Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Żadnych opon z indeksem W ani Y nie powinno się naprawiać. Powinieneś dostać nową oponę.

 

No to dzisiaj robie awanturke...

Najpierw dowiedz się jakie jest źródło takiej informacji, bo forum to trochę mało :roll:

 

No przeciez forum jest wyrocznia! ;) Na razie zadzwonilem do serwisu ktory jest czynny od 7 ale najwyrazniej jest za wczesnie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja bym zadał proste pytanie, czy jeśli będziesz chciał kiedyś skorzystać z ubezpieczenia bmw na koła to obejmie tą łatkę? :lol:


Po głębszych przemyśleniach stwierdzam że mogłeś jednak iść z tym ubezpieczeniem by Ci oddali za nową oponę, było by to trochę dłużej ale długofalowo było by to dla Ciebie korzystniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale zgłoszenie ubezpieczenia w tym przypadku na oponę wiążę się z wytycznymi odnośnie ubezpieczenia. Zgłoszenie, laweta, ew dojazd do najbliższego ASO ew auto zastępcze. To nie tak, że łapię się gumę, kupuje oponę i potem po zwrot kosztów do ubezp. Więc albo albo. Zaczynamy zabawę z ASO i ubezp co się równa brakiem auta przez dłuższy czas czy jedziemy do wulkanizacji i naprawiamy oponę po cichu za parę groszy. To już jak ktoś chce, do wyboru...

Mowa tu oczywiście o RST które według BMW nie podlegają naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To zależy jak wygląda OWU tego ubezpieczenia, może nie trzeba tyle formalności, angielskie na stronie bmw mówi tylko o tym,


https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/original-bmw-accessories/kola-i-opony-bmw.html

 

3.2. The benefits provided in a loss event shall only be provided if new tires marked with a star are purchased from a BMW partner, and the benefits are limited to the damaged/stolen tire(s). No reimbursement shall be provided in pairs. The reimbursement shall be offset against the purchase price; cash payouts are excluded.
In order for the warranty insurance to be effective, the invoice for the initial purchase of the damaged tire(s) must be presented together with the claim report, signed by the customer, and, in the event of theft and/or vandalism, the police case reference must be specified, attaching a copy of the police report. The benefits in the event of a claim shall be processed by the BMW partner on behalf of the Insurer.
3.3. In the event of loss events that occur abroad, please contact the following hotline: +49 (0) 89 200048-048.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No ale zgłoszenie ubezpieczenia w tym przypadku na oponę wiążę się z wytycznymi odnośnie ubezpieczenia. Zgłoszenie, laweta, ew dojazd do najbliższego ASO ew auto zastępcze. To nie tak, że łapię się gumę, kupuje oponę i potem po zwrot kosztów do ubezp. Więc albo albo. Zaczynamy zabawę z ASO i ubezp co się równa brakiem auta przez dłuższy czas czy jedziemy do wulkanizacji i naprawiamy oponę po cichu za parę groszy. To już jak ktoś chce, do wyboru...

Mowa tu oczywiście o RST które według BMW nie podlegają naprawie.

To zależy jak wygląda OWU tego ubezpieczenia, może nie trzeba tyle formalności, angielskie na stronie bmw mówi tylko o tym,


https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/original-bmw-accessories/kola-i-opony-bmw.html

 

3.2. The benefits provided in a loss event shall only be provided if new tires marked with a star are purchased from a BMW partner, and the benefits are limited to the damaged/stolen tire(s). No reimbursement shall be provided in pairs. The reimbursement shall be offset against the purchase price; cash payouts are excluded.
In order for the warranty insurance to be effective, the invoice for the initial purchase of the damaged tire(s) must be presented together with the claim report, signed by the customer, and, in the event of theft and/or vandalism, the police case reference must be specified, attaching a copy of the police report. The benefits in the event of a claim shall be processed by the BMW partner on behalf of the Insurer.
3.3. In the event of loss events that occur abroad, please contact the following hotline: +49 (0) 89 200048-048.

 

Czyli zgłaszasz w ASO szkodę, kupując od nich nową oponę, resztę oni powinni załatwić, brzmi prosto. Jedyny czas jaki tracisz, to czas oczekiwania na nową oponę w ASO. Ponosisz koszt wymiany opony + wyważenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,


zniknął mi dzisiaj Spotify na niemieckim koncie, czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?


Pozdrawiam

 

W LCI działa...

 

Dzięki. A ktoś z pre Lci może potwierdzić, że problem u niego nie występuje?

 

Chodzi o Spotify w android auto?

Pozdrawiam,

47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sportowa automatyczna skrzynia biegów z łopatkami (+500zl) vs Automatyczna skrzynia biegów z łopatkami różnice?


Zapytałem handlowca, czy to może chodzi o szybkosc zmiany biegów dzięki innemu oprogramowaniu i uzyskałem informację, że tak - tylko kurcze czasy 0-100 się nie zmieniają, a kojarze, że w poprzendim konfiguratorze było chyba +500 za właśnie łopatki. Dodatkowo na niemieckiej stronie widnieje:

Sport-Automatic Getriebe Steptronic (+500), Automatic Getriebe mit Schaltwippen

daje :

Sportowa automatyczna skrzynia biegów Steptronic, automatyczna skrzynia biegów z łopatkami zmiany biegów


co wręcz aktualnie wskazuje ze strony .de, ze za dopłata pozbywamy sie lopatek i dalej auto nie jest szybsze.

Co o tym myślicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że łopatki są w obu wersjach, a dopłaca się za dodatkowe tryby pracy (rozszerzony i sprint). Wcześniej łopatki były dodatkowo płatne, bo biegi można było zmieniać za pomocą "joysticka". Nie jestem też pewien czy launch control jest dostępny w obu wersjach. Zobacz sobie te fragmenty instrukcji

367beb96ad9f7ef5.jpg

d873c54dfd90da85.jpg


BTW. Strasznie to słabe że jak kupuje się telefon za 500zł to można zobaczyć jego dokładną specyfikację, a jak zamawiasz samochód za ponad 200 tysięcy, to nie wiadomo jak będą działać podstawowe funkcje. A BMW dodatkowo zmienia (a właściwie obcina) specyfikację w trakcie produkcji.

Edytowane przez knrdk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, szybkie pytanko dotyczące skrzypienia plastików na desce rozdzielczej w upalne dni. Nie znalazłem nigdzie podobnego problemu, więc trochę mam obawy, że coś u mnie nie tak, aczkolwiek na nowe auto za 200 tyś to trochę słabo :? :? :?


330i xd z przebiegiem 3000km (wyprodukowane w kwietniu br.) od jakiegoś czasu zaczęły mi dokuczać plastiki na desce rozdzielczej. Mam wrażenie, że ma to związek z upałami ale ciężko to sprawdzić, bo gdzieś zniknęły chłodne dni. Skrzypienie/sporadyczne trzaski znikają po przejechaniu kilku km.


Wydaje mi się, że w głównej mierze chodzi o spasowanie ramki wkoło nawiewów na środku deski, aczkolwiek tunel środkowy również pod naciskiem lubi skrzypnąć.


Zastanawiam się czy zgłosić to na gwarancji ale coś czuję, że zabawa z tymi plastikami może spowodować odwrotny efekt. Jak u Was plastiki na desce w G20?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, szybkie pytanko dotyczące skrzypienia plastików na desce rozdzielczej w upalne dni. Nie znalazłem nigdzie podobnego problemu, więc trochę mam obawy, że coś u mnie nie tak, aczkolwiek na nowe auto za 200 tyś to trochę słabo :? :? :?


330i xd z przebiegiem 3000km (wyprodukowane w kwietniu br.) od jakiegoś czasu zaczęły mi dokuczać plastiki na desce rozdzielczej. Mam wrażenie, że ma to związek z upałami ale ciężko to sprawdzić, bo gdzieś zniknęły chłodne dni. Skrzypienie/sporadyczne trzaski znikają po przejechaniu kilku km.


Wydaje mi się, że w głównej mierze chodzi o spasowanie ramki wkoło nawiewów na środku deski, aczkolwiek tunel środkowy również pod naciskiem lubi skrzypnąć.


Zastanawiam się czy zgłosić to na gwarancji ale coś czuję, że zabawa z tymi plastikami może spowodować odwrotny efekt. Jak u Was plastiki na desce w G20?

Sam sobie odpowiadasz na pytanie. Skrzypi na początku, a gdy schłodzisz wnętrze przestaje. Tutaj nic nie zdziałasz, bo ewidentnie jest to wina nadmiernego nagrzewania się auta. Wiem, może wkurzać w wymarzonym aucie za nie małe pieniądze, ale raczej żaden serwis nic z tym nie zrobi. Chyba, że nawet w schłodzonym aucie będą skrzypienia, to wtedy koniecznie reklamuj. W mojej firmie w G20 ma skrzypienia przeszklonego dachu. Walka z ASO trwa. A właściwie walka między ASO a BMW, ale skrzypienie dalej się pojawia. ASO się stara, robi co może, ale BMW na zbyt dużo nie pozwala (czytaj: nie płaci za naprawy/pomysły ASO). Zwalają na zwykłą eksploatację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, szybkie pytanko dotyczące skrzypienia plastików na desce rozdzielczej w upalne dni. Nie znalazłem nigdzie podobnego problemu, więc trochę mam obawy, że coś u mnie nie tak, aczkolwiek na nowe auto za 200 tyś to trochę słabo :? :? :?


