Skocz do zawartości

PROŚBA WYCENY E30 TYLKO 15 TYŚ KILOMETRÓW


NITRO 5000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno zakupilem bmw e30 z 1989r. Od pierwszego własciciela z niemiec. Auto ma tylko 15040km.

 

W samochodzie jest do pomalowania jeden tylny blotnik była rysa i dziadek zamolował ją zwyklym spreyem, i jest mała dziurka w progu. Mierzylem caly samochod miernikiem lakieru jest oryginal.

 

Posiadam dokumenty na ten przebieg, w serwisie niebyl ani razu, ale wyciagi z dekry go potwierdzaja.

 

Srodek jak nowy bez ryski, utrzymany perfekcyjnie, silnik w idealnym stanie

 

PYTANIE: Jaka jest wartość tego auta. (chcialbym go sprzedac) tel 500 409 382

Jaka bedzie wartosc za piec, dziesiec ipietnascie lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pare zdjec na tablecie, ktore zrobilem u wlasciciela na podworku.

 

A sama bawaria przyjedzie na nastepny tydzien do polski lawetą. Dla zaiteresowanych kupnem moge przeslac zdjecia na e-mail. Auto jeszcze pachnie nowoscia, doskonaly egzleplarz do stworzenia idealu, mam briefy wiec nietrzeba auta rejestrowac natychmiast, wiec problem i oc i przegladami z glowy. Wydaje mi sie ze to dobra inwestycja na przyszlosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Podstawowe informacje do takiej wyceny:

1-stan ogólny mechaniczny (ma być super wg Twojej relacji)

2-oryginalność stanu blacharskiego (także ok)

3-wyposażenie (mniejsze znaczenie przy takim stanie licznika)

4-wersja silnikowa (bardzo duże znaczenie)

5-dokumentacja oryginalna (jest)

6-dokumentacja przebiegu

7-jeśli zamierzasz naprawić szkody przed sprzedażą auta, to musisz wykonać dokumentację fotograficzną przed i z prac.

 

Zdjęcia dodajemy w ten sposób:

www.link_do_zdj%C4%99cia.co%C5%9Btam

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam samochod bedzie dopiero w poniedzialek w polsce, wiec dokladniej mu sie przyjrze, za pierwszym razem ogladalem go 5 min. byl piatek i podczas powrotu do polski caly czas mi siedzial w glowie, wiec w niedziele w nocy wsiadlem po bmw a na miejscu byla tylko kasa i briefy ( bez ogladania sprawdzania....)

 

Z tego co mierzylem to jest w oryginale, ale chyba bedzienwymagal drobnej ingerencji lakiernika, tylny blotnik do polowy jest

pomalowany przez wlasciciela jakims czarnym sprayem.

 

Mechanicznie niemam pojecia jak jezdzi bo nia jeszcze niejezdzilem i chyba duzo niebede jezdzil :D, ostatni przeglad ma w 2010r przy przebiegu5.500km i odrazu dolaczony jest rachunek za naprawe koncowek, klockow skorodowanych przewodow, wszystko na kwote 950€. Ale jak cos bedzie nie tak to mozna wymienic na oryginaly. Przegladalem cennik aso, niesa ceny az tak wygurowane

 

Z wyposazenia niestety nie ma nic bez wk, bez centralnego, golasek. Jest el lusterko iel wysuwana antena. Radio nieoryginalne. Silnik 1.6 73 kW.

 

Przegladajac allegro znalazlem jedna z przebiegiem 90tys, za kwote 15tys i to byla chyba licytacja. A takich w super stanie, "idealne" z odnowionym lakierem( przez goscia co bierze 200zl za caly boczek) jest na allegro duzo i grubo powyzej dychy, i dalej nikt nieodpowiedzial na moje pytanie........

Edytowane przez NITRO 5000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 5500 km skonczyły się klocki i wytłukły sie końcówki na niemieckich autobanach ? Zresztą nie ważne ,jeśli faktycznie masz takiego rarytasa o jakim piszesz to możesz go wycenić na 25 000-30 000PLN .Ale tu się zaczyna problem bo po mimo ze auto może być tyle warte to czy w PL znajdzie sie klient co zapłaci za 316 takie pienądze, wątpie. Mam znajomego który pracuje w ASO VW .Odkupił on od jednego z klientów (pierwszy właściciel) Golfa też 89r kupiony jeszcze w Pewexsie serwisowany do końca ,zero rdzy po prostu zero a kolor biały .Poprostu jak by się czas dla tego auta zatrzymał.Na początku wystawił samochód za 15 000 PLN .Ale po paru miesiacach ostatecznie sprzedał go za 7 tyś (jakieś dwa miesiące temu)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolcki i tarcze polecialy za starości (może okładziny sie poprzyklejały), przewody korozja wszystko jest opisane w przeglądach technicznych i oczywiście rachunki. Nawet wymieniany był katalizator na oryginalny z BMW.

 

Fajnie by było wziąść 20 tyś za bmw, ale zdaje sobie sprawe ze to nierealne przynajmniej nie teraz. Może na 20 lat bedzie więcej :D. Handluje samochodami i trochę jeżdze po polsce i niemczech, widuje niezłe klasyki i fajne auta do odrestaurowania ( bmw e30 kabrio m pakiet nowy dach, za 500E, golf II 18tyśkm za 1000E, peugeot 205 GTI, opel rekord zero rdzy!!! za 300E...) mógłbym wszystkie kupić ale gdzie to trzymać ? Zaletą aut z niemiec jest ich stan techniczny, brak korozji nietakiej jak w polsce, takich samochodów nietrzeba rejestrować.

Nieraz mi sie śni po nocach że mam duży hangar i małe muzeum, a gdy przyjdzie starość samochody odsprzedaje jak braknie renty :D (pewna inwestycja?). I chyba z bmw zrobie tak samo, powoli bede je odrestaurowywał i będziemy widywać się na zlotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w sumie 2 elementy do malowania. A odrestaurowanie mam na myśli doprowadzenie auta do salonowego stanu.

Wczoraj rano wróciłem z niemiec, i bardzo dokładnie obejrzałem auto wady:

-słaby tylny amortyzator i sprzężyny, siedzi z tyłu na prawej stronie

-... w sumie nie ma tego dużo. Środek perfekcja tylko trzeba dokupić oryginalne dywany i radio.

 

Z zewnątrz poza malowaniem, powymieniać znaczki (chyba standard), założyć alu z nowymi oponami. Zapas oryginał,tylko dokupiłem za 1 E zestaw kluczy do schowka.

 

Pod fotelem znalazłem książki z intrukcji i jeszcze jakieś papiery wszystko w oryginalnym opakowaniu.

 

Dużo do pracy niema ale niestety brakuje mi czasu, podejrzewam ze na wiosne bedzie w "BMW Trends",

 

Temat uważam za zamknięty, z braku odpowiedniego zainteresowania kupnem, auto zostawiam w domu "na pokaz".

Jutro dodam pare fotek samochodu.

 

PS. Gdyby ktoś chciał sprowadzić jakiegoś klasyka z Niemiec to dzwonić, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.