Skocz do zawartości

Rabaty na nową serię 3 g20


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Co z tego ze dostal rabatu, na finansowaniu sobie dobiją procent i bedzie mial rate taka samą jak przy rabacie 15% stały proceder, przerobione u 10 dealerow w Polsce conajmniej.

 

kolega napisał 20.5 rabat i finansowanie zewnętrze.

 

Zewnetrzne finansowanie rowna sie niska wartosc wykupu oraz wplata wlasna pewnie kolo 5% i brak mozliwosci oddania samochodu. Ale widzialem ze to jakas budzetowa wersja to w zasadzie ma to prawo bytu. Kto co woli.

 


Pozdrawia kolega z tej budżetowej wersji :mrgreen: :cool2:

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
w przypadku bez VATtowca , mówimy o cenę auta 150tyś brutto czy netto , żeby maksymalnie rozliczyć samochód w działalność ?

Wystarczy poświęcić 5min i przeczytać artykuł w linku który podałem wszystko jest opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszosc firm korzysta z zewnetrznych biur rachunkowych i wedle obowiązujących przepisów to na nich ciązy odpowiedzialnosc za to w jaki sposob co księgują. Trzeba oczywiscie miec nad tym nadzor ale jezeli wyjdą kwiatki na kontroli to oni ponoszą konsekwencje.


Oczywiscie tak jest wedle przepisow a w praktyce przy grubszych wtopach to prawdopodobnie dochodzenie swoich rozszczeni wzgledem biura rachunkowego poprzez sąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszosc firm korzysta z zewnetrznych biur rachunkowych i wedle obowiązujących przepisów to na nich ciązy odpowiedzialnosc za to w jaki sposob co księgują. Trzeba oczywiscie miec nad tym nadzor ale jezeli wyjdą kwiatki na kontroli to oni ponoszą konsekwencje.


Oczywiscie tak jest wedle przepisow a w praktyce przy grubszych wtopach to prawdopodobnie dochodzenie swoich rozszczeni wzgledem biura rachunkowego poprzez sąd.

To nie jest takie proste, chociaż masz dużo racji. Każda porządna kncelaria, prowadząca księgi ma zapisy umowne, które wyłączają odpowiedzialność cywilna w przypadku, gdy dokumenty źródłowe przekazane przez klienta poświadczają nieprawdę np. jeżeli zadeklarował pełne odliczenie VAT a nie prowadził rzetelnie kilometrówki. W związku z nowymi przepisami dot. Jpk takich zapisów będzie więcej, bo na przedsiębiorcę nakładane są nowe obowiązki ewidencyjne, za które tylko on może ponieść odpwoedzialność.

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by nie było w przypadku jakiejś wtopy US przyjdzie po pieniądze do podatnika a nie do księgowego i o tym trzeba pamiętać. Oczywiście potem można iśc do sądu sprawy cywilne , odszkodowania itp tylko to się ciągnie długo a pieniążków które są potrzebne już nie masz, ale jest nadzieja ze za rok, może dłużej, może krócej je odzyskasz :norty:. może odzyskasz wszystko, a może nie, a może do razu, a może w ratach, a może w ogóle nic :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dlatego warto dopłacić i mieć porządne biuro z wieloletnim doświadczeniem i z porządnym ubezpieczeniem i zweryfikować to przy zawieraniu umowy. Mimo wszystko przedsiębiorca sam musi kontrolować i uważać na to co robi. Warto chociaż na szybko samemu rozliczać firmę przed przekazaniem kwitów księgowej żebyśmy wiedzieli co się dzieje i +- jaki ma być wynik bo nawet duże biura popełniają babole.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim, to mój 1 post tutaj ale czytam już od jakiegoś czasu :) piszecie ciekawe rzeczy :cool2:


Myślę poważnie nad G21 30i xDrive (waham się między G21 a G01 bo wóz ma być rodzinny 2+2 i wygodniej pod kątem rodziny byłoby w G01, ale a) średnio lubię suvy b) czytałem wątek z niestabilną jazdą na wprost podczas większych prędkości c) podobny konfig dla G01 jest o ~30k droższy i obawiam się o spalanie na małych dystansach).

interesuje mnie CL ale dla klienta indywidualnego i jestem bardzo ciekawy, czy to wyliczenie CL w konfiguratorze jest w jakiś sposób wiążące.

