Skocz do zawartości

X5 G05 - Najlepsze auto 2019 Ranking Autocentrum Zachar OFF


Fino

Rekomendowane odpowiedzi

No i kto jest debesciak :?: :?: :?: :norty: Dla niecierpliwych polecam od 10.15 filmu.

Edytowane przez Fino

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Zachar rzeczywiscie jest zachwycony X5. Osobiscie tutaj na forum tez dziwiłem sie wielokrotnie malkontentom, ktorzy upierali sie ze X5 jest najwyzej przecietne. Naprawde tym razem BMW odwaliło kawał dobrej roboty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachar rzeczywiscie jest zachwycony X5. Osobiscie tutaj na forum tez dziwiłem sie wielokrotnie malkontentom, ktorzy upierali sie ze X5 jest najwyzej przecietne. Naprawde tym razem BMW odwaliło kawał dobrej roboty.

 

Nie chciałem komentować kontrowersyjnych wywodów - tych o pseudo premium. Po jeździe próbnej na wiosnę (30d, skrętna oś, pneumatyka) wysiadłem z wypiekami na twarzy - auto mnie rozwaliło (przesiadając się z G10). Teraz na codzień mam porównanie G10 z X7, i nie chce mi się do G10 wsiadać. Przepaść do F15 (u mnie poprzednika X7) i wyraźnie lepiej niż G10 - niby klasę wyżej. Autogefuehl też się wypowiedział - X5/X7 miażdży, i poleca je ponad G10 LCI. O Petrynie nie wspomnę. Reszta malkontentów niech spada. Dla mnie auto przełomowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jezdzilem tym 3 litrowym dieslem kilka razy w g05 ktorego testowal zachar i silnik w tym aucie naprawde robi robote. Tak jak bylem napalony na 40i tak chyba jednak bedzie to 30D lub 40D o ile do marca-kwietnia sie w cenniku pojawi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@marek77o jak potrzebujesz samochod na juz lub najblizsza przyszlosc to bez sensu jest czekanie. 30D to wciaz ekstra motor. Moj handlowiec mi mowil w zeszlym tygodniu ze podobno od wrzesnia ma sie pojawic 40D ale to pewne jeszcze nie jest. Ja i tak mam jeszcze pol roku do mozliwosci zamkniecia leasingu wiec w moim przypadku pospiech nie jest wskazany a na zamowienie auta mam jeszcze ze 3 miesiace wiec juz ten miesiac, dwa wiecej mnie nie zbawi. Jak nie bedzie 40D to zapewne zostane przy 30D. Ciekawy jestem tez 45e bo to w polaczeniu z 3 litrami i prawie 400KM moze byc calkiem ciekawy wybor, tylko pytanie jak mocno zmniejszy sie bagaznik. Trudne wybory :D :D :D :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Z bagażnika zapewne odpadnie wszystko "pod podłogą" a to sporo miejsca!

Pamiętaj też, że hybryda spali więcej niż "czysta benzyna" jak aku nie będzie naładowane (trasa).


Jak komuś 30d to za mało to zawsze jest chipowanie. Zdaje się, że reklamująca się na forum firma oferuje bez problemu 328KM i 718NM z 30d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45e nie weźmiesz . Z tego samego powodu co i ja tzn przestrzeni bagażowej :) komfort z dziećmi niestety jej wymaga. Sam o tym myślałem ale w X5 to lipa niestety :( oczywiście wtedy gdy potrzebujemy bagażnika. G30 bym już np wziął bo tam by mi to nie przeszkadzało, i tak na wyjazdy rodzinne bym go nie brał .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A w temacie zachwytów Zachara to w miniony weekend zrobił ze mną trasę 2kkm kolega jeżdżący na co dzień samochodami sporo droższymi niż X5 i stwierdził, że moje X5 wspaniale "płynie po drodze" tak samo jak ****

Jedyne do czego się przyczepił jak już prowadził to zbyt "nerwowy" układ kierowniczy w trybie Comfort. Faktycznie - szkoda, że nie można w tym trybie zmieniać ustawień wspomagania jak w sport czy Eco.


****celowo nie podaję marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45e nie weźmiesz . Z tego samego powodu co i ja tzn przestrzeni bagażowej :) komfort z dziećmi niestety jej wymaga. Sam o tym myślałem ale w X5 to lipa niestety :( oczywiście wtedy gdy potrzebujemy bagażnika. G30 bym już np wziął bo tam by mi to nie przeszkadzało, i tak na wyjazdy rodzinne bym go nie brał .

