• Reklama

Niekompetencja i ignorancja Auto Fus

Jeśli ktoś Z TEJ GIEŁDY oszukał Cię lub nie wywiązał się z zobowiązań - napisz i ostrzeż innych.
Prosimy NIE PISAĆ O SPRZEDAWCACH Z ALLEGRO - tam istnieje możliwość wystawiania komentarzy. Prosimy NIE PISAĆ O KONKRETNYCH SAMOCHODACH NA SPRZEDAŹ. Jest do tego inny dział 'Opinie na temat samochodów na sprzedaż'

Moderator: Kruk

Niekompetencja i ignorancja Auto Fus

Postprzez Andrzej D » 31 Maj 2017 08:27

W dn. 30.05.2017 umówiłem się na kolejne uszczelnienie tylnego mostu zgodnie zaleceniem konsultanta Tomasza K. po typowym przeglądzie 60 000przed niecałym miesiącem. Przyjechałem godzinę wcześniej. Serwis nie ma żadnej usystematyzowanej kolejki obsługi więc, kto większy, silniejszy lub bardziej chamski ten lepszy. Po pewnym czasie część obsługujących zniknęła. Później dowiedziałem się, że "zaskoczyła" ich delegacja z Niemiec.
Klient jest zerem więc, ani informacji, ani przepraszam, ani określenia terminu. Po prostu nic.
A klient czeka, czeka, czeka, czeka na przyjęcie umówionego auta i potwierdzonego przymusowym SMS dla debila. Po wyznaczonym przez BMW czasie zlitował się jeden z wolnych pracowników i przyjął zlecenie.
Jak sądzę teoretycznie, bo przypisany zostałem do pana Marka A. i od niego zależało zapewne uruchomienie.
Co ciekawe i wyjątkowe, zlecenie zostało wypisane na kopercie i to nawet nie na stronie adresowej. Bez komentarza.
Po godzinie otrzymuję informację, że auto jest do odbioru i usterki nie potwierdzono. Ten sam serwis.
Gdzieś jest niekompetencja. Masę niekompetencji i ignorancji.
Odrębne oczekiwanie 1 godz. było na wydanie auta, bo próbowano mi je wydać bez potwierdzenia, że byłem na zaleconym przez firmę Fus serwisie.
W serwisie BMW straciłem 3 godz. a w sumie z dojazdem pół dnia, pieniądze i utratę możliwości zarabiania dalszych.
To czy jest to sytuacja zarejestrowana w systemie komputerowym czy został "przepuszczony" poza to już nie moja sprawa.
Od wczoraj przestałem być klientem serwisu BMW Auto Fus.
Nie te czasy panowie. Jest XXI wiek.
Andrzej D
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 1
Dołączenie: 31 Maj 2017 08:19
Moje BMW: F26 2.0D

Re: Niekompetencja i ignorancja Auto Fus

Postprzez carloss6 » 30 Mar 2018 10:55

Miałem bardzo podobnie, do tego moje auto zostało uszkodzone ( dokładnie wlew paliwa). Na reklamacje odpisali, że bardzo nam przykro że nie sprostaliśmy Pana oczekiwaniom jeżeli chodzi jakość obsługi ( dodam jeszcze, że wulgaryzmy w salonie latały jakby to był przecinek w zdaniu - oczywiście przy klientach). Koszt naprawy wlewu wycenili na około 200 PLN - ale oni sie nie poczuwają, że to oni i mają to gdzieś....Jakość obsługi dramatyczna
carloss6
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 3
Dołączenie: 30 Mar 2018 10:15
Moje BMW: F10 535d 2012

Re: Niekompetencja i ignorancja Auto Fus

Postprzez mistrzBo » 07 Sty 2019 14:28

Też ich omijam szeroko i nie polecam. Jeżeli mówi się komuś, że właśnie zamontowana turbina ma inna charakterystykę pracy(a auto jest de facto mułowate), po czym okazuje się, że łopatki sa pourywane, to o czym to świadczy? Mechanik nie wiedział, co montował, żeby przekazać informację, że turbina jest uszkodzona?
mistrzBo
 
 
 
Posty: 39
Dołączenie: 22 Sty 2010 11:39
Moje BMW: ...


Powróć do Nie polecam tego sprzedawcy/usługodawcy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość