-coupe-tragt-entscharfte-niere/

 

No tak, w jasnych wersjach kolorystycznych z shadow line jest różnica na plus. Bez shadow line raczej nic to nie daje gdy nery są w chromie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na razie drażnią mnie te duże nerki (pisząc bardzo delikatnie), ale pewnie się przyzwyczaję, bo i tak nie mam wyjścia. :mrgreen:

Na żywo wygląda lepiej moim zdaniem.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jest też to że ma zupełnie inne rozmiary kół niż coupe.

Ma znacznie większe opony oraz możliwość 20-stek już w konfiguracji.

19-calowe przód 8,5J x 19, opony 245/40 R19, tył 9J x 19, opony 255/40 R19.

20-calowe przód 8,5J x 20, opony 245/35 R20, tył 9J x 20, opony 255/35 R20.


To są dosyć duże różnice do coupe. Przód 16 mm więcej gumy, tył 25.5 mm więcej gumy.

Porównując felgi 19 w obu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Bmw przeprowadziło małą zmianę w 4GC w dolnej części atrapy chłodnicy: brakuje obramowania w kolorze samochodu, które zostało zaprojektowane jako kompletna rama w Coupé i Cabrio.

Efekt tej pozornie niewielkiej zmiany jest ogromny, zwłaszcza w połączeniu z opcjonalną linią Shadow Line o rozbudowanych funkcjach: dolna część atrapy chłodnicy z podwójną nerką, która normalnie jest błyszcząca w chromie, znika praktycznie całkowicie w dolnym wlocie powietrza w kolorze czarnym, dzięki czemu kratka nerki wydaje się znacznie mniej widoczna.


https://www.bimmertoday.de/2021/06/15/minimal-facelift-bmw-4er-gran-coupe-tragt-entscharfte-niere/

 

Racja bardzo dużo to zmieniło i nerki tak nie drażnią dla mnie duża różnica.

F36 podobało mi się od razu a tutaj trzeba się oswoić ale im dłużej patrze tym bardziej mi się podoba więc zamowiłem M440i zamiast nudnego jednak M340i.

Gran coupe zawsze było mało więc przez najbliższy czas będzie to na pewno coś innego na drodze a G20 jeździ już dużo. G26 przyniosło sporo zmian względem G22. Zyskało ładniejsze nerki, ciekawsze większe nakładki progowe i czego bardzo mi brakowało w G20 i G22 duży element na błotniku przednim, ktory jest dodatkowo wylotem powietrza. W G20 i G26 raził strasznie ten pusty błotnik. G26 dostało też ładniejsze klamki, fajniejsze boczki drzwi, ciekawszy tunel środkowy z oparciem na kolano, ładniejszy względem wersji coupe dyfuzor i zderzak tył, wyższe opony dodatkowo bez run flat więc róznica w komforcie będzie duża. Zmian jest bardzo dużo na pewno nie wszystko wymienilem ale dla mnie wszystkie na plus. W F30/F36 z przodu nigdy nie wiadomo czy to jedzie 3 czy 4er a nawet M3 wygląda z daleka jak F30 m pakiet tu modele się wyraźnie różnią co dla mnie jest plusem mimo kontrowersji z nerkami.

Klapa otwiera się z szybą jak w F36 mimo zapowiedzi że będzie inaczej ale to plus można zaladować dużo więcej.

Waga M440i to ok 1890kg przytyła względem serii F tak samo jak coupe tutaj tylko G20 utrzymało poziom.

I4 ma też fajne szerokie tylne koła w opcji wraz z nakladkami na tylne błotniki liczę że do czasu produkcji pojawi się ta opcja w konfiguratorze dla M440i.

3b86f015abaf.jpg

Screenshot-20210614-200130-Chrome.jpg

bmw-4-series-gran-coupe-g26-2021-7124-12.jpg

Screenshot-20210610-101047-Chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu.

Ja póki co negocjuje i4 M50. Od 1 lipca miało wejść korzystniejsze finansowanie ale mój sprzedawca ciągle mi mówi, że nie mają wprowadzonego do systemu kalkulatora z promocyjnym finansowaniem na model i4.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Gratuluję zakupu.

