Skocz do zawartości

Co spieprzyli w G05.


lamer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1. Bardzo mi brakuje przycisku "SYNC" dla klimatyzacji/wentylacji. Trzeba wchodzić do Menu. Dzieciaki ciagle ustawiają jakieś głupoty - często muszę używać tej funkcji.

2. Małe wyloty nawiewów z przodu == ciągły szum wentylatorów. Masakra. To chyba najwieksza wada/konstrukcyjny knot.

Edytowane przez Miki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Bardzo mi brakuje przycisku "SYNC" dla klimatyzacji/wentylacji. Trzeba wchodzić do Menu. Dzieciaki ciagle ustawiają jakieś głupoty - często muszę używać tej funkcji.

2. Małe wyloty nawiewów z przodu == ciągły szum wentylatorów. Masakra. To chyba najwieksza wada/konstrukcyjny knot.

 

Ad1. Możesz sync ustawić/zapamiętać na przycisku numerycznym. Działa to Włącz/wyłącz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary powinny miec mozliwosc konfiguracji jak wirtualny kokpit w Audi - w SQ7 bylem nim zachwycony , przydalaby sie mozliwosc przelaczania na male wskazniki/duza nawigacja lub inne info , duzy centralny sportowy obrotomierz , duze wskazniki/bez nawigacji itd.

Mysle ze BMW wogole nie wykorzystuje potencjalu jaki maja takie wirtualne wyswietlacze.

Smutek ze w szmelcwagenopochodnym Audi potrafia zrobic to lepiej i to 3 lata wczesniej ...


845400bdf14f469bmed.jpg

97b398682ce3c699med.jpgj

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Zegary powinny miec mozliwosc konfiguracji jak wirtualny kokpit w Audi - w SQ7 bylem nim zachwycony , przydalaby sie mozliwosc przelaczania na male wskazniki/duza nawigacja lub inne info , duzy centralny sportowy obrotomierz , duze wskazniki/bez nawigacji itd.

Mysle ze BMW wogole nie wykorzystuje potencjalu jaki maja takie wirtualne wyswietlacze.

Smutek ze w szmelcwagenopochodnym Audi potrafia zrobic to lepiej i to 3 lata wczesniej ...


845400bdf14f469bmed.jpg

97b398682ce3c699med.jpgj

 

Nie od wczoraj BMW jest zapóźnione jeśli chodzi o systemy i oprogramowanie. Kiedyś mi to argumentowali, że BMW dbając o wysoką jakość i niezawodność długo testuje by mieć 100% pewność że nie wypuści bubla na rynek tylko sprawdzone rozwiązania. Blablablaaa. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Bardzo mi brakuje przycisku "SYNC" dla klimatyzacji/wentylacji. Trzeba wchodzić do Menu. Dzieciaki ciagle ustawiają jakieś głupoty - często muszę używać tej funkcji.

2. Małe wyloty nawiewów z przodu == ciągły szum wentylatorów. Masakra. To chyba najwieksza wada/konstrukcyjny knot.

 

Zgadzam się. Wentylacja gorsza niż w jakimkolwiek innym samochodzie. Ciągły szum i uczucie duszności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Porozmawiamy Panowie w lecie, podczas upałów. Aby było chłodno we wnętrzu - szum nie do zniesienia. Gdy ustawisz wentylatory na bezszumowe obroty - gorąco. Wybieraliśmy wyjście pośrednie - szumiało (do zniesienia) ale było za ciepło w środku. Nie mówię oczywiście o sytuacji bezpośrednio po wejściu do nagrzanego auta ale po dłuższym czasie. Mega kicha!!! Design (czyt. małe kratki nawiewów) był ważniejszy od cech użytkowych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porozmawiamy Panowie w lecie, podczas upałów. Aby było chłodno we wnętrzu - szum nie do zniesienia. Gdy ustawisz wentylatory na bezszumowe obroty - gorąco. Wybieraliśmy wyjście pośrednie - szumiało (do zniesienia) ale było za ciepło w środku. Nie mówię oczywiście o sytuacji bezpośrednio po wejściu do nagrzanego auta ale po dłuższym czasie. Mega kicha!!! Design (czyt. małe kratki nawiewów) był ważniejszy od cech użytkowych.

 

Nie można zrobić głośniej "radia"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porozmawiamy Panowie w lecie, podczas upałów. Aby było chłodno we wnętrzu - szum nie do zniesienia. Gdy ustawisz wentylatory na bezszumowe obroty - gorąco. Wybieraliśmy wyjście pośrednie - szumiało (do zniesienia) ale było za ciepło w środku. Nie mówię oczywiście o sytuacji bezpośrednio po wejściu do nagrzanego auta ale po dłuższym czasie. Mega kicha!!! Design (czyt. małe kratki nawiewów) był ważniejszy od cech użytkowych.

 

Nie można zrobić głośniej "radia"?

 

Oczywiście, ale trzeba zrobić na tyle głośno ,że ciężko się rozmawia. Trochę Fiat 126p się przypomina :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porozmawiamy Panowie w lecie, podczas upałów. Aby było chłodno we wnętrzu - szum nie do zniesienia. Gdy ustawisz wentylatory na bezszumowe obroty - gorąco. Wybieraliśmy wyjście pośrednie - szumiało (do zniesienia) ale było za ciepło w środku. Nie mówię oczywiście o sytuacji bezpośrednio po wejściu do nagrzanego auta ale po dłuższym czasie. Mega kicha!!! Design (czyt. małe kratki nawiewów) był ważniejszy od cech użytkowych.

 

Nie można zrobić głośniej "radia"?

 

Oczywiście, ale trzeba zrobić na tyle głośno ,że ciężko się rozmawia. Trochę Fiat 126p się przypomina :mrgreen:

 

Cofamy kalendarze i jesteśmy znowu piękni, i młodzi!!! :8)


Trochę mnie wystraszyliście z tymi nawiewami. Zobaczymy jak będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku rzeczywiście byłem zdziwiony intensywnością pracy klimy, ale opcje w menu pozwalają dostosować intensywność pod siebie. Aktualnie mam tak (w lecie), że po początkowym zbiciu temperatury klima kompletnie mi nie przeszkadza - mam 4 strefową.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku rzeczywiście byłem zdziwiony intensywnością pracy klimy, ale opcje w menu pozwalają dostosować intensywność pod siebie. Aktualnie mam tak (w lecie), że po początkowym zbiciu temperatury klima kompletnie mi nie przeszkadza - mam 4 strefową.

pytanie, czy 4 strefy wlasnie nie pomagaja w tej kwestii ze wzgledu na dodatkowe wywiewy na slupku B...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to i kwestia 4 stref bo i ja nie narzekam na działanie klimy.

 

Ja mam 5 stref klimy, piąta dla 3-go rzędu siedzeń. Mam też szklany dach. Próby zabawy ustawieniami niewiele dały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak jak u Michael1916 wszystko ok. z klima , jest komfortowo i wydajnie.

Głośniejsza praca nawiewu jest zawsze w ustawieniu AUTO , wtedy wiekszzosc powietrza trafia do środkowych kratek na desce rozdzielczej. Ja mam zawsze ustawiony rozdział manualnie na nogi , na kratki i na szybę jednocześnie.

Teraz jeszcze dodatkowo cieszy mnie super wydajna praca ogrzewania postojowego.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja szukam info a Ty chyba masz wszystko w tym aucie heh

O ogrzewanie postojowe mi chodzi - moja żona naciska bo g31 parkuje w garażu ale mówi ze x5 nie będzie. Rano, zimno, dzieci etc...ja sensu nie widzę ale ona jakoś tak :)

Warto ? Jak działa ? Mnie trochę odstrasza ten wielki kluczyk który mi pol kieszeni zajmie a chyba musi być wtedy w zestawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja szukam info a Ty chyba masz wszystko w tym aucie heh

O ogrzewanie postojowe mi chodzi - moja żona naciska bo g31 parkuje w garażu ale mówi ze x5 nie będzie. Rano, zimno, dzieci etc...ja sensu nie widzę ale ona jakoś tak :)

Warto ? Jak działa ? Mnie trochę odstrasza ten wielki kluczyk który mi pol kieszeni zajmie a chyba musi być wtedy w zestawie.

 

nie musisz używać tego kluczyka - możesz nosić drugi "tradycyjny", a ogrzewanie uruchamiać z aplikacji.

namiętnie używam już od kiedy zrobiło się chłodniej i jest to jeden z najbardziej cieszących mnie dodatków:)


może ktoś z Was wie czy z ogrzewaniem postojowym może jednocześnie uruchamiać się ogrzewanie foteli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.