Mam taki konfig: https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/r4n5f4z4

Wg niego auto po 3 latach jest warte 44,07 % i rata wychodzi 2759,77 zł brutto przy 25% wpłaty początkowej. Czy np. wg Was można sobie założyć jakiś rabat, np. 15 - 18% które tutaj forumowicze uzyskiwali na podobne samochody i przeliczyć ratę z prostej proporcji? Na pewno zauważyłem, że im więcej doposażam, tym wartość końcowa maleje.

Czy raczej sprawa jest mocno indywidualna i trzeba to wyceniać już ze sprzedawcą? Na razie chciałbym rozeznać się w cenach i wiedzieć na czym stoję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odniosę się do pierwszej części wypowiedzi - zdecydowanie jak rodzinnie i wygodnie to x3. Mam akurat w rodzinie G01, G30 i doszło G20. G01 w mpak i adaptacyjnym zawieszeniem zarowno na letnich 20stach i zimowych 19stach prowadzi się jak przyjlejone, sprawdzane do 190. Na sporcie jest zdecydowanie twardziej niż na mpakietowym zawiasie bez adaptacji w g20. Prowadzenie, zakręty, tu wygrywa g20, ale taka zabawa z rodziną zaskutkowała nudnościami na tylnej kanapie, więc co z tych właściwości jezdnych hehe :) G01 na runflatach świetnie się prowadzi, jest fajnie zestrojone i uniwersalne. Środek jest trochę retro w stosunku do g20, ale mimo wszystko daje radę.

MxJbHLx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę bronił, że sedan lepiej od suva, ale z boxem dachowym rodzinnie dajemy radę w 99% przypadków.

Rodzina 2+2.

Robię rocznie 40 tys kilometrów. Z rodziną ok 7 tys

Mimo, że nie zawszę jest lekko z pakowaniem to nie żaluje, że wziąłem 330i:) suv by mnie wkurzal w tych 85% czasu kiedy jeżdze sam. Ale to już każdy musi rozstrzygnąć co dobre dla niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odniosę się do pierwszej części wypowiedzi - zdecydowanie jak rodzinnie i wygodnie to x3. Mam akurat w rodzinie G01, G30 i doszło G20. G01 w mpak i adaptacyjnym zawieszeniem zarowno na letnich 20stach i zimowych 19stach prowadzi się jak przyjlejone, sprawdzane do 190. Na sporcie jest zdecydowanie twardziej niż na mpakietowym zawiasie bez adaptacji w g20. Prowadzenie, zakręty, tu wygrywa g20, ale taka zabawa z rodziną zaskutkowała nudnościami na tylnej kanapie, więc co z tych właściwości jezdnych hehe :) G01 na runflatach świetnie się prowadzi, jest fajnie zestrojone i uniwersalne. Środek jest trochę retro w stosunku do g20, ale mimo wszystko daje radę.

Dzięki za rady :) nie wkładam adaptacyjnego, bo zostawiam niższą felgę i wyczytałem tutaj, że ludzie ogólnie tak polecają. Wyższa felga - zawias adaptacyjny.

Po zakrętach ostro nie jeżdżę, raczej cenię sobie bardziej komfort ale czasem lubię pojechać trochę bardziej dynamicznie (bez rodziny). Znów wyczytałem w wątku o fotelach, że w G20/21 są zdecydowanie wygodniejsze fotele i ze G01 na dłuższej trasie jest ciężko. Sam nie jestem tego w stanie zweryfikować, bo jazda testowa trwa 20 - 30 min.


Co do środka w G01 to i tak uważam, że jest zdecydowanie lepiej niż w Audi Q5 (tam dopiero jest retro) i obecnym GLC FL.

 

@ironiq moja rada jest taka : jeśli dzieciaki same się zapinają w swoich fotelach to bierz G20 , a jeśli jeszcze nie potrafią to bierz G01 :)

Jeszcze się nie zapinają. Oba dzieciaki jeżdżą w Maxi Cosi Pearl (do 18kg), oba na bazach isofix, więc zajmują sporo miejsca, pewnie w G21 będzie na styk (i będą kopać w fotele przednie). Mam także przebłyski aby skonfigurować i wycenić 2GT (20d xDrive) :lol: ale widzę, że to auto bardzo mocno traci na wartości i wg BMW po 3 latach jego wartość to 34%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę bronił, że sedan lepiej od suva, ale z boxem dachowym rodzinnie dajemy radę w 99% przypadków.

Rodzina 2+2.