Jesli zalezy Wam na dodatkowej przestrzeni dostepnej pod bagaznikiem, to odradzam "pakiet akcesoriow do bagaznika". Sam wybralem go w wyposazeniu zamawianego auta, ale zauwazylem, ze miejsca pod podloga jest mniej przy demowkach wyposazonych w ten zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 45e tracimy prawie 1/3 bagażnika a w trasie pali więcej niż moje m50i :)

Ale do miasta jest idealna tylkonie drażnią wszystkie te niebieskie wstawki i klimaty krzycząc o Eco w połączeniu z m pakietem jest to dziwne trochę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No właśnie jak to z tym bagażnikiem jest bo na autocentrum jest wpisana taka sama. 45e wiadomo na trasie nie będzie oszczędna ale z tego co wyczytałem jak robione są 330e 530e to pewnie bedzie mozna jatanim kosztem zrobic na grubo ponad 500km a to przy aucie kosztujacym 370k to juz naprawde cos :D :D :D ech pomarzyc mozna ale popatrzcie na to https://www.tc-performance.eu/chiptuning/chiptuning-bmw-g30-530e-252km-2/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz z 650l zrobione 500l. Ok 50 spod podłogi a reszta straty wynika z samej podniesionej podłogi. 500l to nic w suvie rodzinnym tej wielkości .

Kwestie chipowania pomijam bo każdy z tych silników można podkręcić jeśli ktos chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konstrukcji auta nie zmienią dla jednej wersji. A można by pewnie równomiernie tyle ze byłoby ich mniej a wiec zasięg by spadł za bardzo. Zapewne w przyszłych wersjach i większej popularności będą to bardziej brali pod uwagę.

Ew zmniejszy się wielkość samej baterii. Czytałem ostatnio iż bodajże Toyota przejęła jakaś spółkę z tej branży, podobno przy stałym elektrolicie pojemność baterii a wiec i zasięg zwiększa się 2-3 krotnie. Moznabędzie wiec z czasem bardziej z nimi kombinować oraz ich rozkładem w pojeździe.

Na razie jednak mamy to co mamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem tym 3 litrowym dieslem kilka razy w g05 ktorego testowal zachar i silnik w tym aucie naprawde robi robote. Tak jak bylem napalony na 40i tak chyba jednak bedzie to 30D lub 40D o ile do marca-kwietnia sie w cenniku pojawi.

 

Eee tam. 30d jest dynamiczny do spokojnej jazdy, w dolnym zakresie obrotów. Nie daje grama poczucia jazdy samochodem o sportowych aspiracjach. 40i jak wchodzi na obroty, budzi w człowieku kierowcę rajdowego i daje prawdziwy fun z jazdy. Dynamika rosnąca z obrotami i emocje na wysokich obrotach to jest to dla czego warto żyć. 30d z obrotami, gdy dynamika spada, odbiera wszelka radość z jazdy. Pewnie 40d czy 50d daje więcej funu, ale 30d jest bez sensu dla pasjonata motoryzacji, a BMW w szczególności. Polecam dla kobiety, spokojnie jeżdżącej i nie pasjonującej się motoryzacją. Porsche słusznie wycofało się z diesli. Profanacja tej marki. BMW z resztą też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jezdzilem tym 3 litrowym dieslem kilka razy w g05 ktorego testowal zachar i silnik w tym aucie naprawde robi robote. Tak jak bylem napalony na 40i tak chyba jednak bedzie to 30D lub 40D o ile do marca-kwietnia sie w cenniku pojawi.

 

Eee tam. 30d jest dynamiczny do spokojnej jazdy, w dolnym zakresie obrotów. Nie daje grama poczucia jazdy samochodem o sportowych aspiracjach. 40i jak wchodzi na obroty, budzi w człowieku kierowcę rajdowego i daje prawdziwy fun z jazdy. Dynamika rosnąca z obrotami i emocje na wysokich obrotach to jest to dla czego warto żyć. 30d z obrotami, gdy dynamika spada, odbiera wszelka radość z jazdy. Pewnie 40d czy 50d daje więcej funu, ale 30d jest bez sensu dla pasjonata motoryzacji, a BMW w szczególności. Polecam dla kobiety, spokojnie jeżdżącej i nie pasjonującej się motoryzacją. Porsche słusznie wycofało się z diesli. Profanacja tej marki. BMW z resztą też.

