• Reklama

G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Zdjęcia i opisy naszych samochodów. Zasada: jeden samochód - jeden wątek.

Moderator: BMK

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez OtoMotoJa » 18 Sie 2021 09:39

Powyłączałem możliwie co się dało z systemów asystujących, nie lubię jak mi kierownica żyje własnym życie podczas zbliżania się do linii krawędzi drogi :roll:


5 SYSTEMÓW KTÓRE MOGĄ ZROBIĆ CI KRZYWDĘ W AUCIE - https://www.youtube.com/watch?v=iCy44zZBqOo

.
OtoMotoJa
 
 
 
Posty: 241
Dołączenie: 09 Maj 2019 11:13
Moje BMW: F10 530 benzyna 2013r

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez MedicuS » 18 Sie 2021 11:06

Jakiś czas temu miałem okazję jechać ze znajomym Volvo v60.
Sytuacja dość typowa, dojeżdżając do skrzyżowania, kolega dołożył do pieca, żeby zdążyć, choć było jeszcze zielone, przez co dynamicznie zbliżył się do auta poprzedzającego, a za nami to samo zrobił inny kierowca.
Jak się do tego poprzedzającego auta zbliżyliśmy Volvo wykonało awaryjne hamowanie, czego nie spodziewałem się ani ja, a co gorsze również Pan za nami.
Ciśnienie skoczyło wszystkim dość szybko i wysoko :shock:
Na szczęście nic się nie stało, ale u siebie szybko podziękowałem za tą usługę :mrgreen:

Natomiast skrzywienie torowe z młodości, powoduje, że staram się wykorzystywać cały dostępny pas, jadąc po winklach.
Przy każdym zbliżeniu się, a to do linii środkowej, a to do zewnętrznej auto poprawiało moją linię, co szybko doprowadziło mnie to furii i ten element również odpoczywa :mrgreen:
Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/
BMW F20 /CompSport stage 1/ - było
BMW G21 318d - jest
Awatar użytkownika
MedicuS
 
 
 
Posty: 696
Dołączenie: 06 Lis 2014 21:28
Miejscowość: KR
Moje BMW: Audi A4 2.0Tq
BMW G21 318d Msport
było: BMW F20

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez frozen9 » 18 Sie 2021 12:01

Kwiestia ustawień tych funkcji. Zmiana pasów ma chyba trzy poziomy wrażliwości i jest dość duża różnica. Nie wiem jak jest z awaryjnym hamowaniem, ale u mnie dwa razy na parkingu zadziałało przy niskich prędkościach a mam samochód od grudnia. Z kolei od marca mamy też 135i i narzeczona w ogóle wyłączyła asystenty ponieważ miała podobne doświadczenia co kolega. Więc pewnie da się to jakoś ludzko ustawić.
frozen9
 
 
 
Posty: 61
Dołączenie: 29 Lis 2020 01:05
Miejscowość: Lublin
Moje BMW: F20 118i
G21 330i xd
F40 M135i

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez MedicuS » 09 Wrz 2021 07:54

Dzisiaj pękło 3000km.
Więcej nim jeżdżę niż miałem w planach.
Spalanie nikłe od początku 5.4, ale snuje się powoli, nawet autostradą nie przekraczałem 150, ot taki żywot na dotarciu.
Wymiana oleju dopiero w poniedziałek, bo się okazało, że terminy są bardziej odległe niż myślałem.

Z obserwacji, trzeba będzie możliwie szybko zajeździć obecne Bridgestone Turanza, bo generalnie nie nadają się do niczego więcej niż stanie w garażu.
Sztywniejsze zawieszenie i większe hamulce nie wiele dają, jeśli łącznik z asfaltem nie daje rady. Szybkie winkle obnażają nijakość tych opon.

Względem poprzedniej 1er auto jest mniej zwinne, co nie jest zaskoczeniem, natomiast to jest odczuwalne.
Jak na młockarnie z najniższej półki jestem zaskoczony niskim poziomem hałasu, tutaj względem 1er jest przepaść.

Bardzo mi przypadła do gustu otwierana tylna szyba bagażnika, szybkie wrzucenie bułek na śniadanie, zdecydowanie usprawnione, sama klapa działa sprawnie, niemniej jednak automat nie otwiera się jak błyskawica, co jest logiczne, ale czasem odrobinę wkurza.

