Skocz do zawartości

X3 20i czy X3 30i


baster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.


Miała być seria 3 z silnikiem 20i. Po przemyśleniu tematu wybrałem 30i. Po wczorajszej osobistej wizycie w salonie, biorąc pod uwagę planowane powiększenie rodziny, stanęło na X3. I tu pojawił się kłopot z jakim pewnie sporo osób się boryka. Lepiej doposażyć 20i czy wziąć trochę biedniejszą 30i? Nie rozumiem polityki cenowej BMW, bo silniki w obu wersjach chyba aż tak bardzo od siebie się nie różnią? Jak sądzicie? Oczywiście chciałoby się mieć wszystko, ale idąc tym tropem skończyłbym na serii 7.


Poniżej moje konfiguracje. Wszelkie uwagi krytyczne mile widziane.


1. 20i - wszystko na czym mi zależy

www.bmw.pl/myconfig/y6m1p7u5

Model M Sport (S07LF) 29 700,00 PLN

Biel alpejska 0,00 PLN

19" aluminiowe obręcze M Double-spoke 698 0,00 PLN

Vernasca Black materiałowo-skórzana z kontrastującym obszyciem 0,00 PLN

Listwy ozdobne aluminium Rhombicle z listwą akcentową w perłowym chromie 0,00 PLN

Pakiet ConnectedDrive Plus (S0ZD7) 13 583,00 PLN

Odtwarzacz CD 0,00 PLN

Pakiet Connected Professional 0,00 PLN

Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym 0,00 PLN

BMW Live Cockpit Professional 0,00 PLN

Obsługa za pomocą gestów 0,00 PLN

Wyposażenie dodatkowe

Rezygnacja z emblematu modelu 0,00 PLN

Relingi dachowe aluminium satynowane 0,00 PLN

Pakiet aerodynamiczny M 0,00 PLN

Obramowania BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk 0,00 PLN

Podsufitka BMW Individual Anthracite 0,00 PLN

Zawieszenie adaptacyjne (EDC) 2 686,00 PLN

Performance Control 0,00 PLN

Zmienny, sportowy układ kierowniczy 0,00 PLN

Automatyczna skrzynia biegów z łopatkami zmiany biegów 0,00 PLN

Asystent parkowania 2 462,00 PLN

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 0,00 PLN

Adaptacyjne reflektory LED 1 567,00 PLN

Diodowe reflektory przeciwmgielne 0,00 PLN

Asystent świateł drogowych 0,00 PLN

Sportowe fotele przednie 0,00 PLN

Kierownica sportowa M, skórzana 0,00 PLN

Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne 2 014,00 PLN

Klimatyzacja automatyczna 0,00 PLN

Dostęp komfortowy 2 686,00 PLN

Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej 895,00 PLN

Siatka oddzielająca bagażnik 0,00 PLN

BMW Live Cockpit Professional 0,00 PLN

Teleserwis 0,00 PLN

Usługi ConnectedDrive 0,00 PLN

Pakiet Connected Professional 0,00 PLN

Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym 0,00 PLN

Obsługa za pomocą gestów 0,00 PLN

Hotspot WiFi 0,00 PLN

Odtwarzacz CD 0,00 PLN

Zestaw głośnikowy HiFi 1 791,00 PLN

Pakiet Service Inclusive - 5 lat / 100.000km 2 280,00 PLN

Model podstawowy 189 200,00 PLN

Wybrane wyposażenie dodatkowe 59 664,00 PLN

Cena całkowita 248 864,00 PLN


2. 30i - okrojona o pakiet connected drive plus

www.bmw.pl/myconfig/d1i0b9w3

Biel alpejska 0,00 PLN

19" aluminiowe obręcze M Double-spoke 698 0,00 PLN

Vernasca Black materiałowo-skórzana z kontrastującym obszyciem 0,00 PLN

Listwy ozdobne aluminium Rhombicle z listwą akcentową w perłowym chromie 0,00 PLN

