Skocz do zawartości

F20 LCI b&w


mazziek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem ciągle białej F20. Z założeniem galerii wstrzymałem sie do momentu aż się do siebie dotrzemy i coś więcej będę mógł napisać :)

 

http://i.imgur.com/phDbgVk.jpg

 

Dlaczego F20?

 

Przez miły zbieg okoliczności. BMW miało w moim sercu miejsce szczególne od zawsze. Jendak w momencie, gdy trzeba było kupić samochód na bmw nawet nie spojrzałem :P Bo auto miało być nowe lub prawie nowe, a finansowo poza jedynką wszystko inne było za drogie lub za biednie wyposażone, więc i jedynka w sumie robiła się za droga. Moje oczy powędrowały zatem za Volvo, które okazało się totalną porażką jeśli chodzi o system rozrywki / nawigacji. A potem w stronę golfa. GTI odpadł niemal od razu przez bardzo długi czas oczekiwania, prawie 6 miesięcy. Więc już z prawie gotową konfiguracją zwykłego golfa czekającą na zatwierdzenie przymierzałem się jeszcze do countrymana i pewnie na tym by się skończyło gdyby nie wnętrze które już mocno się postarzało i bardzo od zwykłego coopera odstaje i razi w oczy. I wtedy stało się :D czekając na obejrzenie countrymana chodząc po salonie BMW przeszedłem się obok pięknej F20 w estoril blue w mpakiecie i na sugestie sprzedawcy, że to w sumie wielkościowo ta półka co golf a jak się pogimnastykujemy to w podobnych pieniądzach uda się nam skończyć. A że F20 LCI wygląda super, konfiguracja golfa skończyła w koszu na śmieci przed salonem BMW ;)

 

I tak oto po dwóch najdłuższych miesiącach, które dłużyły się niesamowicie nadeszła chwila na odbiór bawarskiej wersji na miejski kompakt.

 

http://i.imgur.com/w95DnKF.jpg

 

Na samochód jeszcze przed odbiorem powędrowała powłoka ceramiczna i czarne nerki.

http://i.imgur.com/WAUvBwt.jpg

http://i.imgur.com/vNVX676.jpg

 

Felgi też czymś tam zostały pomazane, żeby się łatwiej czyściło. ;)

http://i.imgur.com/gqyXyK3.jpg

 

O to, żeby drzwi się same nie otworzyły jak pilot jest w spodniach dba taki o to przyjemny pokrowiec z alcantary ;)

http://i.imgur.com/yyAe66b.jpg

 

Z wyposażenia poza M-pakietem jest jeszcze navi professional, klima dwustrefowa, składane lusterka i tyle. Kilku rzeczy brakuje ale jak wcześniej wspominałem, trzeba było się trochę "pogimnastykować"

http://i.imgur.com/viDJYYB.jpg

 

 

3 tysiące kilometrów później...

 

Kolor

Nie ma ładniejszej kombinacji (poza estorilem) biel i m-pakiet

http://i.imgur.com/Wudgiys.jpg

na prawdę nie ma...przód auta po trasie wygląda jakby ktoś stanął przed maską z rozwolnieniem...

http://i.imgur.com/9Z0ljL0.jpg

 

Tutaj z pomocą przyszedł SONAX na owady. Trzeba tylko dobrze namoczyć a potem nie żałować sonaxa i efekty są powiedzmy podchodzące pod satysfakcjonujące.

Biel była głosem rozsądku, auto często nie będzie miało dachu nad głową więc uznałem, że szkoda wydawać kasy na piękny metallic który dwa razy do roku będzie miał okazję błyszczeć swoją pełnią. Rozsądku jednak chyba więcej nie posłucham, teraz brałbym estoril w ciemno i felgi w wersji ferric grey (moim zdaniem mają nieco więcej charakteru niż te co mam)

 

Brak przyciemnianych szyb

http://i.imgur.com/y9pcDZH.jpg

Generalnie jestem zwolennikiem, może kiedyś przyjdzie na to ochota. Na chwilę obecną siedząc z przodu nie przeszkadza mi to ani trochę. Przy konfiguratorze przyciemniane szyby są gdzieś w chronologii ważności za składanymi lusterkami i podgrzewanymi fotelami (z których notabene też zrezygnowałem).