Fotele wygodne, dobrze trzymają, natomiast w upalne dni niestety powodują, że człek się w nich poci, bardziej niż by chciał.

Sam bagażnik optymalny, żona się przyzwyczaiła dość szybko i stał się tym samym dla Niej zbyt mały, ale tutaj nie da się nic zrobić. Choć wczoraj widziałem klasycznego amerykańskiego pickup'a, z '95 roku i być może coś takiego by załatwiło sprawę.

Fajnie sprawdza się klimatyzacja trój strefowa, z tyłu zwykle jest mniej ciepło w upały, bo przednia szyba się jednak bardzo nagrzewa. przez co z przodu mocno chłodzi, a z tyłu można dobrać optymalną temperaturę.

Ledy rozszerzone spełniają swoją rolę, świecą bardzo dobrze, co sprawia, że trudno mi sobie wyobrazić jakość laserów :shock:

Na co dzień zawieszenie M nie sprawia problemów, jak również felgi 19", trzeba nieco bardziej uważać, wysokie krawężniki, lub w zasadzie krawężniki sobie póki co daruje.

Silnika nie męczyłem jak do tej pory, ale program jest konieczny i oczywisty, tak jak to było w planie, pytanie tylko, czy wytrwam do końca gwarancji :mrgreen:
Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/
BMW F20 /CompSport stage 1/ - było
BMW G21 318d - jest
Awatar użytkownika
MedicuS
 
 
 
Posty: 696
Dołączenie: 06 Lis 2014 21:28
Miejscowość: KR
Moje BMW: Audi A4 2.0Tq
BMW G21 318d Msport
było: BMW F20

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez Yarwa » 09 Wrz 2021 08:15

MedicuS napisał:Sam bagażnik optymalny, żona się przyzwyczaiła dość szybko i stał się tym samym dla Niej zbyt mały, ale tutaj nie da się nic zrobić. Choć wczoraj widziałem klasycznego amerykańskiego pickup'a, z '95 roku i być może coś takiego by załatwiło sprawę.

Nie sądzę.
Kiedyś jak czekałem na narodziny córki zmieniałem hatchbacka na kombi, przewidując, że będzie potrzebna większa ilość miejsca w aucie na bagaże.
I wtedy usłyszałem od znajomego ojca 3 córek: po co Pan kupuje te kombi, to nic nie da. Kupi Pan kombi, później trzeba będzie dać box i przyczepkę doczepić i i tak będzie mało.
Coś w tym jest, taka natura kobiet. To tak samo jak z walizkami, ja zawsze w swojej mniejszej mam rzeczy żony, które jej się nie mieszczą w jej większej :)
Awatar użytkownika
Yarwa
 
 
 
Posty: 1337
Dołączenie: 01 Gru 2016 12:14
Moje BMW: F10
było: F30

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez MedicuS » 09 Wrz 2021 14:34

Yarwa napisał:
MedicuS napisał:Sam bagażnik optymalny, żona się przyzwyczaiła dość szybko i stał się tym samym dla Niej zbyt mały, ale tutaj nie da się nic zrobić. Choć wczoraj widziałem klasycznego amerykańskiego pickup'a, z '95 roku i być może coś takiego by załatwiło sprawę.

Nie sądzę.
Kiedyś jak czekałem na narodziny córki zmieniałem hatchbacka na kombi, przewidując, że będzie potrzebna większa ilość miejsca w aucie na bagaże.
I wtedy usłyszałem od znajomego ojca 3 córek: po co Pan kupuje te kombi, to nic nie da. Kupi Pan kombi, później trzeba będzie dać box i przyczepkę doczepić i i tak będzie mało.
Coś w tym jest, taka natura kobiet. To tak samo jak z walizkami, ja zawsze w swojej mniejszej mam rzeczy żony, które jej się nie mieszczą w jej większej :)