Wyposażenie dodatkowe

Rezygnacja z emblematu modelu 0,00 PLN

Relingi dachowe aluminium satynowane 0,00 PLN

Pakiet aerodynamiczny M 0,00 PLN

Obramowania BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk 0,00 PLN

Podsufitka BMW Individual Anthracite 0,00 PLN

Zawieszenie adaptacyjne (EDC) 2 686,00 PLN

Sportowy układ hamulcowy M ,0,00 PLN

Performance Control 0,00 PLN

Zmienny, sportowy układ kierowniczy 0,00 PLN

Sportowa automatyczna skrzynia biegów ,0,00 PLN

Asystent parkowania 2 462,00 PLN

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 0,00 PLN

Adaptacyjne reflektory LED 1 567,00 PLN

Diodowe reflektory przeciwmgielne 0,00 PLN

Asystent świateł drogowych 0,00 PLN

Sportowe fotele przednie 0,00 PLN

Kierownice Cena Kierownica sportowa M, skórzana 0,00 PLN

Komfort Cena Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne 2 014,00 PLN

Klimatyzacja automatyczna 0,00 PLN

System alarmowy 0,00 PLN

Dostęp komfortowy 2 686,00 PLN

Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej 895,00 PLN

Siatka oddzielająca bagażnik 0,00 PLN

Dywaniki welurowe 0,00 PLN

Pakiet dodatkowych schowków 0,00 PLN

Oświetlenie ambientowe 0,00 PLN

Teleserwis 0,00 PLN

Usługi ConnectedDrive 0,00 PLN

Pakiet Connected 0,00 PLN

Odtwarzacz CD 448,00 PLN

Zestaw głośnikowy HiFi 1 791,00 PLN

Pakiet Service Inclusive - 5 lat / 100.000km 2 280,00 PLN

Model podstawowy 221 100,00 PLN

Wybrane wyposażenie dodatkowe 42 129,00 PLN

Cena całkowita 263 229,00 PLN


3. 30i z pakietem connected drive plus

www.bmw.pl/myconfig/r0b8u4r8

Biel alpejska 0,00 PLN

19" aluminiowe obręcze M Double-spoke 698 0,00 PLN

Vernasca Black materiałowo-skórzana z kontrastującym obszyciem 0,00 PLN

Listwy ozdobne aluminium Rhombicle z listwą akcentową w perłowym chromie 0,00 PLN

Pakiety Cena Pakiet ConnectedDrive Plus (S0ZD7) 13 583,00 PLN

Odtwarzacz CD 0,00 PLN

Pakiet Connected Professional 0,00 PLN

Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym 0,00 PLN

BMW Live Cockpit Professional 0,00 PLN

Obsługa za pomocą gestów 0,00 PLN

Relingi dachowe aluminium satynowane 0,00 PLN

Pakiet aerodynamiczny M 0,00 PLN

Obramowania Shadow Line czarne na wysoki połysk 0,00 PLN

Podsufitka Anthracite 0,00 PLN

Standardowe zawieszenie 0,00 PLN

Sportowy układ hamulcowy M 0,00 PLN

Performance Control 0,00 PLN

Zmienny, sportowy układ kierowniczy ,0,00 PLN

Sportowa automatyczna skrzynia biegów 0,00 PLN

Systemy asystujące Cena Asystent parkowania 2 462,00 PLN

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 0,00 PLN

Adaptacyjne reflektory LED 1 567,00 PLN

Diodowe reflektory przeciwmgielne 0,00 PLN

Asystent świateł drogowych 0,00 PLN

Sportowe fotele przednie 0,00 PLN

Kierownica sportowa M, skórzana 0,00 PLN

Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne 2 014,00 PLN

Klimatyzacja automatyczna 0,00 PLN

System alarmowy 0,00 PLN

Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej 895,00 PLN

Siatka oddzielająca bagażnik 0,00 PLN

Dywaniki welurowe 0,00 PLN

Pakiet dodatkowych schowków 0,00 PLN

Oświetlenie ambientowe ,0,00 PLN

BMW Live Cockpit Professional 0,00 PLN

Teleserwis 0,00 PLN

Usługi ConnectedDrive 0,00 PLN

Pakiet Connected Professional 0,00 PLN

Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym 0,00 PLN

Obsługa za pomocą gestów 0,00 PLN

Odtwarzacz CD 0,00 PLN

Pakiet Service Inclusive - 5 lat / 100.000km 2 280,00 PLN

Model podstawowy 221 100,00 PLN

Wybrane wyposażenie dodatkowe 48 101,00 PLN

Cena całkowita 269 201,00 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy orientuje się ktoś odnośnie możliwości zamiany wyświetlacza 8,8" na 10,25" jak to robili koledzy w innych modelach (np. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=303420) ?

Nie zależy mi na nawigacji (98% użytkowania samochodu po znanych trasach) i w zasadzie Pakiet ConnectedDrive Plus wziąłem dla dużego wyświetlacza. Niemniej jednak uważam wydatek rzędu 13500 zł za pozbawiony sensu. Chyba, że jest jakaś inna opcja na większy wyświetlacz?


Drugie pytanie - do osób, które użytkują samochód dłużej niż na jeździe próbnej - jakie zawieszenie: standard, sportowe z m-pakietu czy adaptacyjne? Zależy mi przede wszystkim na komforcie, ale z drugiej strony chciałbym pewnie (na tyle na ile jest to możliwe w samochodzie typu SUV czy SAV jak kto woli) pokonywać zakręty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy orientuje się ktoś odnośnie możliwości zamiany wyświetlacza 8,8" na 10,25" jak to robili koledzy w innych modelach (np. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=303420) ?

Nie zależy mi na nawigacji (98% użytkowania samochodu po znanych trasach) i w zasadzie Pakiet ConnectedDrive Plus wziąłem dla dużego wyświetlacza. Niemniej jednak uważam wydatek rzędu 13500 zł za pozbawiony sensu. Chyba, że jest jakaś inna opcja na większy wyświetlacz?

Nie wiem czy warte zachodu pod katem utraty gwarancji, a nie ukrywajmy czesci zamienne , naprawy w nowych bmw sa dosc drogie. Skonsultuj sie z dowolna firma tunningowa i zaczerpnij informacji, tj w sprawie zwiekszenia mocy silnika jezeli wybierzesz opcje 20i. BMW kodowanie (znajdziech ich na fb) chyba zmieniali wyswietlacz centralny w nowszych bmw, podejrzewam ze cos doradza.

Drugie pytanie - do osób, które użytkują samochód dłużej niż na jeździe próbnej - jakie zawieszenie: standard, sportowe z m-pakietu czy adaptacyjne? Zależy mi przede wszystkim na komforcie, ale z drugiej strony chciałbym pewnie (na tyle na ile jest to możliwe w samochodzie typu SUV czy SAV jak kto woli) pokonywać zakręty.

Mam zawieszenie adaptacyje, sportowe fotele i latem jezdzilem na 20'' Pirelli - jak narazie lacznie 12k km . Powiedzialbym ze jest twardawo, zona ma takie same wrazenie- po przesiadce na zimowe 18'' rft odczulem znaczaca roznice w komforcie.

Mi osobiscie to nie przeszkadza, a wrecz odpowiada.

25%czasu z akolkiem jezdze w trybie sport plus, z 30d niestety tak nie da sie poszalec jak 40i ale nie jest zle, w koncu to auto rodzinne. W trybie sport plus jest twardo, sztywno za co spory plus, w komforcie jak w komforciie jak wyzej - oczekiwalem czegos lepszego ale jest ok.

Polecalbym klejone szyby naprrawde warto w to zainwestowac jest zddecydowanie ciszej w srodku.

Ja na Twoim miejscu rozwazylbym zawieszenie standardowe a dobral jakis system - w koncu to te systemy maja nam umilac jazde autem.

W razie pytan pisz, chetnie odpowiem.


Pozdrawiam

Pat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyby o zwiększonej izolacji mam w każdej konfiguracji. Jeździłem ze standardowym zawieszeniem. Jest w porządku, aczkolwiek można było poczuć lekkie bujanie przy szybkim pokonywaniu nierówności. Jednak po doświadczeniach ze sportowym zawieszeniem w Q5 raczej wolałbym postawić na komfort, podczas gdy adaptacyjne - jak wynika z opinii użytkowników - jest dość twarde lub bardzo twarde.

W BMW kodowanie ustaliłem, że z 20i wyciągają 260 km i 430 Nm. Zawsze byłem sceptycznie nastawiony do tego typu zabiegów, ale BMW swoją polityką cenową pcha mnie w tym kierunku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej od mało uciążliwego chwilowego bujanie w zakrętach, zwrocilbym uwagę na body roll jakie dostaje X3 z zawieszeniem adaptacyjnym *nawet w comfort* pokonując nierówności poprzeczne. A takie zdarzają się dosyc czesto w miastach.

Przechodzi mi przez myśl za każdym razem zmiana na pneumatyka w mb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawias sportowy z M-pakietu jest całkiem ok, nawet znośny z kołami 20" 699M - a dodam, że ja nie lubię przesadnie twardego, w zeszłym roku miałem operację kręgosłupa odcinka lędźwiowego i jestem na to wyczulony. :roll:

Na 19" i zawias sportowy to już powinno być lepiej i to by było optimum dla mnie z dobrym prowadzeniem auta.

Dla porównania GLC 300 Coupe po lifcie z zawiasem sportowym to jest ciut za twardo, ale co gorsza mimo zawiasu sportowego na nierównej drodze odczuwa się lekkie chybotanie boczne auta - aż momentami nieprzyjemne.

W X3 czy X4 z zawiasem sportowym na tej samej drodze tego chybotania nie ma.

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baster bierz 30i i najlepiej z zawieszeniem adaptacyjnym , jest olbrzymia roznica w porownaniu z 20i .

Zawieszenie adaptacyjne jest dosc tanie - niecale 3 tysiace a laczy cechy zwyklego i M.

Pilnujac budzetu wolalbym demo lub lekko uzywane bogatsze auto z lepszym silnikiem niz nowke z gorszym motorem i wypasem.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że do momentu złożenia zamówienia, jak i po jego złożeniu dalej będą dylematy czy dobrze zrobiłem.


Docelowo na samochodzie chciałbym mieć felgi 20'' 699M, a na zimę 19''. Zdania w kwestii zawieszenia są podzielone. W 530ix jest standard (auto było ze stocku, więc nie było też rozterek co wybrać) i jest dość komfortowo, auto dobrze się prowadzi. Mam pewną awersję do sportowego po Q5, ale m-pakietowego nie miałem możliwości przetestować.


Jeśli chodzi o silnik to oczywistym jest, że wolałbym 30i z brakiem ryzyka utraty gwarancji jak to może się skończyć po ewentualnych modyfikacjach 20i. Czym te silniki się różnią, że dopłata do 30i wynosi aż 31,900 zł?


Tutaj - https://www.auto-swiat.pl/porady/chiptuning-wiecej-mocy-bez-utraty-gwarancji/cv5rbby można przeczytać o możliwości podniesienia mocy u dealera (dość drogim, ale bez utraty gwarancji), słyszał ktoś o takim rozwiązaniu?

Edytowane przez baster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem testówką 20i i to auto nie jedzie, 30i jedzie, ale też bez jakiś rewelacji, dlatego wziąłem 20d (choć mowiłem, że nie chce już diesla) - i po pół roku jestem mega zadowolony z tego wyboru - płacisz mniej więcej jak za 20i, ale auto jest bardziej dynamiczne i mniej pali. Jak weźmiesz szyby klejone to silnik usłyszysz tylko na postoju, a od tankowania do tankowania robisz 1000km. Zastanów się nad 20d ale nie żałuj na wyposażenie - moim zdaniem do suva taka opcja najlepiej pasuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bylem postawiony przed podobnym problem. Nie bede wchodzil w szczegoly ale zastanawialem sie nad 30i, doslownie przypadkiem znalazlem 30d i szczerze mowiac nie zaluje wyboru , ale fakt trzeba dbac o silnik. Zreszta w dzisiejszych czasach benzyny tez sa problematyczne. Latem pokonalem do rezerwy dystans 1000km na jednym baku - szok

Fajny wysoki moment obrotowy, ktory cechuje diesla daje troche radosci, auto ciagnie ale moim zdaniem nie jedzie, 260KM to troche malo jak na tak duze auto.

Mam prawie wszystko co bylo w konfiguracji i szczerze mowiac z niczego bym juz nie zrezygnowal a wecz przeciwnie zmienilbym na wyzszy model 40i/40d - rozmiar mi pasuje mimo ze klasa x5 ma lepszy komfort.

Odpuscilbym 20i na twoim miejscu, zobacz 20d z wyposazeniem , na ktorym ci zalezy albo 30i w okrojonej wersji.

Btw auto kupuje sie na pare lat, pewnie nie wiecej niz 3,4. Nie ma co sie bardzo spinac - to tylko narzedzie.

Gdzies czytalem ze diesla, na krotkich odcinkach mozna zajechac - zawor EGR i nadwyzka wtryskanego paliwa dawkowanego przez komputer przy wypalaniu filtra ale przy aucie na gwarancji ktos tym sie w ogole przejmuje ? podejrzewam ze 90% X3 wdieslu to wlasnie 20d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny dylemat, z tym że co do silnika to wybieram między rozsądkiem 20d, a 30i - aczkolwiek jakby fuksem (w co nie wierzę) trafił w dobrej cenie 30d/M40d to nawet bym się chwili nie zastanawiał. Znając siebie jednak wygra rozsądek i będzie 20d lub 30i.

X4 30i jeździłem przez cały weekend, dynamika nie powala, ale nie jest zła - jak to się mówi: szału nie ma, dupy nie urywa. Za to zaskoczyło mnie zużycie paliwa w tym 30i, normalna jazda w weekend po mieście Poznań dystans 180 km i spalanie 9,8l/100km,

potem wypad ekspresówką do Gniezna spalanie spadło do 8,5 l/100km i rano w poniedziałek córę do szkoły trochę korka i spalanie sumaryczne po ok 250 km dystansu 8,8l jak oddawałem do dealera.


Muszę jeszcze dorwać na weekend X3 lub X4 z 20d to wtedy ocenię ostatecznie czy 20d mi wystarczy, czy jednak uderzać w 30i.


Co do zawiasu się zastanów nad tym adaptacyjnym - niektóry twierdzą, że nie warto. Są małe różnice w nastawach zawieszenia, w serii 3 G20 te różnice są zdecydowanie większe. Ja jeździłem w tym X4 30i z zawiasem m-pakiet sportowe koła 20" i całkiem komfortowo było - oczywiście jak dla mnie.


Jeździłem też X3 25d z zawiasem adaptacyjnym ( jazda testowa z handlowcem) i wrażenia żadnego na mnie nie zrobiło te zawieszenie, w zasadzie nie odczuwałem jakiś dużych różnic między trybami.

Nie są to co prawda duże pieniądze co trzeba wyłożyć za te adaptacyjne, tak więc nie ma wielkiego halo jak je sobie wybierzesz. Mi jednak pasują sportowe m-pakietowe i na takie się nastawiam.


A dodam jeszcze Wam dlaczego X4.... przed tym weekendem co jeździłem X4 też się nastawiałem na X3 - miałem tradycyjne podejście do bryły auta, ale po bliższym zapoznaniu się z X4 to teraz X3 wydaje mi się nudne :roll: :lol: poza tym familii ( żonie i córkom) też bardzo spodobała się ta bryła nadwozia :D

Bagażnik w X4 w zasadzie jest taki sam jak w X3, na papierze niby 25 l, ale tego w ogóle nie widać. Także X4 skradło moje serce i będzie X4 :wink:

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem przy 20 feldze adaptacyjny zawias to mus. Ja odczuwam mocno zmianę każdego z trybów. Może nie jest to Adaptive Drive z F10, ale zdecydowanie mocniej niż w DCC ;)


20i nawet bym nie rozważał, w F25 był mocnym mułem. Chociaż teraz z 25d też nie jest jakoś kolorowo, w papierach auto ma 6,8 do setki, w rzeczywistości nie da się zejść poniżej 7,5-7,6 sekundy. 20i w F25 wychodził już pod 8,8-9,2 sekundy, także tam to można przysnąć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tej kwocie dołożenie adaptacyjnego zawieszenia to żaden wydatek. Przymierzałem się do serii 3. Dlatego obejrzałem większość testów. Przykładowo tu od 8:45
jest mowa o adaptacyjnym zawieszeniu i charakterystycznym dla niego dobijaniu. Trochę się tego obawiam. Najlepiej byłoby przez kilka dni sprawdzić każdą z 3 opcji, które biorę pod uwagę. Niestety raczej nie będzie to możliwe, więc liczę na sugestie innych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałem zawieszenie standardowe przy feldze 20. Jest twardo ale daje radę . Jak wyjechałem na zimowych 19 dopiero poczujemy komfort. Z relacji jednego z kolegów który początkowo chwalił zawieszenie adaptacyjne wiem ze jak włącza tryb sport to indywidualnie zmienia zawieszenie na standard bo przy 20 rf jest za twardo :). No i cena amorka w przypadku awarii 4000 pln za sztukę.


Bajer fajny cena nie jest przerażająca ale moim zdanie to adaptacyjne tylko do 6 garów, wtedy mowa o zupełnie innym zawieszeniu adaptacyjnym niż to montowane w 4 garach ...



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij na konfigurator dla silnika z czterema cylindrami masz zawieszenie adaptacyjne, dla silnika z sześcioma garami masz zawieszenie sportowe adaptacyjne. Zobacz też kanał YT Petryn Ględzie z testem X3 30i. on tam wspomina o testowanym 40I z adaptacją, na tej z 30 i nie zostawia suchej nitki :).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Samochód zamówiony. Stanęło na 20i z perspektywą na modyfikację. Jeszcze nie podjąłem decyzji czy w okresie gwarancyjnym czy też po jego zakończeniu. Boxy i inne tego typu rozwiązania nie wchodzą w grę, gdyż, jak ustaliłem, prawdopodobnie bez problemu zostaną zidentyfikowane przez ASO nawet po wypięciu.


