Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, nie wiecie czemu nie zalecają 225/40/18 do naszych aut? Są dużo tańsze od profilu 45, a i pewnie mniej pływają na drodze, na 225/50/17 to istna walka z wiatrem na autostradzie, na szczęście już się zużyły w tamtym sezonie i teraz rozglądam się za osiemnastkami, mam już na oku felgi 790M tylko szkoda że są mieszane, na co komu lacz 255 w dwulitrówce..

Ma tutaj ktoś taki mniejszy profil?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne wyjście to ppf.

W M3 po odebraniu okleiłem przód, tylne błotniki oraz zderzak i progi .

Drzwi ominąłem.

Po 1000 km znalazłem 3 drobne odpryski na drzwiach i natychmiast okleiłem również drzwi.

Po 50 000 przy tej jakości lakieru drzwi wyglądałyby fatalnie. Ta nowe lakiery w BMW są naprawdę tragiczne. Nie dość że niszczą się od patrzenia to dodatkowo zamiast ładnego połysku są mdłe.

 

Ja mam full front PPF + parapet bagażnika i piano black na slupkach w g26 więc miejsca najbardziej "narażone" są zabezpieczone.. Będę jechać na przegląd ceramiki to zobacze co mi powiedzą, czy da radę to ogarnąć :)

 

Ja mam odprysk na masace nawet przez folię.

Może zła ,,jakość,, foli ? Ale myślę że nikt nie da gwarancji ochrony w 100% .Fakt ! bez foli to lakier już wyglądał by tragicznie.

 

Możliwe, ja bralem folie od clifdesigns i na prawdę jestem zadowolony, już miałem pierwsze "przetarcie" i od ciepła się zregenerowała ale wiadomo, że ma to swoje ograniczenia

https://ibb.co/qM91bY3


 

Cześć, nie wiecie czemu nie zalecają 225/40/18 do naszych aut? Są dużo tańsze od profilu 45, a i pewnie mniej pływają na drodze, na 225/50/17 to istna walka z wiatrem na autostradzie, na szczęście już się zużyły w tamtym sezonie i teraz rozglądam się za osiemnastkami, mam już na oku felgi 790M tylko szkoda że są mieszane, na co komu lacz 255 w dwulitrówce..

Ma tutaj ktoś taki mniejszy profil?

 

Może to dlatego że dla 19" masz wysokość 40 i wtedy xDrive by wariował na 18"? Ja mam 245/45 na obu osiach i dla mnie idealny rozmiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Wszystko standardowe, wersja sport line.

Wiesz, bujanie to kwestia zawieszenia a w mniejszej części opon. Wielu ludziom się wydaje, ze jak założą naleśnik i 20" felgę to będzie stabilniej - guzik, będzie tylko twardo.

Spróbuj 19", ale to nie rozwiąże problemu w całości.

Lepsza opcja to wrzucenie M zawiechy.

B12 masz za 5k, komplet grubszych stabi za 2,5k. Nie wiem czy to ma sens w aucie 318d do pyrkania z A do B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to dlatego że dla 19" masz wysokość 40 i wtedy xDrive by wariował na 18"? Ja mam 245/45 na obu osiach i dla mnie idealny rozmiar

 

Ale ja nie mam xdrive heh, założyłbym 225/40 przód i 255/35 tył.

 

Wiesz, bujanie to kwestia zawieszenia a w mniejszej części opon. Wielu ludziom się wydaje, ze jak założą naleśnik i 20" felgę to będzie stabilniej - guzik, będzie tylko twardo.

Spróbuj 19", ale to nie rozwiąże problemu w całości.

Lepsza opcja to wrzucenie M zawiechy.

B12 masz za 5k, komplet grubszych stabi za 2,5k. Nie wiem czy to ma sens w aucie 318d do pyrkania z A do B.

 

Co racja to racja, tak jak piszesz wrzucanie lepszej zawiechy dość mija się z przeznaczeniem tego auta, obawiam się że przy zwykłych hamulcach 19" będą głupio wyglądać i będzie tyle miejsca że się jakieś zwierzątka tam zalęgną. I tak trzyma się bardzo ładnie drogi w stosunku do swojej niskiej mocy, nie wypada się przyznawać ale co ja tym autem robiłem za inscenizacje wyścigów F1 to głowa mała.. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.......... to istna walka z wiatrem na autostradzie..,

przecież to powszechnie znana przypadłość g20 przy wietrze i większych prędkościach i to nie jest wina opon, niestety ale nawet w polifcie tego nie poprawili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko standardowe, wersja sport line.

Wiesz, bujanie to kwestia zawieszenia a w mniejszej części opon. Wielu ludziom się wydaje, ze jak założą naleśnik i 20" felgę to będzie stabilniej - guzik, będzie tylko twardo.

Spróbuj 19", ale to nie rozwiąże problemu w całości.

Lepsza opcja to wrzucenie M zawiechy.

B12 masz za 5k, komplet grubszych stabi za 2,5k. Nie wiem czy to ma sens w aucie 318d do pyrkania z A do B.

 

No właśnie czy nie za duże koszty się robią. Eibach SportLine też poprawi zachowanie auta za cenę ok 800 zł za komplet plus wymiana. To jednak nie 7.5k zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rodzaj zawieszenia ma wpływ na podatność G20 na podmuchy wiatru? Bo z tego co pamiętam, to w wątku odnośnie tego problemu narzekano zarówno na zwykłe zawieszenie jak i na m-sport. Chyba nie udało się dojść do konsensusu jaka konkretnie różnica w wyposażeniu powoduje te problemy.


U mnie ten problem występuje na oponach 18". I nie zauważyłem, żeby zimowe RFT zachowywały się lepiej niż letnie non-RFT. Zwiększenie ciśnienia w oponie też nie poprawia tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Jak auto siądzie 3 cm na sprężynie to inaczej się będzie zachowywało, trzeba jednak wymienić odboje na te od M pakietu i mieć świadomość, że seryjne amory szybciej będą zajechane gdzieś tam w perspektywie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie czy nie za duże koszty się robią. Eibach SportLine też poprawi zachowanie auta za cenę ok 800 zł za komplet plus wymiana. To jednak nie 7.5k zł.

 

Ło panie ale to kozacko wygląda i tylko za parę setek złociszy.. chyba wezmę ale te bardziej pasujące czarne obniżające 30mm zamiast czerwonych 40mm, chociaż w sumie ich nie będzie widać to czemu nie pójść na całość..

Niżej zawieszone auto, mniejszy zakres pracy zawieszenia, powinny razem z przejściem na osiemnastki zauważalnie zmienić właściwości jezdne jak i estetyczne auta, a więc i zminimalizować kołysanie na wietrze. Dzięki.

 

Jak auto siądzie 3 cm na sprężynie to inaczej się będzie zachowywało, trzeba jednak wymienić odboje na te od M pakietu i mieć świadomość, że seryjne amory szybciej będą zajechane gdzieś tam w perspektywie.

 

Te odboje konieczne? Różnią się czymś?

Ta Beata robi z 15.000km na rok więc powinno hulać wiecznie. Również dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

SportLine obniża aż 40 mm. Weź Pro kit obniża 30 mm.

Tył: 900317

Przód: 900315

Producent Sachs, więc OE.

Nie wiem czy wiesz, ale -40 mm to nie jest mało i już raczej możesz zapomnieć o podjazdach i zjazdach w niektórych galeriach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na HUDzie pokazuja sie tylko mapy Apple Maps w przypadku CarPlay. Na zegarach tez - nie bedzie widac na nich zadnej innej nawigacji z telefonu. Edytowane przez dpassent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to mapy google (wskazówki) na android auto są wyświetlane na headupie. Przynajmniej na idrive7.


 

No to moze uscislijmy:


Apple CarPlay - tylko mapa Apple

Android Auto - tylko mapa Google

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SportLine obniża aż 40 mm. Weź Pro kit obniża 30 mm.

Tył: 900317

Przód: 900315

Producent Sachs, więc OE.

Nie wiem czy wiesz, ale -40 mm to nie jest mało i już raczej możesz zapomnieć o podjazdach i zjazdach w niektórych galeriach.

 

Pro kit jest ok, te 3 cm naprawdę zmieniają charakterystykę prowadzenia i wizualnie też jest kolosalna różnica.

6ff0d43911e3.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacyjnie, gdyby ktoś był zainteresowany - do końca marca wymiana oleju w ASO Zdunek dla samochodów z silnikiem 4-cylindrowym 549 zł, 6-cylindrowym 649 zł.


Ja korzystałem we wrześniu przy przebiegu 5.300 km, teraz jest 11.500 i prawdopodobnie pod koniec marca się umówię.

 

Dziś byłem się w Gdyni pytać to mi powiedzieli 836zlotych dla M340d

1. To cena z olejem? Przedwczoraj byłem w ASO Koszalin to mi powiedziano 1200zł (po rabacie 1000+) wymiana z ich olejem i nie ma możliwości przynieść swojego oleju! Nowe wytyczne, a jeszcze rok temu jak pytałem w Szczecinie nie było problemu... 320d. Jak w waszych serwisach to wygląda można przynieść swój olej?

2. Czy ktoś wykodowywał z trybu comfort funkcję żeglowania? Jakieś błędy czy wszystko OK? (BimmerCode).

3. Od jakiegoś czasu irytuje mnie podczas jazdy na kostce i nie tylko odgłos luźnych plastików obijających się z okolic schowka przed pasażerem, albo drzwi pasażera - głośnik w drzwiach. Nie mogę namierzyć dokładnie skąd dobiega, ale to jakaś porażka nawet przy jakichś niskich obrotach słychać. Miał ktoś taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SportLine obniża aż 40 mm. Weź Pro kit obniża 30 mm.

Tył: 900317

Przód: 900315

Producent Sachs, więc OE.

Nie wiem czy wiesz, ale -40 mm to nie jest mało i już raczej możesz zapomnieć o podjazdach i zjazdach w niektórych galeriach.

 

Pro kit jest ok, te 3 cm naprawdę zmieniają charakterystykę prowadzenia i wizualnie też jest kolosalna różnica.

 

Tutaj pewnie ma 40-stki. Wygląd super no ale :D



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Od jakiegoś czasu irytuje mnie podczas jazdy na kostce i nie tylko odgłos luźnych plastików obijających się z okolic schowka przed pasażerem, albo drzwi pasażera - głośnik w drzwiach. Nie mogę namierzyć dokładnie skąd dobiega, ale to jakaś porażka nawet przy jakichś niskich obrotach słychać. Miał ktoś taki problem?

 

A to nie czasem gaśnica? U mnie pukała więc wyjąłem, nakleilem parę pasków uszczelek do okien i zapiąłem. Jest ok

Pozdrawiam,

47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Od jakiegoś czasu irytuje mnie podczas jazdy na kostce i nie tylko odgłos luźnych plastików obijających się z okolic schowka przed pasażerem, albo drzwi pasażera - głośnik w drzwiach. Nie mogę namierzyć dokładnie skąd dobiega, ale to jakaś porażka nawet przy jakichś niskich obrotach słychać. Miał ktoś taki problem?

 

A to nie czasem gaśnica? U mnie pukała więc wyjąłem, nakleilem parę pasków uszczelek do okien i zapiąłem. Jest ok

To będzie najprawdopodobniej gaśnica. U mnie było to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.