Skocz do zawartości

Re: [E87] LCI 118d+ | SecondLife | STAGE2 - 220KM/460Nm


Kuudlaty

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Gdzie je wyrwałeś? Też szukam tego lusterka. Na allegro jest tylko jedno o tym numerze, ale koleś ma słabe foty. Cena 150 zł. Jak to nie tajemnica ile cię kosztowało to lustro, bo nie wiem czy warto się interesować i prosić o foty. Robisz wszystkie mody, które planuje założyć, tylko szybciej ci to idzie:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gdzie je wyrwałeś? Też szukam tego lusterka. Na allegro jest tylko jedno o tym numerze, ale koleś ma słabe foty. Cena 150 zł. Jak to nie tajemnica ile cię kosztowało to lustro, bo nie wiem czy warto się interesować i prosić o foty. Robisz wszystkie mody, które planuje założyć, tylko szybciej ci to idzie:)

 

Wyrwałem je nie tanio bo za 350zł ale jest w idealnym stanie i razem z obudową + wtyczkami. Jeśli masz za 150zł to bierz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja akurat wolę auta bez lepszego wyposażenia, ale za to 100 % bezwypadkowe, ale każdy ma inne podejście i swoją wolę. Jednakże też twierdze, ze lepiej kupić, tak jak w twoim przypadku rozbite auto i robić je pod siebie, bez oszczędności, bo wiesz, co masz i jak auto zostało po wypadku odbudowane, a przy okazji zawsze wpadnie jakaś modyfikacja, jak u Ciebie.

Gratulację, za odbudowę auta na poziomie. Fajnie się prezentuje, po realizacji twoich planów, będzie jeszcze lepiej.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wleciał długo wyczekiwany licznik z E9X w wersji High. Zależało mi na dodatkowej funkcjonalności i ikonach w liczniku (od czego jeszcze nie powiem, ale takiego retrofitu chyba nie było jeszcze na świecie w E8X).


Chwilowo nie udało mi się uruchomić wskaźnika tempomatu... :mad2: Pomimo zakodowania SZ_ANSTEUERUNG z nicht_aktiv --> aktiv nadal milczy. Nie wiem czy nie będzie konieczna zabawa tool32 w sofcie.

Udało się komuś z forum odpalić ten wskaźnik w E8X?

Może problemem jest brak modułu LDM?

Osobiście chyba poczekam jeszcze na update wszystkich sterowników, który jest teraz następny w kolejce.


Co do samego licznika to zostały zmienione tarcze na zamienniki z podświetlanym logiem M (tak wiem, to diesel... wybaczcie), ramki M3 style, białe podświetlanie tarcz, paski na obrotomierzu a' la M3 oraz czerwone wskazówki. Oczywiście licznik trzeba dopasować do deski w jedynce, jest nieco większy niż ten seryjny oraz inaczej wyprofilowana jest jego dolna część.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_25.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_26.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_27.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde bardzo fajnie wygladą, jakieś plusy większe w porównaniu do zwykłego z jedynki ? Chodzi mi o dodatkowe opcje ? I jak $$$ Ci to wyszło ?

Poza wyglądem dużo się nie różni. Mi zależało na wskaźniku tempomatu pod tarczą prędkościomierza, jest też analogowy ekonomizer (oprócz cyfrowego w menu). Można zakodować fajny duży cyfrowy wskaźnik prędkości (o wiele bardziej czytelny niż ten w 1er). W seryjnym liczniku po dołożeniu FLA zmienił się układ na wyświetlaczu tak, że przebieg nie był wyświetlany na każdym z ekranów, to mnie denerwowało...

W tym liczniku można domyślnie włączyć podświetlenie nawet w dzień (na dziennych).


Mod tani jest, za licznik trzeba dać koło 650-700zł plus kodowanie. W razie gdyby ktoś był zainteresowany to mogę polecić specjalistę w tym temacie :D

Edytowane przez Kuudlaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Dawno mnie tu nie było tak więc korzystając z chwili wolnego wleci drobny update :)


Od dłuższego czasu borykałem się z kiepskim akumulatorem (przez co nie działał m.in. system start-stop, comming/leaving home, licznik gubił datę...). Zdecydowałem się zastapić oryginalny akumulator Yuasą z serii YBX9000 AGM.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_28.jpg


Problemy z systemem Start-Stop się skończyły, auto poprawnie wybudza się po otwarciu zamka. :)


W międzyczasie wywaliłem tylną wycieraczkę oraz wydrukowałem prototyp zaślepki, który muszę jeszcze polakierować ale po wstępnych przymiarkach pasuje :)


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_30.jpghttp://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_31.jpg



Wrzucę projekt na thinginverse jak już będę miał ostateczny model.


