Skocz do zawartości

G20 340i vs M4 M3


tomasztolala

Rekomendowane odpowiedzi

Vaporr lubi fantazjować.... Haha...

Kolega w zs grubo porobione m4 700ps 890nm robi 100-200 okolice 5,6 w zimę, teraz wjeżdża metanol....

Naprawdę nasz fajne auto po dwóch wypadkach, ale proszę Cię to nie jest jakiś top hehe... Ja mam zwykła kosiarke 4 Gary bo nie stać mnie na m5 competition i znam swoje `miejsce w szeregu '

Pozdrawiam

 

Haha dodaj ze przy 700km 5,6 to best w idealnych warunkach, ciekawe na co mu ten metanol jak trakcji i tak 0 przy takiej mocy :lol:

Naprawde masz az taki bol d.... i boli cie ze jezdze 340i z usa po wypadku a Ty piszesz od roku jak nie dwóch posty na forum ,co to nie kupisz jak sprzedasz 330i wydmuszkę 320koni ? Najpierw pisałeś że emke ,o m340i też pisałeś wielokrotnie że zaraz kupujesz, a od 3lat śmigasz 2litrową wydmuszką bo z salonu i w Lizingu ? Widzisz, ja nie fantazjuje tylko jeżdżę tym na co mnie stać bez biadolenia ze chcialbym m5 competition albo ferrari a mam tylko 340i no bez jaj :duh:

A co do m3/m4 w cenie 340i poliftowej można kupić z usa przedliftowke 2014r m3 , kumpel ostatnio sprowadzil i na gotowo wyszła go 115tys więc bez przesady że to jakiś supercar o galaktycznych osiagach. Jak ktoś woli kupować w PL salonie nowa za pol miliona ok szanuje jak ktos wyklada gotowke ale wiekszosc i tak bierze w leasing a potem się lansuja ze maja auto z salonu, potem dosc czesto widac ogloszenia w sieci "odstapie leasing" :D


//Maly co do 0-100 to w czas 4,9 m340i nie uwierze- tyle to ja robiłem w serii przy rwd a przy 4x4 mierzyli chocby w tc i seria była 4,2 a po mapie 3,7- żadną m4 tyle nie zrobisz, nie mowiac o powtarzalnosci ;)

100-200 fajnie że m4 na mocnej mapie schodzi poniżej 7s natomiast B58 również na seryjnych turbinach robi takie czasy, wystarczy wrzucić to co do m4 i pompe hpfp z supry która też ma B58 i masz to samo co w m3 stage2 wiec serio jak na //M nie ma przepaści w osiągach a jednak nie trzeba wydawać kupe siana na //M bo oba to motory R6 ;)

Nie, 340i to nie jest top tylko po prostu szybsze auto ale silniki B58 sa na tyle nowoczesne że do S55 z M4 niewiele im ustepuja, bardzo niewiele co widać po czasach chociażby tej m140i niżej na seryjnej turbinie i bez methanolu 6,99 identycznie jak m4 stage2

a po wymianie turbiny w B58 rowniez sa auta po 700-800koni tak samo jak m4 i robia kolo 5-5,5 100-200 ale to już wariactwo przy RWD bo ciezko to powtarzalnie przeniesc na asfalt :8)


7azuz3kxd5et.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 189
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

Vapor proszę nie zaczynaj jazdy leasing vs gotówka bo każdy robi co innego i ma inne potrzeby.

Kpisz z finansowania a sam szukasz oszczędności w stanach, idź w pl do salonu i kup 340i za gotówkę, poczujesz się lepszy mając wpakowane 300 koła w auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce się wtrącać bo nie wiem o co chodzi ale chciałem ci kolego napisać że jeśli myślisz że ktoś bierze leasing i mu się noga podwinęła temu jest takie ogłoszenie to jest idiota.


99% ludzi mając firmę bierze samochód w leasing bo za gotówkę się nie opłaca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja mam firmę i jak bym nie liczył to leasing auta się nie opłaca obowiązek ubezpieczebia AC i do tego stawka x2 od prywatnej polisy. Sporo też innych niby drobnych opłat. Kupijąc płacisz cały vat odpisujesz połowę przy sprzedaży płacisz cały. Kupisz za 200 sprzedaż za 100 i odpis vat jest na 0. Chyba że chcemy wykup na osobę prywatną i sprzedaż na umowę ale z tym coraz trudniej. Prawda jest taka że większość ludzi leasinguje bo nie ma środków na zakup a zdolność i rata 2000 miesięcznie tak nie boli znam takich osób dziesiątki a tylko jedną która wzięła leasing mimo że ma środki na auto. Leasing tak ale przedmiotów na które jest pełny odpis i których nie muszę ubezpieczać ale każdy liczy po swojemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie mam leasingu, wkurzał mnie i 80k go skończyłem..

