Skocz do zawartości

F20 118i 220/290


stuffman

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu

Auto z programu Premium Selection, w chwili odbioru przejechane niecałe 24 tys. Miało kilka plam na tapicerce i niewielkie odpryski lakieru na zderzakach. Skonfigurowane w wersji Urban z całkiem konkretnym wyposażeniem, niestety niektóre jeszcze (mam nadzieje) nie działające w Polsce- chodzi mi o Connected Drive. Bardzo fajny jest ten 8 biegowy automat/

Wcześniej jeździłem e46 compactem wiec mogę napisać kilka rzeczy porównując oba auta

1. Mimo jedynie 20 hp więcej ( 320td vs 118i) jedynka przyspiesza zdecydowanie lepiej

2. Precyzyjniej się prowadzi pomimo tego, ze Compact miał zawieszenie M-Pakiet, pewnie wyrażenie auta robi swoje. A nie korzystałem jeszcze z adaptacyjnego układu kierowniczego ( różnica miedzy trybem sport a comfort)

3. Jedynka oferuje mniej miejsca z przodu, zarówno nad głowa jak i na boki. Dwumetrowiec przy elektronicznym szyberdachu się nie zmieści.

4. Spalanie dużo większe od opisywanego, nie udało mi się zejść w trasie poniżej 6,3 mimo spokojnej jazdy w trybie EcoPro, obecnie wyświetlacz pokazuje 7,6 w trybie mieszanym z przewaga trasy. W compakcie przy spokojnej jeździe można było osiągnąć 4,5.

5. Mały zbiornik paliwa w 1, starcza średnio na 500 km z kawałkiem.

Auto kupione na zimowkach wiec narazie bardzo nie szaleje, żeby ich nie zedrzec za bardzo i czekam na ochłodzenie :D

Na wiosnę planuje zakup letnich z jakimiś czarnymi siedemnastkami.

Kupiłem tez dywaniki zimowe, ale nie oryginały za 400 stówy tylko jakieś z Allegro za 90 z transportem. Nawet pasuja :lol:

http://imageshack.us/a/img580/407/0sbp.jpg

http://imageshack.us/a/img843/6937/lw6s.jpg

http://imageshack.us/a/img89/8792/s23q.jpg

http://imageshack.us/a/img198/2228/w4k9.jpg

http://imageshack.us/a/img826/2750/7h9s.jpg

Jak bede mial chwile to pocykam wiecej fotek

Edytowane przez stuffman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

coraz więcej BMW na Lubelszczyźnie :norty: Ale te nerki to załóż czarne bo aż się proszą na białym aucie + ładne duże koło. To że idzie lepiej od 320d to normalka, chodź z 120d byś się męczył :wink:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Zanim ogarnalem ta, mialem namierzona fajna 118i w Falentach, niestety ktos mnie ubiegl. Bialy kolor, przyciemniane szyby, czarne felgi, czarne lusterka, czarny grill i czarna ta poprzeczna listwa pod tablica rejestracyjna, wygladala naprawde drapieznie. Po tym jak ogladalem zdjecia mojej obecnej fury wydawala sie brzydka :D . Na szczescie na zywo wyglada lepiej (albo sie przyzwyczailem). Wracajac do tematu zaczne od felg, potem sie zobaczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Powitac ;)

 

Te biale wykonczenia to wyroznik wersji urban (choc mi sie nie podobaja). Zazdroszcze natomiast automatu :) milego uzytkowania :!:

 

P.s. Sprawdz okolice mocowania tylnej wycieraczki (purchel --> rdza --> aso :duh: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Dzięki, sprawdzę.

Fajnie wyglada wersja Urban w konfiguracji z niebieskim lakierem, biały grill, białe felgi 17 cali, tapicerka o jakimś takim niebieskawym odcieniu i podświetlenie postojowe wnętrza na taki oczojebny niebieski, stało takie 116i z miesiąc temu w Falentach, szałowe!

Czytałem wczoraj dyskusje o gniazdkach zapalniczek, znalazłem u siebie 3:

-przed skrzynia biegów

-pod nawiewem na tylna kanapę

- w schowku przed pasażerem

Natomiast nie znalazłem żadnego w bagażniku. A w schowku, miła niespodzianka, znalazłem drugie wejście USB.

Przy okazji, ma ktoś pojęcie jak wyglada aktualizacja navi BMW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ja nie mam pod schowkiem ale za to mam w bagazniku ;) w Twojej wersji powinienes miec przelaczanie oswietlenia z pomaranczowego na niebieski, ja w sporcie mam z pomaranczy na biale ale i tak tego nie uzywam bo cala reszta typu zegary i przyciski zostaje w pomaranczy..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

USB w bagażniku? Bez sensu.

