Skocz do zawartości

Rabaty na nową serię 3 g20


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam, 21% ale tylko na wersję 318 :(

 

Na dzień dzisiejszy już tylko 7 % :-) produkcja 2022

 


Właśnie maiłem zapytać czy ktoś obecnie negocjuje cenę i jakie rabaty wychodzą na 3


Ja zdążyłem zamówić 29.09 i rabat kwotowo 33,3tys zł i zastanawiam się czy ta informacja o braku wsparcia na 318 to prawda czy tylko zagrywka dealerów. Mój ma być z 2022r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to ze wszyscy zamówili przed 1 paźdz. i na 318i póki co nie ma zainteresowania.

Jeżeli faktycznie nie ma już rabatu około 20%, to zaiteresowanie na pewno się zmniejszyło.


Ja będę mieć również rocznik również 2022.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zamówiłem przed 01.10 rabat na 318i m-sport konfig. na 180 tys. 20 % prod.2022

Z ciekawości zadzwoniłem o ofertę dzisiaj na ten sam model do dilera od którego dostałem wtedy taki sam rabat tylko z innego miasta,

i max który mi oferował to już 7% :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W moim przypadku 318 bez szaleństw, rabat % wyniósł 19 %, auto katalogowo 175tys.

No nie tak bez szaleństw, bo to już prawie poziom rabatów flotowych dla dużych firm

 

Mnie się wydaje, że Jemu chodziło, że bez szaleństw w kwestii konfigu.


Przyznam, że moje 23% z końca marca wygląda okazale przy 7% :shock:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku 318 bez szaleństw, rabat % wyniósł 19 %, auto katalogowo 175tys.

No nie tak bez szaleństw, bo to już prawie poziom rabatów flotowych dla dużych firm

 

Mnie się wydaje, że Jemu chodziło, że bez szaleństw w kwestii konfigu.


Przyznam, że moje 23% z końca marca wygląda okazale przy 7% :shock:

 

Chyba masz rację, za szybko przeczytałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :)


Zainteresowałem się nową 3 (bardziej g20 niż g21), ale także 1 F40

i kilka dni temu byłem w salonie sprawdzić jak to wygląda z rabatami.

I niestety rozczarowanie było ogromne oczywiście samymi rabatami, a nie samochodami.

Gdy przypomnę sobie ileż to naczytałem się na forum o rabatach

i jak wyglądało to jeszcze chociażby ponad 2 tygodnie temu, a teraz to aż żal tyłek ściska...

Na G20 rozmowy zaczynały się od 7% wzwyż, 9% było do ogarnięcia, ale już powyżej 10%

byłaby ostra walka.

Sądzę, że dla zwykłego człowieka maksymalnie w ok.12% rabatu jest możliwe, ale powyżej

to już raczej sufit albo flota, ewentualnie jak wszędzie odpowiednie znajomości.

Mówię o aucie mocno doposażonym wersja 320i.

Co ciekawe sprzedawca z salonu mówił, że nie ma znaczenia czy wezmę 320i czy 330i

rabat będzie podobny.

Pamiętam doskonale jak ludzie wyciągali w ok.20%, a niektórzy nawet ponad 20%,

ale teraz to raczej mało możliwe.

Wersji biznesowych w ogóle już nie ma i nie będzie - tak usłyszałem od sprzedawcy marzeń :)

Zamówienia aktualne w przypadku 3 g20 byłyby z realizacją na maj/czerwiec 2022 z możliwością

przesunięć, na 1 f40 tak styczeń/luty 2022.

Ceny przy zamówieniach są oficjalnie gwarantowane na 4 miesiące, ale w praktyce gwarantują

także później, przynajmniej na razie, ponieważ "wierchuszka" rzekomo zastanawia się

nad zmianą podejścia do tego tematu.

Ogólnie nastąpiła całkowita zmiana polityki rabatowania w przypadku F40 i G20/21.

Co do reszty nie orientuje się, ponieważ nie dopytywałem.

A jako ciekawostkę przy BMW 1 F40 rozmowy zaczynały się od 5%, przy 7% już było wielkie poruszenie,

a gdy wspomniałem, że przy wyposażeniu pod sufit za m135i w ok.250 K czy ewentualnie 120i w ok.200 K

chcę powyżej 10% to już było ostre "nein". Wydaje się, że okolice 9% byłoby do uzyskania, ale to tylko

przy wersji bardzo dobrze wyposażonej. Jednak dwucyfrowe rabaty to trzeba by mocno powałkować sprawę.