Robię rocznie 40 tys kilometrów. Z rodziną ok 7 tys

Mimo, że nie zawszę jest lekko z pakowaniem to nie żaluje, że wziąłem 330i:) suv by mnie wkurzal w tych 85% czasu kiedy jeżdze sam. Ale to już każdy musi rozstrzygnąć co dobre dla niego.

Jasne, każdy ma swoje preferencje. Obecnie jeżdzę bardzo mało (przez korona), wcześniej robiłem 15 - 20 tys rocznie w zależności od jakiegoś wyjazdu po Europie, czyli też raczej mało.

Jazda w 75% z rodziną, 25% sam dla przyjemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja bym brał g20. G01 więcej pali, droższe utrzymanie i dużo wolniejszy, choć przez moment też myślałem o x3 40i.

Tym bardziej że na serię 3 można mieć gruby rabat, handlowiec gdzie kupiłem f30 frank cars Częstochowa zadzwonił w piątek że daje rabat 21% dywaniki, ale ja już zrobiłem zaliczkę w Szczecinie i te pół % różnicy to bym wydał na dojazd na dwa auta, obiad itd. A tak odbiorę auto w swoim mieście

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na g01 w mapaku 2019 wyprzedazowa 2.0d xd dostaliśmy w poznaniu 36% rabatu. Skonfigurowana na 305tyś, zarejestrowana pol roku bez przebiegu, takze cenowo g01 tez potrafi fajnie wyjsc. Jak masz dwa foteliki to zdecydowaniw bierz g01. Jest duuuuuzo wieksza, naprawde nawet nie ma sie co zastanawiac.


Co do wygody - obie sa w mpaku, wiec fotele takie same. G01 ma brazowa skore za doplata, a g20 ma zwykla mpakietowa alcantare. Na dluzsze trasy obie sa niewygodne, bo fotele sa identyczne. Porownuje do x3 f25 i swojej g30 w sportline to przepasc w wygodzie. Natomiast przejechalem obiema juz po okolo 1000km sam i moge powiedziec, ze wygodniej mi w g01 niz g20, ale tak jak pisalem wczesniej, g01 ma 20 calowe kolac runflaty i adaptacyjny zawias, g20 ma 18stki bez runflata i zwykly mpakietowy zawias. Ja zdecydowanie bralbym x3, ale wychodzilo drozej. Dodam, ze g01 z 2 litrowym dieslem i xd bardzo fajnie sie zbiera i mysle ze jest bardzo ptymalnym wyborem. Takze jak jazda z rodzina 75% to x3, jak stosunek bylby odwrotny do g20/21 ;)


A najlepiej to wez g30, bo ogarnietu handlowiec moze zlozyc Ci taka oferte, ze okaze sie bardzo rozsadnym wyborem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał g20. G01 więcej pali, droższe utrzymanie i dużo wolniejszy, choć przez moment też myślałem o x3 40i.

Tym bardziej że na serię 3 można mieć gruby rabat, handlowiec gdzie kupiłem f30 frank cars Częstochowa zadzwonił w piątek że daje rabat 21% dywaniki, ale ja już zrobiłem zaliczkę w Szczecinie i te pół % różnicy to bym wydał na dojazd na dwa auta, obiad itd. A tak odbiorę auto w swoim mieście

:cool2: Pytanie tylko na jaką wersję i jaki silnik? Bo z tego co się dowiedziałem od swoich znajomych (oraz ma to też potwierdzenie tutaj na forum), na silniki typu 18i albo 20i jest zdecydowanie więcej rabatu niż na silniki z większą mocą.

 

Na g01 w mapaku 2019 wyprzedazowa 2.0d xd dostaliśmy w poznaniu 36% rabatu. Skonfigurowana na 305tyś, zarejestrowana pol roku bez przebiegu, takze cenowo g01 tez potrafi fajnie wyjsc. Jak masz dwa foteliki to zdecydowaniw bierz g01. Jest duuuuuzo wieksza, naprawde nawet nie ma sie co zastanawiac.

 

Czyli to trzeba trafić ;) no i wspaniały rabat, czyli 195,2k finalnie wyszło? Jak za taki konfig, jak napisałeś, ze skórą to była mega okazja.