330i xd z przebiegiem 3000km (wyprodukowane w kwietniu br.) od jakiegoś czasu zaczęły mi dokuczać plastiki na desce rozdzielczej. Mam wrażenie, że ma to związek z upałami ale ciężko to sprawdzić, bo gdzieś zniknęły chłodne dni. Skrzypienie/sporadyczne trzaski znikają po przejechaniu kilku km.


Wydaje mi się, że w głównej mierze chodzi o spasowanie ramki wkoło nawiewów na środku deski, aczkolwiek tunel środkowy również pod naciskiem lubi skrzypnąć.


Zastanawiam się czy zgłosić to na gwarancji ale coś czuję, że zabawa z tymi plastikami może spowodować odwrotny efekt. Jak u Was plastiki na desce w G20?

Sam sobie odpowiadasz na pytanie. Skrzypi na początku, a gdy schłodzisz wnętrze przestaje. Tutaj nic nie zdziałasz, bo ewidentnie jest to wina nadmiernego nagrzewania się auta. Wiem, może wkurzać w wymarzonym aucie za nie małe pieniądze, ale raczej żaden serwis nic z tym nie zrobi. Chyba, że nawet w schłodzonym aucie będą skrzypienia, to wtedy koniecznie reklamuj. W mojej firmie w G20 ma skrzypienia przeszklonego dachu. Walka z ASO trwa. A właściwie walka między ASO a BMW, ale skrzypienie dalej się pojawia. ASO się stara, robi co może, ale BMW na zbyt dużo nie pozwala (czytaj: nie płaci za naprawy/pomysły ASO). Zwalają na zwykłą eksploatację.

 

Ciekawi mnie zatem czy tylko ja tak mam bo raczej nie ma w Polsce od kilku tyg miejsca bez upałów, więc chyba więcej g20 powinno skrzypieć ? :)


Faktycznie w ostatnich dniach wsiadając do auta po pracy jest prawie zawsze 35 C no ale z drugiej strony, 5 letni Tucson żony chyba jeszcze ani razu nie zaskrzypiał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, szybkie pytanko dotyczące skrzypienia plastików na desce rozdzielczej w upalne dni. Nie znalazłem nigdzie podobnego problemu, więc trochę mam obawy, że coś u mnie nie tak, aczkolwiek na nowe auto za 200 tyś to trochę słabo :? :? :?


330i xd z przebiegiem 3000km (wyprodukowane w kwietniu br.) od jakiegoś czasu zaczęły mi dokuczać plastiki na desce rozdzielczej. Mam wrażenie, że ma to związek z upałami ale ciężko to sprawdzić, bo gdzieś zniknęły chłodne dni. Skrzypienie/sporadyczne trzaski znikają po przejechaniu kilku km.


Wydaje mi się, że w głównej mierze chodzi o spasowanie ramki wkoło nawiewów na środku deski, aczkolwiek tunel środkowy również pod naciskiem lubi skrzypnąć.


Zastanawiam się czy zgłosić to na gwarancji ale coś czuję, że zabawa z tymi plastikami może spowodować odwrotny efekt. Jak u Was plastiki na desce w G20?

 

U mnie jest zupełnie odwrotnie, tj. plastiki skrzypią jak jest mróz. Jak wsiądę np. po pracy do wychłodzonego auta, to kilka pierwszych kilometrów, zanim trochę się nagrzeje w środku, coś zawsze hałasuje. Nie udało mi się zidentyfikować co, ale z drugiej strony takich naprawdę mroźnych dni to jest zazwyczaj kilkanaście w roku, więc nie przeszkadza to aż tak mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że łopatki są w obu wersjach, a dopłaca się za dodatkowe tryby pracy (rozszerzony i sprint). Wcześniej łopatki były dodatkowo płatne, bo biegi można było zmieniać za pomocą "joysticka". Nie jestem też pewien czy launch control jest dostępny w obu wersjach. Zobacz sobie te fragmenty instrukcji

367beb96ad9f7ef5.jpg

d873c54dfd90da85.jpg


BTW. Strasznie to słabe że jak kupuje się telefon za 500zł to można zobaczyć jego dokładną specyfikację, a jak zamawiasz samochód za ponad 200 tysięcy, to nie wiadomo jak będą działać podstawowe funkcje. A BMW dodatkowo zmienia (a właściwie obcina) specyfikację w trakcie produkcji.

