Skocz do zawartości

Pierwsze usterki i awarie G05.


lamer

Rekomendowane odpowiedzi

no to poproś dealera, żeby ci wycenił przegląd olejowy i ten "duży" i zobaczysz ile by cie to kosztowało. Ten bazowy pakiet jest raczej opłącalny, ale dużo zależy od tego, jakie masz rabaty na części

 

No właśnie ile to kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem olejowy w Inchcape tydzień temu między interwałami.

Olej (10.5) bo v8,filtr i ogólny przegląd. 990zl.

Chyba 20% na robociznę i 15%na części w ramach promocji na przeglądy miedzyinterwalowe.

 

To cena nie jest jakaś odstraszająca zwłaszcza przy takiej objętości oleju.


Podajcie ile płaciliście za jakiś większy przegląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet przeglądów podstawowych wychodzi drożej niż płacenie samemu za każdy przegląd. Sam mam go w swoim x6, bo dodali za darmo ale gdybym miał sam kupić to bym nie wykupił. Teraz robiłem po 5 tys km przegląd i wymiana oleju z filtrami w aso 583 zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tylko, że przeglądy to nie sama wymiana oleju. Dochodzą filtry pyłkowe, powietrza, paliwa, płyn hamulcowy, w benzynie świece.

Myślę, że przez 100kkm przeglądy wyjdą drożej niż w pakiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed zamianą decyzji na x6 mialem zamowioną x5 bez pakietu serwisowego i wycenione poszczegolne przeglądy i wyszły one bez rabatów taniej niż pakiet serwisowy do 100k. Jeśli sami będziemy dostarczać części to już w ogole wyjdzie dużo taniej. Mam takie swoje spostrzezenia po kilku bmw bez pakietu i z pakietem - lepiej zawsze podchodzą do klienta jak płaciłem wszystko z własnej kieszeni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś będzie potrzebował


Pakiet BMW Service Inclusive – zakres usług:

Zakres prac serwisowych

• wymiana i uzupełnienie oleju silnikowego

• kontrola pojazdu i przegląd standardowy

• serwis/wymiana filtra powietrza

• serwis/wymiana filtra paliwa

• serwis/wymiana mikrofiltra

• serwis/wymiana świec zapłonowych

• serwis/wymiana płynu hamulcowego



Pakiet BMW Service Inclusive Plus – zakres usług:

Zakres prac serwisowych

• wymiana i uzupełnienie oleju silnikowego

• kontrola pojazdu i przegląd standardowy

• serwis/wymiana filtra powietrza

• serwis/wymiana filtra paliwa

• serwis/wymiana mikrofiltra

• serwis/wymiana świec zapłonowych

• serwis/wymiana płynu hamulcowego



Wymiana części eksploatacyjnych

• wymiana przednich/tylnych klocków hamulcowych

• wymiana przednich/tylnych tarcz hamulcowych

• wymiana sprzęgła normalne zużycie

• wymiana piór wycieraczek (w ramach wymiany oleju silnikowego)



Pakiet Naprawczy BMW (BMW Repair Inclusive) – zakres usług:

• Prawo do usuwania usterek, które wystepują w samochodzie po dacie zakończenia standardowej gwarancji.

Pakiet Naprawczy BMW nie obejmuje normalnego zużycia podzespołów pojazdu związanych ze starzeniem się pojazdu oraz jego przebiegiem, takich jak:

– Uszkodzeń lakieru, osłon, paneli, elementów szklanych oraz korozji powierzchniowej takich elementów jak układ wydechowy, elementy zawieszenia, układu hamulcowego itp.

– Wytarcia, odkształcenia, naturalnego odbarwienia, zmiany faktury tapicerki i elementów wewnętrznego wyposażenia samochodu itp.,

– Normalnego zużycia akumulatorów rozruchowych,

– Głośności (np. zmniejszenie komfortu poprzez wiatr, piski i grzechotanie), która nie jest spowodowana bezpośrednio uszkodzoną częścią,

– Opon oraz wyważania i uszkodzeń kół,

– Występowania nieprzyjemnych zapachów, Pakiet Naprawczy BMW nie obejmuje również:

– Naprawy uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania pojazdu w sposób niezgodny z Instrukcją Obsługi pojazdu oraz wypadków losowych (kolizje drogowe, pożar, kradzież, włamanie, itp.) oraz uszkodzeń za które odpowiedzialny jest użytkownik pojazdu (np. uszkodzenia silnika z powodu braku oleju, usterek spowodowanych niewłaściwym paliwem oraz zanieczyszczeniami w układzie paliwa oraz uczestnictwa w wyścigach),

– Kosztów standardowej obsługi przeprowadzanej przez Dealera BMW, czynności regulacyjnych i programowania sterowników wykonywanych zgodnie z Systemem Przeglądów Technicznych producenta pojazdu, jak również kosztów materiałów eksploatacyjnych,

– Naprawy akcesoriów niezamontowanych fabrycznie.