Dopasowałem też licznik High, myślę jeszcze nad jego zamocowaniem (tutaj też prawdopodobnie będzie jakieś mocowanko drukowane w 3D), oryginalne otwory nie pokrywają się z tymi w liczniku z E9X.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_29.jpg


Przyszedł również czas na zmianę tarcz i klocków z przodu. Wybór był oczywisty - ZIMMERMANN SPORT 348mm pod zaciski z 335d. Klocki również ZIMMERMANN.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_32.jpg


To tyle z zaległości, teraz trochę o tym co aktualnie psuję w jedynce :D


Kupiłem drugi zestaw tylnych świateł w celu przeróbki ich na dynamiczne kierunkowskazy. Chwilowo jestem na etapie montowania ledów wewnątrz odbłyśnika, plan jest aby cała operacja była nieinwazyjna dla reflektora i w dowolnej chwili odwracalna. Moim zdaniem tył się trochę odmłodzi i fajnie będzie to współgrało z ledami na pozycji.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_33.jpg

http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_33.gif


W tym tygodniu dotarła do mnie nowa kierownica na którą czekałem od roku... Długo szukałem idealnej sztuki i nie udało mi się trafić...

Planowałem kierownicę z Z4 E89 w wersji M-Pakietowej (z czarnymi dekorami, delikatnie grubszą), miała być bez łopatek, z multifukcją i podgrzewaniem. Niestety takiej kombinacji na naszym rynku nie da się dostać a zwykłe kierownice M-Pakietowe z Z4 kosztuja nieadekwatne pieniądze do ich stanu.

Decyzja padła na zwykłą kierownicę z tego modelu, oczywiście z multifukcją i grzaniem. :)

Skompletowałem już prawie wszystkie elementy układanki:


- Kierownica - jest

- Poduszka - zamwiona

- Przełącznik pod kierownice - zamówiony

- Obudowa kierownicy z miejscem pod przycisk - jest

- Przycisk grzania kierownicy - jest

- brakujące kostki, piny - czekam na dostawę z ASO


Prawdopodobnie za tydzień uda mi się wszystko poskładać. Wszystko wskazuje, że będzie to chyba pierwsze 1er w tym dziale z grzanym kółkiem i to z Z4.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_34.jpg

http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_35.jpg

http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_36.jpg

http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_37.jpg


Jak dla mnie pomimo, że kierownica jest minimalnie cieńsza i ma mniejszą średnicę to zmiana mega na plus. Skóra prawdziwa w porównaniu z tym tendetnym g... z E8X/E9X to niebo a ziemia. Dużo porządniejsze klawisze w multifunkcji (wszystko działa P&P). Srebrne dekory nawet pasują do aluminiowych listew M-Pakietowych więc być może tak zostaną (chociaż carbon za bardzo mnie korci...). :)


Jak wszystko zadziała to napiszę krótką instrukcję z numerami części potrzebnych do tej operacji. :)


W najbliższym czasie wpadnie jeszcze:

- rozpórka przednich kielichów

- downpipe 3"

I planuję pojechać w końcu na soft. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pamiętam, jak dawno temu, w Audi S6 kombi usuwałem tylną wycieraczkę. Idealnie siadła gumowa zaślepka z Seicento Van z bagażnika :mrgreen:

Fajne wszystkie zmiany, czyniące twoją jedynkę niepowtarzalną.

Bardzo podobają mi się środkowe zegary w konsoli. :cool2:

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz drukować adapterów do licznika. Ściągnij daszek i wyciągnij licznik, przymierz do daszka i zobaczysz ze idealnie otwory trafiają na wolny plastik, nawierć w daszku 3mm otwory i wkręć stare torxy od daszku i cisz się nie wypadającym dopasowanym daszkiem :D

BTW Do drukowania zaślepek polecam TPU Sainsmart jest bardzo miękkie. Używam go do drukowania mocowania kamerek na dronach do freestylu i drukowałem opony do łazika filmowego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wioletowy i maniek6600 za protipy, spróbuję powalczyć z tym licznikiem na dniach.


