Skocz do zawartości

X5 LCI 2023


DanielKZ

Rekomendowane odpowiedzi

Ja chce 40i albo 4d- po dłuższym zastanowieniu w moim przypadku nie ma to znaczenia.


Myślicie, że bedzie taki moment, że bedzolie można zamówić jeszcze starą i już nową, czy robią "ciach", dzisiaj jest premiera i od dzisiaj tylko po lci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, jaki lament sie podnosl, kiedy BMW zaprezentowalo nowe lampny X7 / serii 7. Czytajac komentarze w necie moza byloby odniesc wrazenie, ze BMW nie sprzeda ani jednego samochodu. Z tego co wiem X7 LCI i seria 7 sprzedaja sie dobrze. To samo bedzie z X5 LCI - "krzykacze" bede biadolic, ze to nie tak, ze tamto nie tak... a wiekszosc i tak kupi nowe modele.

 

Tu nie chodzi o to, że nie sprzeda ani jednego samochodu, tylko o to, że idzie w kierunku który nie odpowiada większości użytkowników. Czyli coś jest nie nie tak. Miałem wcześniej G05, teraz F95, ale ekrany z wersji LCI mi nie odpowiadają i zamiast kupić kolejne X5 po zakończeniu leasingu za 1-2 lata pewnie albo poczekam na nowy model (pewnie '26) albo pójdę do konkurencji. I takich osób będzie pewnie więcej. Czy tyle, że BMW to poczuje - pewnie nie, ale zobacz jak popularne zrobiło się G05 w stosunku np. do Audi Q7/Q8, a sporo osób wybierało G05 właśnie dlatego, że nie chciało mieć ekranów dotykowych w Audi (a nowy model Q7 pojawi się już niedługo).

 

Ja chce 40i albo 4d- po dłuższym zastanowieniu w moim przypadku nie ma to znaczenia.


Myślicie, że bedzie taki moment, że bedzolie można zamówić jeszcze starą i już nową, czy robią "ciach", dzisiaj jest premiera i od dzisiaj tylko po lci?

 

Zamawiać pewnie nie będzie można już starej, ale za to pewnie w początkowej fazie będzie dużo aut na stocku z duuuużymi upustami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...."Tu nie chodzi o to, że nie sprzeda ani jednego samochodu, tylko o to, że idzie w kierunku który nie odpowiada większości użytkowników. Czyli coś jest nie nie tak. Miałem wcześniej G05, teraz F95, ale ekrany z wersji LCI mi nie odpowiadają i zamiast kupić kolejne X5 po zakończeniu leasingu za 1-2 lata pewnie albo poczekam na nowy model (pewnie '26) albo pójdę do konkurencji. I takich osób będzie pewnie więcej. Czy tyle, że BMW to poczuje - pewnie nie, ale zobacz jak popularne zrobiło się G05 w stosunku np. do Audi Q7/Q8, a sporo osób wybierało G05 właśnie dlatego, że nie chciało mieć ekranów dotykowych w Audi (a nowy model Q7 pojawi się już niedługo)...."



Jest dokładnie tak jak pisze kolega wyżej, sam jestem dobitnym przykładem... Miałem b. dobra ofertę na Q8, mogłem poczekać na X5 G05 LCI, a jednak zdecydowałem się na X5 Pre LCI bo moje preferencje są dla mnie najważniejsze i to ja mam mieć przyjemność z użytkowania auta, a nie naginać się do fanaberii i mód projektantów i księgowych.

Obiektywnie te nowe tablety w X5 są paskudne i kompletnie nie ergonomiczne, o lewarku nie wspomnę...Audi i VW rozwiązały to lepiej co nie zmienia faktu, że mi się to nie podoba.

Zmiany w X5 LCI na zewnątrz są kosmetyczne, ale w podstawowej wersji w mojej ocenie przód wygląda gorzej niż przed liftem. Zobaczymy jak będzie w M-pakiecie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wiekszosc zaglosuje portfelem. Zakładam, ze BMW zbankrutuje na podstawie tego co mówicie.


Załóżmy na chwilę, ze nie macie racji i BMW nie zbankrutuje...


Mała część stalych klientów obrazi się na BMW i przejdzie do konkurencji, aby... podotykac inne tablety.


