Skocz do zawartości

G20 330i RWD Alpinweiss - Randall (zima str.20)


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

Randall,


1. Czy plastik na desce rozdzielczej jest tej samej jakości co w F30 LCI (na zdjęciach ten z G20 średnio wygląda), czy warto dopłacać do opcji "Panel deski rozdzielczej pokryty skórą ekologiczną Sensatec"?

2. Mam wrażenie, że fotele w F30 LCI w m pakiecie lepiej wyglądają, co sądzisz?

3. "brak listew na progach z tyłu (tych z napisem M - goła blacha, dla mnie szok)" - w F30 LCI też nie ma z tyłu tych listew.

4. Jak jest w Twoim G20 z tym układem kierowniczym 2VL, czy jest stabilnie w jeździe na wprost? W F30 LCI jest podobnie jak opisują na wątku o G20.

5. Czy warto dopłacać do podgrzewanych foteli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 324
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

1. Nie jeździłem f30 lci ale w stosunku do pre lci materiał jest zupełnie inny. Ani lepszy ani gorszy - po prostu inny. Jeśli jest budżet to można dorzucić do obszycia natomiast ja zdecydował bym się tylko na skórę, sensatec to dalej plastik.


2. Fotele mpakiet f30 nie różniły się przed i po lifcie. Wygląd to rzecz gustu natomiast bardziej użyteczne jest połączenie sensatecu na boczkach i alcantary na środku bo łatwiej się wsiada i wysiada. Dodatkowo zagłówki w g20 maja dużo lepszą regulację.


3. Nie wiem, przed liftem były


4. Nie zauważyłem żadnych problemów ze stabilnością w całym zakresie prędkościomierza ale to może być zależne nie tylko od układu kierowniczego ale i zawieszenia


5. Oczywiście że tak, nie wyobrażam sobie auta w tym budżecie bez grzanych foteli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Sam wieniec tak, ale wtedy pasuje tez dać blendę z carbonu a jak blendę to i listwy i znów wychodzi 10 koła :lol:

Idziesz po nową gałkę zmiany biegów i FV na 10 klocków? :mrgreen:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Randall, czym zabezpieczasz czarne felgi aluminiowe, przed rysami, przed zimą?

 

Przed rysami raczej niczym nie zabezpieczysz, wrzucam wosk żeby łatwiej było myć.


Przyszła jakaś poważniejsza zima, m-dyfer jest idealnie przewidywalny, czysta frajda.


b8PaM4C.jpg


Skąd ten hejt na zegary, przecież to wygląda świetnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszczę!!

Ja czuję się jak w mojej byłej zabawowej e36 przed założeniem szpery 25%. Bączka zakręcić bardzo łatwo, ale kontrola nad autem bardzo słaba i taka zabawa to tylko ryzyko, jak przypominam jak poprawiło się latanie po montażu szpery i wyobrażam sobie o ile lepiej działa dyfer m, to zdrowo zazdroszczę :) Milej zabawy Man!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Zazdroszczę!!

Ja czuję się jak w mojej byłej zabawowej e36 przed założeniem szpery 25%. Bączka zakręcić bardzo łatwo, ale kontrola nad autem bardzo słaba i taka zabawa to tylko ryzyko, jak przypominam jak poprawiło się latanie po montażu szpery i wyobrażam sobie o ile lepiej działa dyfer m, to zdrowo zazdroszczę :) Milej zabawy Man!

 

Dzięki, wieczorem jeszcze trochę pojeździłem - faaajnie było :twisted:



 


Przed rysami raczej niczym nie zabezpieczysz, wrzucam wosk żeby łatwiej było myć.

