Skocz do zawartości

m340i - testy, wrażenia


Gregonio

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 313
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
  • 2 tygodnie później...
Może głupie pytanie ale nie potrafię tego znaleźć w opcjach nawigacji. Jak wprowadzić cel używając współrzędne geograficzne?

Nie da się? Nikt nie próbował? Czy tak proste, że nikt nie odpowie?

 

Według instrukcji obsługi, to tak :


Screenshot-20210324-120758-DRIVERS-GUIDE.jpg


W rzeczywistości, jak próbowałem u siebie, to nie widzę tam tego. Jak zapytałem głosowo o "gps coordinates" , to odpowiedziała, że mój pojazd nie jest w taką opcję wyposażony :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam,

mam pytanie. Przeszukiwałem forum ale nie mogłem znaleźć nurtujących mnie rzeczy.

Zastanawiam się nad kupnem 340i. Czy ktoś może podpowiedzieć co najczęściej psuje się w tym modelu/silniku.

Czy koszta regularnych serwisów są bliżej wersji M czy wersji cywilnych?


pozdrawiam serdecznie

Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie. Przeszukiwałem forum ale nie mogłem znaleźć nurtujących mnie rzeczy.

Zastanawiam się nad kupnem 340i. Czy ktoś może podpowiedzieć co najczęściej psuje się w tym modelu/silniku.

Czy koszta regularnych serwisów są bliżej wersji M czy wersji cywilnych?


pozdrawiam serdecznie

Mateusz

Mam zrobione ponad 60 tys km, może ostatnią trochę mniej jeżdżę tym autem - ale tak to użytkowane codziennie.

Nic się nie psuje - bo niby co ma się psuć. Oleje/filtr to jedyne koszty po za pakietem tu akurat nie ma znaczenia czy M czy zwykła trójka.

Nigdy nie rozumiem jak można szukać auta, od pytania co się psuje ... może jak się jeździ .... byś się spytał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie. Przeszukiwałem forum ale nie mogłem znaleźć nurtujących mnie rzeczy.

Zastanawiam się nad kupnem 340i. Czy ktoś może podpowiedzieć co najczęściej psuje się w tym modelu/silniku.

Czy koszta regularnych serwisów są bliżej wersji M czy wersji cywilnych?


pozdrawiam serdecznie

Mateusz

Mam zrobione ponad 60 tys km, może ostatnią trochę mniej jeżdżę tym autem - ale tak to użytkowane codziennie.

Nic się nie psuje - bo niby co ma się psuć. Oleje/filtr to jedyne koszty po za pakietem tu akurat nie ma znaczenia czy M czy zwykła trójka.

Nigdy nie rozumiem jak można szukać auta, od pytania co się psuje ... może jak się jeździ .... byś się spytał

 

Luki, masz już parę kilometrów przejechane, czy możesz powiedzieć jakie masz średnie spalanie i jak stosunek trasa/miasto ?

Edytowane przez woltan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo wiem że to niepopularne ale myślę nad zakupem 340i ze US lub Kanady. Ew. rozważam zakup 330i z polskiego salonu.

Pytam ponieważ wychodzę z założenia że stać mnie nie na samochód który mogę kupić, a którego użytkowanie mogę spokojnie finansować.

Dodam że jako konkurencję traktuję audi s4 które mi się nie podoba, a5 jest dalej w starej budzie. Przeczytałem całe to forum dotyczące bmw 340i więc już znam opinię na temat tego jak się tym jeździ, zamierzam zresztą zrobić znaczącą przesiadkę a wybredny nie jestem i jestem przekonany że będę najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem jeżdząc takim samochodem, oczywiście o ile nie będę musiał w niego pakować regularnie dużych kwot na serwisowanie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 nie kupuj - jest w Dieslu (nieporozumienie). Przed M340i miałem A5 2.0 TFSI. Każdy z tych samochodów ma wady i zalety. Część rzeczy bardziej podobało mi się w Audi, część w BMW ale ogólnie biorąc z BMW jestem bardziej zadowolony. Dwie najważniejsze rzeczy: lepszy silnik oraz skrzynia i lepiej się prowadzi w zakrętach (Audi jest lekko podsterowne, pewnie bezpieczniej ale mi to akurat nie pasowało).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie. Przeszukiwałem forum ale nie mogłem znaleźć nurtujących mnie rzeczy.

Zastanawiam się nad kupnem 340i. Czy ktoś może podpowiedzieć co najczęściej psuje się w tym modelu/silniku.

Czy koszta regularnych serwisów są bliżej wersji M czy wersji cywilnych?


pozdrawiam serdecznie

Mateusz

Mam zrobione ponad 60 tys km, może ostatnią trochę mniej jeżdżę tym autem - ale tak to użytkowane codziennie.

Nic się nie psuje - bo niby co ma się psuć. Oleje/filtr to jedyne koszty po za pakietem tu akurat nie ma znaczenia czy M czy zwykła trójka.