Na forum słychać przeważnie niezadowolonych. Karawana idzie dalej.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak z nerkami, ze takie duze i klienci się odwrócą. I co? Nowa 7 i nery dalej ogromne:). Takie samo gadanie jak z nowymi swiatlami w 7 i x7, i tak sie beda sprzedawac. Mi tez te krzywe ekrany srednio lezą, ale wolalbym polift, zawsze troche swiezosci i auto troche bardziej zaawansowane technicznie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja tam "strzelam focha" na LCI i ...sam nie wiem co zrobić. Może po prostu dotrwać do następcy G05? Ale jeszcze nigdy w życiu nie jeździłem tak długo tym samym samochodem :duh:

A co do świateł 7/X7: Oglądając fotki w necie miałem odruch wymiotny. Ale ostatnio spotkałem wieczorem na parkingu przed marketem nową 7-kę i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Na żywo wygląda 3x lepiej. Ogólnie to mi pod RR czy Bentleya podchodzi w pozytywnym tego skojarzenia znaczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7-ka w ciemnym kolorze faktycznie wygląda lepiej bo wszystko się zlewa i nie wali po oczach rozwiązanie świateł przednich a la citroen c4 cactus :lol:


Generalnie bardzo dużo emocji budzi obecna zmiana pokoleniowa marki i to nie tylko wśród klientów.... Coś do czego się przyzwyczailiśmy przez lata odchodzi do lamusa, także trzeba będzie to pokochać jeśli nie możemy tego zmienić... A póki co pocieszę się jeszcze 3 lata przyciskami i lewarkiem w aucie :mrgreen:

Mam nadzieje, że nowy model X5 za 3 lata chociaż w jakimś stopni dopieści konserwatywnych fanów marki :8)


BTW. Ciekawe czy jest ktoś na forum komu obecne zmiany w 100% przypadły do gustu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jedyna zmiana jaka mi sie nie podoba to mocowanie ekranow. Nie mam nic przeciwko duzym ekranom, ale seria 7 ma ladniejsze mocowanie ekranow do deski. Wynika to pewnie z faktu, ze to nowy model vs. LCI dla X5 / X7. Pozostale kwestie, ktore tak denerwuja niektorych (brak lewarka zmiany biegow, brak pokretel, itp.) w ogole mnie nie interesuja.


Bardziej mnie interesuje fakt, ze 50e vs. 45e bedzie miala wiekszy zasieg na baterii, szybsze ladowanie, wieksza moc, najnowszy system asysty kierowania (bardzo istotny dla mnie).

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja akurat już dawno zapomniałem co to leasing X5 a i tak nie mogę się przekonać do LCI.

Problem mam też z X2 żony, które miało być zmienione na nowy model jak tylko będzie dostępny. Zobaczyła rendery nowej wersji i powiedziała, że na takie brzydactwo to ona się nie zgadza :evil:

Albo BMW zmierza w złym kierunku albo ja się za bardzo zestarzałem :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat już dawno zapomniałem co to leasing X5 a i tak nie mogę się przekonać do LCI.

Problem mam też z X2 żony, które miało być zmienione na nowy model jak tylko będzie dostępny. Zobaczyła rendery nowej wersji i powiedziała, że na takie brzydactwo to ona się nie zgadza :evil:

Albo BMW zmierza w złym kierunku albo ja się za bardzo zestarzałem :?:

 

To niestety Pesel ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowa śpiewka co 3 lata posiadaczy aktualnych wersji :D tymczasem jak im sie leasingi pokończa zakupią nowe i znowu będą chwalić do …. Kolejnego lci :D

 

Po dłuższym oczytywaniu się z forum, postanowiłem się w końcu przywitać ... przy okazji odpowiedzi na powyższe. Zamówiłem 45e.


U mnie LCI spowodowało przyśpieszenie decyzji o zmianie auta, właśnie ze względu na niekorzystną jak dla mnie tabletozę w środku. Rendery, zajawki filmów z sieci, podgląd na żywo w 3-ce. Tabletoza dyskwalifikuje LCI, więc albo uda się dostarczyć pre-LCI - na chwilę obecną przewidywany tydzień produkcji 8, czekam na usztywnienie - albo szukam czegoś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To też jest tak, że zawsze coś za coś, w nowszej hybrydzie będziesz miał sporo KM więcej i - co ważniejsze- większy zasięg na samym prądzie.


Wydaje mi się, że te tablety po 2 miesiącach przestaną razić. Ostatnio leciałem do Frankfurtu i dali mi w wypożyczalni nówkę A klasę z takimi tabletami, na początku się śmiałem, a na koniec dnia byłem miło zaskoczony.


Ktoś wcześniej wspomniał- to nie tylko te monitory, ale także cały szereg mniejszych zmian.


A obok zmiany mocy silników nie można przejść obojętnie.


Jak kupowałem swojego Allroada C7 to wyjeżdżający ekranik z deski to był szczyt lansu, teraz to się ze mnie śmieje szwagier, że już nie pamięta, że takie coś kiedyś było ;)


Technologia w naszych autach starzeje się szybciej niż buda, silnik etc. Niedługo kupując auto będziemy sprawdzać ile ma RAMu i jaki procesor ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To też jest tak, że zawsze coś za coś, w nowszej hybrydzie będziesz miał sporo KM więcej i - co ważniejsze- większy zasięg na samym prądzie.

 

Z zasięgiem to zobaczymy jak będzie w praktyce po pierwszych użytkownikach LCI. Co do samej mocy, aktualnie auto ma ich i tak aż za dużo jak na potrzeby większości z nas - mówię o codziennym użytkowaniu, a nie wyciskaniu setnych sekunty z LC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie ma na co czekać. Bateria o większej pojemności i wieksza moc jest potwierdzona. Wieszka moc będzie przypadała tylko na silnik elektryczny. To dla tych którzy jazda duzobtylko ma elektryku (ja) może mieć znaczenie.

 

To też jest tak, że zawsze coś a coś, w nowszej hybrydzie będziesz miał sporo KM więcej i - co ważniejsze- większy zasięg na samym prądzie.

 

Z zasięgiem to zobaczymy jak będzie w praktyce po pierwszych użytkownikach LCI. Co do samej mocy, aktualnie auto ma ich i tak aż za dużo jak na potrzeby większości z nas - mówię o codziennym użytkowaniu, a nie wyciskaniu setnych sekunty z LC.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To też jest tak, że zawsze coś za coś, w nowszej hybrydzie będziesz miał sporo KM więcej i - co ważniejsze- większy zasięg na samym prądzie.

 

Z zasięgiem to zobaczymy jak będzie w praktyce po pierwszych użytkownikach LCI. Co do samej mocy, aktualnie auto ma ich i tak aż za dużo jak na potrzeby większości z nas - mówię o codziennym użytkowaniu, a nie wyciskaniu setnych sekunty z LC.

 

Swoje się zawsze uzasadni:). Ja tam już bym czekał na lci z tą hybrydą. Mocy nigdy nie za dużo :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie ma sensu bić piany i udowadniać zasadności swojej decyzji i opinii. Każdy ma swoje preferencje, wymagania, poczucie estetyki i na tej podstawie podejmuje decyzje słuszną dla niego samego. Na forum po prostu je wyrażamy, bo do tego jest...

Z tego co widzę to jak na razie LCI nie porwał tłumów, wręcz przeciwnie...


Można odwrócić kota ogonem i powiedzieć, że zwolennicy hybrydy przymykają oko na niekorzystne zmiany we wnętrzu i praktycznie zerowe zmiany w zewnętrzu kosztem kilku km większego zasięgu na baterii i tym bronią LCI jakie to ładne i nowoczesne, a wszyscy którzy myślą inaczej uzasadniają swoje :mad2: Nic bardziej mylnego :nienie:


Jeszcze wyjdzie Wam bokiem ta nowoczesność jak będziecie chcieli szybko włączyć grzanie fotela, ustawić go, czy zmienić temperaturę nawiewu. O innych funkcjach nie wspomnę.... Zaczniecie się irytować, że nie da się ustawić kiery tak żeby nie przysłaniała części informacji na pulpicie, a po zgaszeniu auta w środku jest nudno jak u cioci na imieninach. Grafika zegarów też jest paskudna i nie można jej spersonalizować :evil: Pojeździłem trochę X7 po liftingu więc wiem o czym piszę...

Szkoda, że BMW zdecydowało się na takie rozwiązania bo przez to straci jakaś część klientów, a szkoda bo technicznie nie mam żadnych zastrzeżeń, auto jeździ genialnie !!!


BTW Prawda jest taka, że dopiero radykalne zmiany technologiczne zajdą za 2-3 lata jak wejdzie nowy model X5, lci to marketing i pudrowanie noska, dlatego wybieram normalność i radość z jazdy oraz przyjemność przebywania w środku. Nie mam zamiaru się wku... i zmuszać do czegoś co kompletnie mi nie leży...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.