 

Dzięki wielkie, może być faktycznie tak jak piszesz, natomiast chyba nie ma to wpływu na szybkość pokonywania kilometrów (chyba, ze tego nie uwzględnili w liczbach) - nie wiem i pewnie nigdy sie nie dowiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, szybkie pytanko dotyczące skrzypienia plastików na desce rozdzielczej w upalne dni. Nie znalazłem nigdzie podobnego problemu, więc trochę mam obawy, że coś u mnie nie tak, aczkolwiek na nowe auto za 200 tyś to trochę słabo :? :? :?


330i xd z przebiegiem 3000km (wyprodukowane w kwietniu br.) od jakiegoś czasu zaczęły mi dokuczać plastiki na desce rozdzielczej. Mam wrażenie, że ma to związek z upałami ale ciężko to sprawdzić, bo gdzieś zniknęły chłodne dni. Skrzypienie/sporadyczne trzaski znikają po przejechaniu kilku km.


Wydaje mi się, że w głównej mierze chodzi o spasowanie ramki wkoło nawiewów na środku deski, aczkolwiek tunel środkowy również pod naciskiem lubi skrzypnąć.


Zastanawiam się czy zgłosić to na gwarancji ale coś czuję, że zabawa z tymi plastikami może spowodować odwrotny efekt. Jak u Was plastiki na desce w G20?

 

U mnie jest zupełnie odwrotnie, tj. plastiki skrzypią jak jest mróz. Jak wsiądę np. po pracy do wychłodzonego auta, to kilka pierwszych kilometrów, zanim trochę się nagrzeje w środku, coś zawsze hałasuje. Nie udało mi się zidentyfikować co, ale z drugiej strony takich naprawdę mroźnych dni to jest zazwyczaj kilkanaście w roku, więc nie przeszkadza to aż tak mocno.

 

Czyli jest szansa, że zimą też będzie skrzypiał :lol: Z dwojga złego tak jak mówisz, mroźnych dni wiele nie ma, natomiast upał to już chyba nie przerwanie 3ci miesiąc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kolejny raz zdarzyło mi się, że mimo że samochód poprawnie wykrył mój profil z kluczyka, to nie ma zapisanych stacji radiowych, ani nie mogę zapisać nowych. Pomaga jedynie zgaszenie samochodu, wyjście z niego i ponowne odpalenie. Miał ktoś podobny problem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czyli jest szansa, że zimą też będzie skrzypiał :lol: Z dwojga złego tak jak mówisz, mroźnych dni wiele nie ma, natomiast upał to już chyba nie przerwanie 3ci miesiąc :)

 

Mi skrzypią nonstop ;) Dekor z lewej, kierownica, tunel, lusterko i światło stopu. Od razu Ci powiem, że juz 3 razy w salonie prosiłem o przesmarowanie/podklejenie. W jednym powiedzieli, że to są plastiki i one będą skrzypieć. W drugim coś podziałali, na jeden w miarę pomogło, na drugi nie. W trzecim nic nie słyszeli :D


I powiązane pytanie, żeby samemu się tym zająć- ktoś wie jak zdemontować ten czarny dekor po lewej od kierownicy oraz plastik na podsufitce przy świetle stopu?


Oraz drugie pytanie- czy ma ktoś namiar na dystanse 12 i 15mm? Znalazłem tylko jr'y i eibachy za 800 :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kolejny raz zdarzyło mi się, że mimo że samochód poprawnie wykrył mój profil z kluczyka, to nie ma zapisanych stacji radiowych, ani nie mogę zapisać nowych. Pomaga jedynie zgaszenie samochodu, wyjście z niego i ponowne odpalenie. Miał ktoś podobny problem?

Ja mam problemy z serii 1. Czasami nie rozpoznaje w ogóle profilu przypisanego do kluczyka. Męczę ASO aby coś z tym zrobili. Jak problem mi się pojawia, nagrywam filmik, przesyłam do nich. Bo standardowo u nich zawsze wszystko działa. Sami póki co nie wiedzą co z tym robić i wiem, że starają się uzyskać jakąś pomoc od BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.