Skocz do zawartości

czarna F20 125d


kauzyperda

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że na forum zaglądam już od jakiegoś czasu, a jedynek F20 jest wyjątkowo mało - czemu patrząc na cennik w sumie nie dziwię - pokazuję mój wynalazek, postaram się też czasami dorzucić coś nowego:

 

Żeby jakoś zagaić napiszę, że poprzednia jedynka podobała mi się od zawsze, a jak zobaczyłem zdjęcia następcy to pomyślałem tylko "WTF?!" i w zasadzie nową jedynkę skreśliłem. Prawie byłem pewien zakupu trójki F30, którą zresztą też swego czasu miałem pokazję nieco pojeździć i która też mi się podobała i pasowała.I tak sobie czas mijał, aż trafiła mi się z wypożyczalni ... 116d z manualną skrzynią w średnio-biednej wersji - i po tygodniu jazdy w przeróżnych warunkach sam byłem zdziwiony jak mi to auto w sumie pasuje i wystarcza

 

A że jedynka na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach, zwłaszcza z M-pakietem, to padło ostatecznie na 125d, a różnica w cenie do trójki mogła iść na dodatki.

 

Październik 2013r.

 

http://s5.ifotos.pl/img/0jpg_wpshwpa.jpg

 

http://s5.ifotos.pl/img/1jpg_wpshwpq.jpg

 

 

W listopadzie 2013 r. skorzystałem z promocji i w smartdetaling.pl załapałem się na promocję położenia "powłoki ceramicznej" na lakier, trochę zdjęć jest też w tym wątku:

 

viewtopic.php?f=99&t=226011

Edytowane przez kauzyperda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspaniałe auto, bardzo mi się podoba! :) Jedynie, co bym zmienił, to wybór silnika - 125i zamiast 125d ;)

 

Gratulacje i niech się dobrze sprawuje!

 

P.S. Ile kilometrów już przejechałeś?

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i '92 Smurf na tor - klik!

E36 320i '97 cabrio

E87 130i '06 daily car - klik!

MX-5 ND '19 track car

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne autko, pokaż ją w środku i daj listę wyposażenia. Też wziąłbym 125i + więcej gadżetów bo 125d jest drogie podczas zakupu. Miłego śmigania, PZDR. :cool2:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za ciepłe przyjęcie pojazdu i miłe słowa :D

Wspaniałe auto, bardzo mi się podoba! :) Jedynie, co bym zmienił, to wybór silnika - 125i

zamiast 125d ;)

Heh, może czytałeś m.in. ten tekst: http://www.autogaleria.pl/auto_test/bmw-125d-m,680.html

Myślałem o 125i.. ale pragamtyczne podejście zwyciężyło - za dużo jeżdzę espresówką i autostradą, a nie ma cudów, przy takim samym trybie jazdy poganiana turbo-benzyna u mnie zawsze pali ok. 1,5-raza więcej niż diesel i trochę miałem już dość tankowania co 300-400 km

P.S. Ile kilometrów już przejechałeś?

~13 tys. km

Pokaz zdjecia w srodku !!;

Zrobię przy okazji jeszcze parę, może to mnie zmoblizuje żeby wziąć do ręki coś porządniejszego niż komórkę

Ale w środku jest w zasadzie identycznie jak w tym artykule z autogalerii, ta sama tapicerka, kierownica, biegi nawet listwa jest też niebieska - tylko pokrętło idrive z gładzikiem nieco większe

http://www.autogaleria.pl/fotografie/bmw/bmw_125d_m_2012_09.jpg

Jakie osiagi ma 125d ??

Zależy kto czego oczekuje, ale IMHo całkowicie wystarczające - poprzednio miałem Mazdę 3 MPS, ta jedynka jest nieco wolniejsza, ale też daje radę, generalnie wciąga nosem większość tego co się na drodze spotyka...

