Skocz do zawartości

Nowa 6er GT


speed1211

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 225
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

......Tak naprawdę zastanawiam się na dodaniem jeszcze tych elementów:

- parking Assistant plus - kamera 360 stopni. Bardzo to fajnie działa przy parkowaniu, auto praktycznie widać z każdej strony. Jestem jednak ciekaw czy ktoś Was używa tego na co dzień?

- wentylacja foteli - jak działa w serii G, ktoś z Was korzysta?

- masaż w fotelach - jak wyżej. Opłacalne? Ktoś z Was korzystał w serii G?


Poza tym mysle, ze mam to co chciałem. Zastanawiam się czy te rzeczy powyżej dodawać, czy to raczej niepotrzebne dodatki?

 

Jesli moge cos poradzic, to w kazdym G11/G3x jest ta sama stroktura siedzenia BK2 badz BK4 (nie pamietam wersji) a to oznacza, ze wentylacja, masage sa takie same.


Moja propozycja:

masaze TAK (ale pelna wersja a nie tylko podparcie ledzwi) :cool2:

wentylacja NIE (bo nie jest wydajna i szkoda pieniedzy) :duh:


Co do osi skretnej: nie wyobrazam sobie jazdy bez tego :cool2:

Poza tym, za kilka miesiecy bede przesiadal sie z 5GT na 6GT. Postanowione, zona chce i ja tez chce :mrgreen: :mrgreen:


Jedyne czego zaluje, to ze nie ma klapy dzielonej i nie mozna dopchac bagaznika na maxa :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pama, mam wentylacje w 5gt w 4 fotelach, a nie mam w X6 i bardzo mi tej opcji brakuje, w gt dziala swietnie.


Zgadzam sie, ze os skretna to must have, z ta opcja to inny samochod.


Powiedz jaki silnik wybrales?

Tez wezmiemy 6gt po 5gt, genialne auto, najbardziej komfortowe bmw, powinno sie nazywac 7gt.. zreszta juz 5gt mialo wiecej wspolnego z 7 niz z 5.


pzdr

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam, to F07 miało 5+4 wiatraczki (siedzisko + oparcie).


W G11/30/31/32 oraz F15 jest inna konstrukcja niz w seri F07/10/11.

Przez 1.5 roku zajmowałem się seria 7er i wentylacje sobie podaruje :nienie:


Co do G32 to tylko diesel (3L). Benzyna nieporównywalnie droga.

A zakazu diesli się nie boję :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasna sprawa, ze diesel, do takiego auta to optymalne rozwiazanie, moc, Nm, zasieg.

Ktore 3 litry? Ile turbin planujesz?

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez wezmiemy 6gt po 5gt, genialne auto, najbardziej komfortowe bmw, powinno sie nazywac 7gt.. zreszta juz 5gt mialo wiecej wspolnego z 7 niz z 5.



pzdr

 

W ogóle się z tym nie zgodzę. Dużo jeździłem 5gt jak i 7 F01, teraz G11. Owszem 5gt to fajne auto i ma z tyłu więcej miejsca od krótkiej wersji 7 ale pod względem komfortu, wykończenia, wyciszenia to jest przepaść. 5gt jest w ogólne na płycie 5 a nie 7.

Bliżej będzie 6GT do 7 bo można już zamówić w opcji pneumatykę chociaż 7 to nadal nie będzie.


 

O ile dobrze pamiętam, to F07 miało 5+4 wiatraczki (siedzisko + oparcie).


W G11/30/31/32 oraz F15 jest inna konstrukcja niz w seri F07/10/11.

Przez 1.5 roku zajmowałem się seria 7er i wentylacje sobie podaruje :nienie:


Co do G32 to tylko diesel (3L). Benzyna nieporównywalnie droga.

A zakazu diesli się nie boję :mrgreen:

 

A powiedź jak to wygląda w seri G? Jest mniej tych wiatraczów? Mniej wydajna jest niż w serii F?

