Skocz do zawartości

Trzeszczące plastiki w G20


Slawek1976

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w sierpniu odebrałem 330i g20. Po 10k km plastiki na desce rozdzielczej i tunelu środkowym zaczęły trzeszczeć. Czy ktoś się spotkał z taka przypadłością w tym modelu. BMW wymieniło cały tunel środkowy ale nic nie dało a teraz twierdzą ze to cecha modelu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 11 tkm i nic nie trzeszczy, a dojezdzam codziennie dziurawą drogą, słyszałbym...

 

Moja ma 21 tkm. Dotknięcie panelu klimatyzacji i trzaski, okolice uchwytów na kubki i to samo. Podczas jazdy przy hamowaniu i przyspieszaniu



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
moim zdaniem wszystko zależy od fachowości Serwisanta , w moim tiguanie po 4 miesiącach użytkowania, uchwyt drzwi kierowcy zaczął trzeszczeć niemiłosiernie przy zamykaniu drzwi - zgłosiłem problem do ASO, a po 30 min odebrałem auto bez trzeszczenia do tej pory a już ma 3,5 roku i 110tyś km - a kilka miesięcy temu zauważyłem że to samo jest z uchwytem od drzwi pasażera - rzadko używana dlatego późno pojawił się problem- to przy okazji przeglądu zgłosiłem problem i powiedziałem że wtedy naprawiono tą usterkę używając smaru silikonowego - druga naprawa była w inny ASO - odbieram auto a rączka dalej trzeszczy ale trochę mniej !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w sierpniu odebrałem 330i g20. Po 10k km plastiki na desce rozdzielczej i tunelu środkowym zaczęły trzeszczeć. Czy ktoś się spotkał z taka przypadłością w tym modelu. BMW wymieniło cały tunel środkowy ale nic nie dało a teraz twierdzą ze to cecha modelu.

 

u mnie przebieg 7000km też odebrany w sierpniu, trzeszczy tunel środkowy :cry:

reszta póki co ok...

cholera nie pomyślałbym ,że ci tunel wymienia. Ja chyba wole ,żeby go nie ruszali,bo jeszcze gorzej złożą niż w fabryce.

89fd7c4724419b3am.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwila dostałem odpowiedz od bmw Polska ze według nich trzaski te są nieuciążliwe i należy traktować jako cechę produktu. Jeżeli chce są gotowi swoje stanowisko potwierdzić na drodze sądowej.

Auto za 250 kPLN !!!


Szkoda słów



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Slawek1976 - to jest w takim razie bardzo słabe ze strony BMW i dyskwalifikujące ich jako marke premium, jeśli w takiej sytuacji (o ile dobrze zrozumiałem) odrazu zasłaniają

się sądem. Ja bym nie odpuścił szczególnie że z tego co tutaj widać jest bardzo dużo przypadków takich problemów.

I przykre jest czytanie takich opisów sytuacji dla przyszłych klientów ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przekonany ze to moje trzecie i ostatnie bmw w życiu



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 


Jesteście w stanie jakoś nagrać te dźwięki ? Ogólnie na każdym forum zawsze trafia się temat "trzeszczących plastików" - bez względu na markę.


Ja co prawda mam dopiero przejechane 3000 km ale jeżdzę głównie w trybie elektrycznym więc tym bardziej jestem wyczulony na dźwięki.


PS. Tak ogólnie myślałem o sprawdzeniu ogólnej głośności samochodu poruszającego się z różnymi prędkościami w db, ale za pomocą aplikacji w telefonie. Może Wy też mielibyście ochotę na sprawdzenie db za pomocą apki ? w appstore wystarczy wpisać decibel (apka z czerwoną obwódką w logo). Byłoby to dość porównywalne między nami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej na pewno nie będę stał w życiu przed dylematem wyboru/kupna nowej serii GXX :) , ale takie podejście do Klienta skutecznie by mnie zniechęciło jeśli chodzi o zakup.


Rozumiem takie "dolegliwości" w paru letnim samochodzie używanym, ale nie świeżym egzemplarzu pachnącym jeszcze nowością :mad2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej na pewno nie będę stał w życiu przed dylematem wyboru/kupna nowej serii GXX :) , ale takie podejście do Klienta skutecznie by mnie zniechęciło jeśli chodzi o zakup.


Rozumiem takie "dolegliwości" w paru letnim samochodzie używanym, ale nie świeżym egzemplarzu pachnącym jeszcze nowością :mad2: .

 

Ładne exx i fxx kiedys tez sie skonczą, ale chyba Cie rozumiem, u mnie jakos przypadkiem wyszlo, ze mam co drógą trójkę, e36, e90, g20 :D


W montażu zawsze się zdarzają jakieś przypadki zaniedbania, czy ludzie czy roboty, zawsze są jakieś zdarzenia losowe. To co chyba nas wszystkich irytuje to podejście do klienta, który w serwisie Premium jest traktowany gorzej niż w Renault.

Powinni z pokorą wziąć auto, rozebrać, ponaklejać jakieś tasiemki teflonowe, smary silikonowe, kurcze jest mnóstwo sposobów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkurza mnie to niesamowicie i nie wiem jak temat ugryźć dalej ...

Gdybym wiedział ze ich wymiana na nowe pomoże rozważył bym zakup ale jak ostatnio usłyszałem w serwisie „ kupisz a i tak będzie to samo bo one wszystkie tak maja „



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkurza mnie to niesamowicie i nie wiem jak temat ugryźć dalej ...

Gdybym wiedział ze ich wymiana na nowe pomoże rozważył bym zakup ale jak ostatnio usłyszałem w serwisie „ kupisz a i tak będzie to samo bo one wszystkie tak maja „



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Oni zawsze tak gadają, oczywiście nie wszystkie tak mają, tak samo jak w n47 nie wszystkie lancuchy sie zrywają poniżej 200 tys i milion innych przypadków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kilka opcji.

- "zrób to sam" - cierpliwe poprawianie fabryki wg. rad użytkowników lub instrukcji serwisowych, które pewnie będą się pojawiać na newtis (jak dla innych starszych modeli)

- sprawdzenie w innym ASO

- poczytanie na forach zagranicznych, jak sobie radzili, jak reagowało BMW na innych rynkach

- drążenie w centrali (może ze wsparciem prawnym) i wyciąganie przypadków naprawiania w innych modelach w ramach gwarancji

- czarny PR w ramach akcji odwetowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
osobiście, bym grzecznie prosił serwisanta o stosowanie smaru silikonowego lub innych metod do eliminacji tego trzeszczenia , byle nie wymiana bo to nie pomoże , pytanie jest czy trafimy na kogoś kto naprawdę chce pomóc ? bo uważam że jeśli ktoś w serwisie zdecyduje zdjąć panel środkowy.. to reszta jest z górki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Dobrze jak byście pisali przebieg bo to też będzie miało znaczenie.

Może być też tak że jedne dekory trzeszczą a inne nie tak było w wielu wcześniejszych modelach nie tylko bmw. Np w MB W205 piano black to jest koncert trzasków.

Dobrze dopisac kto co ma w aucie i może uda się wyciągnąć jakieś wnioski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.