Reasumując w kwestii rabatów obecnie lipa...i co gorsza nie widzę jakoś na horyzoncie

szansy na zmianę kierunku, ponieważ jest raczej zupełnie odwrotnie...


Jeśli macie jakiś namiar na "fajny" autoryzowany salon gdzie rabaty są zdecydowanie ciekawsze to

proszę dajcie znać. Może ktoś zna dobrego sprzedawcę, który potrafi wyczarować odpowiedni rabat

i wówczas z wielką chęcią z tego skorzystam ;)


Aaa cały "wywiad" miał miejsce we Wrocławiu.


Pozdrawiam i życzę więcej szczęścia w kwestii rabatów :)


Ps. Bardzo istotna kwestia - zniechęcony niskimi rabatami - nie doszedłem do kwestii finansowania,

więc może i tutaj też czeka na nas niemiła niespodzianka, ale dajcie znać jak to u Was wygląda.

Edytowane przez LemonySnicket
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,


pierwszy post tutaj bo z niedawno się zarejestrowałem i do tej pory BMW nie jeździłem. Ale mam zamiar to zmienić. Chcę kupić G20 M340i, jakoś nie pod sufit ale w miarę doposażony, rozmowa w salonie zaczęła się od 8%. Jak zasugerowałem ok 12% to usłyszałem stanowcze nie. Myślę, że dam radę wyciągnąć ok 10% ale to wszystko. Rozmawiając z paroma znajomymi działającymi w branży dealerskiej (nie koniecznie BMW) - przekaz jest jednoznaczny. Lepiej sprzedać mniej ale drożej bo i tak komponentów brakuje, są obsuwy w terminach, reputacja na tym kuleje więc w sumie lepiej żeby parę osób nie zmieściło się w swoich budżetach i odpuściło na razie zakup. Termin przy zamówieniu w październiku orientacyjnie to czerwiec 2022 z możliwością przyspieszenia. Na komputerze handlowca otwarty tajemniczy XLS z restrykcjami (np HK czasami się nie da), ale z informacji jaką przekazał to że sytuacja powoli się poprawia.


To tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, potwierdzam, że przy m340i, a przede wszystkim przy M3 (w ogóle przy wszystkich modelach M)

było zdecydowanie lepiej z rabatami, ale nie ciągnąłem tematu, ponieważ to niestety nie moja liga cenowa...

O restrykcjach na wyposażeniu to już nawet nie chcę się wypowiadać, ponieważ to jakiś czeski film...

Zresztą chyba cofnęliśmy się w czasie o kilkadziesiąt lat czekając na auta, gdzie używki są droższe od nowszych...

Jak widać życie pisze najciekawsze scenariusze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj odnawiałem polisę po roku na M340 cena wg wyliczenia TU była większa niż w momencie zakupu. Normalnie kupić i trzymać pod dywanem. A zarobek murowany


Ps. Handlowcy już zaczynają mówić o nowych cenach po nowym roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odnawiałem polisę po roku na M340 cena wg wyliczenia TU była większa niż w momencie zakupu. Normalnie kupić i trzymać pod dywanem. A zarobek murowany


Ps. Handlowcy już zaczynają mówić o nowych cenach po nowym roku

 

Ja odnawiałem polisę pod koniec września na golfa VII. Jakie było moje zdziwienie jak wartość auta skoczyła według eurotax porównując do poprzedniego roku zamiast spaść. Polisa zmala nieznacznie ale zawsze.

Od razu pomyślałem o 3er że tu spadek też może przyhamować. Nie ma się co dziwić ceny w górę popyt w górę a podaż w dół.

Maluchy też podobno były droższe zaraz po wyjeździe z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś był artykuł że MB nie ma zamiaru obniżać cen po ustaniu problemów z dostepnością komponentów, a BMW ma zamiar mocno zmiejszyć rabatowanie i sprzedawać coraz więcej przez centralę nie dealerów (pewnie EV jak Tesla). Moim zdaniem to wszystko już się dzieje, bo w związku z dużą biznesową niepewnością chcą działać na dużych marżach a nie być zależnym od wolumenów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,


Na jaki obecnie mogę liczyć rabat na BMW G21. Mi się udało uzyskać max. 13% nie przekonuje mnie on tym bardzie że ceny wzrosły o około 20% w stosunku do zeszłego roku.