Przy okazji kolejny update odnośnie grzanej kierownicy!


Dotarły do mnie potrzebne części do uruchomienia podgrzewania, odebrałem również kostki i piny do wiązki, które miałem zamówione w ASO.


Lista potrzebnych części do zamontowania kierownicy i podgrzewania:

(dorzuciłem teź linki do BMWstore z cenami po ich rabacie)

  • Kierownica: 6 794 923, cena: 3 793,50zł
  • Poduszka powietrzna: 6 783 072, cena: 3 414,98zł
  • Taśma: 9 169 755, cena: 2 678,43zł
  • Obudowa dolna: 9 143 645 (9 174 346), 258,10zł
  • Przełącznik grzanie: 9 143 639, cena: 265,28zł
  • Kostka taśmy: 6 954 518, cena: 24,38zł
  • Kostka włącznika grzania (żeńska): 6 931 929, cena: 8,44zł
  • Kostka włącznika grzania (męska): 8 377 072, cena: 5,85zł
  • Piny do kostki włącznika (męskie): 0 005 198, cena: 8,71zł (potrzebne 3 sztuki)
  • Piny do kostki włącznika oraz taśmy (żeńskie): 0 005 197, cena: 8,71zł (potrzebne 3 sztuki na włącznik i 2 sztuki na taśmę)
  • Piny do kostki taśmy (grubsze, zasilające, żeńskie): 0 056 960, cena: 9,51zł (potrzebne 2 sztuki)

Podsumowując koszty: 10 528,48‬zł.

Oczywiście mówimy tutaj o częściach nowych, szukając używek jesteśmy w stanie zmieścić się w 2500-3000zł.


Co do samego podłączenia wygląda to następująco:

Link do schematu: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e89-z4-sdrive20i-roa/wiring-functional-info/body/general-vehicle-electrical-system/steering-wheel-heating/rwIiTlw


Przełącznik do podgrzewanej kierownicy wymaga innej kostki (12 pinowej zamiast 6 pinowej).

Wystarczy przełożyć do nowej kostki piny od 1-6 oraz dołożyć 4 nowe:

- zasilanie

- masę

- sygnał sterujący (z włącznika)

- diodę sygnalizują włączenie podgrzewanie (we włączniku)


Niestety nie udało mi się dostać oryginalnej wiązki przewodów włącznika podgrzewania. Nie występuje jako część zamienna, nie da się jej zamówić. W ASO również jest niedostępna (prawdopodobnie nie przychodzi nawet razem z włącznikiem). Musiałem przerobić włącznik i przylutować przewody bezpośrednio do płytki a następnie zrobiłem wtyczkę (tak jak w oryginale).


Zasilanie powinno być podane ze skrzynki bezpieczników, lecz z racji, że nie mam jednego gniazdka zapalniczki zdecydowałem się połączyć zasilanie właśnie w tym miejscu.

Gdy kierownica ma włączone podgrzewanie pobiera prawie 5A prądu więc porządne źródło zasilania jest istotne!


Po podłączeniu instalacji zamontowałem przełącznik, nie obyło się bez kodowania oraz adaptacji. Pojawił się błąd na niezgodność numeru części, lecz po kalibracji (TOOL32) czujnika skrętu i kodowaniu (NCS Expert) błędy zniknęły. Warto dorzucić też do FA wyposażenia - S248A STEERING WHEEL HEATER. :D


Aktualnie brakuje mi jeszcze poduszki, którą niezwykle ciężko dostać... Mam nadzieje że pomimo obecnej sytuacji dojdzie na dniach i wkrótce wrzucę efekt finalny.


Mała galeria:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_38.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_39.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_40.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_41.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_42.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_43.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_44.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_45.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_46.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_47.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_48.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_49.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem świadomości, że głównym powodem, dla którego ludzie montują do jedynek kierownice z Z4 jest jej podgrzewanie! Zawsze myślałem, że tylko chodzi o walory estetyczne. Szacun za ilość pracy włożoną w auto :wink:

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem świadomości, że głównym powodem, dla którego ludzie montują do jedynek kierownice z Z4 jest jej podgrzewanie! Zawsze myślałem, że tylko chodzi o walory estetyczne. Szacun za ilość pracy włożoną w auto :wink:

Raczej jednak grzanie to nie jest główny powód, jak dla mnie jest po prostu ładniejsza. Wygląda trochę jak ta z FXX. Niestety w kierownicy z serii F bez specjalnego modułu (za 250 USD) nie będzie działała multifunkcja.

Grzanych było mało, ciężko jest dostać. Tak samo też taśmę pod grzanie czy obudowę pod przycisk.

Dla mnie był to dodatkowy argument, żeby zdecydować się w końcu na zmianę. :)

 

Grubo jak zawsze! To teraz lekki detailing wnętrza. :lol:

Wleci poduszka to trochę ogarnę! :)


Gdyby ktoś był zainteresowany to będę miał na sprzedaż starą kierownicę. :)

Chętnie pozbędę się całego zestawu w dobrej cenie:

- kierownica M-Pakiet (delikatnie zaczyna pękać skóra wiec raczej do obszycia) z zaślepką poduszki (stelarz potrzebny np. do regeneracji)

- przełączniki z taśmą (pod automatyczne wycieraczki, tempomat)

- obudowa kierownicy pod tempomat

Gdyby ktoś chciał zmienić kierownicę i przy okazji dokładał automatyczne wycieraczki czy tempomat to zapraszam na PW. :)


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/sell/bmw-2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie, wracam z dużą aktualizacja w temacie.


W końcu zdecydowałem się wykrzesać trochę mocy z tego 118d. :D

Pomógł w tym Maciek z BMWCHECK, który ma do tego świetny sprzęt i wiedzę. Został wyłączony programowo DPF, EGR oraz zmodyfikowany program (Stage 1). Nie mogło zabraknąć oczywiście hard-cut'a zamiast płaskiej odcinki. :twisted:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_51.jpg


DPF i downpipe:


~ Myślałem o owinięciu DP bandażem bo został mi z poprzedniego projektu ale nie wiem czy w dieslu ma to większy sens.

Na grodzi jest fabryczna termoizolacja więc to chyba zbędna robota. Co sądzicie?


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_56.jpg


Niestety w drodze powrotnej (po ostrym pałowaniu na S8) poddało się turbo, a dokładnie nastawnik.

Został on wymieniony na nowy a następnie usunąłem fizycznie z auta DPF. Zamontowany został customowy downpipe (3 cale), z porządnej kwasówki a nie jakiś najtańszy chińczyk.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_52.jpg


Do usunięcia EGRu konieczne było ściągnięcie kolektora, ponieważ chciałem pozbyć się również metalowej rurki (dzięki czemu zmniejsza się całkowita pojemność kolektora dolotowego a co za tym idzie - lepsza reakcja na gaz). Jak się okazało po roku i ok. 12kkm kolektor dolotowy znów do czyszczenia. :mad2:

Ciekaw jestem czy za rok znów będzie tak wyglądał...


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_53.jpg


EGR przed i po:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_54.jpg


Wyczyszczony kolektor i przepustnica, nowe uszczelki i zaślepiona rurka EGR:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_55.jpg


I na koniec wleciała długo wyczekiwana rozpórka. Jak będzie chwila to zagości na niej brokat. :8)


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_50.jpg


Jak na razie pierwszy 1kkm zrobiony bezawaryjnie. Ani klapa ani zderzak nie jest czarny więc chyba jest za słabo jeszcze.

W czwartek znów odwiedzam Maćka i spróbujemy wgrać jeszcze mocniejszą mapę. :twisted: :twisted: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna świetna aktualizacja. Mody jak zawsze przemyślane i na plus! Trzymam kciuki za 2 z przodu! :twisted:

W przyszłym tygodniu pojadę na tą samą hamownie co wcześniej i porównamy wykresy. :)

Bardzo bym chciał tą dwójkę z przodu ale nie wydaje mi się, że jest to realne w 118d przy takich modach. :mad2:


W międzyczasie rzeźbię tylny dyfuzor Performance. Będzie zrobiony na gładko, bez zaślepki haka holowniczego (za namową mikiE87).

Mam nadzieje, że niedługo wleci na auto. :twisted:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_59.jpg


Wjechały też nowe żarówki do ringów, celowo nie są to markery LED tylko zwykła żarówka halogenowa.

Długo nie mogłem się przekonać do białych świateł. W Alpinweiss żółte ringi całkiem fajnie pasują, lecz czas trochę odmłodzić ten przód.

Wybór padł na GP Thunder 7500k.

Chciałem uzyskać zbliżony kolor do fabrycznych brewek w poliftowych lampach i... udało się!

Na postojowych świecą delikatnie bardziej żółto, na dziennych świecą na 14V i są niemalże białe. Ciężko jest to uchwycić na zdjęciu.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_57.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_58.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_58_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rozpórka jak się spisuje ? Czuć różnicę? I widzę, że zasłania wlew do zbiorniczka spryskiwaczy. Jak sobie z tym radzisz ? :)

 

Rozpórka pasuje idealnie, łatwo się zakłada. Co do wlewu płynu do spryskiwaczy będę coś kombinował żeby przenieść mocowanie trochę do przodu. Jest też opcja rozkręcać samą poprzeczkę górną do uzupełnienia płynu (lub ją delikatnie unieść do góry) ale to już trochę więcej roboty. Jak na razie zalałem do pełna przy montażu i będę martwił się później. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny update:


Kontynuuję walkę z dołożeniem SnapIn'a w podłokietnik, udało mi się dostać rzadką stację bazową, która posiada dodatkowe złącze pod USB (niebieska kostka) wpinane do Comboxa.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_60.jpg


Dzięki mikiE87 udało się upolować oryginalną gałkę Performance w idealnym stanie i dobrej cenie. :norty:

Jak już gałka to i mieszek... a jak już tak idziemy w tą alcantarę to i ręczny musi wpaść :twisted:

Niestety części Performance nie są tanie...

25 11 0 429 269 - gałka (367zł)

25 11 0 435 848 - mieszek (255zł)

34 40 2 153 753 - ręczny - uchwyt i mieszek (586zł)

Czyli za cały komplet lekko ponad 1200zł można w ASO zostawić. :duh:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_61.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_62.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_63.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_64.jpg


Na dniach zamówię ręczny do zestawu :D


Długo myślałem co zrobić z wydechem, były różne plany. Spawanie całości z nierdzewki zajęłoby dużo czasu (którego zbytnio nie mam), dlatego zdecydowałem się na wydech z 123d (który febrycznie nie posiada tłumika końcowego). Trafił się pełny przelot na bazie właśnie wydechu 123d... nie byłbym sobą gdybym tego nie kupił. :mrgreen:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_65.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_66.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_67.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_68.jpg


No i obowiązkowo sound check:



Do 2500 RPM jest w miarę komfortowo, później robi się głośno w ***** :twisted:

Wraz z mocniejszym wciśnięciem pedału głośność rośnie wprost proporcjonalnie do szerokości uśmiechu kierowcy.

Jak na razie nie wiem czy końcówka zostanie czy nie. Na pewno ją odświeżę. Docelowo chciałbym dwururkę z kwasiaka, lecz chwilowo z serią jest mniej przypałowo. :oops:


Najbliższe dni będą pracowite:

- czekam na moduł kamery cofania z kamerą z dynamicznymi liniami

- czekam na cupholder, który chwilowo utknął w urzędzie celnym...

- we wtorek ponowne strojenie, mam nadzieje że uda się aktywować popcorn na launch-control/biegu jałowym

- montaż czujników zegarów (odwlekałem to tak długo aż je zgubiłem, przyszły już nowe i czekają na montaż)

- montaż telefonu

- lakierowanie i montaż dyfuzora Performance

- wymiana oleju, serwis klimy

- przygotowanie auta do trasy nad morze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rozpórka jak się spisuje ? Czuć różnicę? I widzę, że zasłania wlew do zbiorniczka spryskiwaczy. Jak sobie z tym radzisz ? :)

 

Rozpórka pasuje idealnie, łatwo się zakłada. Co do wlewu płynu do spryskiwaczy będę coś kombinował żeby przenieść mocowanie trochę do przodu. Jest też opcja rozkręcać samą poprzeczkę górną do uzupełnienia płynu (lub ją delikatnie unieść do góry) ale to już trochę więcej roboty. Jak na razie zalałem do pełna przy montażu i będę martwił się później. :)

 

A czuć jakąś różnicę w ogóle? Fabrycznie są małe rozpórki i zastanawiam się czy założyć czy nie, czy to coś da po za aspektem wizualnym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.