Nigdy nie rozumiem jak można szukać auta, od pytania co się psuje ... może jak się jeździ .... byś się spytał

 

Luki, masz już parę kilometrów przejechane, czy możesz powiedzieć jakie masz średnie spalanie i jak stosunek trasa/miasto ?

11,2 - od pierwszego kilometra. Jest wszystko trasa - trasy szybkiego ruchu - duże miasta - korki - oszczędne trasy - ale też bardzo dynamiczne trasy. Mimo wszystko na krótkich odcinkach nie ma aż takiego rozrzutu jak mam w ///M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo wiem że to niepopularne ale myślę nad zakupem 340i ze US lub Kanady. Ew. rozważam zakup 330i z polskiego salonu.

Pytam ponieważ wychodzę z założenia że stać mnie nie na samochód który mogę kupić, a którego użytkowanie mogę spokojnie finansować.

Dodam że jako konkurencję traktuję audi s4 które mi się nie podoba, a5 jest dalej w starej budzie. Przeczytałem całe to forum dotyczące bmw 340i więc już znam opinię na temat tego jak się tym jeździ, zamierzam zresztą zrobić znaczącą przesiadkę a wybredny nie jestem i jestem przekonany że będę najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem jeżdząc takim samochodem, oczywiście o ile nie będę musiał w niego pakować regularnie dużych kwot na serwisowanie itp.

Kup takie jakie ci się podoba i jakie masz możliwości. Ostatnią rzeczą przed zakupem jako bym zrobił to czytał forum - bo tak to każde auto było by strach kupić.


Między M340i a 330 jest bardzo nie wielka różnica w zakupie. Ale to też zupełnie inne auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzisiaj z ciekawości zrobiłem pomiar na hamowni. Po tym co gdzieś czytałem, słyszałem to jestem trochę rozczarowany... Liczyłem na jakąś niespodziankę 4xx km i 550nm, a tu ledwo serię trzyma :oops: Ciekawe czy to tylko ja mam takiego pecha czy tylko na początku produkcji były takie bonusy. Jak zapytałem Pana z TC to powiedział, że teraz tak wychodzą, czym nowszy tym słabszy :roll:

IMG-0249.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj z ciekawości zrobiłem pomiar na hamowni. Po tym co gdzieś czytałem, słyszałem to jestem trochę rozczarowany... Liczyłem na jakąś niespodziankę 4xx km i 550nm, a tu ledwo serię trzyma :oops: Ciekawe czy to tylko ja mam takiego pecha czy tylko na początku produkcji były takie bonusy. Jak zapytałem Pana z TC to powiedział, że teraz tak wychodzą, czym nowszy tym słabszy :roll:

IMG-0249.jpg

 

No jak ledwo serie trzyma ? masz 379 km i 516 niuta :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Programy mogą być bardziej restrykcyjne ze względu na normę spalin Euro6D ale pomiary z dragy okazuju że mild hybrid jeździ tak samo jak starsze roczniki lub ciut nawet lepiej.

 


Dokladnie tak.

Potwierdzają to u mnie czasy...

Z ciekawości w wolnej chwili pojadę na hamownie zobaczyć.

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj z ciekawości zrobiłem pomiar na hamowni. Po tym co gdzieś czytałem, słyszałem to jestem trochę rozczarowany... Liczyłem na jakąś niespodziankę 4xx km i 550nm, a tu ledwo serię trzyma :oops: Ciekawe czy to tylko ja mam takiego pecha czy tylko na początku produkcji były takie bonusy. Jak zapytałem Pana z TC to powiedział, że teraz tak wychodzą, czym nowszy tym słabszy :roll:

IMG-0249.jpg

 

Docierales na spokojnie czy na ostro? Wygląda mi na to pierwsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Programy mogą być bardziej restrykcyjne ze względu na normę spalin Euro6D ale pomiary z dragy okazuju że mild hybrid jeździ tak samo jak starsze roczniki lub ciut nawet lepiej.

 


Dokladnie tak.

Potwierdzają to u mnie czasy...

Z ciekawości w wolnej chwili pojadę na hamownie zobaczyć.

 

Nie to, żebym Ci Wehyr źle życzył, ale mam nadzieję, że wyjdzie podobnie jak u mnie. Co będzie znaczyło, że cyferki aż tak się na czasy nie przekładają, chociaż nie jest to dla mnie logiczne :mrgreen:


Semtex93

Docierałem na spokojnie zgodnie ze sztuką, wymiana oleju po 2k km, teraz mam ponad 4k km. A to to widać na wykresach jak się dociera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amerykanskke fora podawaly ze 340i nie mildhybrid na hamowni wychodzily ok 400km, ale wykresow nie widzialem, tylko opisy… ale spalanie mildhybrid mnie powala, przy spokojnej jezdzie, troche szybciej niz wolno ma drogach krajowych wychodzi mi 8-8,5 litra …w sprort plus idzie ostro w gore, ale comfort jest mega oszczedny, eko nie probowalem bo muli strasznie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.