 

Co do wygody - obie sa w mpaku, wiec fotele takie same. G01 ma brazowa skore za doplata, a g20 ma zwykla mpakietowa alcantare. Na dluzsze trasy obie sa niewygodne, bo fotele sa identyczne. Porownuje do x3 f25 i swojej g30 w sportline to przepasc w wygodzie. Natomiast przejechalem obiema juz po okolo 1000km sam i moge powiedziec, ze wygodniej mi w g01 niz g20, ale tak jak pisalem wczesniej, g01 ma 20 calowe kolac runflaty i adaptacyjny zawias, g20 ma 18stki bez runflata i zwykly mpakietowy zawias. Ja zdecydowanie bralbym x3, ale wychodzilo drozej. Dodam, ze g01 z 2 litrowym dieslem i xd bardzo fajnie sie zbiera i mysle ze jest bardzo ptymalnym wyborem. Takze jak jazda z rodzina 75% to x3, jak stosunek bylby odwrotny do g20/21 ;)


A najlepiej to wez g30, bo ogarnietu handlowiec moze zlozyc Ci taka oferte, ze okaze sie bardzo rozsadnym wyborem :)

 

G31 20d xDrive jest raczej poza moim zasięgiem, moje konfigi wychodzą ponad 330k i pewnie rabaty są małe, bo teraz wersja FL. No chyba że masz takiego ogarniętego handlowca co dla kogoś, kto chciałby wziąć CL dla osoby indywidualnej czaruje mocne rabaty :8)


W sumie G01 przekonuje mnie najbardziej, zwłaszcza że teraz jest mild hybrid w nim i może te 11KM dodatkowo dodają trochę kopa. Ciężko mi jednak ocenić, bo jak dzownię po dealerach, to każdy ma wersję 30e. Nikt nie ma 20d na demo już :) Demówki BMW teraz to tylko hybrydy :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno na 520i sa dobre promo w CL. Mogę dać Ci namiar na mojego handlowca, który dobrze wyliczył mi g20.

Co do x3 to był super strzał. Taki konkretnie rabat wyszedł. Jak konfigurowałem to sam to wychodziło 305tyś, ale z racji tego, że było po starych cenach liczone to auto tam wychodziło 297tyś.

4aB7vTG.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno na 520i sa dobre promo w CL. Mogę dać Ci namiar na mojego handlowca, który dobrze wyliczył mi g20.

Jednym z moich założeń jest xDrive. Lubie czasem wystartować ciut szybciej ze świateł, też na mokrym. Obecnie mam FWD i mocno mieli. RWD g30 nie jeździłem, więc cieżko mi stwierdzić. Jedynie jeździłem sporo i3, i tam starałem się wytrącić tył ale kaganiec jest tak mocno zapięty, że od razu było ograniczenie mocy ;) w sumie o obrót pewnie bez kontroli trakcji byłoby bardzo łatwo.

 

Co do x3 to był super strzał. Taki konkretnie rabat wyszedł. Jak konfigurowałem to sam to wychodziło 305tyś, ale z racji tego, że było po starych cenach liczone to auto tam wychodziło 297tyś.

 

Wow, no to dla mnie takie coś to marzenie. Gratki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odniesienie się do mojego poprzedniego konfigu ven0m, KombiFan --==maly==--, wehyr, Gregonio, adamjttk, Leeo


Doposażyłem "trochę" wersję i na ten moment wychodzi mi taki onfig:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/x3j5q1d6


Mam jeszcze pytanie, nie mam wielkich wymagań co do ekranu, wystarczy mi żeby miał android z możliwością odpalenia yt music i google maps :D czy to jest w standardzie? Czy trzeba doposażyć o jakiś live cockpit etc za kilka k$?


wehyr - pytałeś, jestem z wielkopolskiego, ale mam kontrakt w wawie także nie straszne mi rozmawiać z dalej zlokalizowanymi salonami, jeżeli będą spoko warunki. Jak masz kogoś sprawdzonego to chętnie pogadam, sam już wysłałem jakieś zapytania przez portal bmw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was serdecznie.

Jestem obecnie na etapie konfigurowania swojego pierwszego BMW. Prześledziłem już większość tematów z tego działu, żeby się rozeznać w temacie i wyszło mi "coś" takiego. Dajcie znać jeśli macie jakieś sugestie :wink:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/a1l3r2i5

Zastanawiam się czy warto dopłacić ponad 4k za ogumienie Performance zamiast runflat. Z tego co zrozumiałem w temacie dotyczącym opon wcześniej nie można było tego wybierać w konfiguratorze, widocznie musiało się coś zmienić.

W Łodzi w Premium arenie z tego co się wstępnie dowiadywałem nie są zbyt elastyczni jeśli chodzi o rabaty. Od znajomego dostałem kontakt do handlowca z BMW Sikora Mikołów i czekam na ofertę. Chętnie oczywiście porównam, dlatego wehyr wysyłam PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.