Klient nabywając Pakiet Naprawczy BMW uzyskuje prawo do określonych napraw objętych pakietem wyłącznie w okresie po wygaśnięciu gwarancji udzielonej na pojazd. Pakiet nie przewiduje wymiany pojazdu na nowy. Warunki świadczenia usług BMW Mobile Care, wszystkie warunki gwarancji i rękojmi (w tym wyłączenia gwarancji i rękojmi) uzgodnione w momencie nabycia pojazdu pozostają niezmienione do końca okresu ich ważności. Pakiet Repair Inclusive określany jako Pakiet Naprawczy BMW nie jest gwarancją w rozumieniu kodeksu cywilnego


Warunkiem jest prawidłowa eksploatacja pojazdu oraz przestrzeganie wskazywanych w pojeździe terminów przeglądów oraz przeprowadzanie prac serwisowych zgodnie ze specyfikacją producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Chwalilem X5 G05 za wiele spraw ( komfort, wykonczenie, prowadzenie itd) az nadszedł czas na poważną krytyke. Moj egzemplarz jest, wydaje mi sie, wyjatkowo problematyczny. Działania serwisow BMW rowniez bardzo slabe, wsparcia żadnego.

Zaczne po kolei. Zaraz po kupnie okazało sie że zegary nie działaja prawidłowo nie wyświetlając żadnych informacji po prawej ich stronie. Decyzja wymiana zegarow. Realizacja - 9 dni w serwisie gdzie nie potrafiono nowych zegarow zakodowac i ostatecznie wykonane zostało to zdalnie z Niemiec. 9 dni bez samochodu zastepczego. Polecono mi zadzwonić do assistance, powiedziec ze nie dojechałem do serwisu a na 3 dni otrzymam samochod do jazdy. Bez komentarza!

Pierwszy przeglad (19000km) wymiana wahaczy przod ( uszkodzone oslony, wyciek smaru, stukanie na nieriwnosciach). Zgłoszony problem polegajacy na tym że rano zanim wszystko sie rozrusza przy zawracaniu koła "przeskakuja" po asfalcie czemu towarzyszy hałas i wstrzasy. Nic z tym nie zrobiono a doradzono zakup innego rozmiaru kół. Bez komentarza!. Problem wystepuje do dzis. W tak zwanym miedzyczasie regularne problemy z oprogramiwaniem tj przegrzewajacym sie telefonem podczas ładowania indukcyjnego i inne zawiechy rożnych funkcji. Przeglad nr 2 wymiana drążka kierowniczego ( 37000km). Po naprawie nastepnego dnia wyjechalem w trase i okazalo sie ze geometrie zawieszenia ustawiono tak ze kierownica nie stała rowno przy jezdzie na wprost. Ponowna wizyta w serwisie, ponowna geometria.. Nastepnego dnia wyjazd nad morze. Samochod nie dojechał na miejsce. W okolicach trojmiasta zapalily sie kontrolki ładowania akumulatora, przegranie silnika itd i trzeba było zrobic szybki stop. Samochod laweta do serwisu i tym razem zastepczy bo byl z assistance. Okazało sie ze rozpadło sie koło pasowe! Rozpadło po 39000km! Bez komentarza mysle rowniez to pozostawie.

Nie ma nadal Android Auto, nie moge zakodowac klucza po zmianie telefonu. Czekam na pomoc centrali BMW juz 3 tygodnie bo serwis sie poddał. W aplikacji BMW Connected straszą koniecznoscią zakupu/odnowienia subskrypcji RTTI, Digital Key mimo ze kupiłem pakiet connected proff za 2500zl i miało byc na 3 lata wraz z Android Auto niebawem. To niebawem trwa juz 1,5 roku. Nie chce mi sie relacjonawac innych pomniejszych problemow, rozmow z ASO - mysłe, że opisana rzeczywistość już wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który serwis jest tak uczynny? Widzę, że też jesteś z Warszawy to może się ustrzege.

Co do reszty to faktycznie chyba masz pechowy egzemplarz, chociaż ja po 9k km póki co dopiero a wymiana akumulatora na starcie i po 2k dopinanie tylnego mostu bo nie dopięty przy produkcji i były wycieki oleju na dyferencjał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwalilem X5 G05 za wiele spraw ( komfort, wykonczenie, prowadzenie itd) az nadszedł czas na poważną krytyke. Moj egzemplarz jest, wydaje mi sie, wyjatkowo problematyczny. Działania serwisow BMW rowniez bardzo slabe, wsparcia żadnego...

 

Masakra - rzeczywiście serwis wyglada na bandę amatorów.


Ja mam super doradcę we Wrocławiu, któremu się przede wszystkim chce i zazwyczaj pomaga mi w przypadku moich idiotycznych’ pytań ;). Do tego własna inwencja - przykładowo po ostatnim przeglądzie umówiono mnie dodatkowo na inny dzień aby zdjąć osłonę silnika, bo mistrzowi wydawało się, ze widzi delikatne pocenie. Zapobieganie, a nie czekanie na awarie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Który serwis jest tak uczynny? Widzę, że też jesteś z Warszawy to może się ustrzege.

Co do reszty to faktycznie chyba masz pechowy egzemplarz, chociaż ja po 9k km póki co dopiero a wymiana akumulatora na starcie i po 2k dopinanie tylnego mostu bo nie dopięty przy produkcji i były wycieki oleju na dyferencjał :)

 

Najpierw Fus z wymiana zegarow a potem Inchcape z reszta pomysłow i "wsparciem".

Najnowsza awaria w trasie to Zdunek Gdynia. Wmawiano mi, ze na pewno nie mam co liczyc na transport laweta samochodu po naprawie co okazało sie bzdura. Nie przeslali raportu z naprawy do Assistance BMW, generalnie zero pomocy tylko wprowadzanie w bład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Nie wpadła ci tam moneta?

 

Nic nie wpadło, gniazda z przodu nie działają. Identyczna historia jest w aucie żony G01. Taka sytuacja :?

 

Też tak miałem, dwa gniazda nie działały w dniu odbioru samochodu. Musi być odpowiednia ładowarka. Serwis mi sprawdził na org ładowarce BMW do zapalniczki i działa. Teraz ładuje tel bezpośrednio z USB-C w podłokietniku. Ma ktoś sprawdzone ładowarki indukcyjne, aby wpiąć do USB-c w podłokietniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Też tak miałem, dwa gniazda nie działały w dniu odbioru samochodu. Musi być odpowiednia ładowarka. Serwis mi sprawdził na org ładowarce BMW do zapalniczki i działa. Teraz ładuje tel bezpośrednio z USB-C w podłokietniku. Ma ktoś sprawdzone ładowarki indukcyjne, aby wpiąć do USB-c w podłokietniku?



Faktycznie, po włożeniu oryginalnej wtyczki z logo BMW do gniazda wszystko działa :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

CZY KTOŚ SIĘ Z TĄ SYTUACJĄ SPOTKAŁ?


Po oddaleniu się z kluczykiem (dostęp komfortowy) samochód blokuje drzwi i załącza alarm mimo pasażera siedzącego na przednim fotelu. Kiedy pasażer chce wyjść załącza się alarm. Wcześniej, na panelu kierowcy pali się czerwone światełko fotelu pasażera – przypominające o zapięciu pasów, a zatem pasażer nie jest ultra-lekki i samochód wie, że ktoś tam siedzi. Dzieje się to też kiedy w momencie oddalania się z kluczykiem pasażer się rusza i czujnik ruchu go powinien również wykrywać. Nie dzieje się kiedy pasy są zapięte.

W piątek będę w serwisie między innymi z tą sprawą – czy ktoś mógłby potwierdzić, że to normalnie nie występuje lub czy ktoś spotkał się z tą sytuacją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo i denerwuje mnie to. To chyba normalne... Można wyłączyć opcje zamykania przy oddalaniu się, wówczas nie będziesz miał tego problemu. Dodatkowo mój trąbi jak ja z kluczem się oddalę, a żona wyciąga dziecko przy włączonym silniku albo jak wracam do auta a kluczyk zostawiłem w środku żeby się nie zamknąl i nie zaczął wyć ;) tak źle i tak niedobrze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.