 

 

Felgi 18 + RFT + m-pakowe zawieszenie

http://i.imgur.com/ReDSMef.jpg

 

Generalnie o wszystkich wadach poniżej zapomina się gdy trochę szybciej się przejedzie jakikolwiek zakręt, więc narzekania traktować z przymrużeniem oka ;)

 

Jeśli chodzi o twardość to przypomina mi to wrażenia z jazdy skodą fabią gdy zamarzły mi amortyzatory, bo nawet w Gallardo nie było takiego dobijania po włoskich wiejskich drogach. Nie jest to zdecydowanie zestaw na "polskie drogi".

 

Na autostradzie jest bajka. Po pruskich autostradach przy 180 jest bardzo stabilnie i pewnie, w zakrętach jest bajka, natomiast 90% dziur których jeżdżąc na 195/60 R16 nie zauważałem tutaj większość powoduje, że zawieszenie dobija, ja wyskakuje z fotela a potem nerwowo sprawdzam ciśnienie w oponach czy czasem nie ma wycieku powietrza rodem z Apollo 13. Progi zwalniające komfortowo pokonuje się z predkością 3x wolniejszą niż RAV4 podjeżdza się pod 15 centymetrowy krawężnik :D

 

Podsumowując miało być twardo, jest twardo, ale nie spodziewałem, że będzie aż tak twardo. Omijanie dziur wychodzi mi coraz lepiej, czasami tylko strach hamować gdy na dupie siedzi jakiś nieświadomy koleszka w suvie i nie myśli że ktoś mógłby na "prostej" drodze gwałtownie hamować przed studzienką. Podejrzewam, że to kwestia przyzwyczajenia i za 10x tyle przebiegu będzie to dla mnie rzecz naturalna.

 

Czy brałbym taki zestaw drugi raz? Oczywiście :D

 

Brak hamulcy M-performance

Powiem tak, gdybym nie musiał się totalnie liczyć z kosztami eksploatacji to z pewnością wizualnie dużo lepiej by pasowały do m-pakietu bo tak, seryjne maluczkie tarcze jednak zdradzają, że to auto nie takie straszne jak stara się z przodu wyglądać. Na chwilę obecną standardowe wystarczają w zupełności, może jak kiedyś zagoszczę na torze to zmienię zdanie.

 

8-biegowy automat

Jednym z kryteriów wyboru auta był dobry automat. Ten pomimo, że to nie 2 sprzęgłowy jest fantastyczny. Do jazdy na co dzień po mieście nie wyobrażam sobie już jazdy manualem (domyślam się co wielu z was pomyśli :P ). Dalej lubie manual ale niestety liczba sytuacji w których manual jest fajniejszy jest bardzo mała.

 

Światła ledowe

Tutaj mała kpina ze strony BMW. Posiadam zwykłe LED, bardzo chciałem te adaptacyjne które widziałem w serii 4. Niestety tutaj ich adaptacyjność polega tylko na automatycznym przełączaniu się Low / High Beam a nie rozszczepianiu. I płacić dwa razy więcej za coś takiego? Naahhh....

 

Te światła świecą super i każdemu kto stanie przed wyborem polecam LED.

 

Nawigacja professional + zestaw HIFI

dzielony, duży czytelny ekran o wysokiej rozdzielczości. Jeśli ktoś stoi przed wyborem to warto. Zwłaszcza, że w komplecie dochodzi rozszerzona deska, gdzie wyświetla się wiele fajnych opcji związanych z nawigacją. No i wygląda lepiej;)

 

Silnik

Pod maską silnik wielkości butelki wody, którą zabieram na trening. Jedni powiedzą, że 177Km to wystarczająco w takim lekkim aucie, które aż tak lekkie jak na rozmiary wcale nie jest. Jeśli chodzi o dynamikę, to jest wystarczająco do przeskakiwania pomiędzy większością samochodów na drodze. I na tym wystarczająco chyba poprzestanę. Automat robi robotę, dzięki czemu można zawsze płynnie bez spiny spod świateł odjechać.

 

Brzmienie, coś tam próbuje z tyłu buczeć ale to raczej taki szept niezadowolonego chłopca któremu starsi koledzy znów kazali stać na bramie niż cokolwiek co by obracało głowy przechodniów. Obok mnie mieszka panamera turbo i każdy wie jak wieczorem wraca do domu, może mam jakieś kompleksy na punkcie brzmienia :P

 

Kolejnym minusem tego silnika jest brak możliwości zamówienia sportowej wersji skrzyni, a więc i łopatek przy kierwonicy. Czyli kolejna rzecz, która powoduje mniejsza ilość funu z jazdy i pokazuje, że to tylko budżetowe auto a nie żaden ścigacz.

 

Spalanie na dotarciu z 2 tysięcy 7.6 miasto + krajówki wschodniej polski.

po dotarciu doszedł 1 tysiąc po autostradach i mieście, spalanie wzrosło do 8.2 ;)

 

Jeśli nie wyjdzie power kit od bmw to po gwarancji na pewno wpadnie jakiś box z mocą na około 210KM

 

Na 120i natomiast są fajne rabaty, których przy 125i nie idzie wytargować. Rabaty przy których dystans cenowy pomiędzy 120i a 125i robi się bardzo bardzo duży.

 

składane i fotochromatyczne lusterka

co do składanych bocznych lusterek, to moim zdaniem to taki "must have" w aucie do codziennej jazdy, zawsze mniej kusi przechodzących obok żeby siłować się z lusterkiem.

 

fotochromatyczne lusterka to natomiast bajka w dłuższej trasie, nic nie oślepia. Jak ktoś ma opcję to brać i się nie zastanawiać.

 

Tempomat z funkcją hamowania + Limiter

Limiter to super sprawa na odcinkowe pomiary prędkości. Ustawia się limit i można jechać:D

 

A tempomat pomimo braku funkcji STOP&GO wystarcza, żeby na autostradzie dało się operować bez użycia hamulca, nawet jak TIR TIRA wyprzedza.

 

Kiedyś chciałem ten co sam zwalnia ale teraz uważam, że ten w zupełności wystarcza.

 

http://i.imgur.com/bm6dvE3.jpg

 

http://i.imgur.com/sGMF2h3.jpg

 

Z auta na chwilę obecną jestem mega zadowolony, uważam ta konfiguracja to jakiś tam złoty środek pomiędzy tym co się mieć chce a tym czego potrzeba.

 

Na pytania czy nie chciałbym serii 3 w tych pieniądzach odpowiadam, że serii 3 za takie pieniądze nie chce. A seria 3 taka jak ta jedynka to jeszcze dobre kilkadziesiąt tysięcy trzeba by dołożyć.

Edytowane przez mazziek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

Bardzo ładny konfig. Niestety jazda na rft szczególnie w jedynce nie jest przyjemna, dlatego kolejne opony jakie założyłem na 18" to zwykłe bez rft.

Jedyne co to podgrzewane fotele - dziwie się bardzo że ich nie wziąłeś, ja nie mam (bo nie konfigurowałem osobiście auta) i bardzo mi ich brakuje w zimie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny konfig. Niestety jazda na rft szczególnie w jedynce nie jest przyjemna, dlatego kolejne opony jakie założyłem na 18" to zwykłe bez rft.

Jedyne co to podgrzewane fotele - dziwie się bardzo że ich nie wziąłeś, ja nie mam (bo nie konfigurowałem osobiście auta) i bardzo mi ich brakuje w zimie.

 

Mi jakoś nigdy tego nie brakowało, ludzie z salonu twierdzili też, że bez skóry to bardzo rzadko ktoś to zamawia. Ja osobiście też uważam, że to musi być przy skórze natomiast tutaj zobaczymy.

 

Dodałem info o spalaniu, jeśli to kogoś interesuje.

