Skocz do zawartości

swap silnika m10 z gażnika na wtrysk


oldstyle

Rekomendowane odpowiedzi

Jest problem z odpalaniem po swapie na zimnym silniku . Wszystko podłączone /oprócz sterowania , przekaźnik pompy benz. został podłączony bezpośrednio pod plus na akumulatorze ,tak słyszałem że można ale do końca nie wiem ,jest to tylko wersja robocza, aby odpalił w planach było podłączenie go po stacyjkę . Teraz jest taka sytuacja że odpala na zimnym po 15 min. -kręcę rozrusznikiem około 5 sek. i przerwa około min. i tak w kółko po jakiś 9 min. odpala na sekundę i gaśnie ,przerwa 1 minuta i odpala na 2 sek. przerwa minutowa i odpala na 3 sek. i tak dalej ,aż po 15 min.odpala i chodzi na 2 ,3,4 cylindrach /w tym czasie nie dodaję gazu ,ponieważ od razu gaśnie po 18 min. jest ok mogę dawać gazu i chodzi równo ,po wyłączeniu go na ciepłym silniku ,odpala od razu bez problemów . podpowiem że nie jest podłączona sonda ,na razie leży na kolektorze wylotowym ,no i nie ma przekaźnika pomy paliwa ,czy to może być przyczyną ? Silnik wcześniej był w e30 i odpalał bez problemów .

Sezon się zaczyna i proszę o radę .Dziękuje z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.