Widzę jak schodzi twoja podwójnie bita petarda...

Nie smiecmy wątku cwanisku.

Po wycieczki osobiste zapraszam prywatnie szcxecin.

Po adres o tel zapraszam priv kozaku :mrgreen:

Nie jestem trollem i nie będę tu śmiecił, ublizal itd

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał wydać 300 koła na samochód lub wziąć go w leasing. To wole to drugie, po co wywalać kapitał, niech hajs pracuje i zarobi na kolejne auto w leasingu. :8)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ja mam firmę i jak bym nie liczył to leasing auta się nie opłaca obowiązek ubezpieczebia AC i do tego stawka x2 od prywatnej polisy. Sporo też innych niby drobnych opłat. Kupijąc płacisz cały vat odpisujesz połowę przy sprzedaży płacisz cały. Kupisz za 200 sprzedaż za 100 i odpis vat jest na 0. Chyba że chcemy wykup na osobę prywatną i sprzedaż na umowę ale z tym coraz trudniej. Prawda jest taka że większość ludzi leasinguje bo nie ma środków na zakup a zdolność i rata 2000 miesięcznie tak nie boli znam takich osób dziesiątki a tylko jedną która wzięła leasing mimo że ma środki na auto. Leasing tak ale przedmiotów na które jest pełny odpis i których nie muszę ubezpieczać ale każdy liczy po swojemu.

Ty chyba nie rozumiesz, widocznie masz zbyt mały obrót w firmie i cie nie stać na auto w leasing.

Bierzesz w leasing aby robić koszty, a nie za wszelką cenę. To ja mam firmę i wzięcie lambo też mi się nie widzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wszystko rozumiem jak nie to mi wytłumacz gdzie jest zysk z leasingu. Myślisz że BMW daje lepsze oferty na leasing bo to mikolaje? Nie po prostu na tym zarabiają a Ty dokładasz. Obrót jest duzy. Skoro kupilem M3 co prawda 2 letnie ale za gotówkę to chyba tym bardziej poradził bym sobie z wpłatą i ratami? Zwłaszcza że to nie jest moje jedyne auto po prostu są rzeczy gdzie praktycznie nie ma kosztów leasingu a odliczenie wynosi 100% wtedy się to opłaca.

Auto opłaca się tylko jak ktoś ma usługi i brak kosztów brak inwestycji żeby uratować cokolwiek z podatkow.

Edytowane przez --==maly==--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się bmw to nie mikołaje a leasing to pozorny zysk ,pozornie wygląda to fajnie bo koszty do firmy i ratka np 3-4tys msc zamiast 300 na stół ale leasing najczesciej biora osoby których po prostu nie stać na takie auto za gotówkę więc biorą leasing ,stąd wiele ogłoszeń w sieci "odstapie leasing" gdy pętla staje się zbyt ciasna :duh:

Oczywiście są i tacy którzy racjonalnie wyliczają rate do swoich możliwości i jezdza autem 5 lat, potem wykupują i to jest w miare spoko ale i tak taniej wychodzi kupić za gotowke no i jest sie wlascicielem a nie leasingujacym


Po zmianach wprowadzonych przez rząd biorąc auto w leasing dostaje się jeszcze bardziej po tyłku niż na starych zasadach

Znam co prawda kilka osób które mają mnóstwo kasy i biorą auta w leasing ale one mają raczej wywalone na te 10-15tys msc raty a moga w zamian jezdzic autem rzedu 500-800tys zł ale takich ludzi jest mało- większość to januszexy typu mam 100 tys na koncie i zarabiam 8k msc to wezmę sobie fure za 300k i rate 3k msc a potem jest płacz bo brakuje na zycie i paliwo :lol:


Jest jeszcze jeden temat ostatnio z ciekawości jedno aso wysłało mi ofertę na M3 f80 polski salon 1 właściciel 2017r przebieg +-125tys km ...historia serwisowa i rozmowa z ex wlascicielem- wymiana oleju jak bmw zaleca co 30tys km także dzieki...wole dla siebie sam sprowadzić z USA uszkodzoną z małym przebiegiem naprawić porządnie i cieszyć jazdą za 60-70% ceny jaką krzyczą tu w Polsce niż płacić raty, mieć w dowodzie rej. bank i zastanawiać czy ten olej co 30tys km to auto pojezdzi czy coś zaraz zacznie sie sypac


wehyr ,nie zagotuj się tam , zrób zapas papieru toaletowego na cięższe czasy i nie rzucaj textow " przyjedz do mnie do Szczecina ,na prv dam Ci tel i adres " bo trochę to śmieszneee chyba że masz 2x lat to jeszcze zrozumiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

LOL


A hipotekę biorą najczęściej ludzie których nie stać na dom za gotówkę.

Masz jeszcze jakieś złote myśli ?


Chociaż od czasu jak wyciągnąłeś nawigację z e91 i wsadziłeś płaską deskę przed sprzedażą to przywykłem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tańszy leasing niż miałem kredyt hipoteczny dlatego splacilem kredyt na dom i wzialem auto w CL zamiast placic wyzszy % za hipoteke i wykladac cash za auto.

To znaczy nie spłaciłem hipoteki ze względu na auto, po prostu te dwie zmiany zaszły w podobnym czasie i taka konkluzja - CL mam w okolicach 11% na 3 lata, a hipoteczny mialem 4,65 rocznie.

Warto dodać, że realna onflacja wynosi 7-10% więc ciułając kaskę na auto tracisz jakieś 4-7% (zakładając odkładanie na lokacie 3%).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOL


A hipotekę biorą najczęściej ludzie których nie stać na dom za gotówkę.

Masz jeszcze jakieś złote myśli ?


Chociaż od czasu jak wyciągnąłeś nawigację z e91 i wsadziłeś płaską deskę przed sprzedażą to przywykłem :lol:

 

Hahahahahahahahahahaaha pamietam tą akcję vapora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

ale leasing najczesciej biora osoby których po prostu nie stać na takie auto za gotówkę wię

nie wiem czy jest sens dalej dyskutować z tobą, poziom twojej ignorancji mnie zwala z nóg

nie chwal się więcej wiedzą publicznie, niektóre rzeczy lepiej zachować dla siebie.

Zarabiasz miesięcznie - wydajesz miesięcznie, czego tu nie rozumiesz, po co mam zamrażać 200k na wejście za auto?

a szkoda gadać dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
, a hipoteczny mialem 4,65 rocznie.

.

Drogo u mnie jest teraz 2,63% rocznie w pln, i 1,71 w eur.


Leasingu nie zrozumie osoba na etacie.


Zamrozona gotowka w samochodzie nie zarabia.

Obracając kwota 300 tys co miesiec licząc skromna rentowność z kapitalu na poziomie 5% mamy 15 tys zlotych. Wydajac 300 tys na samochód, tego nie zarobimy bo nie będzie kasy na zrobienienie zlecenia.


Koniec dywagacji.


Ciekawe jak wypadnie BMW z największym konkurentem.

Na jesień praedopodobnie prezentacja MB W206.

Ekonomiczne wersje AMG, będą prawdopodbnie C43 380KM i C53 435KM.

To M340i będzie wyglądać słabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej tyle, ile ubędzie kupców na 1er ze zwględu na umieszczenie silnika poprzecznie i fwd.

Czy ktoś posiada info ile 340i się aprzedało do tej pory? Lub ike zeszło 335i przez te kilka lat produkcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Z tego co czytałem, G20 jest lżejsze od F30 o średnio 55kg.


BMW M4 z kolei dokładnie odwrotnie, sami się przyznali, że z nowymi regulacjami stare M4 competition z dodatkami i automatem jest lżejsze o 34kg od nowego gołego M4 w manualu (pewnie RWD)... :O Porażka.

https://www.facebook.com/165372690166436/videos/318483539457972/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owdrotnie, to F30 jest lżejsza o 50kg. Moja akurat 1660 z połową baku, G20 340i xdrive coś około 1720.

Dla nowej M4/M3 różnica wynosi ponoć 150kg więcej niż obecna wersja ,za to S58 jest mocniejsze od S55 i w serii osiągi będą podobne, po modach S58 ciut szybsze jak S55 mimo że cięższe. Mimo wszystko dzieki xdrive auto osiągami będzie wymiatać, w końcu nadąży ze startu za RS3 zamiast szukać trakcji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sorry qatro to tylko w Audi ktory bije na łeb na szyję pod tym względem BMW bez dwóch zdań....w BMW tylko tył już pisałem to auto ma wpisane w rodowód taki napęd.

 

Jakiś dowód na poparcie tej finezyjnie wywiedzionej tezy?

Bo z tego co wiem, to klasyczny torsen odszedł/odchodzi w niebyt.

Za drogo.


https://antyweb.pl/quattro-z-technologia-ultra/

 


Niezłe źródło informacji podobno jak ktoś stawia argument i podkreśla go strona antyweb to jest argument nie do przebicia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem M4 i 340 w poprzednim modelach.

To są zupełnie inne auta ///M to ///M. Tak w skrócie.

///M to auto sportowe z możliwością jazdy w cywilny sposób. 340 to auto cywilne lekko usportowione.

Nawet jeżeli parametry są podobne różnice są kolosalne. Aktualnie żona jeździ ///M2C i jak się przesiądę z M340 to niby moc jest nieznacznie większa, ale sposób oddawania tej mocy i prowadzenie jest zupełnie inne. ///M to fenomenalne auto ale nie dla każdego. Priorytetem w tym aucie jest sportowa jazda, ale trzeba też przyznać że można ta auto użytkować w normalny sposób.  Jeżeli ktoś świadomie wybierze z pewnością będzie zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli ktośdużo jeździ cywilne auto będzie lepsze od m. Niestety ale te samochody zawsze mają takie cechy które na dłuższą metę są męczące. Co prawda z modelu na model coraz mniej. Przy nowych emkach 8hp sporo pomoże jako DD tak samo jak xdrive.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktośdużo jeździ cywilne auto będzie lepsze od m. Niestety ale te samochody zawsze mają takie cechy które na dłuższą metę są męczące. Co prawda z modelu na model coraz mniej. Przy nowych emkach 8hp sporo pomoże jako DD tak samo jak xdrive.

Ale to jest w ///M najlepsze te cechy sportowe - bardzo sportowe - ta szorstkość i brutalność - jak przestanie być sportowe to będzie zwykłym autem. Moja żona jeździ na co dzień z dzieciakami - M2C (wcześniej była M4). /// M albo się lubi albo nie - to nie jest auto dla każdego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli ktośdużo jeździ cywilne auto będzie lepsze od m. Niestety ale te samochody zawsze mają takie cechy które na dłuższą metę są męczące. Co prawda z modelu na model coraz mniej. Przy nowych emkach 8hp sporo pomoże jako DD tak samo jak xdrive.

Ale to jest w ///M najlepsze te cechy sportowe - bardzo sportowe - ta szorstkość i brutalność - jak przestanie być sportowe to będzie zwykłym autem. Moja żona jeździ na co dzień z dzieciakami - M2C (wcześniej była M4). /// M albo się lubi albo nie - to nie jest auto dla każdego

 

Jasne że tak ale niektóre z tych rzeczy to nie jest sportowy charakter tylko zwykłe drażniące wady jak np. poszarpywanie skrzyni w mieście, głośny układ hamulcowy czy stuki z ukladu napędowego przy gwałtownych manewrach. Luki czemu jeździsz M340i a nie M4 czy M2C? Bo to lepsze DD. Miałem wszystkie M3 poza E30 przez E36x2, E46x5, E92x2 i teraz F80 i wszystkimi jeździłem jako daily. Najgorzej spisywały się E46 które były dość hardcorowe. Nie wyobrażam sobie teraz jazdy takim autem na DD . F80 to łagodny baranek prawie jak zwykłe auto a G80 będzie jeszcze dużo spokojniejsze przez 8hp i xdrive czy to dobrze? Każdy oceni wg potrzeb. Jak będzie się spisywało na torze to czemu nie.

Vapor G20 M340i jest lżejsze od F30 340i jeżeli porównamy rwd vs rwd lub xdrive vs xdrive.

M3 G80 niestety będzie cięższe od F80 w okolicy 150kg nie wiem dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--==maly==--

M340i mam do roboty, robię z byt duże przebiegi aby jeździć ///M. Do tego charakter pracy też powoduje że nie mogę - ///M za bardzo się też rzuca się w oczy. M340 zrobiłem przez nie cały rok 50 tys km a i tak w tamtym roku dużo siedziałem na wsi nad jeziorem. Ale żona jeździ M2C każdego dnia (sama sobie to auto wybrała i kupiła i nie narzeka )- ale tam nic nie stuka, nie hałasuje. Fakt korków w upały nie lubi. Ja od święta mam coś fajniejszego niż ///M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.