Skocz do zawartości

330i mineralweiss


stuffman

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Ten MPerformance jest trochę większy niż ten ten dostępny w konfiguratorze. Zamówiłem go od razu przy składaniu zamówienia na auto, więc przy odbiorze był już zamontowany. Wygląda na to, że jest na klej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu

https://www.facebook.com/1721475121426687/posts/2532534493654075?sfns=mo

Zdjęcia od detailera. Obecnie nabite juz ponad 4K przebiegu, po dotarciu silnika wymieniony olej i filtr na ori BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Na pewno G20 jest lżejsze i to czuć w zakrętach. Mam wrażenie, że ciasny tor by pojechało szybciej. Druga sprawa, to trochę inaczej działająca szpera. W M5 jak pójdziesz bokiem z wciśniętym gazem, to albo go sam wyprostujesz, albo wylądujesz w rowie, w G20 jak zarzucisz tyłem to niby idzie trochę bokiem ale jednocześnie sam sie prostuje i stabilizuje tor jazdy jednocześnie przyspieszając ( nie jest to związane z przyhamowaniem kół).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Skoro jest zapotrzebowanie, to bede o tym myślał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu

Byłem dzisiaj na szkoleniu na Torze Łódź. Generalnie polecam, fajna sprawa.

Natomiast mam kilka ciekawych spostrzeżeń odnośnie samochodu.

Mega trzyma temperaturę oleju. Na zewnątrz gorąco, 30 stopni. 10 minut katowania do odcinki przy niskich prędkościach ( kręty tor) i temperatura nie przekroczyła 100 stopni.

Przy wyłączonych systemach zamiata dupą nawet przy rozgrzanych oponach, także lekko się trzeba pilnować. Miałem kilka poślizgów nadsterownych nawet przy 50-60 km/h. Natomiast bardzo fajnie działa tryb sport plus bez wyłączania systemów kontroli. Odniosłem takie wrażenie, że jak oś napędzająca traci trakcję, to nawet nie odłącza napędu a ułamek sekundy przytrzymuje bez zmniejszania obrotów do odzyskania trakcji i potem dalej się kręci. Także pozwala to przejechać zakręty z tzw. pełną pi*dą bez strat czasowych. Ba, przy moich umiejętnościach pewnie lepsze czasy miałem bez wyłączania systemów.

Niby te bridgestony nie są topowymi oponami i chyba to był najsłabszy punkt samochodu (oprócz kierowcy :mrgreen: ), ale po rozgrzaniu dawał radę. Co istotne, zaczynały piszczeć przed utratą przyczepności, także było wiadomo, kiedy jestem na granicy. Z tym dotychczas w ROFach miałem problem.

Co ciekawe, G20 jeździło gorzej od kompaktów na płytach poślizgowych, przy mniejszych prędkościach traciło przyczepność, natomiast na suchym dużo nie odstawało od półtorowych MX5.

Generalnie polecam, w 50 km spaliłem pół baku, zostawiłem pewnie grubo ponad 1mm opon ale było warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
czyli to było jedno dniowe szkolenie żeby lepiej poznać możliwości i granicy swoje i swojego auta , fajna rzecz :cool2: ile kosztowało takie jednodniowe szkolenie jeśli można wiedzieć ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Dostałem pod choinkę, ale to chyba koło 700 pln.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Jak by ktoś był ciekawy, to wrzucam 2 filmiki, jak to wygląda. Na pierwszym wyłączone wszystkie możliwe systemy i sport plus. Akcja od 1:30


Drugie to pełna nitka toru na sport plus bez wyłączania systemów. Po filmiku ciężko zauważyć, kiedy się odpalała kontrola trakcji. Czas na oko wychodzi ok. 1:09. Rekord toru to 500 konne 911 i 56 sekund. Drugie okrążenie spokojne na schłodzenie samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • Członkowie klubu

29k km stuknęło więc odbyłem pierwszy oficjalny serwis. Jednak jak człowiek ma wykupione BSI to wychodzi się dużo przyjemniej po takiej wizycie :D

W końcu i mnie dopadł problem w elektroniką lusterka. Dowiedziałem się, że jest już dostępna nowa wersja wadliwego modułu ( inny numer części), został zamówiony, czas oczekiwania około tygodnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
kabinówke raczej na pewno, a powietrza to chyba mają w tzw. dużym przeglądzie a więc przy ok 60 tys.

dokładnie

Moduł w lusterku wymieniony, działa, ale komputer pokazuje, że całe lusterko jest do wymiany, co też serwis zaleca. :shock: Jestem umówiony na przyszły tydzień, bo czekamy na część.

IMG-0845.jpg

A tutaj 3er vs 4er od strony najbardziej kontrowersyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Akurat z moim serwisem się spoko dogaduje. Mogłem się teoretycznie nie zgodzić bo wszystko działa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.


Mam pytanie odnośnie składania lub nieskładania lusterek: moje 330i chwilę stało w salonie więc nie wiem kiedy było wyprodukowane i nie wiem czy będzie go dotyczyć problem lusterek, ale wolę zawczasu dopytać: czy jeżeli wysiądzie mi jedno to mogę go ręcznie otworzyć? BMW to moje narzędzie pracy i nie mogę czekać aż łaskawie dostanę się do serwisu i go naprawią;)


Edit: dopiero teraz pomyślałem: przepraszam, jeżeli zaśmieciłem tematu białego cuda:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
No ja otworzyłem ręcznie i nie wpłynęło to na nic, aczkolwiek można sobie wyobrazić, że jakieś uszkodzenie mechaniczne mogłoby narobić problemu z gwarancją.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Stuknęło 35k km przejechanych. Ostatnio wgrała mi się zdalna aktualizacja i pokasowała wszystkie mody z bimmercode. O dziwo najbardziej doskwiera brak softu B&W do audio, także właśnie siedzę i zmieniam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
O dziwo najbardziej doskwiera brak softu B&W do audio, także właśnie siedzę i zmieniam.

 

Jest szansa, żebyś opisał jak ten proces wygląda?

 

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=375187&start=30

Tutaj jest opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.