Raz po jakimiś kawałku wspólnej jazdy sympatyczny kierownik jakiegoś nie najnowszego A8 4.2. TDI na cb mnie zaczepiał z pytaniem co tam jest pod maską i nie chciał wierzyć, że 2.0 diesel

Bardzo ładne autko, pokaż ją w środku i daj listę wyposażenia. Też wziąłbym 125i + więcej gadżetów bo 125d jest drogie podczas zakupu. Miłego śmigania, PZDR. :cool2:

Jak coś znośnego zrobię, to wrzucę

Wyposażenie: pakiety (M, polski plus i drive), automat oraz nawigacja, dalej koncentrowałem się głownie na rzeczach związanych z jazdą: większe hamulce, zawieszenie adaptacyjne M (różnice w sztywności są nieco mniejsze niż się spodziewałem ale i tak jest super) oraz "zmienny sportowy układ kierowniczy"

Są też światła adaptacyjne (to jest naprawdę niezłe) i mają "asystenta świateł drogowych" - to z kolei działa średnio, z reguły kierownik z przeciwka już miga długimi zanim automat sam przełączy, a i ja czasami bym szybciej włączył sam

Dostęp komfortowy, zestaw HiFi i parę jakiś drobiazgów typu "Dodatkowe gniazda 12-V" za ~40 zł czy szary pasek na przedniej szybie, resztę chyba widać (szyby przeciwsłoneczne, szyberdach)

 

Celowo nie brałem wszystkich tych opcji internetowych "connected drive" itd., bo i tak zawsze mam smartfona i jeżdżę często innymi autami, zwłaszcza drugim rodzinnym

Przegapiłem regulację lędźwiową w fotelu, czego żałuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Jakie osiagi ma 125d ??

Zależy kto czego oczekuje, ale IMHo całkowicie wystarczające - poprzednio miałem Mazdę 3 MPS, ta jedynka jest nieco wolniejsza, ale też daje radę, generalnie wciąga nosem większość tego co się na drodze spotyka...

Raz po jakimiś kawałku wspólnej jazdy sympatyczny kierownik jakiegoś nie najnowszego A8 4.2. TDI na cb mnie zaczepiał z pytaniem co tam jest pod maską i nie chciał wierzyć, że 2.0 diesel

 

Mam w ofercie moduł cyfrowy do tego silnika. Miałbyś osiągi jak MPS... albo lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...

Odgrzewam wątek - dobra okazja, bo przed chwilą minął pierwszy rok z jedynką i na blacie wybiła okrągła liczba 40 tys. km

 

http://s2.ifotos.pl/img/3jpg_wpshwnr.jpg

 

Małe podsumowanie i parę wrażeń z rocznej eksploatacji:

 

- zadowolenie z auta jak na razie nie spada; fajne, niepopularne auto, z bardzo fajnym motorem jak na moje potrzeby - nieco klekocze jak się wolniej jedzie i żadnego miłego dźwięku przy wolniejszych prędkościach nie ma, ale to optymalny kompromis pomiędzy b.dobrymi osiągami a ekonomią

 

-silnik charakterystyke ma troche jak dieslowska symulacja benzyny - kreci sie bez oporow do 5 tys. obrotow, zwlaszcza powyzej 4 tys. obrotow dalej jest moc (dla przykladu w poprzedniej benzynowej mazdzie 3 mps maks. moc byla przy 5,6 tys. obrotow)

 

- tylni napęd mi pasuje, a jeździłem przez miniony rok w różnych warunkach, szczerze mówiąc trochę się obawiałem jak to będzie na co dzień (to moje pierwsze auto z RWD) - strachu nie ma, ale wzmozona czujnosc jest ;-) ; tak samo automat - nie chciałbym już wracać do skrzyni manualnej

 

- średnie spalanie z tego dystansu to 8,27 l/100km (statystyka własna, liczone z wlanego paliwa); odnośnie ekonomii co jest bardzo fajne, to że bez większego wysiłku w trybie ECO PRO, nie będąc specjalnie zawalidrogą, można bez większego problemu zejść w okolice 5l/100 km, a przy pewnym zaangażowaniu nawet poniżej; z kolei idąc pełnym ogniem bardzo trudno jest przekroczyć 11-12 l/100 km; szybka jazda autostradą, nie przekraczając 200, to 9-10 l; auto bardzo stabilnie zachowuje się przy szybszej jeździe - tu duży plus, zwłaszcza że w sumie jest to kompakt