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy, moge sie zgodzic ze wyciszenie 7 F01 jest lepsze niz w GT (pewnie to glownie kwestia drzwi bezramkowych) poza tym komfort GT jest dla mnie na troche wyzszym poziomie, przestrzen (rowniez z przodu) dostep do auta, pozycja (na kazdym z foteli), przestrzen nad glowa, widocznosc to mocne zalety tego auta.


Materialy w tej klasie zaleza bardzo od wyposazenia, w GT mozesz miec mase opcji, ktorych nie ma w zwyklej 5 a sa dostepne w 7. Ale nie upieram sie, odbior tego auta to sprawa bardzo indywidualna, jest kontrowersyjne, ja takie auta lubie :P


Zawias jest z 7.


PS. Czy wiecie czy diesel z 4 turbinami bedzie w 6GT?

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...


A powiedź jak to wygląda w seri G? Jest mniej tych wiatraczów? Mniej wydajna jest niż w serii F?

 

Sorry,

nie napisalem.

Tak, w seri G nastapila zmiana.. na gorsze :mad2: ktora dpiero w G05/07 zostala poprawiona :cool2: Choc i to poddaje dyskusji wciaz.. :duh:


Dlatego,

wentylacja foteli w G32 jest dla mnie dodatkiem, ktory nie dziala. A poza tym, jest ona glosna!

Dla porownania proponuje sie przejechac KIA Stinger. Zobaczycie roznice :cool2:


Ja cenie 6GT wyzej niz 7 m.in z tych wzgledow, o ktorych kolega strzalka napisal => bagaznik, miejsce na nogi, inna pozycja za kierownica.. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy, moge sie zgodzic ze wyciszenie 7 F01 jest lepsze niz w GT (pewnie to glownie kwestia drzwi bezramkowych) poza tym komfort GT jest dla mnie na troche wyzszym poziomie, przestrzen (rowniez z przodu) dostep do auta, pozycja (na kazdym z foteli), przestrzen nad glowa, widocznosc to mocne zalety tego auta.


Materialy w tej klasie zaleza bardzo od wyposazenia, w GT mozesz miec mase opcji, ktorych nie ma w zwyklej 5 a sa dostepne w 7. Ale nie upieram sie, odbior tego auta to sprawa bardzo indywidualna, jest kontrowersyjne, ja takie auta lubie :P


Zawias jest z 7.


PS. Czy wiecie czy diesel z 4 turbinami bedzie w 6GT?

 

Mi głównie chodzi o komfort samej jazdy to dla mnie nie ma porównania na korzyść 7. Wykończenie również i nie chodzi mi tu o dobranie opcji deski w skórze itp., a o spasowanie, materiały w niższych partiach wnętrza czy nawet takie detale jak niepodświetlone pokrętła od nawiewów przy bocznej szybie w 5GT :D GT nigdy nie będzie 7 ale cena też jest inna.

Fajnie, że się nie zgadzasz bo dzięki m.in. Tobie są fani na ten model i to jest fajne :)

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jeżdżę 6gt40i już 3 msce. Zalety: niesamowity komfort jazdy (pneumatyka _ executive drive), nie czuć prędkości ani wynojów, generalnie samochód bajka pod kątem prowadzenia. Minusy - sporo małych, upierdliwych usterek: dziwnie działający bluetooth, awaria regulacji kolumny kierownicy, trochę trzeszczy w środku, czasem problem z zamykaniem dachu szklanego. Chyba taka przypadłość nowego modelu. Moje poprzednie auto F11 z końcówki produkcji nie miało absolutnie żadnej z tych przypadłości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę od miesiąca moją 640i GT. Jeśli chodzi o zawieszenie, to uważam że pneumatyka jest konieczna, robi super robotę! Komfort jazdy jest nieporównywalnie lepszy od wersji bez tej opcji (testowałem). Jeśli chodzi o wentylację foteli to faktycznie jest dość głośna, ale tylko na najwyższym biegu (są trzy), na pierwszym i drugim jest praktycznie niesłyszalna. Przy tych temperaturach jest to świetna sprawa, zrobiłem 7tys km i jeszcze się nie przykleiłem do fotela ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy, moge sie zgodzic ze wyciszenie 7 F01 jest lepsze niz w GT (pewnie to glownie kwestia drzwi bezramkowych) poza tym komfort GT jest dla mnie na troche wyzszym poziomie, przestrzen (rowniez z przodu) dostep do auta, pozycja (na kazdym z foteli), przestrzen nad glowa, widocznosc to mocne zalety tego auta.