Mi się swieci na niebiesko teraz wiec mogę pewnie zmienić na pomarańczowo. W iDrivie to robisz?

A z tym USB w bagażniku to zartowalem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim ogarnalem ta, mialem namierzona fajna 118i w Falentach, niestety ktos mnie ubiegl. Bialy kolor, przyciemniane szyby, czarne felgi, czarne lusterka, czarny grill i czarna ta poprzeczna listwa pod tablica rejestracyjna, wygladala naprawde drapieznie. Po tym jak ogladalem zdjecia mojej obecnej fury wydawala sie brzydka :D . Na szczescie na zywo wyglada lepiej (albo sie przyzwyczailem). Wracajac do tematu zaczne od felg, potem sie zobaczy.

 

Na wstepie gratulacje auta. O ile wersje Urban sa IMHO na ogol nazbyt udziwnione / metroseksualne :D tak Twoja wyglada fajowo. Jedyny element ktory troche nie podchodzi to obecne nerki ale w razie koniecznosci wymiana to pikus. Swoja droga fajne wyposazenie dodatkowe :cool2:

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladna sztuka, niezle wyposazona - tak jak jedynek jest w ogole bardzo malo, to wersje urban line wydaja mi sie mega rzadkie

 

spalanie i tak masz niewielkie, co prawda turbo benzyna po dieslu to zawsze bedzie sie wydawac smok, ale spalanie jak piszesz jest wiecej niz ok

 

pozdrowienia!

 

 

Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Ze 3-4 razy pojawiła mi się informacja o zbyt małej ilości płynu chłodniczego. Na moje oko płynu nie ubywalo co znalazło potwierdzenie w serwisie. Wymieniony został pojemnik płynu, przeprogramowany soft i zabezpieczone przed korozja jakieś elementy w okolicy akumulatora. Dokładnie nie wiem co, bo nie byłem osobiście. W trasie powrotnej zrobione 130 km, jak narazie bez komunikatu;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Dolewanie nie pomagało, komunikat dalej się pojawiał. Płynu nie ubywalo wiec w pewnym momencie jeździłem mając trochę więcej niż max- nie wiem czy to może zaszkodzić. W serwisie stwierdzili ze już mieli taki problem, wymienili zbiornik i zresetowali soft, dzisiaj zrobiłem kolejne 100km i komunikat się nie pojawił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci się pojawi to daj znać.

Miałem ten problem w jednej z moich F20.

Wymieniono zatyczki technologiczne w bloku i problem ustał bezpowrotnie.

Bawaria na Czerniakowskiej dała sobie radę z tym problemem.

Patałachy w Inchcape, cztery razy wymeniali rózne inne pierdoły na chybił-trafił....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Wymienili zbiorniczek i nie było z nim problemów. Natomiast dzisiaj pojawił się kolejny problem. Matka pojechała na zakupy i dzwoni ze samochód nie odpala. Podjechalem drugim, po naciśnięciu guzika start/stop pojawia się komunikat: awaria skontaktuj się z serwisem. Zadzwoniłem do BMW Assistance, przyjechała laweta. Wsiadam, chce wrzucić neutral wiec wciskam przycisk start/ stop a samochód odpala. Ale skoro przyjechał niech zabiera, sprawdza co się stało. Wjechalem na lawete, zabrał do najbliższego ASO tj. Best w Lublinie. No i się zaczęło. Wcześniej nie wiedziałem ile miałem szczęścia ze udało mi się wjechać na lawete. Otóż koleś z pomocy dzwoni ze nie wie jak zjechać z lawety, bo samochód znowu nie chce odpalić a on nie moze wrzucić neutral. A w Best Auto w Lublinie o tej godzinie (sobota po 14) tylko jakiś ochroniarz. Dzwonią do pracownika serwisu, ten mówi ze nie przyjedzie bo już po pracy. Jeżeli nie da się włączyć zaplonu sa 2 możliwości ściągnięcia pojazdu z lawety: na rolkach, które sa w serwisie, który jest już zamknięty, bądź po odkręceniu jakiejś części przy skrzyni biegów da się wrzucić ręcznie na N. Ale najlepiej jakby to pracownik serwisu odkrecil bo on wie co i jak, ale ze już wszystko zamknięte to wiadomo. No i koleś z pomocy do mnie wydzwania co ma zrobić, bo ma lawete zablokowana a jemu płaca za transport tylko do najbliższego ASO. Komedia. Powiedziałem zeby dzwonił do BMW Assistance i to ich obowiązek zeby coś wymyślić. Ma dać znać co dalej z samochodem, a do assistance dzwoniłem po raz drugi zeby zamówić samochód zastępczy na poniedziałek, zobaczymy co podstawią. Edytowane przez stuffman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Udało im się końcu jakoś sprowadzić ten samochód, natomiast co do awarii, przyczyna było pewne zabezpieczenie antykradziezowe (ze wzgl. Bezpieczeństwa bez szczegółów :D ). Minuta roboty i po sprawie. Samochód zastępczy jaki mi chcieli podstawic z BMW Assistance to Toyota Auris kombi, najszczęśliwszych nie musiałem korzystac :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • Członkowie klubu

Miałem napisać coś wcześniej na tym wątku, podzielić się kilkoma przemyśleniami po tym jak przebieg przekroczył 50k ewentualnie wrzucić jakieś nowe zdjęcia ale nie miałem ceny/okazji. Część z was widziała auto na zlocie.