Ja póki co negocjuje i4 M50. Od 1 lipca miało wejść korzystniejsze finansowanie ale mój sprzedawca ciągle mi mówi, że nie mają wprowadzonego do systemu kalkulatora z promocyjnym finansowaniem na model i4.

Też rozważałem ale jednak zasięg za mały. Realnie zużycie energi będzie średnio 25-30kw/h a bateria 85 więc za mało. Bardzo szybka trasa to zasięg do 200km a szybka w okolicy 250km nie mam zamiaru ustawiać planów pod ładowanie auta. Przy 160km/h zużycie energii wynosi 35-40kw/h. Fajna alternatywa ale wg mnie jeszcze za wcześnie chyba że ktoś mało jeździ. Ewentualnie głównie miasto to ma sens bo tu odzyska trochę energii prędkości niskie to te 350 przejedzie.

Sam czekam na konfigurator i4 z ciekawości jak to wyjdzie względem M440i ale wstępnie konfigurator dealerski pokazuje że i4 będzie tańsze od benzynowej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu.

Ja póki co negocjuje i4 M50. Od 1 lipca miało wejść korzystniejsze finansowanie ale mój sprzedawca ciągle mi mówi, że nie mają wprowadzonego do systemu kalkulatora z promocyjnym finansowaniem na model i4.

Też rozważałem ale jednak zasięg za mały. Realnie zużycie energi będzie średnio 25-30kw/h a bateria 85 więc za mało. Bardzo szybka trasa to zasięg do 200km a szybka w okolicy 250km nie mam zamiaru ustawiać planów pod ładowanie auta. Przy 160km/h zużycie energii wynosi 35-40kw/h. Fajna alternatywa ale wg mnie jeszcze za wcześnie chyba że ktoś mało jeździ. Ewentualnie głównie miasto to ma sens bo tu odzyska trochę energii prędkości niskie to te 350 przejedzie.

Sam czekam na konfigurator i4 z ciekawości jak to wyjdzie względem M440i ale wstępnie konfigurator dealerski pokazuje że i4 będzie tańsze od benzynowej wersji.

 

Moje średnie dzienne przebiegi to 50-100 km więc nawet 200 km mi styknie. Mam w domu fotovoltanikę więc ładowanie będzie tanie a gdy będę potrzebował dalej pojechać (co zdarza mi się rzadko) zamienię się z zoną dla której zamówiłem X5 45e. Auto wyjściowo jest tańsze od M440i o 30 tyś (od 289900 pln) a ma bogatsze wyposażenie standartowe. Zatrzymałem się w konfiguracji na 340 tyś.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Gratuluję zakupu.

Ja póki co negocjuje i4 M50. Od 1 lipca miało wejść korzystniejsze finansowanie ale mój sprzedawca ciągle mi mówi, że nie mają wprowadzonego do systemu kalkulatora z promocyjnym finansowaniem na model i4.

Też rozważałem ale jednak zasięg za mały. Realnie zużycie energi będzie średnio 25-30kw/h a bateria 85 więc za mało. Bardzo szybka trasa to zasięg do 200km a szybka w okolicy 250km nie mam zamiaru ustawiać planów pod ładowanie auta. Przy 160km/h zużycie energii wynosi 35-40kw/h. Fajna alternatywa ale wg mnie jeszcze za wcześnie chyba że ktoś mało jeździ. Ewentualnie głównie miasto to ma sens bo tu odzyska trochę energii prędkości niskie to te 350 przejedzie.

Sam czekam na konfigurator i4 z ciekawości jak to wyjdzie względem M440i ale wstępnie konfigurator dealerski pokazuje że i4 będzie tańsze od benzynowej wersji.

 

Moje średnie dzienne przebiegi to 50-100 km więc nawet 200 km mi styknie. Mam w domu fotovoltanikę więc ładowanie będzie tanie a gdy będę potrzebował dalej pojechać (co zdarza mi się rzadko) zamienię się z zoną dla której zamówiłem X5 45e. Auto wyjściowo jest tańsze od M440i o 30 tyś (od 289900 pln) a ma bogatsze wyposażenie standartowe. Zatrzymałem się w konfiguracji na 340 tyś.