 

na dotarciu było 7.6, po kolejnym tysiącu jest 8.2 i rośnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Bardzo ladny samochod. Wyglada na pewno duzo lepiej niz Golf. Co do brzemienia, ciezko oczekiwac, ze 1.6 bedzie halasowac jak 2x (minimum) wiekszy silnik panamery.

Ciekawy jestem, czy te 7 koni poliftowe jest jakos odczuwalne. Do setki ma tyle co PreLift.

Pisales, ze dobrze sie trzyma przy wiekszych predkosciach. Zawias M-pakietowy musi robic robote bo moj standardowy nie jest jakis super stabilny.

Natomiast kompletnie nie rozumiem decyzji BMW odnosnie nie montowania manetek przy tym silniku. Za to montuja w vanach z 2 litrowym dieslem. Idiotyzm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bardzo ladny samochod. Wyglada na pewno duzo lepiej niz Golf. Co do brzemienia, ciezko oczekiwac, ze 1.6 bedzie halasowac jak 2x (minimum) wiekszy silnik panamery.

Ciekawy jestem, czy te 7 koni poliftowe jest jakos odczuwalne. Do setki ma tyle co PreLift.

Pisales, ze dobrze sie trzyma przy wiekszych predkosciach. Zawias M-pakietowy musi robic robote bo moj standardowy nie jest jakis super stabilny.

Natomiast kompletnie nie rozumiem decyzji BMW odnosnie nie montowania manetek przy tym silniku. Za to montuja w vanach z 2 litrowym dieslem. Idiotyzm.

 

Auto prezentuje się zacnie, faktycznie można by przemyśleć ciemniejsze felgi, co nie zmienia faktu, że i na tych wygląda świetnie!

Mnie z bzdurnych dodatków najbardziej przypadły do gustu skrętne światła, na krętych drogach doświetlają rewelacyjnie!

 

Co do wzrostu PS, to jak wzrosły tak jak w przypadku 20d ze 177 na 184 to nic dziwnego, że osiągi pozostały na tym samym poziomie.. :wink:

Chyba, że dorzucili mocy i wagi :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Bardzo ladny samochod. Wyglada na pewno duzo lepiej niz Golf. Co do brzemienia, ciezko oczekiwac, ze 1.6 bedzie halasowac jak 2x (minimum) wiekszy silnik panamery.

Ciekawy jestem, czy te 7 koni poliftowe jest jakos odczuwalne. Do setki ma tyle co PreLift.

Pisales, ze dobrze sie trzyma przy wiekszych predkosciach. Zawias M-pakietowy musi robic robote bo moj standardowy nie jest jakis super stabilny.

Natomiast kompletnie nie rozumiem decyzji BMW odnosnie nie montowania manetek przy tym silniku. Za to montuja w vanach z 2 litrowym dieslem. Idiotyzm.

 

Łopatki montują tylko trzeba wziąć sportowy automat droższy o 800 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladny samochod. Wyglada na pewno duzo lepiej niz Golf. Co do brzemienia, ciezko oczekiwac, ze 1.6 bedzie halasowac jak 2x (minimum) wiekszy silnik panamery.

Ciekawy jestem, czy te 7 koni poliftowe jest jakos odczuwalne. Do setki ma tyle co PreLift.

Pisales, ze dobrze sie trzyma przy wiekszych predkosciach. Zawias M-pakietowy musi robic robote bo moj standardowy nie jest jakis super stabilny.

Natomiast kompletnie nie rozumiem decyzji BMW odnosnie nie montowania manetek przy tym silniku. Za to montuja w vanach z 2 litrowym dieslem. Idiotyzm.

 

 

Marketing Panie...

 

Z tego co kojarzę, to w 118i nie ma chyba tempomatu w standardzie, tutaj za niego nic nie płaciłem. Więc BMW po prostu jakoś rozdziela te wersje silnikowe, żeby poza samą mocą były jakieś inne argumenty za kupnem mocniejszej wersji silnikowej.