Pocieszające jest jedynie to, że nie tylko ja tak mam :mrgreen:
Ja z kolei przed narodzinami syna zmieniłem Clio na pierwsze moje A4 z tym, że sedan.
Po zakupie dopiero sprawdziłem, że wózek, który żona wybrała, nie chce się zmieścić w bagażniku :mad2:
Od pewnej śmierci uchroniła mnie jedynie odkryta w panice opcja odpięcia dodatkowych uchwytów, bo do zamknięcia klapy brakowało ok 10cm :mrgreen:

Z ciekawości, g2x nie ma cd ?
Trzeba było zapewne dokupić z czymś jeszcze :roll:
Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/
BMW F20 /CompSport stage 1/ - było
BMW G21 318d - jest
Awatar użytkownika
MedicuS
 
 
 
Posty: 696
Dołączenie: 06 Lis 2014 21:28
Miejscowość: KR
Moje BMW: Audi A4 2.0Tq
BMW G21 318d Msport
było: BMW F20

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez wzet » 09 Wrz 2021 23:20

A ja sie pierwotnie przymierzalem do 5 touring. Rok temu na weekend dostalem sedana i jednego wieczoru, na przymiarke, zaczalem pakowac dwa wozki, walizki itp i wyszlo ze sedan wystarczy.
Na swoje G30 jeszcze czekamy, ale jak ostatnio mielismy G20 tez na weekend to po trasie z dwojka maluchow doszlismy do wniosku ze i trojka by nam starczyla.

Z drugiej strony znam osoby co majac jedno dziecko i kombi, potrafia dokupowac box na dach, bo „wszystko” musza brac ze soba…
wzet
 
 
 
Posty: 227
Dołączenie: 02 Sie 2020 15:43
Moje BMW: Rower :-)

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez MedicuS » 13 Wrz 2021 11:59

Olej wymieniony przy przebiegu 3399 :mrgreen:
Auto pokazuje 21000 do przeglądu, ja się wybieram za przy 15.000 max :wink:
Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/
BMW F20 /CompSport stage 1/ - było
BMW G21 318d - jest
Awatar użytkownika
MedicuS
 
 
 
Posty: 696
Dołączenie: 06 Lis 2014 21:28
Miejscowość: KR
Moje BMW: Audi A4 2.0Tq
BMW G21 318d Msport
było: BMW F20

G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez bambaryla » 13 Wrz 2021 12:25

wzet napisał:A ja sie pierwotnie przymierzalem do 5 touring. Rok temu na weekend dostalem sedana i jednego wieczoru, na przymiarke, zaczalem pakowac dwa wozki, walizki itp i wyszlo ze sedan wystarczy.
Na swoje G30 jeszcze czekamy, ale jak ostatnio mielismy G20 tez na weekend to po trasie z dwojka maluchow doszlismy do wniosku ze i trojka by nam starczyla.

Z drugiej strony znam osoby co majac jedno dziecko i kombi, potrafia dokupowac box na dach, bo „wszystko” musza brac ze soba…


Uderz w stół….
Ja mam box 500 litrów plus 5 touringa i na każdy wyjazd dłuższy niż tydzień jestem zapakowany po dach z rodziną 2+2 :P
bambaryla
 
 
 
Posty: 107
Dołączenie: 07 Sie 2017 07:45
Miejscowość: Kraków
Moje BMW: G31 530xd 2018

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19

Postprzez MedicuS » 13 Wrz 2021 13:00

bambaryla napisał:
wzet napisał:A ja sie pierwotnie przymierzalem do 5 touring. Rok temu na weekend dostalem sedana i jednego wieczoru, na przymiarke, zaczalem pakowac dwa wozki, walizki itp i wyszlo ze sedan wystarczy.
Na swoje G30 jeszcze czekamy, ale jak ostatnio mielismy G20 tez na weekend to po trasie z dwojka maluchow doszlismy do wniosku ze i trojka by nam starczyla.