A może ktoś ma na sprzedaż jakąś BMW 3 w kombi?

 

Jeśli chodzi o ceny nowych aut to raczej nie liczyłbym że si poprawi, ceny na pewno w najbliższym czasie pójdą do góry.

Rabat to w stosunku do września jest słaby, jednak z tego co koledzy piszą to jak na październik ten rabat jest i tak wysoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hej,


Na jaki obecnie mogę liczyć rabat na BMW G21. Mi się udało uzyskać max. 13% nie przekonuje mnie on tym bardzie że ceny wzrosły o około 20% w stosunku do zeszłego roku.


A może ktoś ma na sprzedaż jakąś BMW 3 w kombi?

Z Tą podwyżką 20% to przesadziłeś o jakieś 17%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,


Na jaki obecnie mogę liczyć rabat na BMW G21. Mi się udało uzyskać max. 13% nie przekonuje mnie on tym bardzie że ceny wzrosły o około 20% w stosunku do zeszłego roku.


A może ktoś ma na sprzedaż jakąś BMW 3 w kombi?

 

A te 13% to na jaką wersję silnikową dostałeś i jaka była cena konfigu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się z wami ofertą jaką złożył mi dzisiaj co prawda dealer VW ale może ktoś wpadnie jeszcze na taki pomysł.


Jako że mam Golfa w kredycie z ratą balonową Pani z salonu zaproponowała że salon ją zapłaci a następnie będę mógł to samo auto od salonu kredytować lub wynająć jeszcze raz ale cena tranzakcyjna to obecna wartość rynkowa które jest wyższa od balonowej , raty oczywiście na preferencyjnych oprocentowaniu uzależnione od wkład własnego.

Wszystko przez to że na nowe auta czeka się rok, Pani argumenty.


Grzecznie Pani podziękowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się z wami ofertą jaką złożył mi dzisiaj co prawda dealer VW ale może ktoś wpadnie jeszcze na taki pomysł.


Jako że mam Golfa w kredycie z ratą balonową Pani z salonu zaproponowała że salon ją zapłaci a następnie będę mógł to samo auto od salonu kredytować lub wynająć jeszcze raz ale cena tranzakcyjna to obecna wartość rynkowa które jest wyższa od balonowej , raty oczywiście na preferencyjnych oprocentowaniu uzależnione od wkład własnego.

Wszystko przez to że na nowe auta czeka się rok, Pani argumenty.


Grzecznie Pani podziękowałem.

Na rynku finansowania maszyn i urządzeń ten numer funkcjonuje od dawna

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się z wami ofertą jaką złożył mi dzisiaj co prawda dealer VW ale może ktoś wpadnie jeszcze na taki pomysł.


Jako że mam Golfa w kredycie z ratą balonową Pani z salonu zaproponowała że salon ją zapłaci a następnie będę mógł to samo auto od salonu kredytować lub wynająć jeszcze raz ale cena tranzakcyjna to obecna wartość rynkowa które jest wyższa od balonowej , raty oczywiście na preferencyjnych oprocentowaniu uzależnione od wkład własnego.

Wszystko przez to że na nowe auta czeka się rok, Pani argumenty.


Grzecznie Pani podziękowałem.

Na rynku finansowania maszyn i urządzeń ten numer funkcjonuje od dawna

 

Ja kilka miesięcy przed końcem umowy sprzedałem Leona do das Welt Auto po cenie 10k zł wyższej jak ostatnia rata balonowa. Pewnie w tym roku przez zawirowania sprzedałbym w podobnej cenie... no ale już 8 miesięcy jeżdzę BMW :) To przewaga kredytu w VW Banku, że nie dostajesz kary umownej przy wcześniejszym końcu. Ja miałem jeszcze 0.00% oprocentowania, więc stabilnie było. Aż szkoda z perspektywy czasu, że człowiek się na Cuprę nie szarpnął. Ale nie to forum :) W bmw też błąd... było brać mocniejszą te jedynkę lub trójkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.