 

A samo podniesienie mocy to też raczej kosmetyka, bo jak patrzyłem to faktycznie na papierze to samo, choć sprzedawca twierdzi, że to już nie ten sam silnik co kiedyś robiony razem z Peugeot'em i Citroenem. Prawdopodobnie zmienili nieco charakterystykę momentu, że jest go więcej w górnych obrotach, stąd te kilka koni więcej, planuje podjechać w niedalekiej przyszłości na hamownie to zobaczymy ile tej mocy jest tak naprawdę.

 

Jeśli chodzi o brzmienie to nawet tego nie oczekuje, po prostu marzy mi się kiedyś rasowo brzmiące V8, może następnym razem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladny samochod. Wyglada na pewno duzo lepiej niz Golf. Co do brzemienia, ciezko oczekiwac, ze 1.6 bedzie halasowac jak 2x (minimum) wiekszy silnik panamery.

Ciekawy jestem, czy te 7 koni poliftowe jest jakos odczuwalne. Do setki ma tyle co PreLift.

Pisales, ze dobrze sie trzyma przy wiekszych predkosciach. Zawias M-pakietowy musi robic robote bo moj standardowy nie jest jakis super stabilny.

Natomiast kompletnie nie rozumiem decyzji BMW odnosnie nie montowania manetek przy tym silniku. Za to montuja w vanach z 2 litrowym dieslem. Idiotyzm.

 

Łopatki montują tylko trzeba wziąć sportowy automat droższy o 800 pln.

 

Sportowy automat jest dostępny dopiero od wersji 125i. Sprawdzałem 3 razy i kolejne 5 razy kazałem sprawdzić ludziom w BMW. Odpaliłem konfigurator i dalej jest tak samo :) 120i ma tylko zwykły automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda sportowego automatu nie ma w 120i i 118i.

 

Fajna wersja, podobna do mojej :) Ja sam sie zastanawiałem czy nie brać 18' ale szczerze to na 17 jest twardo, niemniej twardo nie znaczy bardzo niekomfortowo, progi zwalniające moja 1 pokonuje bardzo ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda sportowego automatu nie ma w 120i i 118i.

 

Fajna wersja, podobna do mojej :) Ja sam sie zastanawiałem czy nie brać 18' ale szczerze to na 17 jest twardo, niemniej twardo nie znaczy bardzo niekomfortowo, progi zwalniające moja 1 pokonuje bardzo ładnie.

 

Jak zobaczyłem te 18-tki to nie mogłem się im oprzeć. :P

 

Na 17-tkach jeździłem ze standardowym zawieszeniem i stwierdziłem, że do granicy wytrzymałości (mojej) jest jeszcze daleko. Na twardość narzekają pasażerowie, ja się szybko zaadoptowałem;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 18 w poprzednim aucie, i to była katorga. A teraz 17 z Mpakietem i ze sportowym zawieszeniem oceniam jako dobry wybór. Felgi co prawda nie wyglądają tak fajnie jak 18, ale coś za coś :)

 

Choć to nie zmartwienie na najbliższe lata, to jeśli finanse pozwolą to w następnym chciałbym celować w to sportowe adaptacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna sztuka kolorek zacny :D

 

Dzięki Arek,

 

niestety dosyć dużo osób docenia ten kolor i dzisiaj jak zaparkowałem obok identycznej na mieście to gdyby nie felgi to bym nie wiedział do której wsiadać (nawet od tego samego dilera tablice). Tak czy siak, biały daje radę i coraz mniej o Estorilu myślę :D

 

Jeśli chodzi o samochód to stuknęło już prawie 5 tysięcy na liczniku.

 

Na nierównych drogach dziś doświadczyłem efektu wyrzucenia z fotela jak przy 90km/h wpadłem w dziurę to prawie wylądowałem na kontroli centralnej :shock: Niestety coraz częściej dochodzę do wniosku, że po dziurawych drogach tym autem nie da się szybko jeździć i może standardowe zawieszenie przy 18 byłoby lepszym wyborem :?:

 

Spalanie wzrosło do 8.5l/100km. Myślę, że jest to skutkiem jazdy przeważnie autostrada (gdzie srednio jest >10) i miasto (>15) oraz wyłączenia całkowicie Start/Stop. Jak na silnik wielkości 3 butelek po piwie to sporo, ale z drugiej strony biorąc pod uwagę nienajgorszą dynamikę wszystko poniżej 10 jest akceptowalne. :D

 

Przymierzam się też do pierwszej wymiany oleju. Producent niby zaleca swoje, ale jak wziąłem człowieka z serwisu na bok to powiedział, że dobrze zmienić po dotarciu. A sam wymienia co 15k mimo zalecanych 30k.