Z drugiej strony znam osoby co majac jedno dziecko i kombi, potrafia dokupowac box na dach, bo „wszystko” musza brac ze soba…


Uderz w stół….
Ja mam box 500 litrów plus 5 touringa i na każdy wyjazd dłuższy niż tydzień jestem zapakowany po dach z rodziną 2+2 :P


Jak zobaczyłem, ostatnio, że żona pakuje Thermomix, na wyjazd na weekend nad jezioro, żeby zupę zrobić na miejscu to zwątpiłem :shock:
Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/
BMW F20 /CompSport stage 1/ - było
BMW G21 318d - jest
Awatar użytkownika
MedicuS
 
 
 
Posty: 696
Dołączenie: 06 Lis 2014 21:28
Miejscowość: KR
Moje BMW: Audi A4 2.0Tq
BMW G21 318d Msport
było: BMW F20

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez Krakus3 » 13 Wrz 2021 13:16

W pełni Ją rozumiem , widząc jakość jedzenia w większości lokali gastro , zwłaszcza w turystycznych kurortach , choć to jeszcze nie powód żeby kupić kombi - ostatnio jechałem na północ Polski z własnym ekspresem ciśnieniowym do kawy :lol:
Krakus3
 
 
 
Posty: 1059
Dołączenie: 22 Lut 2020 10:24
Moje BMW: G20 318i

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez MedicuS » 13 Wrz 2021 17:11

Krakus3 napisał:W pełni Ją rozumiem , widząc jakość jedzenia w większości lokali gastro , zwłaszcza w turystycznych kurortach , choć to jeszcze nie powód żeby kupić kombi - ostatnio jechałem na północ Polski z własnym ekspresem ciśnieniowym do kawy :lol:


Akurat tam gdzie jeździmy, domek teściów typu Brda nad Rożnowem, zwykle sami coś robimy, ale kręci się to wokół grilla, no ale kurde bez przesady :mrgreen:
Dwa zdjęcia z galerii mojej luxtorpedy na trawce są właśnie z tego miejsca :8)
Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/
BMW F20 /CompSport stage 1/ - było
BMW G21 318d - jest
Awatar użytkownika
MedicuS
 
 
 
Posty: 696
Dołączenie: 06 Lis 2014 21:28
Miejscowość: KR
Moje BMW: Audi A4 2.0Tq
BMW G21 318d Msport
było: BMW F20

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez MedicuS » 13 Wrz 2021 17:18

Krakus3 napisał:jak hamują hamulce M , 0-1 , czy w sposób stopniowy , wiesz o co mi chodzi ?
zwykłe hamulce w G20 są ok. i lepsze w porównaniu do zwykłych w 3GT czy G30 , ale są typu 0-1


Wracając do tematu hamulców, bo wcześniej tego postu nie zauważyłem, nie są typowo 0-1, natomiast wymagają przyzwyczajenia, głównie w mieście, na trasie czuć tylko, że są całkiem skuteczne.
Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/
BMW F20 /CompSport stage 1/ - było
BMW G21 318d - jest
Awatar użytkownika
MedicuS
 
 
 
Posty: 696
Dołączenie: 06 Lis 2014 21:28
Miejscowość: KR
Moje BMW: Audi A4 2.0Tq
BMW G21 318d Msport
było: BMW F20

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez MedicuS » 15 Wrz 2021 13:01

Odkryłem dzisiaj Amerykę, prawdopodobnie gdybym poczytał wiedział bym to już wcześniej.
Otóż, nie mam opcji wyłączenie funkcji start/stop w trybie comfort, ale w trybie sport jest ona dezaktywowana automatycznie, więc ustawiając w trybie sport individual silnik na comfort, auto zachowuje się jak w klasycznym trybie comfort, z tym, że funkcja start/stop również nie jest aktywna :mrgreen:
Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/
BMW F20 /CompSport stage 1/ - było
BMW G21 318d - jest
Awatar użytkownika
MedicuS
 
 
 
Posty: 696
Dołączenie: 06 Lis 2014 21:28
Miejscowość: KR
Moje BMW: Audi A4 2.0Tq
BMW G21 318d Msport
było: BMW F20

Re: G21 318d owca w wilczej skórze - Msport, 19", rwd

Postprzez Krakus3 » 15 Wrz 2021 20:58

nie do końca , bo kierownica jest sztywniejsza , i ASB mniej aksamitnie chodzi . a ESP jest bardziej uśpiony w SPORT bez względu jaki wariant Indyw. wybierasz , ja tak mam w moim demonie
Krakus3
 
 
 
Posty: 1059
Dołączenie: 22 Lut 2020 10:24
Moje BMW: G20 318i

PoprzedniaNastępna

Powróć do Galeria - nasze samochody

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości