Skocz do zawartości

E87 118i QUARZBLAU - DZIK !!! (Sprzedany)


iZzI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Postanowieniem pochwalić się nowym nabytkiem. Po bardzo długim poszukiwaniu wymarzonej e34 doszedłem do wniosku iz jest to bez sensu i postanowilem poszukać jakiejś alternatywy tymczasowej,postanowilem zakupic e46 w touringu , po umieszczeniu ogłoszenia na forum zgłosił się do mnie forumowicz Tomasz z bardzo fajna ofertą ,lecz po pewnych różnych przeciwnosciach losu do zakupu nie doszło a na prędkości musiałem nabyć auto i wybór padł na Dzika . Auto zakupilem od znajomego który nabył je w 2015r, zrobił 80"tysioncuf kilometruf" i odsprzedał auto mi. Obecnie nastukane ma ponad 240 i potrzebuje intensywnej opieki, rozrząd ,uszczelniacze ,sprzęgło klocki tył, linka maski ... po ogarnięciu tego co konieczne będę myślał co później.

w2Vehicle information

========================================

VIN: WBAUF31020PR36352

Type code: UF31

Model: 118I UL (EUR)

E-F-R series: E87

Series: 1

Type: SH

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N46

Displacement: 2.00

Power: 95 (129 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: A18 - QUARZBLAU METALLIC

Upholstery code: AFAT - STOFF MOIRE/ANTH

Prod.date: 2005-03-14

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2CT BMW light alloy wheel, spider spoke 151

P7RP Advantage package

P7RS Package Comfort

S8SP Control unit COP

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S423 Floor mats, velours

S425 Interior trim finishers

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S442 Drink holder

S450 Height adjustment, passenger seat

S473 Armrest front

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S530 Air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S662 Radio BMW Business CD

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe915

http://s1.tufotki.pl/2016/10/02/jD0b7-C3n5sV.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2016/10/02/jD0b7-bNkexF.JPG?v=2

http://s1.tufotki.pl/2016/10/02/jD0b7-PqzLbb.JPG?v=2

Edytowane przez iZzI
iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

"NO" ,dzięki za obszerny komentarz... Mam nadzieję że regulamin nie zabrania publikowania zdjęć 1er w tym że pakiecie :D

 

Haha ;P chyba nie ;) Sporo rzeczy masz do zrobienia no ale jak juz zrobisz to bedziesz sie cieszyl ;) co do aero to faktycznie juz druga jedynka :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest trochę rzeczy do zrobienia, wszystko w swoim czasie, jak na razie to filtry, uszczelnienia,płyny dwumasa ,sprzęgło...i takie tam :

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-8qSjIh.jpg?v=2

 

Byłem na diagnostyce u chłopaków z D1 Garage i poza koniecznością ponownego ustawienia rozrządu i uszczelnieniem zaworów jest jeszcze wymiana czujnika poziomu oleju ,uszczelnienie podstawie filtra oleju ,profilaktycznie odma ...czyli kolejna konieczność wydania sporej waluty, do tego wczoraj po sporych opadach zauważyłem że gdzieś leje się woda (mokro koło podstopnicy) po otwarciu maski celem sprawdzenie kanałów odpływowych ...juz nie udało mi się jej zamknąć...ale zamówiłem sobie opony na pocieszenie , bo przyznaje że trochę mnie "wsciekło" to auto .

iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak to juz jest ;)

Mowiac szczerze to jak juz bedziesz rozrzad ustawial to bym go wymienil bo w twoim silniku nie jest to bardzo trudne, a z doswiadczenia wiem ze samo ustawienie nic nie da. Ustawialem U siebie na blokadach i po kilku dniach sie znowu przestawilo. Moze u ciebie ktos wczesniej go zalozyl bez blokad, a jezeli nie to raczej sam sie nie przestawia tylko rozciaga. Noze sie myle, ale jezeli nie masz pewnosci ze ostatnio byl wymieniany to bym wymienil caly ;)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie rzecz w tym że auto jest świeżo po wymianie rozrządu... tyle że najwidoczniej został on ustawiony niezbyt dobrze.

 

Pewnie bez blokad :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh ... co poradzisz , oddając auto do "mechanikerów " masz nadzieję że są kompetentni...Ale nic to . Dziś przyszdł Professional :D

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/21/ftpoo-oRUkYp.jpg?v=2

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/21/ftpoo-D4aP4n.jpg?v=2

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/21/ftpoo-2fVBC7.jpg?v=2

 

mała rzecz ,a cieszy .

iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używkę brałeś? Nie znikają Ci piksele po nagrzaniu się większa? To jest straszny problem tego radia, taka wada fabryczna, jak jest upał to u mnie np nic nie widać :/ po prostu wszystko znika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuję. Pociesz się, że u mnie po nagrzaniu nie widać NIC :P ale ja nie korzystam z radia (mam podłączonego ipoda i szufle pod jednym palcem więc w zasadzie wszystko mi jedno). Niemniej estetyka szczególnie wieczorem podupada. Zachęcam do szukania rozwiązania problemu, podobno da się wymienić wyświetlacz który na aukcjach ebay kosztuje okolo 300 zl chyba.. Podobno tez wystarczy ponakłuwać igłą styki, są odpowiednie tutoriale chyba nawet tutaj na forum, ale ja niestety nie jestem na tyle obeznany w tego typu kwestiach i najchętniej bym to oddał komuś kto za parę stówek to zrobi, ale nie mogę się dokopać do takiej firmy. Ja co jakiś czas do tematu wracam, więc jak coś znajdę dam znać ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zależało mi głównie na estetyce. Nie zamierzam jak na razie tematu odpuścić , mam namiary na magika z Legnicy ale nie wiem czy ogarnie temat. Póki co są inne priorytety, w poniedziałek oddaje auto do mechanika na wymianę uszczelniaczy zaworowych więc waluty trochę zniknie , następnie tarcze tył i klocki ,odma... a później radio :)
iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czaje ;) podobnie u mnie, zawsze znajdę coś ważniejszego niż radio :P powodzenia, jak ogarniesz to daj znać bo wyjęcie tego radia to kwestia minuty więc jak gość podoła to może mu wyśle swoje ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zaczynamy :

Łańcuch wymieniany był jakieś 1500km temu , oczywiście jak to twierdził mechanik silnik został oczyszczony z resztek starych ślizgów . Nie, to nie jest diesel.

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/21/ftpoo-tQzDXo.JPG?v=2

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/21/ftpoo-8hKRYz.JPG?v=2

 

Ale nic to ,pierwsza paczka z częściami doszła :)

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/21/ftpoo-H6Xwv2.jpg?v=2

 

W poniedziałek będzie druga... :)

Edytowane przez iZzI
iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , na jaki kolor przemalować ? Grafit ?

 

 

http://s1.tufotki.pl/2016/02/24/TB2mq-SFQHUD.JPG?v=2

 

Jak dla mnie srebrny pasuje do tego koloru najbardziej. Grafit to juz ciemny jak cos bo sie zleje cale auto inaczej

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej co mnie załamuje to podejście i pazerność mechanikerów, jak pokazują wyżej dołączone zdjęcia ... Szczęście w nieszczęściu to to że nie "zdążyłem" oddać auta do chłopaków z d1Garage bo "wywalił" bym 2000zł w błoto. Umówiony byłem na 10 kwietnia na wymianę uszczelniaczy, zabieg miał odbyć się bez ściągania głowicy , przypuśćmy że pomogło by to ograniczyć zużycie oleju wówczas pewny że wszytko wróciło do normy jeździł bym nieświadomy tego co dzieje się w misce olejowej, z czasem na bank doszło by do zatkania smoka a to z kolei pewnie skutkowało by zatarciem silnika...wiec dla tych którzy zlecają wymianę rozrządu-proście o ewentualne resztki ślizgów, zdjęcia ,faktury by w razie takich przypadków jak u mnie mieć jakiś dowód, ja byłem głupi i do dzisiaj potwierdzenia żadnego na wykonaną usługę ...NIE POSIADAM

Dodam jeszcze tyle ze , nie jestem majętnym człowiekiem ,by kupić to auto musiałem trochę potu wylać i odmówić sobie sporo rzeczy,wiec strasznie mnie irytują takie sytuacje. Dla wielu BMW to wyznacznik statusu materialnego ,ja od kiedy tylko bylo mnie na to stac ,kupuje auta tej marki bo kocham obcowanie z ta "sztuka" ,ale jak kazda miłość ,ta rowniez bywa trudna :)

iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taucher ,oczywiście że tak :) mógł bym teraz oczywiście zachować się jak "prawdziwy polak", podpicować ,uszczelnić silnik chemią i sprzedać igiełke dalej ,a niech się inny frajer martwi...ale ja nie z tych .
iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.