Skocz do zawartości

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogłoszeń, rady przed zakupem.


dealer

Rekomendowane odpowiedzi

siemanko.

nosze sie z zamiarem kupna bmw seri 8.

akurat teraz natrafia sie taka mozliwosc poniewaz moja e36 poszla na szrot.

 

przegladalem na allegro.pl zainteresowala mnie ta bawareczka.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1996207

 

czy ktos z was zna moze to autko? i po 2 . w ofertach jest duza rozbierznosc cenowa..

 

pozdrowionka i z gory dzieki za pomoc:) :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam tego auta, ale mysle ze jest warte obejrzenia. Do E31 po 10tys zl nawet nie podchodz bo sa warte tyle co wartosc zlomu :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s czy autko z podpisu jest twoje? i czy lakier to perła?:) :twisted:

 

Auto jest moje, nie wiem czy to perla, nazwa lakieru to "CALYPSOROT METALLIC (252) ".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

akurat ta jedna bawareczka jest w Bremen mam tam kumpla :) zadzwonilem poprosilem go aby ja sprawdzil.

a czemu mialbym zawalu dostac przez ta ostatnia bawarke?:)

pozdrowionka :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1996-850CI-850-CI-V12-EXOTIC-IMPORT-18-WHEELS-840CI_W0QQitemZ260089736829QQihZ016QQcategoryZ6130QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Zerknijcie tylko na te cacuszko, jak stan jest tego samochodu, w środku wygląda jakby wyjechał z salonu miesiąc temu :lol: Piękna sztuka, i posiada już ten nowy automat :jawdrop:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1996-850CI-850-CI-V12-EXOTIC-IMPORT-18-WHEELS-840CI_W0QQitemZ260089736829QQihZ016QQcategoryZ6130QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Zerknijcie tylko na te cacuszko, jak stan jest tego samochodu, w środku wygląda jakby wyjechał z salonu miesiąc temu :lol: Piękna sztuka, i posiada już ten nowy automat :jawdrop:

 

e tam, siedzenie kierowcy wytarte

 

do salonowego duzo brakuje :) na mobile sa egzemplarze

 

no i ten bialy kolor

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Niemczech jest ich o wiele więcej na rynku, ale stanu nie radzę oceniać po kolorze i zdjęciach! Nie ma takiej możliwości, porostu auto to nie żywy organizm, nie regeneruje się samo w sobie zużywając paliwo, jest wręcz odwrotnie! Model e31 to bardzo rozbudowane auto, zbudowane z wielu zaawansowanych układów w tym elektrycznych i prawdopodobieństwo kupienia jakiegokolwiek egzemplarza bez tzw. wkładu jest nie realne. Już nie mówie ile nawet na wstępie trzeba zapłacić za sam fakt by stanęło ono na Polskiej ziemi. Nawet sam serwis eksploatacyjny to zawsze jakieś wymiany, naprawy etc. a tu części są jednak zawsze no własnie warto się zainteresować. Na szczęście są jeszcze do kupienia w ASO, choć pojawiają się już pozycje z adnotacja ENDED. Podsumowując prócz szczerej miłości za wygląd, co jest rzeczą osobistego gustu jest to auto idealne dla kogoś, kto lubi również zajrzeć pod maskę i co wg mnie najważniejsze wie więcej o nim niż mechanik, u którego chce robić w nim cokolwiek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem niegdyś tą z 4go linku. Niespecjalna, szczególnie dymiący silnik ...

Generalnie na zdjęciach zazwyczaj wyglądają 10x lepiej niż w rzeczywistości. Zmorą są niedziałające elektryczne osprzęty, np zamek tylnej klapy i inne kosztowne "drobiazgi", a przede wszystkim zajeżdżone V12 biorące olej i automatyczne skrzynie biegów na wykończeniu ... Częste są skorodowane wydechy - zamienników nie ma, orginalny wydech to spora część wartości auta, a ze świecą szukać warsztatu podejmującego się dorobić tłumiki. No i lepiej trzymać się z daleka od aut z EDC (regulacją twardości amortyzatorów). W tym wieku działają cudem, a koszt 1 amortyzatora to kilka tysięcy złotych, oczywiście tylko w ASO.

Aby było śmieszniej, nie da się przełożyć prosto silnika z 750 do 850, gdzie indziej jest wlew oleju (trzeba przełożyć pokrywę głowicy, a do tego trzeba przezbroić koletory itd), pompa wodna ma dodatkowy króciec (inny obieg cieczy chłodzącej) i pewnie nie tylko to.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile kosztuje zwykly amortyzator do takiej osemki?

 

pasuja moze jakies inne? od innych modeli?

 

a klocki, hamulce? piasty? czy moze sa takie same jak np w e38?

 

a wydech to mysle ze mozna bez problemu dorobic, choc i tak nie bedzie to tanio, bo trzeba zrobic rzezbe

 

ja jestem przekonany ze te osemki za 25k to sa trupy totlane, wystarczy zobaczyc jakie sa ceny w de, najtansze modele kosztuja 10 tys euro

 

a naprawde ladne sztuki to tak 16 tys i w gore, choc i tak nie ma z czego wybierac

 

ja bym wolal kupic za 20 tys euro jakis rocznik 96/97 niz sie ladowac w taka za 25k pln, bo i tak trzeba do niej wlozyc conajmniej drugie tyle a bedzie jej daleko do takiej ktora kosztuje 20k euro rocznikowo i technicznie

 

to jest auto dla pasjonatow na dlugie lata jako 2, 3 auto, stan jest tuaj najwazniejszy

wiec warto zainwestowac duza kase w kupno

 

a jak ktos chce wypruc sie zeby kupic to auto za 25k i mysli ze potem jakos to bedzie

to niech lepiej nie kupje tego auto bo bedzie tylko plakal

 

przynajmiej tak mi sie wydaje :)

 

jak bede mial 20 tys euro wolnej kasy to sobie moze taka kupie bo tez mi sie podobaja

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile kosztuje zwykly amortyzator do takiej osemki?

 

pasuja moze jakies inne? od innych modeli?

 

a klocki, hamulce? piasty? czy moze sa takie same jak np w e38?

 

a wydech to mysle ze mozna bez problemu dorobic, choc i tak nie bedzie to tanio, bo trzeba zrobic rzezbe

 

Z powyższych tematów przerabiałem tylko kwestię wydechu - po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć warsztat, który dorobił porządnie oba tylne tłumiki, co najważniejsze wspawawszy oryginalne prostokątne podwójne końcówki. Bez problemów się nie obeszło, niestety.

Tylne klocki pasują od E38. Na szczęście również wahacze górne przednie i sworznie, też łączniki stabilizatora od E32 750. Ale już środkowy drążek kierowniczy jest inny, oryginał 700 zł, zamiennik udało się warsztatowi znależć za 400 zł, nie mam pojęcia gdzie...

Przednie i tylne tarcze, a co za tym idzie pewnie też zaciski i klocki, mają większą średnicę niż w E32, kół 15cali zamontować się nie da. Naciąłem się nawet na 17calowe felgi Borbeta - miały zbyt małą średnicę wewnętrzną (!).

ja jestem przekonany ze te osemki za 25k to sa trupy totlane, wystarczy zobaczyc jakie sa ceny w de, najtansze modele kosztuja 10 tys euro

 

a naprawde ladne sztuki to tak 16 tys i w gore, choc i tak nie ma z czego wybierac

 

ja bym wolal kupic za 20 tys euro jakis rocznik 96/97 niz sie ladowac w taka za 25k pln, bo i tak trzeba do niej wlozyc conajmniej drugie tyle a bedzie jej daleko do takiej ktora kosztuje 20k euro rocznikowo i technicznie

 

to jest auto dla pasjonatow na dlugie lata jako 2, 3 auto, stan jest tuaj najwazniejszy

wiec warto zainwestowac duza kase w kupno

 

a jak ktos chce wypruc sie zeby kupic to auto za 25k i mysli ze potem jakos to bedzie

to niech lepiej nie kupje tego auto bo bedzie tylko plakal

Wg moich doświadczeń wszystko powyższe to prawda. Zajechane egzemplarze to tylko męka, np co zrobić z biorącym olej silnikiem ? Remont V12 ? Jak silnik, to i skrzynia ...

 

Ale na pocieszenie - 850 to nie tylko auto "garażowe", daje mnóstwo radości, również w warunkach zimowych, vide poniżej:

 

http://img394.imageshack.us/img394/6083/85008fs5.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img394.imageshack.us/img394/3664/rondo01dhe8.jpg

http://img394.imageshack.us/img394/3646/85013hz6.jpg

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie i tylne tarcze, a co za tym idzie pewnie też zaciski i klocki, mają większą średnicę niż w E32, kół 15cali zamontować się nie da. Naciąłem się nawet na 17calowe felgi Borbeta - miały zbyt małą średnicę wewnętrzną (!).

 

to moze jest szansa ze od e38 beda pasowac tarcze, moze od 750

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam od e38 pasują.

Ogólnie hamulce w 8 to kupa :evil: i rozsądną rzeczą jest zakup aftermarketowych zestawów tarcza+zaciski+klocki.

Już sama wymiana tarcz na większe dia daje dużą poprawe.

 

 

PZ jane foty, e31 zimą na torze, dobre. A co to za tor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam od e38 pasują.

Ogólnie hamulce w 8 to kupa :evil: i rozsądną rzeczą jest zakup aftermarketowych zestawów tarcza+zaciski+klocki.

Już sama wymiana tarcz na większe dia daje dużą poprawe.

 

no to w sumie super, tylko ciekawe co z amorami (nie edc)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam EDC i nie mam z tym problemu, były wymieniane gdy auto było na gwarancji. Wszystko udukomentowane w książce serwisowej :P .

W każdym bądź razie, wymiana amorów z edc na zwykłe to nie problem-

trzeba tylko poszukać oryginalne od e31 i jest to operacja typu plug&play. Używane części do e31 nie są w Polsce drogie a na allegro już od dawna jest do kupienia za 6tysi zielona ze skrzynią manualną, co prawda bez nosa i innych "drobiazgów".

 

 

Co do tematu spalania to co tu dużo mówić pomysł z gazem do m70 to paranoja jakaś. Gazu spalisz 4,5 razy tyle co benzyny i do tego wszystko

w silniku i układzie zasilania zaczyna padać na ryj i dopiero wtedy przychodzą "oszczędności" - jestem przeciwnikiem montowania gazu w silnikach powyżej 2 litrów poj. a w v12 to harakiri.

W mieście 21ltr/100km

na trasie, autostrada, pow.220km/h to 15,16/100km

w trasie przy 120km/h to 12litrów/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Co do spalania V12 to mam ciekawe doświadczenia.

A mianowicie miałem e32 750 z gazem i tu spalanie w zimie wynosiło nawet 40l gazu.na 100km .

Natomiast średnie spalanie gazu to około 22l /100km

 

Obecnie mam 850 ci i tu niespodzianka obecnie spalanie wynosi 15l /100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest do kupienia za 6tysi zielona ze skrzynią manualną, co prawda bez nosa i innych "drobiazgów"

To co zostało nie jest wiele warte, znam to "auto". A zdobycie części używanych to prawdziwa męka - gdy czegoś potrzebujesz, to na 90% właśnie tego nie ma... Już to przerabiałem.

 

Tor - Bednary k. Poznania.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja się też podepnę pod temat, a zainteresowanie moje padło na to

http://moto.allegro.pl/item175778291_bmw_840_csi_super_v8.html

Może zna ktoś ten samochód i jest w stanie mi coś na jego temat powiedzieć. Za wszelkie inne opinie i wskazówki odnośnie 840CSI lub porównanie do 850Ci z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.