 

 

Jako, że idzie zima zaczynam myśleć też o kołach na zimę. No i tutaj dylemat, bo róznica w cenie między oryginalnymi w ASO a jakimiś innymi wychodzi nie duża.

Oryginalne bmw na zimę dupy wyglądem nie urywają. A jak się nie chce 16" i coś szerszego niż 205 to w sumie zostaje 1 wzór...

Z nie-od-bmw myślałem o np GP-racing ale do felg dojdą czujniki, opony wiec cenowo podobnie.

 

Jakie są wasze doświadczenia z aftermarketowymi felgami? A może da się zamontować coś np od 3-ki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na leebmann24.de są nawet ładne rial-e.

Z trójki będzie złe ET.

Jak chcesz rozwiązać sprawę RDCI ?

 

Kupić felgi z gotowym miejscem na czujnik. Gdzieś czytałem ze robia takie.

W przypadku oryginałów koła są z czujnikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale będziesz przekładał czujniki ? Da sie ?

 

Generalnie chce runflaty a tutaj sprawa wygląda (według wiedzy wyczytanej w internecie i od ludzi z serwisu(tych traktuję jednak z lekkim dystansem bo wiadomo im więcej klient wyda tym lepiej)) tak, że nie zaleca się rozbierania takiego koła i tego chce się trzymać. Jedne pełne koła na lato i drugie na zimę.

 

Na tej stronie leebmann.de (hehehe...po raz kolejny moja niechęć do nauki niemieckiego w szkole się obraca przeciwko mnie :cry2: ) po określeniu szerokości i rozmiaru z czujnikami zostaje jedna felga:

 

http://www.leebmann24.de/bmw-rdci-winterkomplettraeder-turbinenstyling-381-silber-17-zoll-1er-f20-f21-2er-f22-f23.html

 

http://www.leebmann24.de/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/u/turbinenstyling_381_12.jpg

 

I w tych samych pieniądzach z opcją dołożenia opon i czujników (czy jest sens rezygnować z ori bmw na rzecz wyglądu?)

 

http://www.leebmann24.de/rial-winterkomplettraeder-x10-schwarz-matt-17-zoll-1er-e81-e82-e87-e88-f20-f21-2er-f22-f23-z4-e85-e86.html

 

http://www.leebmann24.de/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/i/rial_x10_schwarz_matt_23.jpg

 

http://www.leebmann24.de/rc-design-winterkomplettraeder-rc21-schwarz-klar-matt-17-zoll-1er-e81-e82-e87-e88-f20-f21-z4-e85-e86.html

 

http://www.leebmann24.de/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/c/rc21_schwarz_klar_matt_32.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzór felg to zawsze kwestia gustu ale orginał to zawsze orginał ja drugi komplet mam też orginalny na 17 run flat

 

jasne, że wolę oryginał, ale tutaj wyboru praktycznie nie ma żadnego...a te coś mi przypominają :P:P

felgen-golf7-volkswagen-5-doppelspeichen-dijon-7x1-11839-xl.jpg

http://specials.bmw.ch/accessories/skr/fileadmin/tires/1er/A0135416-Turbinenstyling-381.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mały update, po 5tysiącach wymiana oleju, mycie.

 

Na szczęście nie trzeba było skrobać pumeksem ;)

http://i.imgur.com/laARpdr.png

http://i.imgur.com/mhEXERr.png

http://i.imgur.com/DN8XJlP.png

http://i.imgur.com/sn6mYRb.png

 

Spalanie od wyjazdu z salonu 9l/100km. (głównie miasto, trochę autostrad)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.