 

- jak na razie wszystko działa, chociaż auto zaliczyło jedną naprawę gwarancyjną; nie była to wprawdzie jakaś awaria uniemożliwiająca jazdę, wyświetlał się parę razy komunikat błędu napędu /po ponownym uruchomieniu znikał/, serwis zawyrokował jakiś błąd czujnika doładowania - wymieniono na nowy; olej zmieniony 2x - raz w pakiecie, raz własnym sumptem

 

- to jednak jest małe auto z tyłu; na moje jazdy głownie samemu wystarcza i było to świadomy wybór, ale w zestawie 2+1 generalnie wszędzie dalej wspólnie jeździmy drugim dużym); czarne wnętrze optycznie jeszcze pomniejsza środek, szyberdach też zabiera parę dodatkowych centymetrów

 

- start-stop na trasie (zwłaszcza autostradzie) wyłączam zawsze, korzystam w zasadzie tylko w mieście - podoba mi się ta cisza w aucie na światłach, chociaż silnik dość mocno trzęsie budą przy uruchamianiu (IMHO np. w Passacie 2.0 TDI uruchamia się znacznie łagodniej, nie wspominając już o Touraegu, no ale to V6 i inna liga)

 

- założyłem ogrzewanie postojowe - było trochę więcej zabawy, bo większe hamulce i M-Pakiet powodują że miejsca jest jeszcze mniej, niż to pokazuje instrukcja montażu (Eberspaecher, instrukcja dostępna tylko dla 120d)

 

- w październiku nieco pechowo - dziura i wyszedł bąbel na oponie z przodu, ponieważ letnie były już nieco zużyte, auto dostało nowy komplet letnich opon; w oczekiwaniu na dostawę przełożyłem zimówki i znowu dziura - opona cała, ale felga od zimówek do prostowania...

 

Trochę zdjęć z minionego roku (niestety tylko komórka, cały czas chciałbym zrobić trochę fajniejszych zdjęć, ale czasu brak...):

 

http://s10.ifotos.pl/img/04jpg_wpshwqp.jpg

 

http://s2.ifotos.pl/img/05jpg_wpshspx.jpg

 

http://s2.ifotos.pl/img/06jpg_wpshshs.jpg

 

http://s2.ifotos.pl/img/07jpg_wpshsrr.jpg

 

Z przypadkowo napotkanymi:

 

http://s2.ifotos.pl/img/10jpg_wpshsne.jpg

Biała wyraźnie wyżej zawieszona, zakładam, że taka jest różnica pomiędzy zawieszeniem zwykłym a M-Pakietem+adaptacyjne

 

http://s10.ifotos.pl/img/08jpg_wpshsns.jpg

Jechałem ostatnio kawałek E90, trochę jako kierowca, trochę z tyłu, dokladnych wymiarow nie studiowalem ale wrażeniowo aktualna jedynka w środku oferuje praktycznie tyle samo miejsca z tyłu, z przodu nawet mam wrażenie nawet ciut przestronniej

Edytowane przez kauzyperda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że na forum zaglądam już od jakiegoś czasu, a jedynek F20 jest wyjątkowo mało - czemu patrząc na cennik w sumie nie dziwię - pokazuję mój wynalazek, postaram się też czasami dorzucić coś nowego:

 

Żeby jakoś zagaić napiszę, że poprzednia jedynka podobała mi się od zawsze, a jak zobaczyłem zdjęcia następcy to pomyślałem tylko "WTF?!" i w zasadzie nową jedynkę skreśliłem. Prawie byłem pewien zakupu trójki F30, którą zresztą też swego czasu miałem pokazję nieco pojeździć i która też mi się podobała i pasowała.I tak sobie czas mijał, aż trafiła mi się z wypożyczalni ... 116d z manualną skrzynią w średnio-biednej wersji - i po tygodniu jazdy w przeróżnych warunkach sam byłem zdziwiony jak mi to auto w sumie pasuje i wystarcza

 

A że jedynka na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach, zwłaszcza z M-pakietem, to padło ostatecznie na 125d, a różnica w cenie do trójki mogła iść na dodatki.

 

Gratulacje, ladnie się prezentuje, mocny silnik no i ze zdjęć widać ze sporo tego wyposażenia. Możesz napisać jaka dokładnie masz konfiguracje?

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz napisać jaka dokładnie masz konfiguracje?

 

Mam chwilę, odszukałem, wklejam z zamówienia

 

1C51 BMW 125d 5-drzwiowe

Lakier i tapicerka

475 szafirowoczarny met

HAAT Tkanina Hexagon/alcantara antracytowa

 

Wyposażenie standardowe

258 Opony z funkcją jazdy awaryjnej

423 Dywaniki welurowe

428 T rójkąt ostrzegawczy

520 Światła przeciwmgielne

5DA Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu

5 DC Składane zagłówki tylne

 

Wyposażenie opcjonalne

2NH Hamulce sportowe M

2TB Sportowa automatyczna skrzynia biegów

302 System alarmowy

322 Dostęp komfortowy

337 Pakiet sportowy M

249 Kierownica wielofunkcyjna

2N3 17" Obręcze kół ze stopów lekkich Star Spoke 383M, z ogumieniem mieszanym

2PA Śruby zabezpieczające

2VF Adaptacyjne zawieszenie sportowe M

481 Sportowe fotele przednie

4AE Podtokietnik z przodu, przesuwany

4DX Listwa akcentowa: niebieski Estoril

4MR Listwy ozdobne aluminium Hexagon

710 Kierownica sportowa M, skórzana

715 Pakiet aerodynamiczny M

760 Obramowania BMW lndividual Shadow Line na wysoki połysk

775 Podsufitka lndividual w kolorze antracytowym

3AP Szary pasek przeciwsłoneczny na przedniej szybie

403 Szklany dach, elektryczny z funkcją otwierania i podnoszenia

420 Szyby przeciwsłoneczne

431 Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

494 Ogrzewanie foteli przednich

524 Reflektory adaptacyjne

575 Dodatkowe gniazda 12-V

5AC Asystent świateł drogowych

676 Zestaw HiFi

7NH Pakiet serwisowy BMW Service lnclusive 5 lat /100 000 km

8A1 Polska wersja językowa

8AT Polska instrukcja obsługi i książka serwisowa

ZDX Deletion BMW ConnectedDrive

ZP2 Polski pakiet plus

465 System załadunkowy

493 Pakiet dodatkowych schowków

502 Spryskiwacze reflektorów

508 Czujniki parkowania z tyłu i z przodu

521 Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą

522 Reflektory biksenonowe

534 Klimatyzacja automatyczna

563 Pakiet dodatkowego oświetlenia

ZPD Pakiet Drive Comfort

2VL Zmienny, sportowy układ kierowniczy

544 Cruise control with braking function

609 System nawigacyjny Professional

6NH Zestaw glośnomówiący z interfejsem USB

6WA Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyciszenia mam podobne wrażenia. Mogliby sie bardziej postarać.

 

Dokładnie

 

Ile kosztowało Cie ogrzewanie postojowe ? Montowałes w ASO, jak nie to co z gwarancja ?

 

Łącznie zapłaciłem niecałe 8 kzł, z małym kombinowaniem i rabatem.

Z ogrzewaniem chciałem być sprytniejszy i nieco przyoszczędzić, bo koszta spore (generalnie okolice 10 kzł i rok temu tylko był Eberspaecher, Webasto nic nie miało, nie wiem jak dziś ) - zainwestowałem ~500 zł w wymontowanie ogrzewania z poprzedniego auta rodzinnego (Avensis) i sobie wymyśliłem, że wykorzystam piec, bo działa cały czas super oraz pilota i tylko osprzęt kupię i wyjdzie znacznie taniej...

Po rozbebeszeniu okazało się, że jednak stary piec nijak się nie zmieści (za duży) i piec też trzeba kupić - i ostatecznie tylko pilot z programowaniem mam stary.

 

Z montażem jest sporo zabawy - mogę polecić w Poznaniu fajny warsztat, z którego korzystam od lat i który ogarnia też takie rzeczy (trochę nawet miałem wyrzuty sumienia bo przez moje kombinowanie mieli w sumie więcej pracy i auto dłużej stało, ale mimo to za montaż policzyli mi jakąś sensowną stawkę)

 

Nie montowałem w ASO (nie wiem jak teraz, ale wtedy nawet nie było opcji na montaż w ASO - badając temat usłyszałem, że nie ma takiej możliwości), gwarancję czytałem i się specjalnie nie przejmuję, nie widzę powodu.

W ogóle do gwarancji mam podejście normalne - tzn. nie rozumiem, dlaczego miałbym stracić np. na zawieszenie, jak grzebałem w układzie chłodzenia. Słyszałem różne legendy i wymigiwanie się, ale najwyżej będę się spierał :wink:

Edytowane przez kauzyperda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w ofercie moduł cyfrowy do tego silnika. Miałbyś osiągi jak MPS... albo lepsze :)

 

Szczerze mowiac nie mam na razie wiekszego parcia na zwiekszenie mocy - moze za rok lub dwa zmienie podejscie.

 

Swoja droga - to box jest? Jakiej firmy?

Edytowane przez kauzyperda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam chwilę, odszukałem, wklejam z zamówienia

 

Konfiguracja mozna by powiedziec wymarzona, tak dobrze wyposazonych 1er w sumie nie spotyka sie za czesto.

Jedna rzecz ktora bym tutaj rozwazyl to wymiana obecnej kierownicy ///M na ta ktora obecnie jest montowana:

 

http://i58.tinypic.com/eqqa7a.png

 

Ogladalem ostatnio auto z taka kierownica w ASO i subiektywnie jest o wiele ladniejsza / bardziej sportowa od tej obecnej. Natomiast sa to juz pewnie nie male koszty bo oprocz kierownicy trzeba by bylo wymienic rowniez poduszke powietrzna.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Konfiguracja mozna by powiedziec wymarzona, tak dobrze wyposazonych 1er w sumie nie spotyka sie za czesto.

 

:cool2:

 

 

Jedna rzecz ktora bym tutaj rozwazyl to wymiana obecnej kierownicy ///M na ta ktora obecnie jest montowana:

 

http://i58.tinypic.com/eqqa7a.png

 

Ogladalem ostatnio auto z taka kierownica w ASO i subiektywnie jest o wiele ladniejsza / bardziej sportowa od tej obecnej. Natomiast sa to juz pewnie nie male koszty bo oprocz kierownicy trzeba by bylo wymienic rowniez poduszke powietrzna.

 

Też zwróciłem uwagę na nową kierownicę, wygląda super, poza tym znacznie lepiej widać przez nią zegary - nawet był moment na początku, że zastanawiałem się nad wymianą.

Ale miałem okazję jeździć trójką 118d z taką kierownicą (zakładam, że w trójce i jedynce dają tą samą) i kierownica jest oczywiście fajna, bardziej "sportowa", ale wydawało mi się, że jednak jest odrobinę cieńsza od poprzedniej M-Pakietu (fakt, grubości wieńca nie mierzyłem) i jest troche twardsza, nie jest tak "mięsista"

(ta u mnie jest mega-gruba - jeszcze tak grubej seryjnej kierownicy nie miałem w żadnym aucie, ale przyzwyczaiłem się, tego nie chciałbym zmieniać - nawet kosztem gorszej widoczności zegarów i ladniejszego wygladu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zwróciłem uwagę na nową kierownicę, wygląda super, poza tym znacznie lepiej widać przez nią zegary - nawet był moment na początku, że zastanawiałem się nad wymianą.

Ale miałem okazję jeździć trójką 118d z taką kierownicą (zakładam, że w trójce i jedynce dają tą samą) i kierownica jest oczywiście fajna, bardziej "sportowa", ale wydawało mi się, że jednak jest odrobinę cieńsza od poprzedniej M-Pakietu (fakt, grubości wieńca nie mierzyłem) i jest troche twardsza, nie jest tak "mięsista"

(ta u mnie jest mega-gruba - jeszcze tak grubej seryjnej kierownicy nie miałem w żadnym aucie, ale przyzwyczaiłem się, tego nie chciałbym zmieniać - nawet kosztem gorszej widoczności zegarów i ladniejszego wygladu)

 

Jeśli chodzi o grubość tej nowej kierownicy to dotykałem ja raptem przez chwile, ale faktycznie nie zapadla mi w pamięci jako szczególnie gruba. Miałem wrazenie ze jest mniejwiecej tak gruba jak zwykla sportowa kierownica w E81 która używam na codzien, a ta była sporo chudsza od kierownicy ///M w tym modelu.

Byc może obecnie ujednolicili kierownice sport i ///M w zakresie grubości - jeśli faktycznie tak się stalo to kwestia sensu wymiany kierownicy rzeczywiście nie jest już taka oczywista.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Może za dużo nie piszę, ale zaglądam regularnie - czas trochę odświeżyć wątek, bo od czasu ostatniego wpisu przebieg się podwoił.

 

http://tufotki.pl/temp/dIhezdVoMGJjbSWP0DJogaEAdv2NCe773mOKbtMC.jpg?v=0

 

Średnie spalanie z tego dystansu spritmonitor pokazuje 8,15

 

Po przeglądzie chyba coś zaktualizowali, bo w menu pojawiła się historia serwisowa, której wcześniej nie było

 

http://tufotki.pl/temp/65jh96GFqLgBeyVw2WvIbDxXp0VKqyXefkpMrtPq.jpg?v=0

 

Poza tym wszystko działa, w zasadzie nie ma o czym pisać :8) Radość z jazdy cały czas jest! :cool2:

Jedyna "przygoda" to raz komputer nagle w czasie jazdy wyświetlił, żeby mu oleju dolać; po zatrzymaniu i zmierzeniu pokazał, że oleju jest dość.

 

http://tufotki.pl/temp/kzfBl5mEwQMRu0o5LaVUJxHoR3wKEfvvPAbYiRgC.jpg?v=0

http://tufotki.pl/temp/2FpbUv8qaFAd6zxfyskSCcho3umx6g6VIcdaAr6d.jpg?v=0

 

Z innych ciekawostek, trochę na pograniczu tematu (w końcu to "nasze jedynki") - z tym samym motorem miałem okazję pojeździć X5 25d (218 KM) - nie jedzie :roll: To oczywiście banał, ale jedynka z tym silnikiem lata. Papierowo niby nie wygląda to źle, w Touaregu mocy wydaje się niewiele więcej (245 KM z V6 TDI), ale przy wyprzedzaniu jest wrażenie, jakby miał 100 KM więcej (w ogóle na tym zdjęciu Touareg wygląda jak ubogi krewny) :wink:

 

http://tufotki.pl/temp/3ryOepdyn35q1xctnoIKquUokAztn0F8IGWY0AZT.jpg?v=0

 

Dziękuję za uwagę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko, żeby tak duży SUV śmigał z tym samym silnikiem jak 1er :) Natomiast w dziale o X5 są dość pozytywne recenzje tej (chyba podstawowej) wersji silnikowej w X5.

Racja, Ameryki nie odkrywam; jestem w stanie zrozumieć, że są osoby, którym ten silnik w X5 wystarcza (bo i rzeczywiście da się tym jeździć, nie jest to jakieś szczególne bohaterstwo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podstawa takiej x5 to chyba 2tony+ do tego jak się dołoży pasażerów, bagaż to już jedynie lans pozostaje :mrgreen: ale jedynie w wersji bez oznaczeń :twisted:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
7,7 do setki. Nie ma co marudzic :P

 

do 100 mój muł bagienny też ma 8.9 i niby nie ma dramatu, a powyżej replay, pewnie podobny do tego x5 25d :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.