Prze pół roku nie było żadnych awarii aż do dzisiaj. Wsumie to już miałem dzwonić i umawiać się do ASO na przegląd na wrzesień zgodnie ze wskazania i komputera. Dzisiaj wyskoczyło mi podczas jazdy cos takiego:

NAPĘD

Jedz wolno dalej

Pełna moc silnika niedostępna

Sprawdź w Twoim serwisie

Dalej jazda w trybie awaryjnym, w Comforcie reaguje jak w EcoPro, nie słychać żeby turbina działała. Zajeżdżam na stację, przy okazji tankuję. Sprawdzam na forum ze komuś sie tak zdażyło przy awarii jakiegoś czujnika od turbiny, myśle pewnie to samo. Zaglądam po maskę, korek od oleju taki gorący że go musiałem przez szmatę odkręcać ( po 15 min od zatrzymania). Ze zbiornika oleju dymi?paruje? Poziom nieoznaczalny. Chwile poczekalem aż ostygnie, kupiłem, zalałem Castrola i sie jakoś doczołgałem do Wwy. W poniedziałek rano planuje serwis odwiedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Ok, auto spedzilo dobe w serwisie i znowu jezdzi:) Okazalo sie ze to jakis blad softu, w pamieci komputera nie znalezli zadnych bledow silnika. Z softem przy okazji jest zwiazana jakas akcja serwisowa wiec prawdopodobnie wlasnie o to sie rozchodzilo- szczegolow nie znam.

Co do oleju, chyba ja sam troche spanikowalem. Wczesniej jezdzilem dieslami i mam wrazenie ze tam sie troche latwiej sprawdza, tzn. silnik sie tak nie nagrzewa, szybciej stygnie itp. Obecnie na zimnym jest prawidlowy poziom a na cieplym, no wlasnie, na cieplym olej jest tak ciekly ze mi osobiscie ciezko ocenic poziom. Przy okazji za instrukcja: w 116i, 118i i 116ed mierzymy poziom oleju recznie, nie ma zadnego czujnika poziomu oleju, elektroniczna kontola poziomu oleju jest w 125i, 116d, 118d, 120d, 125d. Instrukcja przy kazdym tankowaniu poleca sprawdzic poziom oleju, co przy dzisiejszym naszpikowaniu samochodów czujnikami wydawało mi sie zbedne, a tu jednak.

Ostatnio miałem tak, ze przy postoju na swiatlach bylo czuc delikatne wibrowanie silnika, po ostatniej interwencji jest taki spokoj ze kilka razy myslalem ze sie start/stop odpalil, mimo wylaczonego radia i klimy na najnizszy stopien nie jest ani czuc ani slychac ze silnik pracuje. Jak odbieralem auto po zakupie na pewno tak cicho nie bylo.

Przy okazji pytalem o wizyte serwisowa, polecaja zgodnie ze wskazaniami komputera. Olej byl wymieniany przy niecalych 25 tys, teraz mam 52 a komputer pokazuje jeszcze 6tys. Widac, ze spokojna jazda ma na to duzy wplyw. Natomiast ciekawa sytuacja jest przy kwesti platnosci za ta wizyte. Otoz mam wykupione pakiet Repair Inclusive bez pakietu Service Inclusive, co wedlug strony BMW jak i BMW Polska jest nie mozliwe, okazuje sie dopiero mozliwe przy dokladnym sprawdzeniu VINu pojazdu:) Takze okazuje sie ze za wizyte serwisowa bede musial zaplacic.

Plyn chlodniczy sie nie gotowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe masz przeboje z tym autem. W sumie nic sie nie dzieje, a nerwy sa. Jesli chcesz długo jeździć autem to wymieniaj olej częściej. Jesli masz normalne ASO to olej zawieź im swój. Nie powinni marudzić. Oni leją nędznego castrola z beczki i kasuja za niego jak za zboże.

 

Mnie ciekawi najbardziej czy weryfikowales osiągi tego auta. Powinno byc 7,1 do setki. Tyle co w 123d.

 

A i jeszcze prośba. Możesz napisać jaka masz wagę auta wpisana w dowodzie ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.