Skocz do zawartości

Gdzie / Jak / I inne pytania odnośnie G05


BigCactus

Rekomendowane odpowiedzi

Mieliście problem z kalibracją poziomu paliwa i zasięgu? Dzieją się cuda typu - ruszam do sklepu 10 kilometrów, pokazuje 41 litrów i 540 km, wracam i jest 37 l i 460 km, ruszam kolejny raz to pokazuje 40 litrów i 510 km. Coś w tym stylu. :D W serii 4 i w X1 nie było z tym problemu nigdy, tutaj po 600 kilometrach nadal to występuje. Może to wynikać z tego, że auto było tankowane dwa razy, ale nie do pełna i jakiś czujnik wariuje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 128
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Narazie tego nie ruszam, cieszę się tym co dobre. Może z czasem się z kalibruje, a jak nie to wtedy pojadę na kawę do serwisu. :D :cool2:


Z COVIDowych nudów obserwuje cennik i zauważyłem, że zmienili ceny na modele 2021. 25d i 40d +2k, ciekawie to wygląda 43k różnicy pomiędzy 25 a 30d i 28k pomiędzy 30d a 40d. Do teraz 40d był okazją, obecnie brałbym zmodyfikowane 30d. :cool2: Jestem ciekawy jak to będzie jeździło po mild hybrid, jakby nie patrzeć, ogromna rewolucja w BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój konfig ( już stary 30d :? ) był w cenie 459 tysi, nowy 30d 286 KM byłby za 447 tysi. Ech... ale znowu bym musiał czekać na niego. W sumie 6,5s "stary" 30d i 6,1s nowy 30d to nie aż taka duża różnica. :wink:

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nie telefonem tylko urządzeniem Dragy które jest porównywalne dokładnością do racelogic. Telefon tylko pokazuje wyniki.

Ale.. testuje wersje na rosyjski rynek która ze względów podatkowych ma 249 KM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój konfig ( już stary 30d :? ) był w cenie 459 tysi, nowy 30d 286 KM byłby za 447 tysi. Ech... ale znowu bym musiał czekać na niego. W sumie 6,5s "stary" 30d i 6,1s nowy 30d to nie aż taka duża różnica. :wink:

 

Według mnie spora jak na to samo oznaczenie, ale bardziej mnie ciekawi to co powyżej 100 km/h. Idąc tylko tropem liczb to pomiędzy 40d i M50d jest jeszcze mniejsza różnica. Jak będzie to się okaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Popatrz jak tu męczył się z uzyskaniem 6,5 s.... :D

 

U tego samego gościa X6 40i "męczyła się" się niemiłosiernie żeby uzyskać 5,5 sekundy. Ale chyba nie myślisz, że producent podaje liczbę, która użytkownik od tak uzyska na trybie comfort. Co widać na powyższym filmie. Od tego są tryby Sport, Sport +, sportowy tryb skrzyni, launch control. Więc jak staniesz na światłach i ruszysz na trybie Sport to faktycznie realne przyspieszenie może być o 0,2-0,3 sekundy gorsze. Do tego raczej nie wozimy pustego auta i określonej ilości paliwa tak jak to jest w testach.


BMW pod tym względem jest bardzo dokładne. Co powiesz na to, że Jaguar F-Pace 25t według katalogu powinien przyspieszać w 7 sekund, a niektóre testy pokazują, że ciężko złamać 8 sekund? :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Tak zgadzam się , ale skoro X5 przeznaczone na rynek rosyjski z silnikiem 30d o mocy 249 koni w papierach ma 6,5 sekundy do setki a nasze 265 identycznie to na logikę ich jest mocniejsze lub nasze słabsze...Poza tym BMW swego czasu niekoniecznie trzymało parametry silnika jakie deklarowało...nieprawdaż... :nienie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Tak zgadzam się , ale skoro X5 przeznaczone na rynek rosyjski z silnikiem 30d o mocy 249 koni w papierach ma 6,5 sekundy do setki a nasze 265 identycznie to na logikę ich jest mocniejsze lub nasze słabsze...Poza tym BMW swego czasu niekoniecznie trzymało parametry silnika jakie deklarowało...nieprawdaż... :nienie:

 

625b64871ac6fe6emed.jpg


I się wyjaśniło :cool2: Wychodzi na to, że jedzie szybciej. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Czy ktoś ma, korzyta i poleca Ambient Air oraz Pilot do bramy przy lusterku ?

Pilot współpracuje bez problemu z bramami Wiśniowski ?

 

Mam Wiśniowski i ogarnelem temat.

Trzeba kupić modol i pilot są na allegro koszt około 150zl

I podłączyć do bramy w miejscu np przycisku ręcznego otwierania bramy. Jak coś pisz na pruv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem pilot w poprzednim i nie współpracował z niczym. Gdzieś na tym forum g05 była ten temat już i było tam bardziej technicznie wyjaśnione dlaczego tak jest i z czym to działa.

Możesz podesłać link do tego tematu ? Wrzuciłem w wyszukiwarkę ale nie znalazłem.

 

Czy ktoś ma, korzyta i poleca Ambient Air oraz Pilot do bramy przy lusterku ?

Pilot współpracuje bez problemu z bramami Wiśniowski ?

 

Mam Wiśniowski i ogarnelem temat.

Trzeba kupić modol i pilot są na allegro koszt około 150zl

I podłączyć do bramy w miejscu np przycisku ręcznego otwierania bramy. Jak coś pisz na pruv

Napisałem priv :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pierwsza strona tego wątku...

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=224&t=352484#p2560149


Trzeba kupić odbiornik Proxima zgodny z home link i podpiąć pod posiadany automat do bramy (pod zasilanie i złącze pp).


Nowy Home Link potrafi "udawać" niektóre piloty zmiennokodowe i można go po prostu wczytać do pamięci automatu.


Lista kompatybilności systemu HomeLink:

https://homelink.com/assets/downloads/homelink_ukenglish.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.