 

 


Akurat miałem pod ręką soft99 fusso coat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Skąd ten hejt na zegary, przecież to wygląda świetnie :)

też nie wiem , bo uważam że największy bezsens to zamieniać okrągłe klasyczne zegary na okrągłe cyfrowe zegary praktycznie wyglądające tak samo , jak w Audi czy MB , natomiast w przypadku BMW jest to inna koncepcja która daje sens słowu - cyfrowe- jednemu może podobać drugiemu nie , ale przynajmniej jest inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przeginają te zegary :cool2: Szkoda, że w serii E nie było w tym temacie żadnego upgrade'u...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
To co Misie lubią najbardziej :) Akurat jak sprzedałem swoją to musiały nadejść największe śniegi :)


Powiedz pls jak użytkowanie tej tapicerki i wygoda foteli po czasie ? Wziąłem dokładnie to samo i jestem ciekaw wrażeń.

 

Nie mam jakichś problemów, po 12kkm głównie miejskiej jazdy wyglada taka samo jak w dniu odbioru. Nie nakładałem jeszcze żadnych impregnatów. Natomiast co mnie trochę wkurza to to że alcantara przy wsiadaniu zawsze trochę „ściąga spodnie” :lol: ale za to trzyma w zakrętach wiec coś za coś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co Misie lubią najbardziej :) Akurat jak sprzedałem swoją to musiały nadejść największe śniegi :)


Powiedz pls jak użytkowanie tej tapicerki i wygoda foteli po czasie ? Wziąłem dokładnie to samo i jestem ciekaw wrażeń.

 

Mam taka sama tapicerkę i prawie 60 tys.km przebiegu, na wiosnę raz impregnowałem alkantarę i od tego czasu raz czyściłem skore. Tak naprawdę nie widać zużycia.


Randall zazdroszczę zimy, u mnie idealne warunki były w poniedziałek a samochód w serwisie :(

6ff0d43911e3.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taka sama tapicerkę i prawie 60 tys.km przebiegu, na wiosnę raz impregnowałem alkantarę i od tego czasu raz czyściłem skore. Tak naprawdę nie widać zużycia.


Randall zazdroszczę zimy, u mnie idealne warunki były w poniedziałek a samochód w serwisie :(

O to sporo już nakulałeś :) A jak oceniasz ich komfort długoterminowo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu

Na Lubelszczyźnie podobnie jak na Podkarpaciu, sporo śniegu i jazda rwd ze szperą daje meeeeega frajdę. Nie żałuję, że nie wziąłem XDrive, nawet mimo tego, że 3x się zakopałem podczas parkowania. Nie wiem, ile w tym zasług szpery, ale zawsze udało mi się wyjechać bez pomocy z zewnątrz, tj. trochę poodgarniałem nogą, potem tył-przód i dało radę.

Fajna jest też zabawa, z zupełnie inaczej reagującym autem w trybie traction a dsc off.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Dzisiaj śnieg już mamy po pas, pada od 12 godzin, poległem na małym podjeździe pod domem, niestety przed nim trzeba zwolnić do zera bo jest zakręt. Jakieś 20 cm ubitego śniegu a na nim świeży + duża zaspa którą i tak przepchałem metr zderzakiem :lol: Sąsiad wpadł z takimi tekstylnymi łańcuchami które się zakłada w minutę i wyjechałem od razu. Poza tym cała reszta jazdy to zabawa 10/10 :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ale zawsze udało mi się wyjechać bez pomocy z zewnątrz, tj. trochę poodgarniałem nogą, potem tył-przód i dało radę.

Fajna jest też zabawa, z zupełnie inaczej reagującym autem w trybie traction a dsc off.

bo masz łeb na karku i robiłeś to z głową. Ostatnio pomagałem gościowi wypychać passata B8 na parkingu. Masakra, co byś gościowi nie podpowiadał to cały czas był gaz do oporu, pod oponami z przodu jedna wielkie lodowisko tak, wyślizgał. Sądzę, że jemu nawet x-drive by nie pomógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dzięki za opinię, dokładkę założyłem jeszcze latem :)

Oryginał BMW M Performance.

Nie oglądam tego Pertyna ale tym autem da się jeździć wszędzie, nigdy jeszcze nie zaczepiłem. Chyba że ktoś wjeżdża na krawężniki 20 cm - tego nie robiłem nigdy żadnym autem.

Progi może się uda ogarnąć wiosną/latem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.