TY11 BMW X3 xDrive20i

7LF Model M Sport PLN

300 Biel alpejska

BWNL Vernasca Black materiałowo­skórzana z kontrastującym obszyciem

Wyposażenie opcjonalne

2NH Sportowy układ hamulcowy M

320 Rezygnacja z emblematu modelu

420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne

6WD Hotspot WiFi

223 Zawieszenie adaptacyjne (EDC)

22R 19" aluminiowe obręcze M Double-spoke stke 698

2TE Automatyczna skrzynia biegów z łopatkami zmiany biegów

2VG Performance Control

2VL Zmienny, sportowy układ kierowniczy

3AT Relingi dachowe aluminium satynowane

413 Siatka oddzielająca bagażnik

431 Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

481 Sportowe fotele przednie

493 Pakiet dodatkowych schowków

4K7 Listwy ozdobne aluminium Rhombicle z listwą akcentową w perłowym chromie

4UR Oświetlenie ambientowe

534 Klimatyzacja automatyczna

552 Adaptacyjne reflektory LED

5A1 Diodowe reflektory przeciwmgielne

5AC Asystent świateł drogowych

5DM Asystent parkowania

710 Kierownica sportowa M, skórzana

715 Pakiet aerodynamiczny M

760 Obramowania BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk

775 Podsufitka BMW Individual Anthracite

ZD7 Pakiet ConnectedDrive Plus

650 Odtwarzacz CD

6C3 Pakiet Connected Professional

6NW Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym

6U3 BMW Live Cockpit Professional

6U8 Obsługa za pomocą gestów

ZFC Pakiet First Class

322 Dostęp komfortowy

3KA Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej

430 Pakiet dodatkowych funkcji lusterek

459 Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień fotela kierowcy

488 Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich

494 Ogrzewanie foteli przednich

676 Zestaw głośnikowy HiFi

ZBC Pakiet Business Class

Systemy asystujące kierowcy

Rolety dla tylnych szyb bocznych

Pakiet Service Inclusive - 5 lat / 100.000km


Zastanawiam się jeszcze nad jedną opcją tj. 461 Regulacja oparcia foteli z tyłu, która jest stosunkowo tania, ale czy przydatna?


Po przeprowadzeniu kilku rozmów z handlowcami polecam Łukasza Bussa (Auto Fus Warszawa), Kamila Ewiaka (Inchcape Warszawa) i Krzysztofa Kamińskiego (Bawaria Katowice).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konfig całkiem fajny, ale najważniejszą opcję zmień - daj chociaż 20d - moment obrotowy przynajmniej trochę nadrobi sytuację :roll:

Regulację oparcia tylnej kanapy bierz. Twoje dzieci ( jeśli je masz) będą Ci wdzięczne :lol:

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna konfiguracja. Z większości rzeczy jakie wybrałeś będziesz zadowolony. Moje 3gr do przemyślenia -


Co do silnika - też polecałbym bardziej 20d do tego auta (vs 20i). Jeździsz na niskich obrotach (2000-3000), a czujesz jak sprawnie pcha. Jest cicho, kulturalnie, dynamicznie, przy spalaniu 7-9 litrów, tankujesz raz na 700-800 km.


Kanapa z regulowanym oparciem to wygoda dla pasażerów, ale i możliwość poprawienia kształtu i pojemności bagażnika. Oparcie można odchylać w dwie strony, w zależności jak potrzeba. Lepiej to mieć.


HiFi gra bardzo przeciętnie, powiedziałbym że nawet słabo. Poczytaj na forach - BMW HiFi system - jak kiepską sławą się cieszy, nie tylko w G01, ale we wszystkich modelach. BMW tak ma. Więc póki czas, rozważ jeszcze HK. A najlepiej posłuchaj, porównaj. HK też głowy nie urywa, ale nieco ratuje sytuację. Chyba, że planujesz upgrade po zakupie.


Kamery 360 (asystent parkowania z plusem) - bardzo przydatna funkcjonalność, przy sporym aucie z długą maską. Szczególnie widok z góry na auto i na wszystkie krawężniki / linie na parkingach, w garażach dookoła.


Aktywny tempomat - też polecam, przydaje się zarówno na trasie jak i w miejskich korkach (stop & go). W BMW działa to dobrze. Wygoda i mniejsze zmęczenie. Super sprawa.





Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.