Materialy w tej klasie zaleza bardzo od wyposazenia, w GT mozesz miec mase opcji, ktorych nie ma w zwyklej 5 a sa dostepne w 7. Ale nie upieram sie, odbior tego auta to sprawa bardzo indywidualna, jest kontrowersyjne, ja takie auta lubie :P


Zawias jest z 7.


PS. Czy wiecie czy diesel z 4 turbinami bedzie w 6GT?

 

Mi głównie chodzi o komfort samej jazdy to dla mnie nie ma porównania na korzyść 7. Wykończenie również i nie chodzi mi tu o dobranie opcji deski w skórze itp., a o spasowanie, materiały w niższych partiach wnętrza czy nawet takie detale jak niepodświetlone pokrętła od nawiewów przy bocznej szybie w 5GT :D GT nigdy nie będzie 7 ale cena też jest inna.

Fajnie, że się nie zgadzasz bo dzięki m.in. Tobie są fani na ten model i to jest fajne :)

 

Wszystkie pokretla sa podswietlone, wczesniej mowiles ze zawias nie jest ten sam co w 7 a jest, chyba mylisz modele. GT rules :)

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Dlatego nie kupuje się z początku i końca produkcji.

To samo tyczy się LCI modeli :mrgreen:


Wg optymalnym okresem jest min. rok po starcie produkcji :cool2:

 

Ale co na końcu produkcji mogą popsuć ?

Bo początek to rozumiem ale koniec serii i co niedoróbki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W produkcji zawsze mozna cos popsuc, ale nie to mialem na mysli.


Mnie chodzi o to, ze samochody nie sa w fazie rozwoju w 100% sprawdzone. Testy sa robione w duzej mierze na prototypach. Czesc z nich zastepuje sie tylko symulacja. Pozostala czesc testuje sie wlasciwie. :mrgreen:

To wszytsko z braku czasu (czas rozwoju nowej seri to 2-2,5roku) :duh:


Wszytsko wychodzi po starcie w produkcji badz jako reklamacja od klienta. Wtedy jak sie problem pojawia - to zaczyna sie dopiero analiza i rozwiazywanie. A to trwa czasem dlugie miesiace. Stad w pierwzsych samochodach jest masa problemow nierozwiazanych, ktore w miare uplywu czasu zostaja poprawione :cool2: :cool2:


Mam nadzieje, ze teraz jasniej..? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolega ma na mysli chyba 320d - 190PS.

630d - posiada 256PS przy 2L dieslu.


Nota bene,

Dorzuce swoje.

Mialem okazje 2 dni testowac w tym silniku (20d)

150km - 11.5L w deszczu i na autostradzie przy 110-130kmh.

Silnika praktycznie nie slychac w kabinie, a na pewno charakterystycznego terkotu R4 :cool2:

Jesli komus zalezy na przemieszczaniu sie z A do B to silnik bedzie odpowiedni.


W tej samej cenie w Niemczech stoja 30d od 50-55k EUR z listopada 2018 badz nawet 03/18 :cool2:


Ale akcyza... :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma na mysli chyba 320d - 190PS.

630d - posiada 256PS przy 2L dieslu.


Nota bene,

Dorzuce swoje.

Mialem okazje 2 dni testowac w tym silniku (20d)

150km - 11.5L w deszczu i na autostradzie przy 110-130kmh.

Silnika praktycznie nie slychac w kabinie, a na pewno charakterystycznego terkotu R4 :cool2:

Jesli komus zalezy na przemieszczaniu sie z A do B to silnik bedzie odpowiedni.


W tej samej cenie w Niemczech stoja 30d od 50-55k EUR z listopada 2018 badz nawet 03/18 :cool2:


Ale akcyza... :duh:

 


Witam

Mówimy tu o testowaniu 630d xdrive gt czy 620d xdrive gt ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.