 

Rozumiem że konfigurowałeś z handlowcem?

Kiedy planują produkcje i odbiór w przypadku i4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu jest problem bo podobno produkcja od listopada ale odbiór będzie możliwy dopiero w lutym (chcą uruchomić sprzedaż jednocześnie na całym świecie stąd ta data). Ale tego handlowiec mi nie powiedział, to wiadomość z forum.

Tak, konfigurowałem z handlowcem bo na stronie bmw jeszcze nie działa.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Od listopada ma być ogólnie g26 ale I4 myslę że później.

Ja nawet jak dostane listopad choć myślę że będą opóźnienia to też chcę opóźnić i odebrać rocznik 2022 bo to w Polsce ma spore znaczenie więc wcześniej niż luty raczej też nie odbiore. I4 też mnie bardzo ciekawi od kilku tygodni myślę o zmianie zamówienia ale zasięg i fakt że pracuje w branży paliwowej przemawia za m440i ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc przyjrzałem mu się już bardzo dokładnie. No więc tak, jak kolega napisał wyżej to bardziej 3GT niż 4GC. Druga para drzwi wydłużyła optycznie linie i przez to bardzo stracił zęba. Zrobił się mocno podtatusiały. Długi i wąski. Różnice do Coupe. W paru kwestiach nie zgadzam się z kolegą wyżej. Po pierwsze, klamki to wyrywacze paznokci i to nie tylko damskich. W zimie jak trochę śnieg przymrozi drzwi szarpanie za takie klamki to masakra. Zderzak tylny z dyfuzorem na pewno nie jest ładniejszy niż w Coupe. Ma za wielkie połacie plastiku zachodzące za wysoko po bokach. Szczególnie w jasnych kolorach to widać. Wyższe opony to nie jest zaleta. Komfort ok, ale kilka centymetrów więcej gumy na bokach opony robi z auta gumę. Szczególnie bez opon RSC. Przód jest trochę inny, ale nie aż tak żeby twierdzić że jest aż tak inny żeby nagle zaczął się podobać komuś komu się nie podobał w Coupe.

Wzory felg w konfiguracji są słabe. Nawet 20-stki nie dodają autu zadziorności. Odnoszę wrażenie, że priorytetem było tutaj i4. Natomiast 4GC zostało zrobione na jego bazie żeby coś jeszcze z tego projektu wycisnąć. Stąd na przykład te schowane klamki, wyższe opony dostosowane do wagi elektryka.

No i to właściwie tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja tam GT nie widzę. G26 ma identyczną linię jak F36 i z boku wygląda jak lift F36. Wszystkie wymiary urosły proporcjonalnie.

https://www.bimmertoday.de/2021/06/09/bild-vergleich-bmw-4er-gran-coupe-g26-trifft-vorganger-f36/#image-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ja tam GT nie widzę. G26 ma identyczną linię jak F36 i z boku wygląda jak lift F36. Wszystkie wymiary urosły proporcjonalnie.

https://www.bimmertoday.de/2021/06/09/bild-vergleich-bmw-4er-gran-coupe-g26-trifft-vorganger-f36/#image-3

 

--==maly==-- a tak poza tym to z ciekawości na kiedy masz odbiór ? Pytam bo wiem, że w Munich są gotowe do odbioru 440-stki bez czekania. Wiadomo, że nie każda konfiguracja każdemu pasuje, ale ciekawe czy właśnie G26 nie ma priorytetu teraz na produkcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wstępnie listopad ale ja nie będę naciskał bo chcę to przeciągnąć na nowy rocznik tak jest uzgodnione z handlowcem. To co stoi to pewnie jako demo. Jak tylko weszła czwórka to od razu data produkcji była podana jako listopad.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamowione w maju 2021 G22 440i po rozmowach z dealerem planowany odbior poczatek 2022 roku. Po zmianie zamowienia w czerwcu z G22 na G26 odbior wskoczyl na... pazdziernik 2020 :D Jak wyjdzie w praniu, sie okaze.


Powitalne pozdro dla grupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.