 

No nie wiem. Dzisiaj czytałem info, ze piłkarze Realu wybierali sobie nowe Audi. Tylko 2 gosci wzieło wersje z benzyna. Wiekszosc wybrała diesle w Q7 i Q8. Aspekt finansowy nie gral tam żadnej roli. Chyba nie takie bez sensu sa te diesle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W suvie diesel ma więcej sensu po prostu..

Benzyna jest fajniejsza w niskich autach.

 

Juz nie raz o tym na forum pisałem, ze mam w tym temacie pewne doswiadczenie. Nie wsadziłbym do mojej serii 6 diesla i nie chciałbym benzyny w X5. Chyba ze V8 530KM do X5 tylko nie wiem czy na to spalanie bym sie za bardzo nie wku...ł.

Benzyna w 640i daje frajde z jazdy ale po pierwsze mam ja podkrecona do 360KM i 520Nm, po drugie moja szostka wazy 600kg mniej od mojej X5, po trzecie serie 6 chetnie krece do czerwonego pola na co w suvie nie mam ochoty. Zostane wiec przy swoim zdaniu - jezdze raz jednym, raz drugim co 2-3 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak ja, i nie tak jak ja, szanowny Panie. Na codzień zmieniam X7 40i z 730d. Nawet diesla mam w aucie o 400 kg lżejszym. Mam dokładnie te silniki, o których mowa. Ty masz 50d, powinieneś porównywać z 50i :8) Jak auto dochodzi do czerwonego pola na obrotomierzu, to kierowcy powinien się włos jeżyć na głowie a nie zasypiać. 30d owszem - do GLE ,które prowadzi się po zakrętach jak łódź żaglowa - ale nie do X5 ze skrętną osią, które śmiga aż miło.


Opowieści ,że diesel jest do SUVa a benzyna się nie nadaje, to stereotypy z czasów wolnossących benzyn oraz dla ludzi dla których najważniejszym parametrem samochodu jest spalanie.


Co do Realu, to Panowie "wybrali" diesle po to aby ludzie wyciągali wnioski ,że skoro tacy "eksperci motoryzacji" wybrali, to droga Audi z dieslami zamiast benzyn nie jest zła. Marketing Panowie, marketing - i jak widać skuteczny. Audi forsuje te diesle aby za emisje nie płacić - ot co. Już samo to ,że piłkarze jeżdżą Audi jest oczywistym dowodem na to ,że nie o osobiste preferencje tu chodzi - to wyreżyserowany spektakl od początku do końca. Prywatnie mają Ferrari a jeżdżą Audi diesel, i to podstawowy?? Come on! Szkoda ,że nie Passat TDI :lol:


BTW. Zastanawiam się nad zakupem X6M - może to ostatnia okazja na wielkie V8, na prawdziwy samochód, dla tych co mają benzynę we krwi. Pojeżdżę parę lat (robię tylko 10 kkm/rok), potem wstawię do folii z Argonem (czy w czym tam się klasyki trzyma) i będę patrzył jak dojrzewa jak wino.


Oglądałem X6 w salonie. Wygląda o niebo lepiej niż na zdjęciach. Tylny pas nie wydaje się przesadnie wysoki i dziwaczny - jest super, a tylne światła wyglądają rewelacyjnie - szczególnie włączone. SUV jest na miasto po prostu o niebo wygodniejszy od takiego M8 czy M5. Testowałem też ostatnie 911 S, nie porywa już tak jak poprzednie modele, ugrzecznione na maksa, a wsiadanie i wysiadanie z niego na codzień to mordęga. Cayenne Coupe Turbo, kosztuje krocie, a tylko ono da się porównać do X6M (tak dokładnie to Turbo S, ale na razie brak w ofercie) - no i w ogóle czy jest ktoś na świecie komu się Cayenne podoba z wyglądu? :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem. Dzisiaj czytałem info, ze piłkarze Realu wybierali sobie nowe Audi. Tylko 2 gosci wzieło wersje z benzyna. Wiekszosc wybrała diesle w Q7 i Q8. Aspekt finansowy nie gral tam żadnej roli. Chyba nie takie bez sensu sa te diesle...

 

Tylko oni pewnie wszyscy wzięli SQ7/SQ8 z 8 cylindrowymi dieslami, czyli topowe wersje - w Audi nie ma chyba żadnej fajnej benzyny obecnie bo wciąż nie radzą sobie z nowymi normami, więc w zasadzie to nie mieli wyboru ;).

Edytowane przez BigCactus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.